Ennen niitä sai ku meni johonki seksiliikkeeseen, mutta nyt näyttäisi siltä että niitä ei oikee enää löydä, ku tulli on rupenut takavarikoimaan niitä noilta liikkeiltä. Mä ymmärsin että niitte maahantuonti ja myynti (ilman Fimean lupaa) on laitonta, mutta onko ostaminenki sitte, ku tullin sivuilla ei ainakaa mainita. Mua kiinnostaa tietää että, saako noita viel ostettua jostaki paikanpäältä, ku ostaminen kotimarkkinoilla pitäisi olla ostajan osalta laillista?
Mistä saa poppersia?
6
4296
Vastaukset
- Anonyymi
kokeile vaikka rommoista sivua
https://blackhabaneros.mycashflow.fi/category/2/poppers-netista - Anonyymi
Jos tilaat EU:n sisältä ei pitäisi jäädä tulliin. Kysyin Poppers.ee asiakaspalvelulta, ja ilmeisesti lähettää 10-15 pulloa suomeen päivittäin ja ei tullin kanssa ongelmia. Mitä vähemmän tilaat, sitä pienemmällä todennäköisyydellä jää tulliin. Suomestahan sitä ei saa, ellei sitten jostain kulmakaupasta (joita on vähän). Niitä myytäisiin tosin naamioituna esim. DVD-levyn puhdistus aineena, nahan puhdistus aineena, etc. Tilaat virosta vaan tyyliin 24 ml pullon ja pitäisi onnistua.
- Anonyymi
Mulla jäi tulliin 3 pientä pulloa. Selvisin varoituksella
- Anonyymi
https://paihdelinkki.fi/fi/tietopankki/tietoiskut/huumeet-ja-muut-paihdyttavat-aineet/poppers
No ei terveellisiä. - Anonyymi
Tietääkö joku mitä seurauksia tulee jos jää lentokentällä tulliin muutaman popperspullon kanssa?
- Anonyymi
Laitoin viestiä poppers.ee että tilaako näitä joku suomeen ja jäävätköhän tullin haaviin, niin vastasivat näin. Pari vuotta tilasin hollannista pari pulloa ja tuli läpi ainakin silloin.
Hi!
We send every day 10-15 packs to Finland, no problems with customs, descreet package :)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1131458
Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881307Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1361067- 68974
- 39917
- 69874
- 97867
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.54852- 75846
Ihmeellistä millaisissa tilanteissa ajatukset kulkuun sinuun
Eilen seurasin kun ihmiset ajoivat kaupan parkkipaikalle ja menivät yhdessä kauppaan. Iski jotenkin ikävä. Mietin että39784