Paska ala älkää opiskelo ict asentajaksi it tukihenkilöksi ketään ei kiinosta ottaa töihin teitä kokemus on minun ja olen surun murtama.
Vastaukset 5
- Anonyymi
Töriset totta! Työt on ulkoistettu intialaisille tai sitten intialaiset on tuotu Suomeen. Uusimman tutkimuksen mukaan 85% alalle kouluttautuneista ei saa työpaikkaa vaan joutuvan vaihtamaan ammattia tai jäämään työttömäksi.
- Anonyymi
Saatko kiksejä valehtelemisesta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saatko kiksejä valehtelemisesta?
Anteeksi, pyöristin lukua alaspäin 86,7%:sta ja jätin mainitsematta, että halpatyövoimaa tuodaan myös vanhoista neuvostoblokin maista intian lisäksi. Syvimmät pahoittelet, lupaan olla tarkempi ensi kerralla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Anteeksi, pyöristin lukua alaspäin 86,7%:sta ja jätin mainitsematta, että halpatyövoimaa tuodaan myös vanhoista neuvostoblokin maista intian lisäksi. Syvimmät pahoittelet, lupaan olla tarkempi ensi kerralla.
Lopeta se paskan jauhaminen ja laita linkki todisteeksi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Lopeta se paskan jauhaminen ja laita linkki todisteeksi.
https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000007826429.html
Ole hyvä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"
Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va1092250- 103896
- 67861
- 48835
Mitä tapahtuu?
Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???22832Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...
...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha538761- 80687
Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti
Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk76650Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen
Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik23600- 57561