Onko jotain tapahtumia Vappuna Maskussa?
Maskun Wappu
9
94
Vastaukset
- Anonyymi
Maskun Vapputori on peruttu Koronan vuoksi.
- Anonyymi
Friesbigolfia voi pelata myös Vappunakin.
- Anonyymi
Aattona ainakin bileet jos sellanen meno kiinostaa.
- Anonyymi
Kyllä kiinostaa. Missäpäin ne bileet on ja onko paljon muskotti viinaa tarjolla? Entäs huumeita? Tarjotaanko sellasia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä kiinostaa. Missäpäin ne bileet on ja onko paljon muskotti viinaa tarjolla? Entäs huumeita? Tarjotaanko sellasia?
Bileet ovat Maskulantiellä aattona klo 17 alkaen. Se mitä siellä tarjotaan niin on yllätys.
- Anonyymi
Bileet sitten olivat illalla ja ne päättyivät yhdeksän jälkeen kun viranomaiset tulivat keskeyttämään juhlinnan. Osa porukasta vastusti ja heidät vietiin putkaan.
- Anonyymi
Minä olin Vappuna piknikillä Rivireralla ja rauhallista oli eli sain olla ihan yksin.
- Anonyymi
Olisit mennyt Maskulantielle niin ei olis tarvinnut olla yksin.
- Anonyymi
Kummasti lähti koronatartunnat nousuun vapun jälkeen. Vapun jälkeen tiistaina olis päästy nollille kahden viikon tartunnoissa, mutta samaan aikaan tuli yksi uusi ja sen jälkeen 7 lisää eli nyt on kahden viikon luku 8 tartuntaa :(
Juhannus on varmaan sit seuraava kun nostaa tartuntoja :(
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 871496
Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla101370- 751146
- 1151109
- 661068
- 71944
- 68895
Anne Kukkohovi ei myykkään pikkuhousujaan
Kyseessä oli vain markkinointitempaus. Anne höynäytti hienosti kaikkia ja Onlyfans-tilinsä tilaajamäärä lähti jyrkkään n254881Voi Rakas siellä
Olet ollut mun ajatuksissa taas koko päivän. Olet ihmeellinen kertakaikkiaan ja arvostan sinua niin paljon❤️Minulla ei o12821- 33803