ja nöyryyden aikaan.
"Ehkä me ei ymmärretäkään painovoimaa ja meidän ymmärrys suhteellisuusteoriasta ja sen kuvaamasta avaruuden kaareutumisesta on täysin väärä. Tätä kyseltiin 1980 luvulla kun pimeä aine alkoi varmistua ja se on ihan varteenotettava vaihtoehto"
https://www.youtube.com/watch?v=SJfU0fKgrPg
Mitä enemmän meillä ihmisillä on "tietoa", sitä enemmän meillä on kysymyksiä, ristiriitoja ja epätietoa.
Mitä enemmän tieteeseen perehtyy poikkitieteellisesti, sitä pahempi sekasoppa. Karkeasti sanottuna me ei tiedetä hevonpaskaakaan yhtään mistää.
Ratkaisu ei näytä olevan käsillä pitkään aikaan, ellemme saa apua muualta. Ihmisen ikä on lyhyt ja monilla kosmologeilla ja muilla tieteen harjoittajilla on kiire saada elinaikanaan se oma pointtinsa ja näkemyksensä julki ja väitöskirjansa tehtyä.
Toistaiseksi se ei ole johtanut mihinkään. On mahdollista että jopa Newton, Einstein ja Hawking olivat ihan hupiukkoja teorioineen. He pohtivat ja mittasivat seurauksia, mutta syyt jäi pitkälti selvittämättä.
Kaikki isot kysymykset ovat edelleen täysin levällään. Laittakaamme siis vaan peruna ja porkkana maahan ja syksyllä sitten korjataan sato. Siihen me pystymme eikä paljoa muuhun.
Takaisin viattomuuteen
0
76
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7193074Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3622772Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o622556Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä312477Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja582038Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181559Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121552- 491529
- 771514
- 571439