Kun lämpö, hellyys ja intohimo hukassa

Varmasti moni mies ja nainen on samassa tilanteessa kuin minä ja olisi mukava vaihtaa jonkun kanssa ajatuksia. Eli jos haluat jakaa omiasi ja toisaalta kuunnella, niin ota rohkeasti yhteyttä nimimerkkiini. En kaipaa ”vaihtoon” - kommentteja, vaan aitoa keskustelua
Suhteessa on periaattessa suurin osa asioista hyvin. Se mitä osin puuttuu, on koskettelu, hyväily, hellittely sanoin ja elein, intohimo ja eroottinen heittäytyminen ja huomiointi. Ei täysin, mutta tosi vähäisessä määrin ja harvoin.
Olen muutoinkin kuin itseni ja äitini mielestä miellyttävän näköinen, hyväkroppainen ja muutoinkin toiset huomioiva mies.
Luulen että nämä jutut johtuvat pitkälti toisen kasvatuksesta, kotoa ja perusluonteesta.
Mutta silti.

15

140

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mr Bean 👌

    • Anonyymi

      Huipulla tuulee

    • Anonyymi

      Ymmärrän. Minä olen pitkässä liitossa elävä nainen, itsestäni huolehtiva kauniiksikin sanottu mutta miestäni en pahemmin tunnu enää kiinnostavan. Seksiä hän toisinaan sentään haluaa mutta muu läheisyys tuntuu puuttuvan.
      Aluksi ajattelin että tämä on vain joku 'vaihe' tai 'kausi' mutta sama jatkuu.
      Olen aina ollut uskollinen, mutta tässä viimeiset kuukaudet eräs ennestään tuntemani mies on alkanut piirittää minua tosissaan, hän on kiinnostunut minusta ihmisenä ja mielipiteistäni yms. ja sanoo myös kohteliaita sanoja ulkonäöstäni.
      Tuntuu että kohta minä haksahdan ja menen mukaan kun hän seuraavaksi kutsuu ...

      • Anonyymi

        Vahvoissa kantimissa sun liitto kun lirkuttelemalla väliin pääsee. Nämä kehut varatuille on juurikin kokeiluja joita niin nais/mies pleijerit harrastaa. Sääli jos niin yksinkertainen olet.

        Tietenkin olet puhunut miehellesi ja olette muutoinkin tehneet parisuhteenne eteen kaiken (myös ap) esim pariterapia?

        Muista kertoa myös tästä toisen miehen piirityksestä. Saattaa herättää miehesikin 👍


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvoissa kantimissa sun liitto kun lirkuttelemalla väliin pääsee. Nämä kehut varatuille on juurikin kokeiluja joita niin nais/mies pleijerit harrastaa. Sääli jos niin yksinkertainen olet.

        Tietenkin olet puhunut miehellesi ja olette muutoinkin tehneet parisuhteenne eteen kaiken (myös ap) esim pariterapia?

        Muista kertoa myös tästä toisen miehen piirityksestä. Saattaa herättää miehesikin 👍

        Niimpä, kun ne liiton kantimet eivä itsestään vahvoina pysy, molempien osapuolten pitää nähdä jotain vaivaa .
        Toki pitää myös ottaa huomioon että pitkässä suhteessa on 'kuivempia kausia', mutta rajansa kaikella.
        Ei tässä ole kysymys kenenkään yksinkertaisuudesta vaan siitä mihin vetää raja ? Kannattaako liitto vielä yrittää pelastaa? Pitäisikö ymmärtää erota? Kysymyksiä riittää - ei ole yksinkertaisia vastauksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vahvoissa kantimissa sun liitto kun lirkuttelemalla väliin pääsee. Nämä kehut varatuille on juurikin kokeiluja joita niin nais/mies pleijerit harrastaa. Sääli jos niin yksinkertainen olet.

        Tietenkin olet puhunut miehellesi ja olette muutoinkin tehneet parisuhteenne eteen kaiken (myös ap) esim pariterapia?

        Muista kertoa myös tästä toisen miehen piirityksestä. Saattaa herättää miehesikin 👍

        Ei kannata kertoa toisen miehen piirityksestä - turhaa lietsoa mustasukkaisuutta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä, kun ne liiton kantimet eivä itsestään vahvoina pysy, molempien osapuolten pitää nähdä jotain vaivaa .
        Toki pitää myös ottaa huomioon että pitkässä suhteessa on 'kuivempia kausia', mutta rajansa kaikella.
        Ei tässä ole kysymys kenenkään yksinkertaisuudesta vaan siitä mihin vetää raja ? Kannattaako liitto vielä yrittää pelastaa? Pitäisikö ymmärtää erota? Kysymyksiä riittää - ei ole yksinkertaisia vastauksia.

        Itsekehu haisee ja haihtuu sateessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata kertoa toisen miehen piirityksestä - turhaa lietsoa mustasukkaisuutta.

        Tottakai kerrot!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itsekehu haisee ja haihtuu sateessa.

        No meneppä sinne sateeseen niin puhdistut. Ja koska näyttää vahvasti siltä ettet tiedä noitten pleijereiden kikkoja niin täytyy toivoa ettet ole suhteessa. Sua pystyy kusettamaan maailman helpoiten, tulet huomaamaan 😉

        Toki nykyaikanahan on "trendikästä" että vaihdetaan lennosta ja eletään kuin siat mansikkamaalla eli petetään. Koska maailmankuva rajoittuu käsitteeseen "minäminäminä "


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meneppä sinne sateeseen niin puhdistut. Ja koska näyttää vahvasti siltä ettet tiedä noitten pleijereiden kikkoja niin täytyy toivoa ettet ole suhteessa. Sua pystyy kusettamaan maailman helpoiten, tulet huomaamaan 😉

        Toki nykyaikanahan on "trendikästä" että vaihdetaan lennosta ja eletään kuin siat mansikkamaalla eli petetään. Koska maailmankuva rajoittuu käsitteeseen "minäminäminä "

        Minulla on kyseessä 36-kestänyt parisuhde. Olisi mielekästä saada mielipiteitä sellaisiltakin, jotka tietävät mistä on kysymys.
        Lapsemme ovat jo useita vuosia sitten lentäneet pesästä ja nyt olisi aikaa toisillemme, en halua tulla kohdelluksi huonekaluna - siitä kai pohjimmiltaan on kyse.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niimpä, kun ne liiton kantimet eivä itsestään vahvoina pysy, molempien osapuolten pitää nähdä jotain vaivaa .
        Toki pitää myös ottaa huomioon että pitkässä suhteessa on 'kuivempia kausia', mutta rajansa kaikella.
        Ei tässä ole kysymys kenenkään yksinkertaisuudesta vaan siitä mihin vetää raja ? Kannattaako liitto vielä yrittää pelastaa? Pitäisikö ymmärtää erota? Kysymyksiä riittää - ei ole yksinkertaisia vastauksia.

        Ei myöskään absoluuttista oikeaa ja väärää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No meneppä sinne sateeseen niin puhdistut. Ja koska näyttää vahvasti siltä ettet tiedä noitten pleijereiden kikkoja niin täytyy toivoa ettet ole suhteessa. Sua pystyy kusettamaan maailman helpoiten, tulet huomaamaan 😉

        Toki nykyaikanahan on "trendikästä" että vaihdetaan lennosta ja eletään kuin siat mansikkamaalla eli petetään. Koska maailmankuva rajoittuu käsitteeseen "minäminäminä "

        Myös puoliso, joka ei halua huolehtia kumppaninsa tarpeista, elää kuin minä-minä-minä. Enkä nyt puhu ”vain” seksistä vaan myös läheisyydestä, kosketuksesta, henkisestä läsnäolosta , kuuntelusta, näetyksi tulemisesta. Kumppanin laiminlyönti on tietoinen valinta sekin. Toki pitkässä parisuhteessa voi olla huonompia hetkiä, ja hetkellistä etääntymistä, mutta en nyt puhu hetkellisestä huonosta hetkestä vaan vuosia kestäneestä puolison ohittamisesta.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Myös puoliso, joka ei halua huolehtia kumppaninsa tarpeista, elää kuin minä-minä-minä. Enkä nyt puhu ”vain” seksistä vaan myös läheisyydestä, kosketuksesta, henkisestä läsnäolosta , kuuntelusta, näetyksi tulemisesta. Kumppanin laiminlyönti on tietoinen valinta sekin. Toki pitkässä parisuhteessa voi olla huonompia hetkiä, ja hetkellistä etääntymistä, mutta en nyt puhu hetkellisestä huonosta hetkestä vaan vuosia kestäneestä puolison ohittamisesta.

        Näin se on, jos huomaa muutkin kuin oman itsensä, silloin myös huomioi monin tavoin.


    • Anonyymi

      No miten ylipäätään alun alkaen noin itsestäsi erilaiseen persoonaan sitten tulit sitoutuneeksi. Läheisyyden/erillisyyden tarve kuitenki aika lailla pysyvä piirre, vai onko joku radikaali muutos tapahtunut, jokin sairaus, henkinen tai fyysinen, voi saada ottamaan etäisyyttä toiseen.

      • Moni muukin asia voi olla yhteinen ja toimia, eli persoonat eivät niin pahasti erilaisia ja toisaalta tietty erilaisuus tuo rikkautta. Mitä tulee läheisyyteen ja muuhun siihen kuuluvaan, niin kyllä siinä isojakin muutoksia voi tapahtua, mihin voi vaikuttaa useampikin asia, kuten tässä tapauksessa. Ja vastaavaa olen kuullut muualtakin ja siksi haluaisin jakaa vähän enemmän kokemuksia sellaisen tai sellaisen kanssa, jotka kykenevät samaistumaan tilanteeseen ja osaavat ilmaista itseään ja jakaa ajatuksiaan.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      131
      1374
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      103
      889
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      723
    4. 51
      615
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      15
      543
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      461
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      35
      432
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      182
      401
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      399
    Aihe