Neito tuolla koitti olla niin pudhalainen niin pudhalainen että mulla hauskaa ollen. Aimo nauroi kanssa ääneen. Täällä thaimaassa me ajatelellamme vähän toisin tästä meidän uskonnosta. Täällä Thaimaassa ei tarvita karvan lakkia koska täällä on kuumuutta ilmastossa. Kohtalo on ilmankin.
Uskomme täällä pohjoisessa kulotuksen Jumalaan Hofnariin. Kun heittää pikku sikarin maasto Ladan ikkunasta ni siinä on penkka äkkii tulessa ja tulee savuva.
Kun pitää täällä thaimaassa karvalakkia ni tänä yönä ei tuu pakkia. Aimo kun tarttuu karvalakin nuoraan niin se sattuu meikähuoraan. Sellanen kylän suurin kypärä ja letku letkeä sillä on. Regeepamppu. Löysä juuresta mutta kova päästä. Tuli kallon murtuma kun aimo kuivasi sen paikallisen orpo lapsen otsaan. On meillä muitakin ritu aaleja. Siskon likkani ritu oli täällä ja laittoi jippo putken aaliin niin että vaa oku laari jäi pinnalle.
Karvan lakki täällä Chiang Maissa
7
<50
Vastaukset
- Anonyymi
On jäänyt epäselväksi kumpi teistä on tuossa suhteessa nainen ja vaimo ja kumpi on karu karpaasi ja korpisoturi? Sensei on käsittääkseni kuitenkin thailady joka tykkää pukeutua kellohameeseen niin ilmeisesti hän edustaa näitä feminiinisiä arvoja eikä ole kiinnostunut naisista?
- Anonyymi
Kovasti jollekin on aiheutunut päänvaivaa jopa siinä määrin, että se on tuonut hänelle omaan elämään sisältöä hänen pohtiessaan onko thai thai ja onko lady nainen, jonka johdosta seuraavaa:
Tämä idiootti joka käänteessä kun huomaa minun nimimerkkini, tahtoo lähteä kanssani kielikylpyyn selvittämään kielitaitoni.
En kylve idioottien kanssa.
Annan näin hieman idiootille elämän sisältöä.
Äitini on thai ja isäni suomalainen, sekä minä olen syntynyt suomessa omaten kaksi kansalisuutta.
Tämän johdosta idiootti voikin nyt avautua suurella tietämyksellään kirjoittamaan, että äitini on huora ja isäni pallomahasossutyyppi ym.
Miksi osaan suomea, voi pohtia miksi idiootti osaa suomea, kun me molemmat olemme käyneet koulumme suomessa, tosin arvelen meillä olevan eri koulutustaso.
Voinko olla tietoinen kotimaani (Thai) asioista jonkin verran enemmän kuin suomalainen googlematkailija, sekä voiko olla mahdollista että omistan talon Phuketissa vaikka alueella jossa Danny matkailee?
Jos mahdolista ja tänne palstalle kirjoittelevat tahtovat hieman nostattaa tasoa kysyn, olisiko mahdollista nimimerkkivalinnassa ja kirjoitussisällössä julkituoda rehellisesti sukupuoli, ikä ja asuinpaikkakunta.
Minä Hesalainen / Puhekktilainen 30v, nainen, hoikka, pienet nepparit, hetero, kielitaito englanti, suomi ja thai, ammattini ja työllisyystilanteen johdosta omavarainen, ajanvietto thaimaassa ja suomessa perustuen aviomiehen ja minun yhteisten liiketoimintojen mukaisesti.
Mukavaa kun nyt alkaa palaute olemaan jotain muuta kuin pippelin mittaa.
KIITOS.Tiedossa on että olet vammautunut homopetteri, joka etsii täältä hyväksyntää, tukea mielikuvitukselleen ja myös poikaystävää. Luuletko numerosensei hämääväsi jotakin noilla jutuillasi?
Mitään thailadyä ei koskaan ole ollut olemassakaan täällä palstalla, kuten ei karatesenseitäkään eikä Hua Hinin miestä. On vain yksi infarktissa järkensä menettänyt ammattimainen nettifeikki lukuisine sivupersoonineen eli sinä.- Anonyymi
2010vuodesta kirjoitti:
Tiedossa on että olet vammautunut homopetteri, joka etsii täältä hyväksyntää, tukea mielikuvitukselleen ja myös poikaystävää. Luuletko numerosensei hämääväsi jotakin noilla jutuillasi?
Mitään thailadyä ei koskaan ole ollut olemassakaan täällä palstalla, kuten ei karatesenseitäkään eikä Hua Hinin miestä. On vain yksi infarktissa järkensä menettänyt ammattimainen nettifeikki lukuisine sivupersoonineen eli sinä.Meitin sensukka koettaa piilottaa nämä totuudet uusien aloituksien alle, mutta pidetään nämä ylhäällä kyllä. Kun välttelee tiettyjä automoderaattorin havaitsemia sanoja, niin sensukka ei saa apuun T Modea poistattelemaan näitä totuuksia.
- Anonyymi
2010vuodesta kirjoitti:
Tiedossa on että olet vammautunut homopetteri, joka etsii täältä hyväksyntää, tukea mielikuvitukselleen ja myös poikaystävää. Luuletko numerosensei hämääväsi jotakin noilla jutuillasi?
Mitään thailadyä ei koskaan ole ollut olemassakaan täällä palstalla, kuten ei karatesenseitäkään eikä Hua Hinin miestä. On vain yksi infarktissa järkensä menettänyt ammattimainen nettifeikki lukuisine sivupersoonineen eli sinä.Hauska kirjoitus feikiltä joka kertonut polttaneensa aivojaan alkoholilla 10 vuotta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hauska kirjoitus feikiltä joka kertonut polttaneensa aivojaan alkoholilla 10 vuotta.
Unohtui 400 aivotärähdystä ja paniikkihäiriö Mikkiäänellä.
- Anonyymi
moimoi on ajeltu pois, joten se ei tatvitse enää lakkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1211881
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1481837Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill561572Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1691410Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1771385- 1531353
- 521228
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.761183- 591168
- 1191065