IS 24.4. paljastuslanka

Anonyymi

Have no fear, paljastuslanka is here. Kunhan könyän lehden puodista ja heilautan taikalyijykynääni, ratkaisusanat suorastaan pulppuavat tänne. Jännittää jo kovasti joutuuko ponnistelemaan vai onko helppous päivän teema.

21

157

Vastaukset 21

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Eka paljastus: tiedossa taas varmasti aiempien kertojen tapaan vääriäkin paljastuksia. Typeräähän sellaista on seurata. Tehdään oikeat ja väärät valinnat itse!

• Anonyymi

Eipä näillä langoilla paljon lukijoita ole. Peukutuksista puhumattakaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eipä näillä langoilla paljon lukijoita ole. Peukutuksista puhumattakaan.

Kylmää ainaki peukutan. Ihanaa kun on vielä ihmisiä jotka auttaa yllättäen ja pyyteettömästi pulaan joutunutta. Itsellä nousee aina tippa linssiin kun muistan sitä yhtä juutuupin videota missä variksen oloinen lintu räpiköi vedessä näyttäen ihan siltä että se ei omin voimin sieltä pois pääse. Sattumalta ihan oikea karhu kulkee rantaa pitkin ja huomattuaan linnun pulassa se kuopaisee käpälällään linnun ylös vedestä rantaan. Jää vieläpä hetkeksi seuraamaan onko linnulla muita ongelmia ja kun lintu näyttää olevan muuten kunnossa niin karhu jatkaa matkaansa. Lintu katsoo hölmistyneenä karhua että miksi et syönyt minua ja lentää sitten tiehensä?

Luonto on ihmeellinen!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kylmää ainaki peukutan. Ihanaa kun on vielä ihmisiä jotka auttaa yllättäen ja pyyteettömästi pulaan joutunutta. Itsellä nousee aina tippa linssiin kun muistan sitä yhtä juutuupin videota missä variksen oloinen lintu räpiköi vedessä näyttäen ihan siltä että se ei omin voimin sieltä pois pääse. Sattumalta ihan oikea karhu kulkee rantaa pitkin ja huomattuaan linnun pulassa se kuopaisee käpälällään linnun ylös vedestä rantaan. Jää vieläpä hetkeksi seuraamaan onko linnulla muita ongelmia ja kun lintu näyttää olevan muuten kunnossa niin karhu jatkaa matkaansa. Lintu katsoo hölmistyneenä karhua että miksi et syönyt minua ja lentää sitten tiehensä?

Luonto on ihmeellinen!

No niin, kyllä lähtee!
        Matkailijoita varten on vierasvenesatama. Virtahevot ovat suurisuisia ja sönkötykset eivät selviä. Mukuloin ovat kyssäkaalit ja knoppitieto on kysyttyä.

• Anonyymi

Minä iloitsen ja odotan mielenkiinnolla mitä tulossa.

• Anonyymi

Lomapaikka on mökkitila ja pätevöitynyt osaa. Iravadi virtaa ja juttutupa on tarinahuone. Sweet soitti poppia niin kovaa, etten tunnistsnut yhtään kappaletta ja jo silloin tonnikala purkitettiin. Kanavalla ei vielä ollut aamutv eikä tainnut övermark vielä painia. Jopo oli olemassa - kai jo silloin helkaman valmistamana.

• Anonyymi

Lentoa nopeampi ois hyvä tietää kiitos

• Anonyymi

Allegretto se on ja liittyy musiikin tempoon.

• Anonyymi

Tasa-arvonkeskus toisi toivoa kulman ratkaisuun

• Anonyymi

Saar se on.

• Anonyymi

En oikein bonjaa tuota ratatouille-vihjettä, vsikka kuinka luen sitä väärinpäin, oikein päin ja miten vaan. Elliott siihen kuitenkin tulee, kaiketi?

Onko muiden mielestä koilliskulman ananas(rengas) -kuvavihje pikkuisen poskellaan. Mielestäni renkaan (?) ja viivan pitäisi olla toisin päin. Ja mikä onkaan tspot-vihjeen ja ratkaisun (essit) yhteys?

• Anonyymi

Otapa aura pois siitä kalakeitosta niin Elliott paljastuu takaperin päin luettaessa.

• Anonyymi

Timanttiananas se taitaa olla.

• Anonyymi

Veikkaisin, että vihjeessä ajetaan takaa koruananasta (Neoregelia-kasvisuku).

• Anonyymi

TSPOT-vihjeen ja ESSIT-ratkaisun välinen yhteys on STOP = SEIS.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

TSPOT-vihjeen ja ESSIT-ratkaisun välinen yhteys on STOP = SEIS.

Jassoo! Tuon vihjeen ratkaisua harva hokannee ilman risteäviä?

• Anonyymi

OK. Tosin timanttiananas on minulle aivan uusi käsite.

• Anonyymi

Mukava kun joku paljastelee!! Ihanan leppoisa " tosikot älköön vaivaantuko" ilmapiiri. (Yksi kommentti oli tainnut tulla väärään ketjuun) Peukutan!!!!

• Anonyymi

Ko. Lehdessä oli ratkaisut 3.4 ilmestyneeseen ristikkoon. Voisko joku selittää RATON OTON HYLÄNNYT vihjeen. Ei auennut vaikka vastaus oli edessä.

• Anonyymi

Mieleni muistelevi sen olleen (ra)itis.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mieleni muistelevi sen olleen (ra)itis.

No sepä se oli. Kiitos kun jaksoit vääntää rautalangasta. Nää jää muuten valvottamaan;)

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Miksi naiset haluavat itseään vanhemman kumppanin? Vai haluavatko?

Tuolla toisessa ketjussa tuli esille tämä kysymys ja se on mielestäni hyvä kysymys. Kiitos scrg:lle tämän kysymyksen esi
      Sinkut
      352
      1051
    2. Väleistä

Minkälaiset välit sinulla on kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      71
      728
    3. Missä vaiheessa

Unohdit minut? Onko sinulla oikeasti mies jota rakastat? Tiedän että möhlin ja odotin liikaa. Ei tarvitse vastata jos et
      Ikävä
      37
      656
    4. Jännitän sua!

En tiedä miksi! 🤭
      Ikävä
      41
      578
    5. Ajatteletko usein vielä

Meitä?
      Ikävä
      40
      545
    6. Miksi meidän yhteys vain

Säilyy? Säilyy ja säilyy? Joku syyhän siihen on?:))
      Ikävä
      63
      523
    7. SDP: tiukkaa maahanmuuttopolitiikkaa ilman rasismia

Analyysin mukaan demareiden uuden maahanmuuttolinjan suurin ero konservatiivioikeiston vastaavaan on rasismin puute. ht
      Maailman menoa
      320
      496
    8. Kun tulet mun luo

Mies, niin tuotko suklaata tullessasi? ;)
      Ikävä
      75
      461
    9. kasariperjantai 2026

Ajatuksia vuoden 2026 kasariperjantaista...ainakin porukkaa oli mun mielestä liikkeellä tosi paljon ja fiilinki noin yle
      Iisalmi
      22
      459
    10. Mulla on ikävä sua

Pakko se on myöntää, mulla on ikävä sua 🥺💔.. En kyllä haluaisi sitä myöntää kun tämä tilanne on niin hankala. Oon yri
      Ikävä
      19
      451
    Aihe