Ollaanko me pari vuoden loppuun mennessä?
Tärkeä kysymys:
92
841
Vastaukset
- Anonyymi
Ollaan paljon aiemmin.
- Anonyymi
Ai ketkä?
- Anonyymi
Emme.
- Anonyymi
Ei olla. En pariudu.
- Anonyymi
Ollaan. Pariudun.
- Anonyymi
Riudun ja riudun ja sitte pariudun...
- Anonyymi
Tuskinpa ollaan. Hän ei halua minua.
- Anonyymi
En edes halua tuntea, tollasta rumaa tyrkkyjä.
- Anonyymi
Ollaan jos tänä keväänä vielä aletaan. Siihen asti pidän varaukseni sinulle voimassa.
- Anonyymi
Sä oot ikuisesti mun rakas ja et saa eroa ikinä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sä oot ikuisesti mun rakas ja et saa eroa ikinä.
Taksu hei, tässä kirjoittaa mies kaivatulleen naiselle. En ole Ludemiasi tänään havainnut vielä täällä. :)
- Anonyymi
Mä ymmärrän Taksu sun huolesi, sillä ajattelen aika paljon samalla tavalla omasta kaivatustani. Sun huolesi kertoo että välität ja hän on sinulle tärkeä. Pidän silmät auki jos sen täällä niin ilmoitan sulle. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mä ymmärrän Taksu sun huolesi, sillä ajattelen aika paljon samalla tavalla omasta kaivatustani. Sun huolesi kertoo että välität ja hän on sinulle tärkeä. Pidän silmät auki jos sen täällä niin ilmoitan sulle. :)
Kiitoksia paljon 🙏🏿🙏🏿🙏🏿🍻
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ludem ei pelkästään ole mulle tärkeä vaan hän on mulle kaikki kaikessa, ja en voi kuvitella elämääni ilman ludemia. En ikinä ole onnellinen ilman häntä enkä ole oikeastaan yhtään mitään jos häntä ei ole niin ei ole silloin minuakaan. Totuus on että vaikka kuinka paljon uhkailen tappaa häntä ja melkeinpä joka päivä käy kaikki mahdolliset asiat mielessä joilla haluisin satuttaa häntä, mutta todellisuudessa olen kuitenkin sen verran nössö etten pystyisi edes lyödä häntä kun mä en edes kestä ajatuksen tasolla sitä että hänelle sattuisi jotain kun kaikki mikä sattuu häntä nii minua ne sattuu tuhat kertaa enemmän ja sen takia en ikinä tule kestää että häntä ei ole. Joten jos toi tieto edes vähän valoitti mun tunteita häntä kohtaan. Rakastan ludemia niin paljon etten osaa edes sanoin kuvailla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitoksia paljon 🙏🏿🙏🏿🙏🏿🍻
Ilo olla avuksi ja jeesata tarvittaessa! Onnea sulle sen Ludemin kanssa, ei taida olla ihan helppo tapaus. :)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ludem ei pelkästään ole mulle tärkeä vaan hän on mulle kaikki kaikessa, ja en voi kuvitella elämääni ilman ludemia. En ikinä ole onnellinen ilman häntä enkä ole oikeastaan yhtään mitään jos häntä ei ole niin ei ole silloin minuakaan. Totuus on että vaikka kuinka paljon uhkailen tappaa häntä ja melkeinpä joka päivä käy kaikki mahdolliset asiat mielessä joilla haluisin satuttaa häntä, mutta todellisuudessa olen kuitenkin sen verran nössö etten pystyisi edes lyödä häntä kun mä en edes kestä ajatuksen tasolla sitä että hänelle sattuisi jotain kun kaikki mikä sattuu häntä nii minua ne sattuu tuhat kertaa enemmän ja sen takia en ikinä tule kestää että häntä ei ole. Joten jos toi tieto edes vähän valoitti mun tunteita häntä kohtaan. Rakastan ludemia niin paljon etten osaa edes sanoin kuvailla
Jos rakastaisit et haukkuisi jatkuvasti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos rakastaisit et haukkuisi jatkuvasti.
Eikö se ole niin päivän selvää että jos takiainen on ensimmäistä kertaa rakastunut nii mitä silloin voi odottaa että tunteiden näyttö olisi jotain helppoa jos vielä yllätyksenä on tullut että rakkaus on muutakin kuin vain ihana tunne. Takiainen kuvailee aika hyvin mustasukkaisuutta sekä myös muita tunteita joita hän samalla tuntee kun on mustasukkainen ludemista ja sen takia varmaan sitten se taksu niitä negatiivisia kommentteja kirjoittaa. Enemmän olisin huolissaan siitä että jos hän ei tuntisi yhtään mitään siinä tilanteessa kun ludem kirjoittaa muista suhteista ja se tarkoittaisi sitä ettei takiainen olisi aidosti rakastunut
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole niin päivän selvää että jos takiainen on ensimmäistä kertaa rakastunut nii mitä silloin voi odottaa että tunteiden näyttö olisi jotain helppoa jos vielä yllätyksenä on tullut että rakkaus on muutakin kuin vain ihana tunne. Takiainen kuvailee aika hyvin mustasukkaisuutta sekä myös muita tunteita joita hän samalla tuntee kun on mustasukkainen ludemista ja sen takia varmaan sitten se taksu niitä negatiivisia kommentteja kirjoittaa. Enemmän olisin huolissaan siitä että jos hän ei tuntisi yhtään mitään siinä tilanteessa kun ludem kirjoittaa muista suhteista ja se tarkoittaisi sitä ettei takiainen olisi aidosti rakastunut
Tuollainen mustasukkaisuus on ihan paskaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuollainen mustasukkaisuus on ihan paskaa.
Niin on, ja tuntuu myös tunteena todella paska oloa joten en huvikseni ole mustasukkainen ollu.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin on, ja tuntuu myös tunteena todella paska oloa joten en huvikseni ole mustasukkainen ollu.
Tyhmää valehdella toisesta ja syyttää sellaisista teoista joita ei ole tehnyt.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tyhmää valehdella toisesta ja syyttää sellaisista teoista joita ei ole tehnyt.
Varsinkin sellaisesta ihmisestä jota ei edes kunnolla tunne.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höpö höpö, tehtyä ludemia rakasta kukaan!
Jaa-a. Aika näyttää...
Ja tuon muka tiedät kolmesta sanasta. Pistä CV:hes tuo, että osaat tehdä diagnooseja tuntematta, näkemättä ja tietämättä ihmistä, pelkästään kolmesta sanasta. Päin mäntyä meni sun diagnoosis. Suosittelen vaihtamaan ammattia.
- Anonyymi
Joo, virtuaalipari täällä virtuaalimaailmassa
- Anonyymi
Voi kulta. Tämä tuli niin äkkiä. Saanko miettiä yön yli 😍
- Anonyymi
Kerro heti kun tiedät 😭
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerro heti kun tiedät 😭
Asiaa pohdittuani tulin siihen tulokseen, että jonkunlainen suhde ilr puolella tietyn miehen kanssa sisältää enemmän pluspuolia kuin negatiivisia. Joten hänelle vastaisin että kyllä milloin tahansa 😍👍
- Anonyymi
Kyllä me voitais olla pari vuoden lopussa. Oikein vuoden pari ja parivuode..
- Anonyymi
Jos tämä koskee erästä uudenvuoden lupausta, niin olen valmis tekemään kaikkeni (mihin pystyn), että se toteutuisi mahdollisimman nopeasti. Ollaan pari vaikka heti ja lopun elämäämme.
Tosin nainen oli nähdessä niin etäinen, että parempi olla yhtään enempää pommittamatta nyt jos ei selkeitä merkkejä lämpenemistä tule... - Anonyymi
Ollaan vuoan. Laita nimi, puhnro ja osoitteet sun muut, niin tiiän kenen kanssa alan olemaan pari . Minä olen Iisakki =)
- Anonyymi
Miksi kaikki naiset ovat muka huoria. Huora on sellainen, joka myy itseään rahasta/vastikkeesta.
- Anonyymi
Eivät kaikki naiset ole huoria vain ne ketkä eivät sitoudu uskollisesti yhteen mieheen. Huora on henkilö kuka tekee huorin. Toiset harrastavat huoruutta, toiset tekevät sitä työkseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät kaikki naiset ole huoria vain ne ketkä eivät sitoudu uskollisesti yhteen mieheen. Huora on henkilö kuka tekee huorin. Toiset harrastavat huoruutta, toiset tekevät sitä työkseen.
En minä sitoudu jos ei mieskään. Jos mies käy vieraissa, voin käydä minäkin. Se on ikävää kun itseäni ei kiinnosta seksi vieraiden kanssa, mutta jos mies pakottaa niin tekemään pettämällä, on se sitten pakko. Silmä silmästä, hammas hampaasta.
- Anonyymi
Tuskin olen kenenkään kanssa vuoden lopussakaan kun ei ole sellaista nytkään. En ole muutenkaan mikään viehättävä vastakkaisen sukupuolen silmissä eli niin sanotusti en ole se kedon kaunein kukkanen. Näillä ansioilla elämässä mennään mitä on ja siihen on tyytyminen. Itsetuntokysymyksiä myös kun ei riitä enää itsetunto tuollaisiin hommiin.
- Anonyymi
Et ole ainoa. En ole liialla ulkonäöllä pilattu, ei kukaan ole mun näköisestä kiinnostunut, mutt minkä ulkonäölleen voi. Sellasta se elämä on, tällä naamalla on mentävä mitä on annettu.
- Anonyymi
Ollaan rakas. Ollaan jo nyt kesällä. Ensi viikolla selvinnee kumpaan suuntaan asiat finalisoituvat.. Kumpaa reittiä luoksesi kuljen..
- Anonyymi
Mitä ensiviikolla on kun ei mulle taas mitään kerrottu ja kuitenkin muhun liittyy nii selitä tai sitten ei tuu meille mitään jos sun asenne on sama kuin tähän asti ollut ettei mulle mikää kuulu
- Anonyymi
Suoraa reittiä halaukseen s !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suoraa reittiä halaukseen s !
Satu meni saunaan, pani laukun naulaan, Satu lähti saunasta, otti laukun Na...
- Anonyymi
Vuoden pari, joskus jopa kahden.
- Anonyymi
Mä suostun sun kans ihan mihin vaan! Voitais olla vaikka salapari, jos niin haluat, mies
- Anonyymi
Montako päivää elämästään ihminen edeltätietää tai edeltämäärää? Ei yhtäkään. Parempi on kertoa sydänsurutkin Jeesukselle kuka tietää aivan kaiken. Jumala antaa vastauksen lopulta kaikkeen. Olen koetellut tätä kaipaustanikin. Pyytänyt Jumalaa ottamaan sen pois, jos se on turhaa, kuitenkin se pysyy.
- Anonyymi
Mikään ei ole mahdollista ennen kun eroat.
- Anonyymi
Älä sekaannu toisten avioliittoihin, ne ei saatana sulle kuulu!!
- Anonyymi
en usko, että tuollaisella "huutelulla" voisit saavuttaa kuin rasitusta mahdolliselle ympäripöyhkeälle epäonnellesi, eikä yhtään mikään mitä yksin yrität saattaa toista, ei loitsusi loisien loista, toisen lähelle ei pääse mainostellen, hyvin maanläheinen on aina jutska toinen, en usko tuohon sirkusteluusi senkin räkäpää, eikös Tuomo jo sua pitänyt hyvänä, hähähähähähähähä
terveisin.meikäläisen kanssa pelleily, liehittely KÄKÄ
rauhallista illanjatkoa, turvallista
https://www.youtube.com/watch?v=vNa6zjp17jU - Anonyymi
Ollaan rakas 💕 Heti kun eroat
- Anonyymi
Ei ole mulla suhdetta 💓
- Anonyymi
Saahan sitä haaveilla. Oltaispa.
- Anonyymi
Jotta meillä olisi tulevaisuus, meidän pitäisi olla pari jo kesän loppuun mennessä. Toivon sitä, mutten vielä luota siihen. Et ole antanut mitään merkkiä sellaisista aikomuksistasi.
- Anonyymi
Emmmä jaksa enää alkaa vehtailemaan. Vaatimuksia liikaa, yksin on helpompaa.
- Anonyymi
Vaikee tähän kommentoida kun tänään näin ihan pienen vilauksen. Vaan sen verran et tiiän ettei oo kuolla kupsahtanu.
- Anonyymi
En näe itseäni parisuhteessa. En tiedä johtuuko se siitä että elämässä on ollut liian kauan keskeneräisiä asioita ja stressitaso on siksi korkea. Onko niin että ensin pitäisi sen tärkeimmän haaveen toteutua ennen kuin tulee sellaisia tunteita, että haluaa ja jaksaa ruveta tutustumaan keneenkään.
- Anonyymi
Mikä estää (itse kutakin olemasta kaivattunsa kanssa pari)?
- Anonyymi
Miehen vaimo 😕👎
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen vaimo 😕👎
Sinullako estää? Yritä järkeillä ja nollata tunteet ja suunnata uusille apajille.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sinullako estää? Yritä järkeillä ja nollata tunteet ja suunnata uusille apajille.
Mikä ihme sai sinut kuvittelemaan, että neuvojasi kaivataan? Oletko olevinasi niin erinomainen ihminen, että luulet olevasi ainoa oikeassa oleva mielipiteinesi? Jotenkin säälittää tuollaiset besserwisserit
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä ihme sai sinut kuvittelemaan, että neuvojasi kaivataan? Oletko olevinasi niin erinomainen ihminen, että luulet olevasi ainoa oikeassa oleva mielipiteinesi? Jotenkin säälittää tuollaiset besserwisserit
Ajattelin vastata, kun viestiäni kerran kommentoitiin. Jos kaivattu on varattu, siinähän pitää toimia kuitenkin jotenkin noin, ettei turhaan kaipaa. En ole erinomainen enkä edes besserwisseriino, minulla ei ole vastauksia toisten elämään mutta ainahan voi ehdottaa jotain.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ajattelin vastata, kun viestiäni kerran kommentoitiin. Jos kaivattu on varattu, siinähän pitää toimia kuitenkin jotenkin noin, ettei turhaan kaipaa. En ole erinomainen enkä edes besserwisseriino, minulla ei ole vastauksia toisten elämään mutta ainahan voi ehdottaa jotain.
Kaikki ei ole kalastelemassa millään apajilla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kaikki ei ole kalastelemassa millään apajilla!
Ei pidä ottaa kaikkea noin vakavasti. Apajat=olla ihmisten ilmoilla, missä on mahdollisuus löytää kumppani.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen vaimo 😕👎
Älä itke ruma lapsi! Ite olet soppas keittäny. Aika usein kakkoselle jää luu käteen, se on tyhmyyden hinta se 😆
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Besserwaizerinot on hassua sakkia. Niitä löytyy joka ammattikunnassa. Paljon yleisempää kuitenkin akateemisten piiristä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä itke ruma lapsi! Ite olet soppas keittäny. Aika usein kakkoselle jää luu käteen, se on tyhmyyden hinta se 😆
Ei tässä langassa mistään ulkonäöstä ollut kysymys. Huonoa käytöstä. Kannattaa katsoa omaa peilikuvaa ennen kuin alkaa arvostelemaan toisen ulkonäköä. Et varmaan itsekään täytä mallinmittoja. (En ole tuo, jonka viestiin viittaat.)
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä langassa mistään ulkonäöstä ollut kysymys. Huonoa käytöstä. Kannattaa katsoa omaa peilikuvaa ennen kuin alkaa arvostelemaan toisen ulkonäköä. Et varmaan itsekään täytä mallinmittoja. (En ole tuo, jonka viestiin viittaat.)
Tuo on tietynlainen sanonta, mutta olen kyllä hyvinkin katseen kestävä. Kyllähän tuo syvästä epätoivosta kertoo, kun ollaan valmiita jakamaan mies vaimon kanssa. Säälittävää touhua
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tuo on tietynlainen sanonta, mutta olen kyllä hyvinkin katseen kestävä. Kyllähän tuo syvästä epätoivosta kertoo, kun ollaan valmiita jakamaan mies vaimon kanssa. Säälittävää touhua
Vaikka olisitkin katseenkestävä, vedät silti heti mahdollisesti väärän ja omituisen johtopäätöksen toisen ulkonäöstä, mikä kertoo, että et ole looginen, olet pinnallinen ja huonokäytöksinen tuossa kohtaa. Hyvä ulkonäkökään ei kompensoi puutteita noilla alueilla todellakaan kaikille naisille.
On ihan totta, että on epätoivoista yrittää ruikuttaa varatun perään, jos on tieto, että toinen on varattu ja vielä onnellisesti varattu. Sitähän tarina ei kerro, onko tuon naisen tavoittelema mies onnellinen ja onko hänellä myös osaa ja arpaa tuon kommentoijan vikittelyssä. Kyllä jotkut varatutkin miehet vikittelee. On silti hyvien tapojen mukaista antaa rauha toisen suhteelle ja kunnioittaa sen toisen puolisoa. Sitoutuneella on taas vastuu suojella omaa suhdettaan ulkopuolisilta. Miehillä ja naisilla pitäisi olla "munaa" tarvittaessa selvittää omat parisuhdesotkunsa ilman suhteen ulkopuolisia ja tarvittaessa myös ottaa se ero ilman kolmansia osapuolia ja pettämistä. Kaikilla sitä "munaa" ei vaan löydy. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka olisitkin katseenkestävä, vedät silti heti mahdollisesti väärän ja omituisen johtopäätöksen toisen ulkonäöstä, mikä kertoo, että et ole looginen, olet pinnallinen ja huonokäytöksinen tuossa kohtaa. Hyvä ulkonäkökään ei kompensoi puutteita noilla alueilla todellakaan kaikille naisille.
On ihan totta, että on epätoivoista yrittää ruikuttaa varatun perään, jos on tieto, että toinen on varattu ja vielä onnellisesti varattu. Sitähän tarina ei kerro, onko tuon naisen tavoittelema mies onnellinen ja onko hänellä myös osaa ja arpaa tuon kommentoijan vikittelyssä. Kyllä jotkut varatutkin miehet vikittelee. On silti hyvien tapojen mukaista antaa rauha toisen suhteelle ja kunnioittaa sen toisen puolisoa. Sitoutuneella on taas vastuu suojella omaa suhdettaan ulkopuolisilta. Miehillä ja naisilla pitäisi olla "munaa" tarvittaessa selvittää omat parisuhdesotkunsa ilman suhteen ulkopuolisia ja tarvittaessa myös ottaa se ero ilman kolmansia osapuolia ja pettämistä. Kaikilla sitä "munaa" ei vaan löydy.Olen sikäli samaa mieltä, että pitää löytyä "munaa" selvittää ensin asiat puolison kanssa ja erota jos asiat ei toimi tai toisen kumppanin haluaa, pettämistä en sen sijaan hyväksy oltiin sitten onnellisesti tai onnettomasti yhdessä, kun aina voi erota eikä kukaan tai mikään pakota ketään yhdessä olemaan. Näitä "munattomia" reppanoita on paljon, jotka eivät siihen kykene. On raukkamaista pettää puolisoaan ja on säälittävää alkaa "jalkavaimoksi" varatulle...yhtälailla säälittäviä siis molemmat ja ansaitsevat toisensa. Hyvällä itsetunnolla ja itsekunnioituksella varustettu ihminen ei tuohon lähde, ensinnäkään siksi, ettei ala miestä tai naista jakamaan kenenkään kanssa ja toisekseen löytyy kumppaniehdokkaita sinkkumarkkinoiltakin. Joillakin on itsetunto niin huono, että hakevat näillä varattujen vokotteluilla sairasta pönkitystä omalle surkealle itsetunnolleen...ei voi kun sääliä. Lähtökohtaisesti toisten parisuhdetta tulee kunnioittaa. Minullakin ulkoiset avut riittäisi liittojen rikkomiseen ja mahdollisuuksia siihen olisi ollutkin, mutta en halua sitä tehdä monestakaan syystä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen sikäli samaa mieltä, että pitää löytyä "munaa" selvittää ensin asiat puolison kanssa ja erota jos asiat ei toimi tai toisen kumppanin haluaa, pettämistä en sen sijaan hyväksy oltiin sitten onnellisesti tai onnettomasti yhdessä, kun aina voi erota eikä kukaan tai mikään pakota ketään yhdessä olemaan. Näitä "munattomia" reppanoita on paljon, jotka eivät siihen kykene. On raukkamaista pettää puolisoaan ja on säälittävää alkaa "jalkavaimoksi" varatulle...yhtälailla säälittäviä siis molemmat ja ansaitsevat toisensa. Hyvällä itsetunnolla ja itsekunnioituksella varustettu ihminen ei tuohon lähde, ensinnäkään siksi, ettei ala miestä tai naista jakamaan kenenkään kanssa ja toisekseen löytyy kumppaniehdokkaita sinkkumarkkinoiltakin. Joillakin on itsetunto niin huono, että hakevat näillä varattujen vokotteluilla sairasta pönkitystä omalle surkealle itsetunnolleen...ei voi kun sääliä. Lähtökohtaisesti toisten parisuhdetta tulee kunnioittaa. Minullakin ulkoiset avut riittäisi liittojen rikkomiseen ja mahdollisuuksia siihen olisi ollutkin, mutta en halua sitä tehdä monestakaan syystä!
Pettäminen on aina väärin. Aina tulee löytää joku muu vaihtoehto. Ensisijaisesti tietysti pitää tehdä kaikkensa oman suhteen eteen: keskustelu, omien virheiden korjaaminen ja tarvittaessa ulkopuolinen apu parisuhdeterapiasta, avioliittoleireiltä, perheneuvojilta jne. Ihan totta tuo, että jokainen ansaitsee sellaisen, joka sitoutuu vain häneen. Ei kannata koskaan lähteä jakamaan itseä eikä kumppania kenenkään kanssa. Parisuhde tarvitsee terveet rajat ympärilleen. Tuo kannattaa tehdä heti aluksi selväksi, kun etsii kumppania.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On ihan totta, että on epätoivoista yrittää ruikuttaa varatun perään, jos on tieto, että toinen on varattu ja vielä onnellisesti varattu. Sitähän tarina ei kerro, onko tuon naisen tavoittelema mies onnellinen ja onko hänellä myös osaa ja arpaa tuon kommentoijan vikittelyssä. Kyllä jotkut varatutkin miehet vikittelee. On silti hyvien tapojen mukaista antaa rauha toisen suhteelle ja kunnioittaa sen toisen puolisoa. Sitoutuneella on taas vastuu suojella omaa suhdettaan ulkopuolisilta. Miehillä ja naisilla pitäisi olla "munaa" tarvittaessa selvittää omat parisuhdesotkunsa ilman suhteen ulkopuolisia ja tarvittaessa myös ottaa se ero ilman kolmansia osapuolia ja pettämistä. Kaikilla sitä "munaa" ei vaan löydy.Kiusaaja on! Ei mitään mahdollisuutta ole. Sairas on. Ja kaheli, lapsenmielinen. Muka aikuinen, vankila kamaa.
- Anonyymi
Miehestä kiinni katsotaan ajallaan.
- Anonyymi
Vaikea sanoa, elämällä voi olla sanansa sanottavana siihen, vuosi, pari sitten ei tätäkään olisi osannut kuvitella. Mutta ei minulla sitä vastaankaan mitään olisi, tällä tietoa.https://youtu.be/E34i-l3Knu8
- Anonyymi
Toivottavasti jo kesäkuussa... Silloin olen virallisesti sinkku.
- Anonyymi
Eihän naimisissa vai tarkotatko omaa asuntoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma asunto vihdoin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko huora ollu koko meidän suhteen ajan naimisissa sen sian kanssa ja aivan varmasti petän sua Kaisan kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oma asunto vihdoin
Kuulostaa hyvältä sitten ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ootko huora ollu koko meidän suhteen ajan naimisissa sen sian kanssa ja aivan varmasti petän sua Kaisan kanssa
Ei ollut mun viesti johon vastasit
- Anonyymi
En näe sitä mahdolliseksi, et olisin AP:n kanssa parisuhteessa.
- Anonyymi
Hänen kanssaan ei! Mutta jos katseisiin on luottamista niin jotain hänen ja minun välillä tapahtuu ennen pitkään. Se mihin se johtaa näkee sen jälkeen!
- Anonyymi
Haaveita kauniita ja kaikki mahdollista on , toivon sitä.
- Anonyymi
Emme. Olen tehnyt päätöksen etten elämäni naista ole vielä tavannut. Kaikki mitä joskus monenkin kanssa on tapahtunut jääköön historiaan ja säilyköön vain hyvinä muistoina. Paljon on tullut opittua siitä mikä on oikeasti tärkeää ja mitä ei tarvitse kenenkään sietää. Se Oikea kun tulee aikanaan vastaan niin tiedän sen.
Kiitos kaikesta. - Anonyymi
Ei olla pari nyt, eikä tulevaisuudessa. Ensin pitäisi tutustua ja kiinnostua.
Jos se johtaa ihanstumiseen se voi olla mahdollista, se seurustelu ja vakavampikin suhde. Tai mistä sen voi tietää mikä pelle näitä kysylee. Joku kyselyikänen selkeästi.
Jos kehtaisit näyttää naamasi julkisesti, se olisi ehkä mahdollista.
Mutta muuten ei. - Anonyymi
Toivottavasti!
- Anonyymi
Hänelle vastaisin kyllä!
- Anonyymi
Hänelle myös!
- Anonyymi
Riippuu siitä kuinka kauan tätä Teerenpeliä jatketaan
- Anonyymi
Haluaisin olla tekemisissä H naisen kanssa jo vähän aiemminkin. Kesä on kuuma ja rakkaus tulenarkaa myöhään syksyyn asti. Paloa ei voi sammuttaa, se on jo syttynyt ilmiliekkeihin! Tv. K mies
- Anonyymi
Sopii mullekin tämä suunnitelma.
- Anonyymi
Varmaan jonkun vuoden loppuun mennessä olen jonkun pari, vaikea sanoa, olen vähän kranttu. Tai sitten jatkan itsellisenä. Mua on vaikea miellyttää, niin monen asian pitäisi natsata sen toisen kanssa. Vaikka kivana ihmisenä mua pidetäänkin.
- Anonyymi
Ei. Aika ajaa meidän ohi.
- Anonyymi
Eikä aja ohi.Se kolahtaa ny.
- Anonyymi
Piti tarkistaa vuosi ensin aloituksesta. Jos se olisi minun päätettävissä niin vuoden loppuun mennessä ollaan jo totuttu täysin toisiimme ja eletään normiarkea yhdessä. Kuherruskuukaudet vietetään jo kesällä. Naiselta.
- Anonyymi
Hyshys tuommosia täällä sovi kysyä...
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ikävöin sinua kokoyön!
En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun704850KALAJOEN UIMAVALVONTA
https://www.kalajokiseutu.fi/artikkeli/ei-tulisi-mieleenkaan-jattaa-pienta-yksinaan-hiekkasarkkien-valvomattomalla-uimar1923800- 1883531
Kadonnut poika hukkunut lietteeseen mitä kalajoella nyt on?
Jätelautta ajautunut merelle ja lapsi uponnut jätelautan alle?783229Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin
Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo502959- 251994
- 241941
- 1811784
- 301686
- 431395