ostin juuri uuden huawei puhelimen ( ei google palveluja tässsä versiossa)
olen juuri tekemässä huawei ID:n
puhelinnumero ja salasana on syötetty mutta nyt tämä pirulainen kysee outoja
"sallitaanko sovelluksen HMS core soittaa ja hallita puheluita"
mitäs minä nyt teen sallinko vai en
huawei HMS core sallitaanko
4
10059
Vastaukset
- Anonyymi
Salli, eihän se sitä tarkoita, että se soittelisi sun puhelimellasi. Se nyt vaan on kännykän sujuvan toiminnan kannalta sanoisinpa melkeinpä välttämätöntä, että HMS:llä on lähes kaikki oikeudet siinä. Jos siinä olis Googlen palvelut, niin samat lähes kaiken kattavat käyttöoikeudet olis GMS:llä (Google Mobile Services) ja sen Google Play Palvelut ym. sovelluksilla eikä ne edes kohteliaasti kysyisi, että "sallitko" sen...
- Anonyymi
Minä taas Suosittelen ei. Koska miksi tuo tarvitsee käyttöoikeuden. Mulla se vaan herjasi error 501 eli miksi laittaa päälle. Amerikkaan se on tarkoitettu ja muihin miljoona kaupunkeihin ja ihmisiin. Ja en laittaisi päälle. Ja ei mitään ongelmia ole ollut 👍👍
- Anonyymi
Kannattaa palauttaa puhelin. Huaweit ovat ser kamaa nykyään..
- Anonyymi
Ainakin myynneistä päätellen tosi suosittuja. Ovat olleet hinta /kestävyys testien kärki kaksikossa ja 3:lla sijalla jo vuosia! Kts, esim. Tekniikan Maailma.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1175359
- 705118
- 914154
Miten mä olisin
Rohkeampi lähestymään häntä. En tiedä. En osaa nykyään edes tikusta tehdä asiaa vaan käyttäydyn päin vastoin välttelen.753630Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv603238- 432821
- 152307
Yritän tänään laittaa taajuudet kohdilleen
Jotta törmätään kirjaimellisesti. Ei tätä kestä enää perttikään. Olet rakas ❤️541959- 421842
Onko kaivattusi
kyltymätön nainen, pystyisitkö olemaan hänelle loputon mies, vai meneekö toisinpäin.381693