Olen jo keski-ikää lähestyvä täti-ihminen, en kuitenkaan yhtään tätimäinen ;). Takana todella vaikea parisuhde, josta pääsin vihdoin eroon pari vuotta sitten. En ole ikinä ollut helposti ihastuvaa sorttia, enkä ole ymmärtänyt flirttailun tai silmäpelin päälle (edes silloin nuorena, villinä ja vapaana ollessani).
Nyt, vaikean suhteen ja eron myötä ajatus parisuhteesta tai vastakkaisen sukupuolen läheisyydestä on lähinnä inhottanut minua. Olen ajatellut, että en enää ikinä lähde parisuhteeseen, haluan elää loppuikäni yksin.
Mutta kuinkas sitten kävikään. Tielleni asteli minua huomattavasti nuorempi mies, joka vie jalat alta pelkällä katseellaan. Olen työni puolesta hänen kanssaan tekemisissä viikottain enkä saa häntä mielestäni. En tiedä mitä hän ajattelee minusta ja asemani puolesta en voi ottaa asiasta selvää, en voi myöskään jutella hänen kanssaan kahden kesken (ainakaan henkilökohtaisia asioita). Kun olemme samassa tilassa (missä aina myös muita ihmisiä), hän hakeutuu lähelleni istumaan tai seisoskelemaan, juttelee aktiivisesti sekä vaihtaa intiimejä katseita. Kun hän katsoo minuun tai puhuu minulle, kaikki ympärillä häviää. Häiritsee, kun en tiedä tunteeko hän samoin vai kuvittelenko turhia hänen katseestaan.
Mitäs nyt sitten? Työni puolesta en voi olla hänestä erossa (enkä haluaisikaan), enkä voi selvittää mitä hän tuntee, en edes tiedä onko hän parisuhteessa vai ei. Hän on kyllä niin paljon minua nuorempi etten usko, että meillä olisi missään tilanteessa yhteistä tulevaisuutta. Vai? Voisiko sittenkin olla? Voiko nuori mies ihastua ja/tai peräti rakastua vanhempaan naisihmiseen? Vai unohdanko vaan koko jutun ja jatkan erakon elämääni (jonka korona nyt suo).
Kun ihastuksen kohde on saavuttamattomissa
6
73
Vastaukset
Noi työpaikka ihastumiset on aika paha juttu. Jos toinen haluaakin vain rakastella ja toinen elättelee toiveita koko elämän kestästä suhteesta, sit kun homma ei toimikkaan niin kurja sitä on työpaikalla olla yms. pahimmassa tapauksessa joutuu vaihtaa työpaikkaa.
- Anonyymi
Alkoholi ei tuo mulle hyvää oloa
Se on muuttunut
Unilääkettä
- Anonyymi
Työpaikkasäädöillä nyt on yleensäkin sellainen leima, ettei niitä ole miksikään hetken hurmaa enemmäksi tarkoitettukaan, ja aikuisten ihmisten oletetaan tämän tiedostavan. Ja sille kuormasta syömiskiellolle ihan järki perusteluja. Meressä on kaloja, ehkä jotkin muut ympyrät otollisempia saalistuskohteita.
- Anonyymi
Missä ne kalat on, baarissa? Selvinpäin kadulla ei ainakaan suomalaisen miehen kanssa edisty mikään.
- Anonyymi
Sattuu ainakin omaan kokemukseen. ;) olisipa Tiina tämän takana...
- Anonyymi
Ei se iästä kiinni ole ihastuminen/rakastuminen. Joskus vain joku ihminen vetoaa ja vie mukanaan, toinen tuntuu omalta, sellaiselta johon haluaisi tutustua syvemmin huolimatta kaikista mielen luomista esteistä. Miksi et ottaisi asioista selvää? Ehkä hänkin on vapaa ja oikeasti kiinnostunut sinusta. -eräs sivusta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1397790Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde391989Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251930- 911643
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1801575Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1071030- 49930
Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik5929Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28830- 34812