Minkä hintaisia hunnut ovat? Hinta haarukka on varmaan suuri, mutta olen ajatellut sellaista puoli pitkää huntua. Tietääkö kukaan onko se helppo ottaa tukasta pois jos huntua haluaa käyttää vain vihkimisen ajan? Ja kuinka paljon se rajoittaa kampauksen valintaa? Haluaisin hunnun kuitenkin melko ylös päälaelle.
Huntu
4
1435
Vastaukset
- elina
Minulla olisi myytävänä puoli pitkä huntu 30e. Hunnun pois ottaminen riippuu ihan siitä miten se laitetaan hiuksiin kiinni. Ja mielestäni kampauksen valintaan se ei vaikuta.
- Teea
Jos löytyy ompelutaitoa niin tee itse. Minä tein itselleni puolipitkän hunnun 18 eurolla ja siihen sisältyy huntukangas, kanttausnauha ja oikean värinen lanka.
- ite meinaan tehä
Puolenmetrin huntuki maksaa jo yli 100€!! Aivan hullua! Oon yrittäny ettii sellasta maitokahvin/kaakaon/rusehtavan väristä hyvin laskeutuvaa huntukangasta etelä-pohjanmaan alueelta, mut aika kateis on..:(
- Päivänkakkara
Hei Elina!
Olisiko tuosta hunnusta mahdollista saada kuvaa sähköpostiin.
[email protected]
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1292063
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1051876Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?841659Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy641524Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M331192- 821148
Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm561132- 1101093
Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s471066Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet441013