Ostin uuden Octavian 2021

Anonyymi

Mietin nyt koska menee ohi tuo ihmisten hymyily ja sormella osoittelu? Koululaisetkin tekevät sitä.

Eihän tämä hyvälle tunnu.

20

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ei se mene ohi ikinä.

      Terveisin kohtalotoveri.

    • Anonyymi

      Jos ostaa Ferrarin, Škodan, Rolssin tai melkein minkä vaan hienon auton, tuohon saa tottua.

      • Anonyymi

        Näihn on. Kuules iso kooran koodiakki äräs on kovan poijjan autuu. Ei oo automottilla rahhaa salakkumiesten autuun

        T. MakeLahesta


    • Anonyymi

      Minäpä se ajan Toyotalla ja lauleskelen ja hymyilen itsekseni.

      • Anonyymi

        Ja muutkin hymyilee ja nauraa teille autoista mitään tietämättömille.


      • Anonyymi

        Itsekseen hymyily saattaa olla oire jostain vakavammasta.


    • Anonyymi

      Toyotan omapojan heikompi provo, olet surkea ja nolo.

    • Anonyymi

      skoodan omapojan heikompi provo, olet surkea ja nolo kuin skoodasi.

    • Kaikki osoittelevat osoittavat maailman parasta AUTOA,jonka ihmiset pystyvät tekemään.....

      • Anonyymi

        Aina ne skodat kaahaa liikentees.🤨 Meilläkin mies kotona aina mollaa skodaa ja onhan se nyt semmosten "duunari-miesten" auto.😬


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aina ne skodat kaahaa liikentees.🤨 Meilläkin mies kotona aina mollaa skodaa ja onhan se nyt semmosten "duunari-miesten" auto.😬

        tottakai o ku ei itseää kunnioittava mies skodaa osta.


    • Anonyymi

      Naapurilla on Tojo, jolla kuskaa lapsiaan kouluun mutta lapset kieltävät ajamasta 200m lähemmäs koulua, etteivät kaverit näe.

    • Anonyymi

      Varmasti Toyota liike tästä yritti sinua varoittaa, mutta kun on tyhmä niin on tyhmä

    • Anonyymi

      Joo ei ole murheella rajaa ken toyotalla ajaa.

    • Anonyymi

      Ajelin Corvetella viime viikolla. Ihmiset hymyilivät ja osoittivat sormella. Ei tuntunut hyvälle. Tämän viikon olen ajellut Skodalla. Kukaan ei ole kiinnittänyt siihen mitään huomiota. Nyt tuntuu paremmalle.

    • Anonyymi

      "Uuden korimallin" Skoda saa aina erityistä huomiota. Onhan se toki naurettavaa, että joku ostaa sellaisen ja kuvittelee ostaneensa jotain uutta. Syystäkin kaikki nauraa sulle. Todellisuudessa hieman eri tavalla muotoillun kuttaperkakorin alla on sama vanha venäläinen tekniikka.

      • Anonyymi

        Mikä venäläinen tekniikka. Nyt tuli terolta taas niin täyttä muusia, ettei siihen usko peräkylän Uskokaan ja Usko nyt uskoo melkein mitä vaan, uskovainen mies.

        Kyllä se Toyota valmistuu siellä kolhoositehtaissa toverien alihankintaosista. Siinä on sulla todellinen kuttaperkabiili venäläisistä osista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikä venäläinen tekniikka. Nyt tuli terolta taas niin täyttä muusia, ettei siihen usko peräkylän Uskokaan ja Usko nyt uskoo melkein mitä vaan, uskovainen mies.

        Kyllä se Toyota valmistuu siellä kolhoositehtaissa toverien alihankintaosista. Siinä on sulla todellinen kuttaperkabiili venäläisistä osista.

        Ei sillä mitään Tojotaa ole, vaan Kaliningradin kombinaatissa politrukin valvonnassa koottu venäläinen Bemari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sillä mitään Tojotaa ole, vaan Kaliningradin kombinaatissa politrukin valvonnassa koottu venäläinen Bemari.

        Kommari-bemaristit tanssivat ripaskaa piippalakit päässä keikkuen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kommari-bemaristit tanssivat ripaskaa piippalakit päässä keikkuen.

        Kyä nuin on. Koora on kovan ja meneestyvän poijan autuu. Saksalaahset vehjes on lasten autuu.
        Tosi miäs ajaa kooralla ja vielä komialla punaasella kooriakki är ässsällä.

        T. MakeLahest


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      195
      2043
    2. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      133
      1138
    3. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1063
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      21
      805
    5. 58
      796
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      34
      721
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      628
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      574
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      538
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      522
    Aihe