Kun lämpö, hellyys ja intohimo hukassa

Varmasti moni mies ja nainen on samassa tilanteessa kuin minä ja olisi mukava vaihtaa jonkun kanssa ajatuksia. Eli jos haluat jakaa omiasi ja toisaalta kuunnella, niin ota rohkeasti yhteyttä nimimerkkiini. En kaipaa ”vaihtoon” - kommentteja, vaan aitoa keskustelua
Suhteessa on periaattessa suurin osa asioista hyvin. Se mitä osin puuttuu, on koskettelu, hyväily, hellittely sanoin ja elein, intohimo ja eroottinen heittäytyminen ja huomiointi. Ei täysin, mutta tosi vähäisessä määrin ja harvoin.
Olen muutoinkin kuin itseni ja äitini mielestä miellyttävän näköinen, hyväkroppainen ja muutoinkin toiset huomioiva mies.
Luulen että nämä jutut johtuvat pitkälti toisen kasvatuksesta, kotoa ja perusluonteesta.
Mutta silti.

15

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mr Bean 👌

    • Anonyymi

      Huipulla tuulee

    • Anonyymi

      Ymmärrän. Minä olen pitkässä liitossa elävä nainen, itsestäni huolehtiva kauniiksikin sanottu mutta miestäni en pahemmin tunnu enää kiinnostavan. Seksiä hän toisinaan sentään haluaa mutta muu läheisyys tuntuu puuttuvan.
      Aluksi ajattelin että tämä on vain joku 'vaihe' tai 'kausi' mutta sama jatkuu.
      Olen aina ollut uskollinen, mutta tässä viimeiset kuukaudet eräs ennestään tuntemani mies on alkanut piirittää minua tosissaan, hän on kiinnostunut minusta ihmisenä ja mielipiteistäni yms. ja sanoo myös kohteliaita sanoja ulkonäöstäni.
      Tuntuu että kohta minä haksahdan ja menen mukaan kun hän seuraavaksi kutsuu ...

      • Anonyymi

        Vahvoissa kantimissa sun liitto kun lirkuttelemalla väliin pääsee. Nämä kehut varatuille on juurikin kokeiluja joita niin nais/mies pleijerit harrastaa. Sääli jos niin yksinkertainen olet.

        Tietenkin olet puhunut miehellesi ja olette muutoinkin tehneet parisuhteenne eteen kaiken (myös ap) esim pariterapia?

        Muista kertoa myös tästä toisen miehen piirityksestä. Saattaa herättää miehesikin 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvoissa kantimissa sun liitto kun lirkuttelemalla väliin pääsee. Nämä kehut varatuille on juurikin kokeiluja joita niin nais/mies pleijerit harrastaa. Sääli jos niin yksinkertainen olet.

        Tietenkin olet puhunut miehellesi ja olette muutoinkin tehneet parisuhteenne eteen kaiken (myös ap) esim pariterapia?

        Muista kertoa myös tästä toisen miehen piirityksestä. Saattaa herättää miehesikin 👍

        Niimpä, kun ne liiton kantimet eivä itsestään vahvoina pysy, molempien osapuolten pitää nähdä jotain vaivaa .
        Toki pitää myös ottaa huomioon että pitkässä suhteessa on 'kuivempia kausia', mutta rajansa kaikella.
        Ei tässä ole kysymys kenenkään yksinkertaisuudesta vaan siitä mihin vetää raja ? Kannattaako liitto vielä yrittää pelastaa? Pitäisikö ymmärtää erota? Kysymyksiä riittää - ei ole yksinkertaisia vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvoissa kantimissa sun liitto kun lirkuttelemalla väliin pääsee. Nämä kehut varatuille on juurikin kokeiluja joita niin nais/mies pleijerit harrastaa. Sääli jos niin yksinkertainen olet.

        Tietenkin olet puhunut miehellesi ja olette muutoinkin tehneet parisuhteenne eteen kaiken (myös ap) esim pariterapia?

        Muista kertoa myös tästä toisen miehen piirityksestä. Saattaa herättää miehesikin 👍

        Ei kannata kertoa toisen miehen piirityksestä - turhaa lietsoa mustasukkaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä, kun ne liiton kantimet eivä itsestään vahvoina pysy, molempien osapuolten pitää nähdä jotain vaivaa .
        Toki pitää myös ottaa huomioon että pitkässä suhteessa on 'kuivempia kausia', mutta rajansa kaikella.
        Ei tässä ole kysymys kenenkään yksinkertaisuudesta vaan siitä mihin vetää raja ? Kannattaako liitto vielä yrittää pelastaa? Pitäisikö ymmärtää erota? Kysymyksiä riittää - ei ole yksinkertaisia vastauksia.

        Itsekehu haisee ja haihtuu sateessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata kertoa toisen miehen piirityksestä - turhaa lietsoa mustasukkaisuutta.

        Tottakai kerrot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekehu haisee ja haihtuu sateessa.

        No meneppä sinne sateeseen niin puhdistut. Ja koska näyttää vahvasti siltä ettet tiedä noitten pleijereiden kikkoja niin täytyy toivoa ettet ole suhteessa. Sua pystyy kusettamaan maailman helpoiten, tulet huomaamaan 😉

        Toki nykyaikanahan on "trendikästä" että vaihdetaan lennosta ja eletään kuin siat mansikkamaalla eli petetään. Koska maailmankuva rajoittuu käsitteeseen "minäminäminä "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meneppä sinne sateeseen niin puhdistut. Ja koska näyttää vahvasti siltä ettet tiedä noitten pleijereiden kikkoja niin täytyy toivoa ettet ole suhteessa. Sua pystyy kusettamaan maailman helpoiten, tulet huomaamaan 😉

        Toki nykyaikanahan on "trendikästä" että vaihdetaan lennosta ja eletään kuin siat mansikkamaalla eli petetään. Koska maailmankuva rajoittuu käsitteeseen "minäminäminä "

        Minulla on kyseessä 36-kestänyt parisuhde. Olisi mielekästä saada mielipiteitä sellaisiltakin, jotka tietävät mistä on kysymys.
        Lapsemme ovat jo useita vuosia sitten lentäneet pesästä ja nyt olisi aikaa toisillemme, en halua tulla kohdelluksi huonekaluna - siitä kai pohjimmiltaan on kyse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä, kun ne liiton kantimet eivä itsestään vahvoina pysy, molempien osapuolten pitää nähdä jotain vaivaa .
        Toki pitää myös ottaa huomioon että pitkässä suhteessa on 'kuivempia kausia', mutta rajansa kaikella.
        Ei tässä ole kysymys kenenkään yksinkertaisuudesta vaan siitä mihin vetää raja ? Kannattaako liitto vielä yrittää pelastaa? Pitäisikö ymmärtää erota? Kysymyksiä riittää - ei ole yksinkertaisia vastauksia.

        Ei myöskään absoluuttista oikeaa ja väärää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meneppä sinne sateeseen niin puhdistut. Ja koska näyttää vahvasti siltä ettet tiedä noitten pleijereiden kikkoja niin täytyy toivoa ettet ole suhteessa. Sua pystyy kusettamaan maailman helpoiten, tulet huomaamaan 😉

        Toki nykyaikanahan on "trendikästä" että vaihdetaan lennosta ja eletään kuin siat mansikkamaalla eli petetään. Koska maailmankuva rajoittuu käsitteeseen "minäminäminä "

        Myös puoliso, joka ei halua huolehtia kumppaninsa tarpeista, elää kuin minä-minä-minä. Enkä nyt puhu ”vain” seksistä vaan myös läheisyydestä, kosketuksesta, henkisestä läsnäolosta , kuuntelusta, näetyksi tulemisesta. Kumppanin laiminlyönti on tietoinen valinta sekin. Toki pitkässä parisuhteessa voi olla huonompia hetkiä, ja hetkellistä etääntymistä, mutta en nyt puhu hetkellisestä huonosta hetkestä vaan vuosia kestäneestä puolison ohittamisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myös puoliso, joka ei halua huolehtia kumppaninsa tarpeista, elää kuin minä-minä-minä. Enkä nyt puhu ”vain” seksistä vaan myös läheisyydestä, kosketuksesta, henkisestä läsnäolosta , kuuntelusta, näetyksi tulemisesta. Kumppanin laiminlyönti on tietoinen valinta sekin. Toki pitkässä parisuhteessa voi olla huonompia hetkiä, ja hetkellistä etääntymistä, mutta en nyt puhu hetkellisestä huonosta hetkestä vaan vuosia kestäneestä puolison ohittamisesta.

        Näin se on, jos huomaa muutkin kuin oman itsensä, silloin myös huomioi monin tavoin.


    • Anonyymi

      No miten ylipäätään alun alkaen noin itsestäsi erilaiseen persoonaan sitten tulit sitoutuneeksi. Läheisyyden/erillisyyden tarve kuitenki aika lailla pysyvä piirre, vai onko joku radikaali muutos tapahtunut, jokin sairaus, henkinen tai fyysinen, voi saada ottamaan etäisyyttä toiseen.

      • Moni muukin asia voi olla yhteinen ja toimia, eli persoonat eivät niin pahasti erilaisia ja toisaalta tietty erilaisuus tuo rikkautta. Mitä tulee läheisyyteen ja muuhun siihen kuuluvaan, niin kyllä siinä isojakin muutoksia voi tapahtua, mihin voi vaikuttaa useampikin asia, kuten tässä tapauksessa. Ja vastaavaa olen kuullut muualtakin ja siksi haluaisin jakaa vähän enemmän kokemuksia sellaisen tai sellaisen kanssa, jotka kykenevät samaistumaan tilanteeseen ja osaavat ilmaista itseään ja jakaa ajatuksiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      136
      5678
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      33
      3485
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      17
      1893
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      23
      1875
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      24
      1720
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      74
      1566
    7. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      14
      1473
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      11
      1366
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      17
      1360
    10. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      23
      1308
    Aihe