Niin se on...

Anonyymi

Vihaan sinua niin paljon, etten anna sinulle edes mahdollisuutta. Ei se vaatisi minulta kuin hyvin pienen vaivan, että olisin taas totta sinulle. En sitä ikinä tule tekemään. Vihaan sinua ja enkä ikinä ole rakastanut. Jos olen muuta väittänyt niin valehtelen. Vihaan ja hylkään. Hylkään ja vihaan. Toivon että sulle käy vielä joskus erittäin huonosti.

34

739

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Sitä samaa t. T ;)

• Anonyymi

Ei ollut teepussille tämä viha.

• Anonyymi

???

• Anonyymi

Nähtiinkö?

• Anonyymi

Emme ja siitä pidin huolen monella tapaa.

• Anonyymi

Sinä taas. Eikö tämä jo käyty läpi.
      Vihaan sinua ja enkä ikinä ole rakastanut. --> Vihaan sinua enkä ikinä ole rakastunut.
      Kun sanot 'ja enkä' sulla on ikäänkuin tuplasti se ja-sana tuossa.

Miksi sinä edes mietit mahdollisuuden antamista jollekin jota vihaat? Sinä taidatkin oikeasti rakastaa häntä. Olet vähän säälittävä nainen!

-sivusta

• Anonyymi

Ja ENKÄ välitä sekopäistä jotka kuvittelee omiaan ja ENKÄ varsinkaan siitä kun tulevat minulle niitä tyrkyttämään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja ENKÄ välitä sekopäistä jotka kuvittelee omiaan ja ENKÄ varsinkaan siitä kun tulevat minulle niitä tyrkyttämään.

Opettele nyt kuitenkin kirjoittamaan edes. Olet säälittävä noin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Opettele nyt kuitenkin kirjoittamaan edes. Olet säälittävä noin.

Ei kuule kiinnosta ja enkä välitä muiden mielipiteistä

• Anonyymi

Aloittaja sopisi mieheksi. En myöskään kommentoinut. En ole luulemasi ihminen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei kuule kiinnosta ja enkä välitä muiden mielipiteistä

Toisaalta hyvä että pikkuneidin erottaa noista virheistä. 3 kerta viikon sisällä sama virhe. Ja aina kirjoitat vihaisena jollekin. Hanki joku harrastus vaikka. Vihaamasi ei noita täältä lue.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Toisaalta hyvä että pikkuneidin erottaa noista virheistä. 3 kerta viikon sisällä sama virhe. Ja aina kirjoitat vihaisena jollekin. Hanki joku harrastus vaikka. Vihaamasi ei noita täältä lue.

Trollit näyttää osaavan. Yötä päivää tarkkaavat tekstejä👎

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Trollit näyttää osaavan. Yötä päivää tarkkaavat tekstejä👎

Ei tarvitse yötä päivää näitä lukea tietääkseen tuo vihaajan. Enkä lue vihapalstaa kuin ehkä kerran kuussa. Ne aiemmat oli toisella palstalla ja sitä yleensä luen. Ei näitä tarvitse lukea kuin puoli tuntia viikossa ja tyhmimmät alkaa erottaa muista.

• Anonyymi

En ole halunnut sinusta mitään enää pitkään aikaan. Mikä saa sinut kuvittelemaan, että haluan sinulta jotain tilaisuutta edelleen? En nimittäin halua. Olet menneen talven lumia jo. Ihan sama vaikka muuttaisit Kiinaan, ei kiinnosta eikä haittaa enkä edes halua sitä tietää.

• Anonyymi

No älä nyt edes viitsi väittää että et yhtää mitää halua enää. Tuokin voitaisiin kokeilla että jos olisin siinä nii kuinka kauan menis aikaa että olisit mun edessä, ihan alasti ja jalat levällään ja sanoisit että nussi mua oikein kunnolla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

No älä nyt edes viitsi väittää että et yhtää mitää halua enää. Tuokin voitaisiin kokeilla että jos olisin siinä nii kuinka kauan menis aikaa että olisit mun edessä, ihan alasti ja jalat levällään ja sanoisit että nussi mua oikein kunnolla.

Olet sairas. En ole koskaan toiminut noin kenenkään edessä. Mikähän suakin vaivaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet sairas. En ole koskaan toiminut noin kenenkään edessä. Mikähän suakin vaivaa?

Rakas, mä haluan sut. Haluan vain sinua. En voi sille mitään että rakastan sinua

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myönnä rakkaus, että ei menisi montaa minuuttia kun jos olisin siinä nii että ei muka olis mitään sellaista. Mä tiedän kyllä että haluat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Myönnä rakkaus, että ei menisi montaa minuuttia kun jos olisin siinä nii että ei muka olis mitään sellaista. Mä tiedän kyllä että haluat.

Kukaan ei halua sua.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei halua sua.

Voi rakkaus kun oot niin vihainen mulle nyt jostain syystä 🤔😂🤣😂😂, rakkaus älä nyt ole noin vihainen minulle. Mä rakastan sinua ja haluan olla sun kanssa ja et saa eroa ikinä. Minun rakkaus oot ikuisesti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakas, mä haluan sut. Haluan vain sinua. En voi sille mitään että rakastan sinua

Usko nyt en emme rakasta sinua! laita uusi kierokseen ja ala elämän.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kukaan ei halua sua.

Voidaan toki kokeilla tuota mieltä tuskin olisit jos nyt olisin siinä sun kanssa ja hetken aikaa jutellaan nii etkö sä muka haluis tehdä sitä. Kyllä haluat. Muuten olisit antanut mun olla muiden kanssa mutta et sä anna mun mennä sinne mun ystävälle edes kahville. Mä tunnen sut jo. Mä tiedän kyllä ettei mulla ole mitään asiaa edes mennä mihinkään ystäviä moikkaa ja sen takia että edes ajattelin mennä nii sä oot nyt suuttunut ja vielä enemmän sinua ärsyttää kun sanoin että menen sun siskon kanssa juomaan ja onhan hän sun sisko.

• Anonyymi

No kuule tunne on varmasti molemminpuolinen.

• Anonyymi

Että semmoset perjantaiangstit siellä.

• Anonyymi

Mene aloittaja johonkin vihaterapiaan. Pilaat oman elämäsi vaan. Voin vakuuttaa, että ketään ei enää kiinnosta joku sinä. Paremmat tuli ja vei mielenkiinnon. Et sinä kovin kummoinen ole.

• Anonyymi

Ihminen, joka vihaa muita, vihaa todellisuudessa vain ja ainoastaan itseään. Eli ap, katse peiliin. Sitten alat työstämään katkeruuttasi ja opettelet rakastamaan itseäsi.

• Anonyymi

No varmasti käykin.

En tiedä vaikka viimoinen joulukin ois mulle seuraava.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Sinähän olet joko hullu tai syvästi rakastunut! Kukaan täysjärkinen ei toivo toiselle pahaa. Sinulla on tunteita häneen, jota ns vihaat, mutta olet niin mustasukkainen hänestä, että se ilmenee yleisenä palstaraivona. Juo lasi kylmää vettä joka päivä. Jos rakastuminen ei hellitä kahdessa viikossa, sekoita veteen tupla rauhoittavat. Muista terapiakäynnit osastolla joka tiistai! Doc Martin.

• Anonyymi

Joo, rakkauden rajat on ihan hyvä löytää, se estää uhriutumisen.

• Anonyymi

No kaikki ei maailmassa muovaudu mielteesi mukaiseksi, vaikka kuinka sitä tahtoisit ja tasajalkaa itkupotkuraivareissasi sen takia hyppisit. Sitä pelastavaa ritaria ja ikuisen onnen tuojaa ei kertakaikkiaan ole olemassa. Maailma on mitä on, sinun vihasi ei sitä muuksi muuta. Toisessa vihaa sitä mitä näkee itsessään.

• Anonyymi

Vastenmielistä nähdä näiden takana nainen

• Anonyymi

"Toisessa vihaa sitä mitä näkee itsessään." Vihaatko p edofiilejä? Olet siis sellainen itse?
      Vihaatko valehtelijoita? Olet siis valehtelija.
      Vihaatko kiduttamista? Olet siis kiduttaja.
      Eikö?

• Anonyymi

Ole tyytyväinen. Sinullehan kävi hyvin. Olisitte eronneet muutaman vuoden päästä. Säästyit siltä nöyryytykseltä ja ehkä useilta selkäsaunoilta. Olisit saanut elinikäiset traumat. Hienoa, että tajustit sen jo tässä vaiheessa !

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Saako kantaa asetta

Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup
      Ähtäri
      32
      3106
    2. Mies mitä ajattelet naisista?

Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.
      Ikävä
      123
      2705
    3. Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?

Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua
      Tuusniemi
      40
      2374
    4. Kerro kaivattusi

Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.
      Ikävä
      65
      2157
    5. Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.

Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu
      Maailman menoa
      424
      1697
    6. Rakastan sua

Tiedäthän sen ❤️😢
      Ikävä
      60
      1153
    7. Onko sulla mua enää yhtään ikävä

Etkö halua enää yrittääkään?
      Ikävä
      55