Mistä tietää että on tavannut sen oikean?

Anonyymi

Ettei vain menisi ohi...

Kokemuksia?

78

876

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hyvä aloitus, tähän samaan haluaisin tietoa näin kokemattomana.

      • Anonyymi

        Tähän kun tosiaan saisi valaistusta, ettei mene sivu suun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tähän kun tosiaan saisi valaistusta, ettei mene sivu suun.

        Samoin koen. En halua menettää elämäni suurinta rakkautta..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin koen. En halua menettää elämäni suurinta rakkautta..

        Mitä valaistusta sitten enää tarvitset jos oikea on löytynyt


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitä valaistusta sitten enää tarvitset jos oikea on löytynyt

        Sivusta kommentoinsiis äskeisen. Vaikea elämäntilanne mutkistaa lähestymistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sivusta kommentoinsiis äskeisen. Vaikea elämäntilanne mutkistaa lähestymistä.

        Niinpä, mitä tehdä kun ei voi lähestyä elämänsä rakkautta. Sillä sitä hän on. Niiin raastavaa...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, mitä tehdä kun ei voi lähestyä elämänsä rakkautta. Sillä sitä hän on. Niiin raastavaa...

        Miksi et voi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä, mitä tehdä kun ei voi lähestyä elämänsä rakkautta. Sillä sitä hän on. Niiin raastavaa...

        Minua voi lähestyä tilanteesta huolimatta. Aloittaa siitä missä olemme ja jatkaa yhdessä..


    • Anonyymi

      Oletko rakastunut?

    • Anonyymi

      Paha mennä sanomaan kun ei ole itsekään tavannut. Kaipa sen huomaisi.

      Nimimerkillä sinkkuna kohta 20 vuotta..

    • Anonyymi

      Kun keskinäinen kemia toimii, molemminpuolinen arvostus, arvomaailmat kohtaavat, luottamus ja rakkaus. Niin, ja että se tyyppi saa mut nauramaan, ja mä hänet.
      Tälläista en päästäisi käsistäni.

      • Anonyymi

        Ja tietty se ettei voi eikä tahdo elää ilman toista.


      • Anonyymi

        Näin juuri.


    • Anonyymi

      Ei ole vain yhtä ainoaa oikeaa. On vain ihmisiä, jotka sopivat toisilleen, sopivat elämäntilanteet, tahto sitoutua ja tahto rakentaa parisuhdetta. Itse siinä täytyy olla se oikea, eikä toisen. Itse täytyy joka päivä valita olla hyvä puoliso ja rakastaa juuri häntä.

      • Anonyymi

        No molempien pitää olla toisilleen oikeat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No molempien pitää olla toisilleen oikeat.

        Joo mutta ei ole vain yhtä mahdollisuutta.


    • Anonyymi

      Pridet kesällä, sieltä katsastamaan sitä oikeaa!

    • Anonyymi

      Kysymys teille bottomeille

      Anonyymi
      02.03.2021 08:47
      Ilmoita
      Olen kokematon bi top, mutta miehen paneminen on minulle nykyään paljon mieluisampaa kuin naisen. Erityisesti kiihotun sellaisesta bottomista, joka itse nauttii toisen miellyttämisestä ja on hyvin alistuva.

      • Anonyymi

        Ei ole meidän juttuja nämä.


    • Anonyymi

      Paikat kostuu pelkistä sanoista!

      • Anonyymi

        Kerro nyt edes mistä sanoista? 😂


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerro nyt edes mistä sanoista? 😂

        Ei nappaa ryhmä jutut.


    • Anonyymi

      Sen oikean tunnistaa siitä, että tuntuu kuin olisi tunnettu aina, yhdessäolo on helppoa ja luontevaa heti. Ei kuitenkaan ole vain yhtä oikeaa vaan monia.

      • Anonyymi

        No ei pitänyt mun kohdalla ainakaan paikkaansa. Aluksi olin niin jäässä kun halusin et kaikki menis hyvin kun olin ja olen häneen edelleen tietysti hyvin ihastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei pitänyt mun kohdalla ainakaan paikkaansa. Aluksi olin niin jäässä kun halusin et kaikki menis hyvin kun olin ja olen häneen edelleen tietysti hyvin ihastunut.

        Sama juttu, alku oli kaukana helposta kun jännitin hänen seurassaan niin paljon. Silti oli pakko hakeutua hänen seuraansa. Sitten kun siitä jännityksestä pääsi niin alkoi tuo helppous ja luontevuus.


    • Anonyymi

      Ei muuta kuin kovaa seksiä. Jos se on tyydyttävää, kumppani on SE oikea.

      • Anonyymi

        No, seksi on yksi tärkeimmistä, minulle ratkaiseva tekijä oikean valinnassa!


      • Anonyymi

        En pidä kovasta seksistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä kovasta seksistä.

        Samaa täällä, pidän hellyydestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa täällä, pidän hellyydestä.

        Hellyyttä ja intohimoa kun saisi samaan pakettiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hellyyttä ja intohimoa kun saisi samaan pakettiin.

        Molempia pitää olla.. Se on totta. Itse olen se pehmeämpi puoli..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En pidä kovasta seksistä.

        En pidä sanoihin takertumisesta.


      • Anonyymi

        Trololollooo... Trollilla on hauskaa itsekseen


      • Anonyymi

        Niinhän mä olen, mutta tosi söpö nössö.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No, seksi on yksi tärkeimmistä, minulle ratkaiseva tekijä oikean valinnassa!

        Minulle myös. Kokemusta on pitkässä parisuhteessa siitä kun osapuolilla seksuaaliset halut ja läheisyydentarve eroavat liikaa toisistaan, siitä kärsii silloin molemmat.


    • Anonyymi

      Minulle hän on se oikea, mikäli voimme panna kunnes pylly sauhuaa, ja kuitenkin heti tekee mieli lisää.

    • Anonyymi

      Tääl mä itkenyt taas pesuhuoneen lattialla... Jäin siihen taas makaamaan tunniks ja itkin silmät päästäni.
      Siis tää on vähintään joka viikkoista et tulee tunnin kestäviä itkukohtauksia. Joka päivä tulee itkut mut yritän kaikin tavoin aina nieleskellä kyyneleet koska huomenna aamulla en näe taaskaan oikeen mitään ku yläluomet turpoo kiinni.

      • Anonyymi

        Niin sama juttu mulla...
        Onneks ihmiset pääsee pian tapahtumiin ja baariin tms.
        Hän tapaa kyl jonkun ellei oo jo...



        💔


      • Anonyymi

        Miksi itket?, Jäi vähän epäselväksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin sama juttu mulla...
        Onneks ihmiset pääsee pian tapahtumiin ja baariin tms.
        Hän tapaa kyl jonkun ellei oo jo...



        💔

        Ei kai täällä viitti kohta enää kukaan kirjottaa. Ite meen ainakin muualle. Varmaan säkin kohta tapaat jonkun tai ainakin voi tavata kavereita kun tulee kesä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kai täällä viitti kohta enää kukaan kirjottaa. Ite meen ainakin muualle. Varmaan säkin kohta tapaat jonkun tai ainakin voi tavata kavereita kun tulee kesä.

        Joo no enpä oo ees ajatellut et hän tääl kävis 😅
        Ihan suoraan hänel laittaisin viestiä henk.koht jos niin olis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo no enpä oo ees ajatellut et hän tääl kävis 😅
        Ihan suoraan hänel laittaisin viestiä henk.koht jos niin olis.

        Trol oli


    • Anonyymi

      Voi että kun oliskin niin helppoa et joku vaan kertois tee näin ja tuo kipu lähtee sisältäsi.
      Siis miten sen kivun saa pois? Entä sen kun kokoajan itkettää?
      Entä sen ettei katsoisi hänen someaan ja sitä myöten huomaisi et hänellä on niin hauskaa ja jaksaa olla kiinnostunut asioista?
      Ihana tietysti huomata et hänellä menee kai ihan hyvin.
      Sitä vaan tajuaa et tää on täysin yksipuolista. Itse en pysty kuin itkemään eikä vois kiinnostaa mikään. Kaikkeen tekemiseen saan pakottaa itteni, muuten sitä jäisi vaan sänkyyn kun tuntuu et ei oo syitä elää.

      • Anonyymi

        Tää on kaikista pahin vaihe, kun toivo on mennyt. Kun oon ollut niin pöllö ja kuvitellut et se vois olla mahdollista. Se oli pelkkää mun unelmaa. Ei mul olis mitään mahdollisuuksia. Nyt oon niin tyhjä, elämäl ei oo mulle merkitystä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tää on kaikista pahin vaihe, kun toivo on mennyt. Kun oon ollut niin pöllö ja kuvitellut et se vois olla mahdollista. Se oli pelkkää mun unelmaa. Ei mul olis mitään mahdollisuuksia. Nyt oon niin tyhjä, elämäl ei oo mulle merkitystä.

        En osaa muuttaa itteeni, oon liian heikko


      • Anonyymi

        Ei somen perusteella kannata vetää johtopäätöksiä. Sinnehän päivitetään vaikka sydän verellä jotain muka hauskaa tai positiivista.
        Joskus itsekin, vaikka totuus on että olisin 1000 kertaa mieluummin hänen seurassaan, ja vaikka olisin missä niin ajattelen vain häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei somen perusteella kannata vetää johtopäätöksiä. Sinnehän päivitetään vaikka sydän verellä jotain muka hauskaa tai positiivista.
        Joskus itsekin, vaikka totuus on että olisin 1000 kertaa mieluummin hänen seurassaan, ja vaikka olisin missä niin ajattelen vain häntä.

        Mikset ole sitten, jos on noin pahasti kolahtanut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mikset ole sitten, jos on noin pahasti kolahtanut.

        Kai sen takia et vihaan kaikkea muuta itessäni paitsi tunteita häntä kohtaan. Miten silloin voisin olla toiselle kuin taakaksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei somen perusteella kannata vetää johtopäätöksiä. Sinnehän päivitetään vaikka sydän verellä jotain muka hauskaa tai positiivista.
        Joskus itsekin, vaikka totuus on että olisin 1000 kertaa mieluummin hänen seurassaan, ja vaikka olisin missä niin ajattelen vain häntä.

        Näin se on. Tiedän et sieltä ei todellakaan voi vetää johtopäätöksiä.
        Toivon kuitenki sydämestäni et kaikki hyvin, hän löytää/löytänyt rakkauden.


    • Anonyymi

      Kliseistä mutta; toinen on mielessä päivittäin. Molemminpuoleinen välittäminen; kun sitä ei voi olla huomaamatta. Kuten myös kemia ja vetovoima. Halu olla lähellä, koskettaa. Vielä suurempi halu, että toinen vain olisi onnellinen. Vaikka sitten ei minun kanssani koskaan olisikaan.

      • Anonyymi

        Kuulkaas nyt, jos vetovoima on tuota luokkaa, niin se on menoa ja sillä sipuli. Ei tule joka päivä vastaan, voi tulla vain kerran elämässä.


      • Anonyymi

        Kliseistä, mutta ah niin totta <3


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulkaas nyt, jos vetovoima on tuota luokkaa, niin se on menoa ja sillä sipuli. Ei tule joka päivä vastaan, voi tulla vain kerran elämässä.

        Niin jos vetovoima todella on molemminpuolista eikä kommentoijan toiveajattelua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin jos vetovoima todella on molemminpuolista eikä kommentoijan toiveajattelua.

        Toiveajattelua, surkeaa tilanteen lukutaitoa minulta tai täysin oikeaa tulkintaa ja tunteiden taistoa. Oikea ihminen vaikeaan aikaan. Pidän kiinni ja jaksan odottaa parempaa ajankohtaa. Rakentaa yhteistä luottamusta vielä jonkin aikaa. Luotan kaiken tapahtuvan syystä ❤️


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiveajattelua, surkeaa tilanteen lukutaitoa minulta tai täysin oikeaa tulkintaa ja tunteiden taistoa. Oikea ihminen vaikeaan aikaan. Pidän kiinni ja jaksan odottaa parempaa ajankohtaa. Rakentaa yhteistä luottamusta vielä jonkin aikaa. Luotan kaiken tapahtuvan syystä ❤️

        Kiits, kiits. Taidankin lähteä aamulenkille. .


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toiveajattelua, surkeaa tilanteen lukutaitoa minulta tai täysin oikeaa tulkintaa ja tunteiden taistoa. Oikea ihminen vaikeaan aikaan. Pidän kiinni ja jaksan odottaa parempaa ajankohtaa. Rakentaa yhteistä luottamusta vielä jonkin aikaa. Luotan kaiken tapahtuvan syystä ❤️

        Ei ajat vaan aina odottamalla parane. Varo ettet aja onnesi ohi..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ajat vaan aina odottamalla parane. Varo ettet aja onnesi ohi..

        Niinkin voi käydä. Voin tehdä ainoastaan oman osani.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinkin voi käydä. Voin tehdä ainoastaan oman osani.

        Luotan sydämen ääneen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ajat vaan aina odottamalla parane. Varo ettet aja onnesi ohi..

        Oon tainnut ajaa onneni ohi


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tainnut ajaa onneni ohi

        Käänny seuraavassa risteyksessä ennen kuin ajat liian kauas määränpäästäsi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oon tainnut ajaa onneni ohi

        No se on todella surullista... eikö peruuttaminen enää onnistu?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulkaas nyt, jos vetovoima on tuota luokkaa, niin se on menoa ja sillä sipuli. Ei tule joka päivä vastaan, voi tulla vain kerran elämässä.

        En ole laittamassa joka päiväistä sipulia silpuksi, tai porkkanaa rautaan hautaan. Elän ihmisiksi.


    • Hyviä kommentteja tullut. Eipä juuri lisättävää, tiivistän siis vain, että sydän tietää ketä se kaipaa.

      Kenestä ilahtuu, ketä ikävöi kun ei kuule mitään hetkeen.

    • Anonyymi

      Sen tietää siitä, kun se huoraa aikansa ja makustelee ensin ulkomaita myöten ja huomaa olevansa perseaukiinen, vanha ja ruma, lihava, ettei kelpaa kenellekään.

    • Anonyymi

      Yksi erityinen tullut vastaan. Teki hirveän kipeää luopua, mutta uusi lehti käännetty. Seuraavalle oikealle on tilaa kun haavat hoidettu...

      • Anonyymi

        Miksi luovuit?


      • Anonyymi

        Joo vaikeaa, luulin jo päässeeni irti ihastuksestani mutta sitten tapasin hänet yllättäen ja tajusin etten ole päässytkään.. tuskin tulen tapaamaan koskaan toista yhtä ihanaa naista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo vaikeaa, luulin jo päässeeni irti ihastuksestani mutta sitten tapasin hänet yllättäen ja tajusin etten ole päässytkään.. tuskin tulen tapaamaan koskaan toista yhtä ihanaa naista.

        Vaihdatko lennosta naista? Ymmärrän, jos vanha suhde ollutta ja mennyttä, mutta itse en ainakaan haluaisi kenenkään vanhan suhteen rääppeitä. Välissä pitää olla tauko. Ei voi mitään. Siltä vaan tuntuu, kait se on jotain itsearvostusta, kun ei halua olla mukana missään sellaisessa päällekkäisessä jutussa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdatko lennosta naista? Ymmärrän, jos vanha suhde ollutta ja mennyttä, mutta itse en ainakaan haluaisi kenenkään vanhan suhteen rääppeitä. Välissä pitää olla tauko. Ei voi mitään. Siltä vaan tuntuu, kait se on jotain itsearvostusta, kun ei halua olla mukana missään sellaisessa päällekkäisessä jutussa.

        Vapaita ollaan molemmat, mutta tunteet ei mene yksiin.. ei ole koskaan ollut mitään meidän välillä eikä tule olemaankaan. En vain pääse irti näistä tunteistani..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vaihdatko lennosta naista? Ymmärrän, jos vanha suhde ollutta ja mennyttä, mutta itse en ainakaan haluaisi kenenkään vanhan suhteen rääppeitä. Välissä pitää olla tauko. Ei voi mitään. Siltä vaan tuntuu, kait se on jotain itsearvostusta, kun ei halua olla mukana missään sellaisessa päällekkäisessä jutussa.

        Jatkan vielä. Ihastuneena voi hetken tuntua siltä, että vanha on taakse jäänyttä ja helppo olla sitä ajattelematta, silloin luulee, että on mennyt eteenpäin, ei tunnu missään. Kuitenkin suhteiden välissä oleva aika ja samalla mennen suhteen käsittely rauhassa on tärkeää. Muuten siihen uuteen suhteeseen tulee paha maku jo alkumetreiltä.

        Suhteen alkuhuuma olisi ihana päästä kokemaan, jos tauko puuttuu sen alkuhuuman energian käyttää siitä taakse jääneestä suhteesta irrottautumiseen. Itse en tekisi niin, haluaisin antaa ihastukselle kaiken energian ja vain parasta, itseni valmiina. Muuten saa olla kuinka rikkainta keskeneräinen ihmisenä, mutta vanhat suhteet oltava loppuun käsitelty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä. Ihastuneena voi hetken tuntua siltä, että vanha on taakse jäänyttä ja helppo olla sitä ajattelematta, silloin luulee, että on mennyt eteenpäin, ei tunnu missään. Kuitenkin suhteiden välissä oleva aika ja samalla mennen suhteen käsittely rauhassa on tärkeää. Muuten siihen uuteen suhteeseen tulee paha maku jo alkumetreiltä.

        Suhteen alkuhuuma olisi ihana päästä kokemaan, jos tauko puuttuu sen alkuhuuman energian käyttää siitä taakse jääneestä suhteesta irrottautumiseen. Itse en tekisi niin, haluaisin antaa ihastukselle kaiken energian ja vain parasta, itseni valmiina. Muuten saa olla kuinka rikkainta keskeneräinen ihmisenä, mutta vanhat suhteet oltava loppuun käsitelty.

        *saa olla rikkinäinen ja keskeneräinen ihmisenä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapaita ollaan molemmat, mutta tunteet ei mene yksiin.. ei ole koskaan ollut mitään meidän välillä eikä tule olemaankaan. En vain pääse irti näistä tunteistani..

        No sitten se on kinkkinen juttu, yksipuoliset on.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä. Ihastuneena voi hetken tuntua siltä, että vanha on taakse jäänyttä ja helppo olla sitä ajattelematta, silloin luulee, että on mennyt eteenpäin, ei tunnu missään. Kuitenkin suhteiden välissä oleva aika ja samalla mennen suhteen käsittely rauhassa on tärkeää. Muuten siihen uuteen suhteeseen tulee paha maku jo alkumetreiltä.

        Suhteen alkuhuuma olisi ihana päästä kokemaan, jos tauko puuttuu sen alkuhuuman energian käyttää siitä taakse jääneestä suhteesta irrottautumiseen. Itse en tekisi niin, haluaisin antaa ihastukselle kaiken energian ja vain parasta, itseni valmiina. Muuten saa olla kuinka rikkainta keskeneräinen ihmisenä, mutta vanhat suhteet oltava loppuun käsitelty.

        Ei välttämättä tule pahaa makua uuteen suhteeseen, eikä edes näy mitenkään. Mutta itsellä voi olla vaikeaa olla uudessa suhteessa ja samalla työstää hiljaa sisällään menneitä.

        Tästä on kokemusta, eikä uusi kuulemma huomannut mitenkään, että tein samaan aikaa hiljaista surutyötä. Mutta minä olin ihan sekaisin hetken aikaa. Ja mietin menneitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jatkan vielä. Ihastuneena voi hetken tuntua siltä, että vanha on taakse jäänyttä ja helppo olla sitä ajattelematta, silloin luulee, että on mennyt eteenpäin, ei tunnu missään. Kuitenkin suhteiden välissä oleva aika ja samalla mennen suhteen käsittely rauhassa on tärkeää. Muuten siihen uuteen suhteeseen tulee paha maku jo alkumetreiltä.

        Suhteen alkuhuuma olisi ihana päästä kokemaan, jos tauko puuttuu sen alkuhuuman energian käyttää siitä taakse jääneestä suhteesta irrottautumiseen. Itse en tekisi niin, haluaisin antaa ihastukselle kaiken energian ja vain parasta, itseni valmiina. Muuten saa olla kuinka rikkainta keskeneräinen ihmisenä, mutta vanhat suhteet oltava loppuun käsitelty.

        Kannattaa olla aluksi kavereina ja katsoo sitten vähitellen miten kehittyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kannattaa olla aluksi kavereina ja katsoo sitten vähitellen miten kehittyy.

        Ei onnistu enää, tunteet vienyt niin, että se on kaikki tai ei mitään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei onnistu enää, tunteet vienyt niin, että se on kaikki tai ei mitään.

        No se on sitten menoa.


    • Anonyymi

      Kukaan toinen ei kävele vastaan joka veis mun sydämen.
      💔❤️

    • Anonyymi

      Siitä, että luottaa.

    Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Heikki Silvennoinen petti vaimoaan vuosien ajan

      Viiden lapsen isä Heikki kehuu kirjassaan kuinka paljon on pettänyt vaimoaan vuosien varrella.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      144
      2131
    2. Taasko se show alkaa

      Koo osottaa taas mieltään
      Ikävä
      27
      1938
    3. Miksi ihmeessä nainen seurustelit kanssani joskus

      Olin ruma silloin ja nykyisin vielä rumempi En voi kuin miettiä että miksi Olitko vain rikki edellisestä suhteesta ja ha
      Ikävä
      23
      1888
    4. Persut nimittivät kummeli-hahmon valtiosihteeriksi!

      Persujen riveistä löytyi taas uusi törkyturpa valtiosihteeriksi! Jutun perusteella järjenjuoksu on kuin sketsihahmolla.
      Perussuomalaiset
      85
      1690
    5. Onko ministeri Juuso epäkelpo ministerin tehtäviensä hoitamiseen?

      Eikö hänellä ole kompetenttia hoitaa sosiaali- ja terveysministetin toimialalle kuuluvia ministerin tehtäviä?
      Perussuomalaiset
      62
      1488
    6. Sakarjan kirjan 6. luku

      Jolla korva on, se kuulkoon. Sain profetian 22.4.2023. Sen sisältö oli seuraava: Suomeen tulee nälänhätä niin, että se
      Profetiat
      20
      1276
    7. Avaa sydämesi mulle

      ❤ ❤❤ Tahdon pelkkää hyvää sulle Sillä ilmeisesti puhumalla Avoimesti välillämme Kaikki taas selviää Kerro kaikki, tahdo
      Ikävä
      38
      1180
    8. Söpö lutunen oot

      Kaipaan aina vaan, vaikkakin sitten yksipuolisesti.
      Ikävä
      11
      1168
    9. Elia tulee vielä

      Johannes Kastaja oli Elia, mutta Jeesus sanoi, että Elia tulee vielä. Malakian kirjan profetia Eliasta toteutuu kokonaan
      Helluntailaisuus
      37
      1163
    10. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      10
      1157
    Aihe