IS 24.4. paljastuslanka

Anonyymi

Have no fear, paljastuslanka is here. Kunhan könyän lehden puodista ja heilautan taikalyijykynääni, ratkaisusanat suorastaan pulppuavat tänne. Jännittää jo kovasti joutuuko ponnistelemaan vai onko helppous päivän teema.

21

68

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Eka paljastus: tiedossa taas varmasti aiempien kertojen tapaan vääriäkin paljastuksia. Typeräähän sellaista on seurata. Tehdään oikeat ja väärät valinnat itse!

      • Anonyymi

        Eipä näillä langoilla paljon lukijoita ole. Peukutuksista puhumattakaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä näillä langoilla paljon lukijoita ole. Peukutuksista puhumattakaan.

        Kylmää ainaki peukutan. Ihanaa kun on vielä ihmisiä jotka auttaa yllättäen ja pyyteettömästi pulaan joutunutta. Itsellä nousee aina tippa linssiin kun muistan sitä yhtä juutuupin videota missä variksen oloinen lintu räpiköi vedessä näyttäen ihan siltä että se ei omin voimin sieltä pois pääse. Sattumalta ihan oikea karhu kulkee rantaa pitkin ja huomattuaan linnun pulassa se kuopaisee käpälällään linnun ylös vedestä rantaan. Jää vieläpä hetkeksi seuraamaan onko linnulla muita ongelmia ja kun lintu näyttää olevan muuten kunnossa niin karhu jatkaa matkaansa. Lintu katsoo hölmistyneenä karhua että miksi et syönyt minua ja lentää sitten tiehensä?

        Luonto on ihmeellinen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kylmää ainaki peukutan. Ihanaa kun on vielä ihmisiä jotka auttaa yllättäen ja pyyteettömästi pulaan joutunutta. Itsellä nousee aina tippa linssiin kun muistan sitä yhtä juutuupin videota missä variksen oloinen lintu räpiköi vedessä näyttäen ihan siltä että se ei omin voimin sieltä pois pääse. Sattumalta ihan oikea karhu kulkee rantaa pitkin ja huomattuaan linnun pulassa se kuopaisee käpälällään linnun ylös vedestä rantaan. Jää vieläpä hetkeksi seuraamaan onko linnulla muita ongelmia ja kun lintu näyttää olevan muuten kunnossa niin karhu jatkaa matkaansa. Lintu katsoo hölmistyneenä karhua että miksi et syönyt minua ja lentää sitten tiehensä?

        Luonto on ihmeellinen!

        No niin, kyllä lähtee!
        Matkailijoita varten on vierasvenesatama. Virtahevot ovat suurisuisia ja sönkötykset eivät selviä. Mukuloin ovat kyssäkaalit ja knoppitieto on kysyttyä.


    • Anonyymi

      Minä iloitsen ja odotan mielenkiinnolla mitä tulossa.

      • Anonyymi

        Lomapaikka on mökkitila ja pätevöitynyt osaa. Iravadi virtaa ja juttutupa on tarinahuone. Sweet soitti poppia niin kovaa, etten tunnistsnut yhtään kappaletta ja jo silloin tonnikala purkitettiin. Kanavalla ei vielä ollut aamutv eikä tainnut övermark vielä painia. Jopo oli olemassa - kai jo silloin helkaman valmistamana.


    • Anonyymi

      Lentoa nopeampi ois hyvä tietää kiitos

      • Anonyymi

        Allegretto se on ja liittyy musiikin tempoon.


    • Anonyymi

      Tasa-arvonkeskus toisi toivoa kulman ratkaisuun

      • Anonyymi

        Saar se on.


    • Anonyymi

      En oikein bonjaa tuota ratatouille-vihjettä, vsikka kuinka luen sitä väärinpäin, oikein päin ja miten vaan. Elliott siihen kuitenkin tulee, kaiketi?

      Onko muiden mielestä koilliskulman ananas(rengas) -kuvavihje pikkuisen poskellaan. Mielestäni renkaan (?) ja viivan pitäisi olla toisin päin. Ja mikä onkaan tspot-vihjeen ja ratkaisun (essit) yhteys?

      • Anonyymi

        Otapa aura pois siitä kalakeitosta niin Elliott paljastuu takaperin päin luettaessa.


      • Anonyymi

        Timanttiananas se taitaa olla.


      • Anonyymi

        Veikkaisin, että vihjeessä ajetaan takaa koruananasta (Neoregelia-kasvisuku).


      • Anonyymi

        TSPOT-vihjeen ja ESSIT-ratkaisun välinen yhteys on STOP = SEIS.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        TSPOT-vihjeen ja ESSIT-ratkaisun välinen yhteys on STOP = SEIS.

        Jassoo! Tuon vihjeen ratkaisua harva hokannee ilman risteäviä?


    • Anonyymi

      OK. Tosin timanttiananas on minulle aivan uusi käsite.

    • Anonyymi

      Mukava kun joku paljastelee!! Ihanan leppoisa " tosikot älköön vaivaantuko" ilmapiiri. (Yksi kommentti oli tainnut tulla väärään ketjuun) Peukutan!!!!

    • Anonyymi

      Ko. Lehdessä oli ratkaisut 3.4 ilmestyneeseen ristikkoon. Voisko joku selittää RATON OTON HYLÄNNYT vihjeen. Ei auennut vaikka vastaus oli edessä.

      • Anonyymi

        Mieleni muistelevi sen olleen (ra)itis.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mieleni muistelevi sen olleen (ra)itis.

        No sepä se oli. Kiitos kun jaksoit vääntää rautalangasta. Nää jää muuten valvottamaan;)


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9970
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      409
      4353
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      90
      2996
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2855
    5. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      230
      2658
    6. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2654
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      153
      1845
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      71
      1700
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1620
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1423
    Aihe