Kaverini pesee kahvinkeittimensä, moccamaster, aina sillä tapaa että kerran viikossa keittää pari kertaa peräkkäin pelkkää vettä. Siis kaataa vesisäiliöön vettä ja laittaa kavinkeittimen päälle, ja näytti minulle että miten paljon sieltä tulee epäpuhtauksia. Hieman sameaa vettä siis kahvipannuun.
Oonko mä tyhmä vai enkö vain tajua. Eikö se vesi nyt mene joka kerta kun kahvia keittää, sieltä laitteiston läpi joka tapauksessa? Sehän muuttuu kahviksi vasta suodatinpussissa. Että miksi sieltä pitäisi vartavasten pelkkää vettää ajaa läpi pannuun. Kun jokaisella kahvinkeitolla sitä vettä ajetaan läpi samalla tapaa.
Itse käytän soodaa silloin tällöin läpiajamiseen, ja sitruunahappoa. Kaverini sanoi ettei tämmöisiä tarvi, kun muistaa ajaa kerran viikossa pelkkää vettä läpi. Kertokaa nyt minulle, mitä kohtaa en ymmärrä. Että mitä eroa on, ajaako pelkkää vettä pannuun, taikka sitten kahvia. Niinku sen koneiston kannalta, eikö se nyt ole sama asia?
Kahvinkeittimen puhdistus
Anonyymi
0
59
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Jussi Hakulinen on kuollut - YÖ yhtyeen hittien tekijä
https://www.is.fi/viihde/art-2000008994171.html Vielä ei ole kerrottu kuoleman syytä. Jussi Hakulinen loi YÖ yhtyeen kuuluisimmat hit2064301- 1672980
Kirja: Martina Aitolehti näki narkomaani-siskonsa piikitetyn käsivarren: "Sillä hetkellä tajusin..."
Hyvinvointiyrittäjä ja triatlonisti Martina Aitolehti avautuu rehellisesti mm. pikkusiskonsa-Steffin huumehöyryisestä elämästä uudessa elämäkertakirja362430Törkeä ryöstö Hyrynsalmella
Törkeä ryöstö Hyrynsalmella – miehet tunkeutuivat aamuyöllä taloon, otsikoivat lehdet. Kenen sakkija ovat tunkeutujat olleet ja missä??471561Yön Jussi Hakulinen on Kuollut
Näin kertoo lehdet, esim satakunnankansa. R.I.P. Jussi. Olit hyvä laulaja ja sanoittaja.1331448Martinan vastenmielinen menneisyys
Martinan kirjasta julkaistujen otteiden perusteella hän on vastenmielinen sarjapettäjä ja epävakaa persoona. Kukaan normaali ihminen ei huuda kuutta t1801365- 91080
Miksi Martina puhuu kirjassaan
…muunneltua totuutta. Hän ei ole ollut apuvalmentajana hevostallilla nuoruudessaan. Hän on ollut ihan tavallinen tallityttö muiden tallityttöjen jouko1161056Kiinasta taas uusi virus maailman iloksi
Kiinassa on tunnistettu uusi Langya henipavirus (LayV), johon on sairastunut jo kymmeniä ihmisiä. Tutkijoiden mukaan virus on todennäköisesti tarttun391001- 65865