Tää nolo ja aika vaikee asia,mutta nyt kulunu 8kk naiseni synnytyksestä,syntyi terve ihana nelikiloinen poika,vaimolle tehtiin välilihanleikkaus,ja parani hyvin.Jumppaa vieläkin alapäätä,mutta ei se entisellään ole..Onko tää totta,ettei enää ikinä palaudu siihen mitä ennen? Ja entäs jos vaikka lisää saatais lapsia,niin väljenee sit entisestäänkö? toivon et vasteette tän kokeneet ISÄT..
löysä alapää synnytyksen jälkeen
214
56757
Vastaukset
- kokenut
ne ajat oli ennen ja jälkeen synnytyksen, entinen ei koskaan enää palaa...mä muistan ettei aluksi tuntunut oikeen miltään, niin väljää oli, piti löytyy uusia sentoja, joissa ois saanu edes vähän tuntumaa. Koeta kestää, niin me muutkin olaan kestetty - jotenkin.
- 6 lapsen isä
Olisihan se ihme, jos ihan täysin palautuisi. Ajattele miten valtavasti se alapää joutuu venymään synnytyksessä.
Vaimo on synnyttänyt 5 lasta alakautta(yksi leikattu) ja alapää on tiukkuudeltaan samanlainen kuin ensimmäisen jälkeenkin. Eli tuskimpa naisesi "väljenee" enempää, vaikka useamman lapsen saisittekin.
Eiköhän tuo alapään koko, niin miehellä kuin naisella, ole vakavassa suhteessa olevilla aika toisarvoinen seikka. Jos seksi toimii, turha on tuollaisilla mitta-asioilla itseään ressata. Eli unohtakaa koko alapään mittailu ja nauttikaa.
Tätä seuraavaa ei sitten ole tarkoitettu sinulle henkilökohtaisesti, tuli tässä naputellessa vaan yksi vanha vitsi mieleen.
"Väljää vittua ei ole olemassakaan, se on vaan pieni munaisten miesten kateellista panettelua"- Hehhhehe :)
"Väljää vittua ei ole olemassakaan, se on vaan pieni munaisten miesten kateellista panettelua"
Nimimerkki "6 lapsen isa", toi sun juttu oli hauska ja taytta asiaa! Kiitos! - 6 lapsen isä
Hehhhehe :) kirjoitti:
"Väljää vittua ei ole olemassakaan, se on vaan pieni munaisten miesten kateellista panettelua"
Nimimerkki "6 lapsen isa", toi sun juttu oli hauska ja taytta asiaa! Kiitos!se vanha mutta hyvä vitsi. Siitä että onko se " täyttä asiaa", voidaan tietysti olla montaa mieltä.
Vaikka onhan se tietysti niinkin, että jos laitat lihapiirakan sisään prinssinakin, niin eipä se sieltä paljoa maistu. Mutta laitappa kohtuu pätkä HK-sinistä, niin johan rupeaa löytyyn "suutuntumaa" :-) - Ei pienimunainen
Hehhhehe :) kirjoitti:
Nimimerkki "6 lapsen isa", toi sun juttu oli hauska ja taytta asiaa! Kiitos!Löysä toosa ei tunnu eikä näytä yhtä hyvältä kuin tiukka tavara.
- olet
Ei pienimunainen kirjoitti:
Löysä toosa ei tunnu eikä näytä yhtä hyvältä kuin tiukka tavara.
täys tollo! Etkö meinaa perhettä koskaan perustaa?? Vai oletko tuhkamuna ja peräkammarin poika? Parempi se on sitten edelleenkin jatkaa tyyliin "omin käsin onneen.."
- 6 lapsen isä
Ei pienimunainen kirjoitti:
Löysä toosa ei tunnu eikä näytä yhtä hyvältä kuin tiukka tavara.
taida saada ollenkaan. Jos nyt kuitenkin satut naista saamaan (ihme), kannattaisi tehdä muuta kuin panna. Ei anna toista kertaa jos vaan panet.
Pojat panee, miehet rakastelee :-)
- ttt
synnyttämätön salarakas
- Nim.Pilli litran pullossa
Nyt sinun täytyy tunnustaa tosiasiat ja antaa vaimosi etsiä itselleen paremmin varustellun miehen. Jos kerran parisuhteenne on noin heikoissa kantimissa niin mitä sitä pitkittämään(siis avioliittoa).
- hessu 4-lapsen isä
kuulostaa tuo edellinen kirjoittaja närkästyneeltä naiselta,aloittajahan kysyi ihan asiallisen miesten välisen kyssärin.Vaivaa tuo meitä muitakin! Oli vehje millanen vaan,kyllä se eron huomaa entiseen.Fyysisesti tuo ihan tavallista,että ei nainen altiesynnytyksen jälkeen niin piukka ole,mutta onhan seksi muutakin.Ja saa ihan uusia ulottuvuuksia ;)
- isät!
Heti alkuun pyydän anteeksi, että tunkeudun tänne isien palstalle! Sattui tuo keskustelun otsikko silmään "omaa" palstaa hakiessani.
Olen kaksi lasta synnyttänyt alakautta. Ekassa välilihaa leikattiin auki ja toisessa kätilö antoi sen revetä. Molempien jälkeen siis laitettiin monta tikkiä (kaikista kamalinta synnytyksessä) ja haavat paranivat nopsaan. Lasten isä ei koskaan sanonut, että ois tavara väljähtynyt, ei asiasta kyllä koskaan keskusteltukaan.
Tosin voihan sitä käydä niinkin, että kätilö tikkaa liikaa ja paikat käyvät jopa liian ahtaaksi. Väittävät jonkun joutuneen uudestaan sairaalaan "auki" leikattavaksi.
No, niin tai näin, kyllä tukevalla pohjalla oleva parisuhde kestää.
Iloista kevättä ja aurinkoista kesää!- Minä vaan
Niinpä, ajatelkaas...Naiset on niin kovilla synnytksessä, että alapää saattaa revetä...Ja sitten vielä valitetaan.
- kiristä
sitä tavaraa. Se leikkaus tehdään sillai vinoon, ei auta vaikka laittais sata tikkiä. Tiedän kun uteliaisuuttani katsoin sitä haavaa ekan lapsen jälkeen. Ja yleensähän väliliha leikataan vain ensisynnyttäjällä. Mulla on 7 lasta saman naisen kanssa, (ikävä kyllä nyt jo X- avovaimo) mutta voin sanoa ettei se vekotin niistä synnytyksistä huonontunut. Kun vaan viitsii vähänkin jumpata, eikä syö "kahden edestä" niin kyllä kireenä pysyy! Eukko on vieläkin, liki 5-kymppisenä yhtä hoikassa kunnossa kuin ennen ekaa lasta. Se läski mitä useille kertyy, vaikuttaa siihen miltä vekotin tuntuu. Jos kauheesti laardia, niin sehän on niinkuin laskiämpärissä heiluttelis, ei tunnu miltään! Kun pysyy hoikkana, entisessä timmissä, niin kaikki emättimen lihaksetkin toimii ja tuntuu myös miehestä hyvältä. Piste sille väljistymiselle, se on itsestä kiinni. Ei pelkästään äidistä vaan myös miehestä koska sitä jumppaa voi sormilla avittaa ja opettaa.
Terveisin: 6 poikaa ja jokaisella 1 sisko.
- aityli
kuin edellisella kirjoittajalla, katse osui tahan otsikkoon kun omaa palstaani hain. Meilla on aina asioista puhuttu suoraan ja miehellani on ennen minua ollut kokemusta samasta naisesta ennen ja jalkeen synnytyksen, ja sanoi siina siis olevan eroa. Me molemmat tietysti pelattiin etta miten kay nyt sitten, kun mina synnytan. Kohtalo puuttui kai peliin silla vauvamme oli peratarjonnassa, joten se leikattiin (meilla vasta yksi lapsi). Mieheni helpotus oli suuri, silla han oli koko ajan toivonut leikkausta juuri em.syyn takia. Nyt vaan itseani sitten pelottaa etta mitas jos mahdollisesti toinen tuleva lapsi syntyykin alateitse...
- tosi on
Pyydä jatkossa sektio,meillä sama juttu.Vanhastaan on kokemusta synnyttäneestä ennen ja jälkeen,onhan siinä EROA,joka muuta väittää,niin itseensä pettää.Nykyinen vaimoni sektiolla synnyttänyt ,syynä ahdas lantio ja on edelleen yhtä timmi,kuin ennen lapsia.Jos tuntuu pinnalliselta,niin totta ainakin.Kyllä näistä miehet saunailloissa puhuu,vaimolleen ei kyllä uskalla.Tsemppii aloittajalle,jos naistas rakastat,niin löytyy niitä tapoja muitakin nauttii seksistä.
- nainen
tosi on kirjoitti:
Pyydä jatkossa sektio,meillä sama juttu.Vanhastaan on kokemusta synnyttäneestä ennen ja jälkeen,onhan siinä EROA,joka muuta väittää,niin itseensä pettää.Nykyinen vaimoni sektiolla synnyttänyt ,syynä ahdas lantio ja on edelleen yhtä timmi,kuin ennen lapsia.Jos tuntuu pinnalliselta,niin totta ainakin.Kyllä näistä miehet saunailloissa puhuu,vaimolleen ei kyllä uskalla.Tsemppii aloittajalle,jos naistas rakastat,niin löytyy niitä tapoja muitakin nauttii seksistä.
nimessä anna vaimon imettää ettei tissit ala roikkumaan,..kyllä lapselle muutakin ruokaa löytyy ja voi sitä sanoa että ei vaan tullu maitoa ,ja oli niin väsynyt,tai rinnat oli niin arat tai neuvolassa ei neuvottu tms...
- nainen
nainen kirjoitti:
nimessä anna vaimon imettää ettei tissit ala roikkumaan,..kyllä lapselle muutakin ruokaa löytyy ja voi sitä sanoa että ei vaan tullu maitoa ,ja oli niin väsynyt,tai rinnat oli niin arat tai neuvolassa ei neuvottu tms...
Pidä varasi vielä ettei vaimosi liho. Pistä kiertoon jos niin käy. Eihän naisella muuta arvoa ole. Lapsellakaan ei ole niin väliä.
- yksi mies
tosi on kirjoitti:
En ole koskaan kuullut että yksikään mies olisi puhunut vaimonsa tiukkuudesta yhtään mitään. Ainoastaan täällä netissä keskustellaan anonyymisti. Oma kokemukseni on että kolmen lapsen alatie synnytyksen jälkeen ei eroa huomaa.
- Minä
tosi on kirjoitti:
Tiesitkö, että sektioon voi kuolla? Onhan se harvinaista, mutta joka vuosi naisia kuolee sektioon.
Sektiosta toipuminen vie myös aikaa. Kaverini lapsi on 8 kk vanha eikä hän vieläkään saa esim. nostaa mitään painavaa.
Seuraavalla lapsella on myös suurempi todennäköisyys kuolla raskausaikana jos äidille on tehty sektio edellisen lapsen kanssa. En tiedä mistä johtuu
Nuo on ihan fakta juttuja. Kuulin nuo lääkäriltä joka keskusteli sektiosta tv:ssä joku aika sitten. - KAIKKI::
tosi on kirjoitti:
Olette tosi tökeröitä jos tosissanne juttelette sauna illoissa puolisonne pimpeistä ja sen löysyydestä. Eiköhän aikuiten ihmisten pitäisi olla lojaaleja puolisoilleen ja miettiä mitä kaveripiirissä puhutaan. Aikuistu!!
Se on teinien puuhaa.
Ystävälleni on tehty sektio. Se arpi vatsassa ei salli yhtään lihomista, sillä se arpikudos ei veny. mutta ikävä kyllä iän mukana sen arven yläpuolelle tulee ikävän näköinen löysä makkara. Joten pidä nyt huoli että jumppaa ja pitää vatsan litteänä.
Ei millään pahalla, mutta ei niitä sektioita pyydetä sen takia että mies haluaa. - sektio äiti
Minä kirjoitti:
Tiesitkö, että sektioon voi kuolla? Onhan se harvinaista, mutta joka vuosi naisia kuolee sektioon.
Sektiosta toipuminen vie myös aikaa. Kaverini lapsi on 8 kk vanha eikä hän vieläkään saa esim. nostaa mitään painavaa.
Seuraavalla lapsella on myös suurempi todennäköisyys kuolla raskausaikana jos äidille on tehty sektio edellisen lapsen kanssa. En tiedä mistä johtuu
Nuo on ihan fakta juttuja. Kuulin nuo lääkäriltä joka keskusteli sektiosta tv:ssä joku aika sitten.Mulla neljä sektiota takana,muistona pieni haalea arpi bikinirajassa! Hyvin olen toipunut,viideskin lapsi ois lääkärien mukaan mahdollinen.Tämä tietty yksilöllistä,mutta ei mun vatsasta uskois raskauksia olevan näin paljon takana.Olen tietty harrastanut aktiivisesti liikuntaakin koko ikäni eli sekin syynä.Mutta koskas sektioon äiti kuollut Suomessa? kerrohan se..katsoppa tilastoja vrt.alatie synnytykseen kuolleita vastaan sektio kuolleisuudet,kannattaa tutkia asioita ennenku totena puhuu!
- aityli
kyllapas mielipiteestani vedetaan herneita... Omasta sektiostani aikaa nyt 4,5kk ja aloitin salilla kaynnin vko sitten silla vatsamakkarat ovat ihan...'mukavan kokoiset'. Miesten keskenaan jutusteluista...siis ainakin sen tiedan etta oman mieheni kaveripiiri 'pohtii' naita kaikkia juttuja keskenaan, kylla mekin naisporukassa mietimme ties mita - ja ihan aaneen (toki se porukka on aika tarkkaan valikoitunut ja koostuu hyvista ystavista). Namahan ovat ihan normaaleita asioita. Sektion vaaroista...jos kaikkea alkaa pelkaamaan niin sita saakin sitten pelata lopun ikaansa. Eli menisin sektioon edelleen ensimmaisena vaihtoehtona jos sellainen tilanne olisi. Itse toivuin leikkauksesta myos todella hyvin, ensimmaisen vkon aikana tekia hiukan tiukkaa sangysta ylosnouseminen mutta muutoin tein heti vaunulenkkeja jne ja nostelin vauvaa...sehan on se liikkuminen mika auttaa juuri toipumisessa. Mutta nama toipumisjutut ovat myos yksiloasioita - kuten on ilmeisesti tama venahtamisasiakin :-)
- asdf
sektio äiti kirjoitti:
Mulla neljä sektiota takana,muistona pieni haalea arpi bikinirajassa! Hyvin olen toipunut,viideskin lapsi ois lääkärien mukaan mahdollinen.Tämä tietty yksilöllistä,mutta ei mun vatsasta uskois raskauksia olevan näin paljon takana.Olen tietty harrastanut aktiivisesti liikuntaakin koko ikäni eli sekin syynä.Mutta koskas sektioon äiti kuollut Suomessa? kerrohan se..katsoppa tilastoja vrt.alatie synnytykseen kuolleita vastaan sektio kuolleisuudet,kannattaa tutkia asioita ennenku totena puhuu!
Mikä kumma siinä on, että kun täällä jotain sanoo niin heti joku ottaa itseensä....
Sinua ei kukaan syytä, että olet tehnyt sektion....
Ei mikään leikkaus ole vaaraton. Turhaan semmoista on väittää. Ja kyllä nuo on ihan fakta juttuja. En minä väitä, että kaikilla sektiot olisi vaikeita. Lähinnä sen takia koska tuo mies suosittelee sektiota ilman järkevää syytä. - Kysäisen vaan
sektio äiti kirjoitti:
Mulla neljä sektiota takana,muistona pieni haalea arpi bikinirajassa! Hyvin olen toipunut,viideskin lapsi ois lääkärien mukaan mahdollinen.Tämä tietty yksilöllistä,mutta ei mun vatsasta uskois raskauksia olevan näin paljon takana.Olen tietty harrastanut aktiivisesti liikuntaakin koko ikäni eli sekin syynä.Mutta koskas sektioon äiti kuollut Suomessa? kerrohan se..katsoppa tilastoja vrt.alatie synnytykseen kuolleita vastaan sektio kuolleisuudet,kannattaa tutkia asioita ennenku totena puhuu!
Asiasta en mitään tiedä, mutta..
Onko sinulla siis vain 1 arpi 4n leikkauksen jälkeen? Eihän samasta paikkaa voi leikata, vai voiko? - sektio äiti
Kysäisen vaan kirjoitti:
Asiasta en mitään tiedä, mutta..
Onko sinulla siis vain 1 arpi 4n leikkauksen jälkeen? Eihän samasta paikkaa voi leikata, vai voiko?Sektiossa hyödynnetään aina samaa leikkausviiltoa vatsanpeitteiden päällä,elikkä vanha arpi siistitään pois.Tottakai vatsan sisällä useampia arpia,mutta bikinirajassa vain yksi. Minulla lääkärit teheneet siistiä työtä,ja ei kyllä kukaan pysty näkemään arpeani.
- NOT!
sektio äiti kirjoitti:
Nyt meni mullakin herne nenään. Ensinnäkin SUOMESSA kuolee enemmän äitejä sektioon kuin alatiesynnytykseen, mutta synnytyskuolemat on yleisesti ottaen tosi harvinaisia. Sektion lukuja lisää tietenkin se, että niihin päädytään yleensä silloin kun raskaudessa on jo jotain pielessä, eli luvut ei ole sinänsä täysin vertailukelpoisia. En nyt löytänyt tarkkoja numeroita pika vilkaisulla, etsiköön joku jota oikeesti kiinnostaa.
Sitten niistä sektion riskeistä, kysäisin asiaa tossa saunaillassa tutuilta kätilöiltä:
LAPSIVESIEMBOLIA
Vatsaa viillettäessä joudutaan katkomaan isoja suonia ja joku niistä imaisee lapsivettä. Harvinaista, mutta voi tapahtua, eikä sitä voi ennakoida. Seurauksena äiti kuolee.
TULEHDUKSET
Kaikkiin leikkaushaavoihin voi tulla tulehdus, kun iholta pääsee pöpöjä haavaan. Seurauksena pahimmillaan yleisinfektio "verenmyrkytys", johon äiti kuolee. Vähemmän vakavan kuulloisia, mutta yhtälailla hengen vaarallisia, esim. vatsaontelon tai kohdun tulehdus, voi vaatia tehohoitoa ja viedä hengen.
INHIMILLISET VIRHEET
Petti hygienia, tuli tulehdus. Viilto hiukan liian syvälle, osui vauvaan tai verisuoneen, tulikin hallitsematon vuoto, hups! ETC. Ja näitä inhimillisiä virheitä sattuu, eikä niitä tilastoida Suomessa mitenkään järjestelmällisesti, jos seuraukset ei oo niin vakavia että potilasvahinkolautakunnalle tehdään ilmoitus...
ANESTESIAKOMPLIKAATIOT
Ihan ensin lääkkeistä johtuvat allergiset reaktiot. Voivat parhaimmillaan viedä hengen, henkilökunta on varautunut tähän mahdollisuuteen, mutta hengenmeno on silti mahdollinen. Aika yleinen juttu epiduraalin ja spinaalin jälkeen: pistoreiästä valuu selkäydinnestettä tipoittain ja aivoselkäydinnesteen paine laskee, ensioireena helvetillinen päänsärky, joka sitoo sänkyyn. Hoidetaan ruiskuttamalla potilaan selkäytimeen hänen omaa laskimovertaan. Jälleen lisää riskejä. Nukutukseen taas liittyy aina riskejä, siksi synnyttäjille suositellaan mielummin puudutusta, esim. mahdollinen vatsansisällön joutuminen henkitorveen aiheuttaa keuhkokuumeen etc. Lista on pitkä ja jatkuu perioperatiivisen hoidon oppikirjassa...
Sitten jos sattuu olemaan sellainen ihotyyppi että on raju arven muodostus, voi sektioarpikin kasvaa viisisenttiseksi. Ja kätilöiden mukaan sektio vauvat ovat syntymän jälkeen flegmaattisempia ja heilläkin on se kohonnut infektioriski. Imetys lähtee myös sektion jälkeen hitaammin käyntiin, mutta voi toki onnistua.
Mutta onneksi ei pimppi veny niin paljon:)
- näin on
Vaimo synnyttänyt -01 ja -03 normaalisti alakautta. Ensimmäisen jälkeen hankittiin vaimolle treenaus välineeksi geishakuulat. Niiden avulla palautuminen oli nopeaa ja tehokasta.
Geishakuulien käyttö onkin jäänyt vaimolle vakituiseksi harrastukseksi, ja paikat pysyvät samalla timminä ilman suurempia pinnistyksiä. Ovat vaikuttaneet parantavasti hänen seksistä nauttimiseen. - äiti
Toivottavasti olet siinä mielessä onnellisessa suhteessa että pystytte avoimesti ja vapaasti puhumaan tästä asiasta. Vaimollesi voisi olla apua geishakuulista, onko hän tietoinen niistä? Itsellä kyllä ainakin tapahtui muutosta tuolla alapäässä kyllä vielä sen 8 kk jälkeenkin... Imettääkö muuten vaimosi vielä, sekin vaikuttaa asiaan? Kyllä se alapää taitaa eniten siinä ekassa synnytyksessä "kärsiä", näin mulle on ainakin kerrottu, että sitten on sama onko niitä enempi, enää myöhemmissä synnytyksissä ei niitä muutoksia niin tule! Onko vaimosi muuten halukas ja innostunut seksistä. Niin moni asia vaikuttaa. Itsellä kävi ainakin niin että saan paljon voimakkaampia ja parempia orgasmeja alatiesynnytysten jälkeen, joten on ollut pelkkää hyötyä ainakin minulle. Kuulia käytin ja niistä on ollut suuri apu. (Koitin niitä jo ennen raskauksia, eikä ne silloin mitenkään vaikuttaneet seksuaaliseen innokkuuteen, päinvastoin, tuntuivat epämiellyttäviltä.)
- mies vm.70
mitäs täällä naiset oikein kommentoi? Vastauksia pyydettiin ainoostaan miehiltä! Toistuu tuttua tutumpi juttu,että nainen ei osaa olla hiljaa,vaikka ei kysyttäis-heh.Kokemusta on ennen synnytystä ja jälkeen synnytystä naisen värkistä.Löyseneehän se ,vaikka kuinka jumppais,eikös tuo päivänselvä juttu ole,ei kai pieni aukko entisellään voi olla,jos sieltä pungerretaan kunnon vauvan kokoinen ihmisen alku.Nainenhan se on joka sanoo,että paikat yhtä piukkoina,kuin ennen.Hienotunteinen mies ei virkkaa mitään,mutta muistelee kaiholla vanhoja aikoja.No,mielikuvituksella pelastaa paljon.
- -P-
mies vm.70 kirjoitti:
mitäs täällä naiset oikein kommentoi? Vastauksia pyydettiin ainoostaan miehiltä! Toistuu tuttua tutumpi juttu,että nainen ei osaa olla hiljaa,vaikka ei kysyttäis-heh.Kokemusta on ennen synnytystä ja jälkeen synnytystä naisen värkistä.Löyseneehän se ,vaikka kuinka jumppais,eikös tuo päivänselvä juttu ole,ei kai pieni aukko entisellään voi olla,jos sieltä pungerretaan kunnon vauvan kokoinen ihmisen alku.Nainenhan se on joka sanoo,että paikat yhtä piukkoina,kuin ennen.Hienotunteinen mies ei virkkaa mitään,mutta muistelee kaiholla vanhoja aikoja.No,mielikuvituksella pelastaa paljon.
Kai naisetkin usein vilkaisevat tällekin palstalle. Minä ainakin vilkaisen toisinaan ja joskus luenkin jotain juttuja ja monissa näyttää olevan naistenkin kommentteja. Kai naisia kiinnostaa mitä miehen mielessä liikkuu ihan siinä missä miehiä ne naistenkin aivoitukset.
Minua ei "paikkojen löystyminen" ole ikinä vaivannut, en oikeastaan ole edes tullut ajatelleeksi asiaa.
Minulla on 2 lasta ensimmäisestä liitostani, olin silloin kyllä teini äiti, eikä asia tosiaan edes tullut mieleen. Liitto oli varsin pitkä, vaika ei sillä koskaan ollut oikein edellytyksiä onnistua.
Eron jälkeen tapailin muutamia miehiä, ennen kuin tutustuin nykyiseen mieheeni, eikä minua silloinkaa stressannut ovatkohan "paikkani väljät" , ennemmin minua jännitti muutama ylimääräinen kilo ja raskausarvet jotka jäivät raskauksista.
Mutta ei niistäkään asioista mitään haittaa ollut =)
Me halusimme vielä tämän nykyisen kanssa hankkia lisää lapsia ja meillä onkin yksi 5-vuotias tytär ja varmaan olisi 1-2 lasta enemmänkin jos niitä vaan olisi saatu...vaan ei ole onnistunut.
Meillä on varsin aktiivinen sukupuolielämä ja ei minun miestäni ainakaan tunnu häiritsevä jos paikat on väljentyneet (olinhan jo synnyttänyt 2 lasta kun tutustuimme), hän on sitä vastoin ottanut usein puheeksi kuinka meidän fysiikkamme natsaa niin hyvin. Minäkin saan helposti orgasmin yhdynnässä ja vieläpä yhtä aikaa hänen kanssaan.
Jos miehet todellakin olisivat noin pikkumaisia ja asia noin paljon häiritsisi, minä ainakin vaihtaisin "isompi munaiseen mieheen"!
Onneksi minun mieheni ei ainakaan anna moisen asian häiritä :-D - Pii-Paa
Lantionpohjalihas jumppaan on montakin tapaa. Helpoin ja tehokkain on ollut itselleni geisha-kuulien käyttö.
Olen myös kuullut etteivät sovi (?) kaikille? Käytin kuulia jo odotusaikana ekaa raskaudella. Nyt myös kuulat olleet toista odottaessani. Auttavat myös oppimaan lihasrentoutuksen, josta synnytyksessä koin olevan suurta apua. - KunuK
-P- kirjoitti:
Kai naisetkin usein vilkaisevat tällekin palstalle. Minä ainakin vilkaisen toisinaan ja joskus luenkin jotain juttuja ja monissa näyttää olevan naistenkin kommentteja. Kai naisia kiinnostaa mitä miehen mielessä liikkuu ihan siinä missä miehiä ne naistenkin aivoitukset.
Minua ei "paikkojen löystyminen" ole ikinä vaivannut, en oikeastaan ole edes tullut ajatelleeksi asiaa.
Minulla on 2 lasta ensimmäisestä liitostani, olin silloin kyllä teini äiti, eikä asia tosiaan edes tullut mieleen. Liitto oli varsin pitkä, vaika ei sillä koskaan ollut oikein edellytyksiä onnistua.
Eron jälkeen tapailin muutamia miehiä, ennen kuin tutustuin nykyiseen mieheeni, eikä minua silloinkaa stressannut ovatkohan "paikkani väljät" , ennemmin minua jännitti muutama ylimääräinen kilo ja raskausarvet jotka jäivät raskauksista.
Mutta ei niistäkään asioista mitään haittaa ollut =)
Me halusimme vielä tämän nykyisen kanssa hankkia lisää lapsia ja meillä onkin yksi 5-vuotias tytär ja varmaan olisi 1-2 lasta enemmänkin jos niitä vaan olisi saatu...vaan ei ole onnistunut.
Meillä on varsin aktiivinen sukupuolielämä ja ei minun miestäni ainakaan tunnu häiritsevä jos paikat on väljentyneet (olinhan jo synnyttänyt 2 lasta kun tutustuimme), hän on sitä vastoin ottanut usein puheeksi kuinka meidän fysiikkamme natsaa niin hyvin. Minäkin saan helposti orgasmin yhdynnässä ja vieläpä yhtä aikaa hänen kanssaan.
Jos miehet todellakin olisivat noin pikkumaisia ja asia noin paljon häiritsisi, minä ainakin vaihtaisin "isompi munaiseen mieheen"!
Onneksi minun mieheni ei ainakaan anna moisen asian häiritä :-Dte naiset ette oikein ymmärrä miesten erilaista näkemystä mutta jos sulla on asiat hyvin niin se hieno juttu. Niin mullakin.
Eikä se paikkojen väljyys mikään ongelma ole ellei kyseessä ole ladonovi, ja äijät tietävät, että vanha nainen on kuin piimälasi ja nuori piukea kuin pullonsuu. - kun kysyttiin
mies vm.70 kirjoitti:
Alkuperäinen kysyjähän ihan selvästi haluaa asiasta tietoa, miksei sitä saisi antaa? Naiset yleensä varmaan tietävät värkeistään ja niiden jumppaamisesta tms enemmän kuin miehet. Ja osaavat ehdottaa hoitoa, niinkuin täällä näkyy jo monet ehdottaneen niitä kuulia yms.
Miehet ei yleensä ymmärrä pilun päälle hevon vituakaan.. 8) Sen enempää kuin naiset ymmärtää miten se pippeli oikein toimii tai miten sitä hoidetaan...
- Pete64
No ei ole kyllä paikat synnytysten jälkeen mitenkään erityisesti muuttuneet ainakaan meiän muijalla. Itsellä on ihan keskikokoinen varustus, etten voi suurella "sillä" kehuskella. Hyvin tuntuu sopivan kuten tähänkin asti, halukkaammaksi on vain muori yltynyt.
- Mie
Ottakaa huomioon pari asiaa, miehet. Kommentoin nyt, vaikkei kysytty - mä en kysy lupaa kommentoimiseen.
Me synnytetään teidänlaisia pikkuaivoja kusipäitä tähän maailmaan. Jos teidän äidit olis kieltäytyny synnytyksestä tai kantamasta teitä, te ette olis saanu elämää ja aivoja puhua tuosta asiasta.
Herranjestas jos mies on saanu naisilta jo ulkonäöllistä silmäniloa ja hyvää seksiä, ei pitäis olla valittamista luonnollisista asioista. Kaikkea kun ei voi saada.
Muistanette, että maailmassa on myös isokaluisia uroksia, jotka oikein mielellään menee sänkyyn naisten kanssa...- äiti taas
No tuohan oli aivan asiallinen ja kauniisti kysytty kysymys joka ketjun aloitti!
Miksi siitä nyt täytyy itseensä noin ottaa?
Samalla lailla sitä naiset keskustelee onko miehen koolla väliä ja joku tuntui olevan huolissaan pienikaluisen miehensä kyvykkyydestä tuottaa nautintio hänelle synnytyksen jälkeen. Ei sitten pidä tulla lukemaan tänne jos ei "hermo kestä". - 6 Lapsen isä
Aivan turhaa otat pulttia, eihän kysyjä ollut naistaa hylkäämässä. Ihmetteli vaan luonnollista ja uutta asiaa elämässään. Taisi myös kysyjän nainenkin olla "väljentymisestä" kummissaan. Kait tuostakin asiasta voi puhua.
Sama asia sinun tyylillä kirjoitettuna:
Herranjestas jos nainen on saanut miehiltä jo ulkonäöllistä silmäniloa ja hyvää seksiä, ei pitäisi olla valittamista luonnollisista asioista puhuttaessa.
Tarkoitukseni ei ole loukata sinua, mutta kannattaa hiukan miettiä millaista kieltä vastauksissaan käyttää.
Terveisin
yksi "pikkuaivoinen kusipää" - JaSR
On se kumma kun ei sitä "pientä" eroa myönnetä. Kyllä me äijät tarvitaan säännöllisesti mikä ei tarkoita kerran viikossa vaan useammin. Se ei ainakaan ekan 40 vuoden aikana ole muuttunut juuri miksikään, ainoastaan kolmen lapsen aiheuttamat tauot on ollu "pakko" kestää. No siihen on auttanut nyrkkikyllikki.
Mies on ollut myös se joka aloitteen tekee eli vonkaa. Näin on ollut tuhansia vuosia ja vasta viimeisen sadan vuoden (jopa muutaman kymmenen) aikana naisille on tullut aktiivisempi asema ja nyt sitten pitäis hetkessä unohtaa tuhansien vuosien aikana opittu.
Ei se evoluutio niin mene. Seuraavassa vaiheessa miehistä tulee sukupuolettomia olentoja ja lisääntyminen hoidetaan miten hoidetaan (jos vielä ihminen on silloin pinnalla).
Sitten sun tapaiset naiset haukkuu miehet kusipäiksi vaikka vaan toteuttavat sitä mitä on geeneissä. On tainnu iteltäs jäädä aivot narikkaan ?
Jos tavara on löysä niinkuin se synnytyksen jälkeen on niin kyllä siinä tuntemuskin muuttuu ja muista se ettei seksiä saa varastoitua. Säännöllisyys on pelin juoni ja kolme päivää ilman on jo liian pitkä aika. - just joo...
JaSR kirjoitti:
On se kumma kun ei sitä "pientä" eroa myönnetä. Kyllä me äijät tarvitaan säännöllisesti mikä ei tarkoita kerran viikossa vaan useammin. Se ei ainakaan ekan 40 vuoden aikana ole muuttunut juuri miksikään, ainoastaan kolmen lapsen aiheuttamat tauot on ollu "pakko" kestää. No siihen on auttanut nyrkkikyllikki.
Mies on ollut myös se joka aloitteen tekee eli vonkaa. Näin on ollut tuhansia vuosia ja vasta viimeisen sadan vuoden (jopa muutaman kymmenen) aikana naisille on tullut aktiivisempi asema ja nyt sitten pitäis hetkessä unohtaa tuhansien vuosien aikana opittu.
Ei se evoluutio niin mene. Seuraavassa vaiheessa miehistä tulee sukupuolettomia olentoja ja lisääntyminen hoidetaan miten hoidetaan (jos vielä ihminen on silloin pinnalla).
Sitten sun tapaiset naiset haukkuu miehet kusipäiksi vaikka vaan toteuttavat sitä mitä on geeneissä. On tainnu iteltäs jäädä aivot narikkaan ?
Jos tavara on löysä niinkuin se synnytyksen jälkeen on niin kyllä siinä tuntemuskin muuttuu ja muista se ettei seksiä saa varastoitua. Säännöllisyys on pelin juoni ja kolme päivää ilman on jo liian pitkä aika.meillä ainaki menee niin että minä vonkaan ja mies sanoo että ei nyt, ei jaksa, sun pitäs pihata joskus...
vai että miehet oikeen vonkaa...oiski niin... - Syytä?
just joo... kirjoitti:
meillä ainaki menee niin että minä vonkaan ja mies sanoo että ei nyt, ei jaksa, sun pitäs pihata joskus...
vai että miehet oikeen vonkaa...oiski niin...Jos miehesi todellakin käyttäyy noin, niin jätä rauhaan ja katso rupeaako halut heräämään.
Jos ei, niin kantsis pohtia syytä siihen.
Onko hänellä toinen?
Vai onko liitossanne joku muu kriisi vaihe?
Tai onko miehelläsi muuta stressiä?
Asioista pitää keskustella. - nainen169
JaSR kirjoitti:
Jos tavara on löysä niinkuin se synnytyksen jälkeen on niin kyllä siinä tuntemuskin muuttuu ja muista se ettei seksiä saa varastoitua. Säännöllisyys on pelin juoni ja kolme päivää ilman on jo liian pitkä aika.vai vielä geeneissä... jumaliste, äijiltä kuolee seksikyvyt heti kolmenkympin jälkeen, aina saa olla vonkaamassa ja hiplaamassa ja ei jakseta eikä kyetä.
meikäläinenkin haluais edes kaks kertaa viikossa mutta kun ei se äijä jaksa.. kyllä noi puheet "geeneistä" ja muu evoluutiopaska on vaan miesten toiveajattelua. yhtään paria ei ole tullut vastaan missä mies jaksais/haluais useammin kuin nainen.
ja kaikki parit on semmosia missä seksi toimii kun sitä on, niin meilläkin, vaan kun ei se mies tosiaan jaksa niin usein kuin naista haluttais.. - äijä pohjanmaalta
nainen169 kirjoitti:
vai vielä geeneissä... jumaliste, äijiltä kuolee seksikyvyt heti kolmenkympin jälkeen, aina saa olla vonkaamassa ja hiplaamassa ja ei jakseta eikä kyetä.
meikäläinenkin haluais edes kaks kertaa viikossa mutta kun ei se äijä jaksa.. kyllä noi puheet "geeneistä" ja muu evoluutiopaska on vaan miesten toiveajattelua. yhtään paria ei ole tullut vastaan missä mies jaksais/haluais useammin kuin nainen.
ja kaikki parit on semmosia missä seksi toimii kun sitä on, niin meilläkin, vaan kun ei se mies tosiaan jaksa niin usein kuin naista haluttais..Jos mies ei halua,niin usein kuin kumppani ..
-syynä,sillä on toinen
-vanha väljähtänyt ei kiinnosta
-mielenkiinto lopahtanut totaalisesti
-saa kiksejä omista jutuista paremmin
Tosiasioita, - Anonyymi
JaSR kirjoitti:
Jos tavara on löysä niinkuin se synnytyksen jälkeen on niin kyllä siinä tuntemuskin muuttuu ja muista se ettei seksiä saa varastoitua. Säännöllisyys on pelin juoni ja kolme päivää ilman on jo liian pitkä aika.No varmaan nämäkin äijät tarjoutuvat kaikenlaisten miestennielijöitten verkkoon, jos vaikka naisystävä on viikon mahataudissa ja ruikulilla tai saa sytostaattihoitoja tai on muutoin kipeenä. Jos on noin pakottava tarve saada kalakassit tyhjennettyä lipeäkalaliemestä?
Mahtaa ulkomailla ollessa matka suuntautua useimmiten nähtävyyksien sijaan bordellikaduille ja ilotaloihin, viinatupiin ja sulupuolitautien poliklinikoille reissujen jälkeen, ehkä ehditty vaimoon tarttuttamaan kupat ja muut herkut, paljaalla kun on nin kiva vedellä maksullisia.
Mikähän on äijän vointi nykyään, vieläkö on ” pikku Kallessa” puhtia vai onko tahti hidastunut tai kuppa vienyt hoivakotiin. Viimeistään on dementia viedä loputkin älynlahjat, alakerran toimiessa vielä hyvinkin. Mutta kupapa nyt vajaavaltaiselta vehjettä kaipailee, paitsi toinen vajaavaltainen.
- muttinen
Itse olet löysä yläpäästäsi, tai sitten sinulla on liian pieni muna.
- nainen
...MIESTEN kommentit asiaa - ja kiitos mielellään asialliset ja REHELLISET kommentit.
- värkkäilijä
Äideiltä ei kommentteja toivottu, mutta myönnän avoimesti alapään löystyneen synnytyksessä treenaamisesta huolimatta. Meillä se on ollut osittain positiivinenkin asia, kun nyt onnistuu sellaisetkin asennot jotke ennen teki kipeää. Eikä mikään asento ole jäänyt pois liian löysyyden takia, joihinkin asentoihin olen vaan lisäillyt pimppijumpan lisämausteeksi. Halut oli kyllä pitkään poissa, mutta sehän on molempien asenteesta kiinni. Vinkuva ja mököttävä mies kun ei ole niitä kaikkein kiihottavimpia petikavereita... kuin ei myöskään apaattinen ja kärttyinen vaimo. Kosketelkaa toisianne.
- myös äippä
Toi oli hyvin sanottu! Kyllähän siihen seksiin tarvitaan kaksi innokasta.
Itselläni yksi synnytys 2 vuotta sitten ja emätinkuulat olleet ahkerassa käytöss synnytyksen jälkeen. Uskoisin olevani nyt tiukempi, kuin ennen odotusta. Kuulien avulla oppimani (puristelu, lypsäminen, rentoutus) asiat on helppo siirtää makuuhuoneeseen. - Minä vain
Kyllä se taitaa olla niin muijasta kiinni toi homma...Avovaimoni oli tiukka ennen synnytystä, eikä oikeastaan mihinkään muuttunut sen jälkeen! Voipi olla että nuori ikä tekee, oli synnyttäessään juuri täyttänyt 17. Itse olen runsaasti vanhempi, ja matkan varrella tavannut myös helvetisti "löysempiä" naisia. Avovaimo on kyllä niitä harvoja jotka eivät joudu esittämään laukeamista ja ovat rehellisesti kiihkeitä.
- adonis
Minä vain kirjoitti:
Kyllä se taitaa olla niin muijasta kiinni toi homma...Avovaimoni oli tiukka ennen synnytystä, eikä oikeastaan mihinkään muuttunut sen jälkeen! Voipi olla että nuori ikä tekee, oli synnyttäessään juuri täyttänyt 17. Itse olen runsaasti vanhempi, ja matkan varrella tavannut myös helvetisti "löysempiä" naisia. Avovaimo on kyllä niitä harvoja jotka eivät joudu esittämään laukeamista ja ovat rehellisesti kiihkeitä.
Minä niitä miehiä,joilla kokemusta useammastakin naisesta(älkää tuomitko) on synnyttänyttä,ei synnyttänyttä,lihavaa,hoikkaa,nuorta ja vanhempaa. Mitä lihavempi sitä löysempi värkki,mitä isomman muksun synnyttänyt sitä löysempi värkki,synnyttänyt AINA löysempi,kun ei synnyttänyt.Takuuvarma löysentäjä mitä pulskempi nainen,mitä isompi vauva ,sitä löysempi-sektioäidit yhtä piukkoja,kun ei synnyttäneet!Treeni auttaa,muttei ihmeitä tee..onneksi rakastellessa ratkaisee muut jutut enemmän,mutta nainen joka timmi vartaloltaan takuuvarma tiukkis,mitä plösömpi nainen,sitä löysempi .
- romeo-67
adonis kirjoitti:
Minä niitä miehiä,joilla kokemusta useammastakin naisesta(älkää tuomitko) on synnyttänyttä,ei synnyttänyttä,lihavaa,hoikkaa,nuorta ja vanhempaa. Mitä lihavempi sitä löysempi värkki,mitä isomman muksun synnyttänyt sitä löysempi värkki,synnyttänyt AINA löysempi,kun ei synnyttänyt.Takuuvarma löysentäjä mitä pulskempi nainen,mitä isompi vauva ,sitä löysempi-sektioäidit yhtä piukkoja,kun ei synnyttäneet!Treeni auttaa,muttei ihmeitä tee..onneksi rakastellessa ratkaisee muut jutut enemmän,mutta nainen joka timmi vartaloltaan takuuvarma tiukkis,mitä plösömpi nainen,sitä löysempi .
ALLEKIRJOITAN edellisen täysin "mitä pulskempi sitä löysempi alapää,jos nainen timmi,niin tavarakin tiukka"
- liikuntaa
romeo-67 kirjoitti:
ALLEKIRJOITAN edellisen täysin "mitä pulskempi sitä löysempi alapää,jos nainen timmi,niin tavarakin tiukka"
pulska ja löysä alapää eivät kuulu yhteen.
- fitness
liikuntaa kirjoitti:
pulska ja löysä alapää eivät kuulu yhteen.
On muuten ihan totta,mitä tuo mies edellä kirjoitti suoraan tekstillä,että mitä pulskempi,sitä löysempi..Lantionpohjalihakset tosi kovilla ylipainoisilla,ja hyvät lantionpohjalihaksethan ne on A ja O seksielämässä.Siinäkin yksi hyvä syy alentaa painonsa terveelle lukemalle.Lantionpohjalaihakset on rapakunnossa ylipainosilla ja synnyttäneillä,synnyttänyt voi treeenillä ja geishapalloilla saada aikaan muutosta tähän "seksilihakseen" ,mutta ylipainoisen seksilihas todella kovilla painon takii,joten painoa alas ja treeniä!
- mamma
adonis kirjoitti:
hyppää volttia. EI pidä paikkaansa. Pari lasta maailmaan vääntänyt, ylipainoinen ja paikat kunnossa
JA tämä on TOSI ihan aikuisten oikeesti. - jusa
mamma kirjoitti:
hyppää volttia. EI pidä paikkaansa. Pari lasta maailmaan vääntänyt, ylipainoinen ja paikat kunnossa
JA tämä on TOSI ihan aikuisten oikeesti.ootkos muuten varma,et ukkos on oikeeseen reikään tuikannu? ettei vaan ois alemmaks
kato,kyllä siinä on vaarana jos oikee lihava nainen,et erehtyy aukosta.Kyllä hoikalla on piukat paikat joka puolel,ja lihavalla löysää joka suhtees - mamma
jusa kirjoitti:
ootkos muuten varma,et ukkos on oikeeseen reikään tuikannu? ettei vaan ois alemmaks
kato,kyllä siinä on vaarana jos oikee lihava nainen,et erehtyy aukosta.Kyllä hoikalla on piukat paikat joka puolel,ja lihavalla löysää joka suhteeslihava en ole ettei eroittaisi paikkoja. Sanoin olevani ylipainoinen. Käyn punttisalilla, on kuulat ja kaikki muut mukavat hilavitkuttimet. Löysin uudestaan ensirakkauteni ja hän kehui että......!!
- nainen
romeo-67 kirjoitti:
Kyllä se totta on että jos ei tee ittensä eteen yhtään mitään ennen tai jälkeen synnytyksen niin löysää on jokapuolella..koskee myös isää...ja syitä on turha etsiä muualta...
- yksi tavallinen
jusa kirjoitti:
ootkos muuten varma,et ukkos on oikeeseen reikään tuikannu? ettei vaan ois alemmaks
kato,kyllä siinä on vaarana jos oikee lihava nainen,et erehtyy aukosta.Kyllä hoikalla on piukat paikat joka puolel,ja lihavalla löysää joka suhteesMiten niin ALEMMAS? Oletko niin tylsä että heti on perussetti mielessä -kyllä se ihan asennosta riippuu meneekö ylemmäs vai alemmas!
- Aisha
lusikkani soppaan, vaikka ei naisilta kommentteja pyydettykään...
Meidän seksielämä miltei lopahti toisen lapsen syntymän jälkeen, eikä taida enää entiselleen tullakaan.
Oliskos sitten niin, että harvemilla kerroilla ehkä nautiskellaan laadukkaammin ja pidempään kuin nuorempana.
Edellisn kirjoittanan tapaan synnytyksen jälkeen, kun paikat venyivät on mahdollisuus harrastaa kaikenlaisia asentoja. Niitäkin, jota tekivät kipeää ennen synnytyksiä.
Karistin kertyneet kilot kolmen-neljän kuukauden kuluessa, jumppasin ja huolehdin itsestäni.
Tisut "lahjoitin takaisin" sänkykymaripuuhiin n. 4-5 kk imetyksen jälkeen.
Sittemmin kävin plastiikkakirurgilla korjauttamassa niitä, kun päätimme, ettei laspia enempää hankita.
Ihanat ovat ja nautin niistä. Kiitos, ei tarvitse mitään silokoni-povi-lässyn-lässyn-juttuja alkaa kirjoittelemaan. Tämä oli oma päätökseni ja totetutin sen, kun mahdollisuus ja varaa siihen oli.
Tottakai alapää löystyy synnytyksissä, sehän on selvä asia. Mutta omasta mielestäni urheilemalla ja jumppamalla saa paikat kuntoon, jos vain haluaa. Ja viitsii asian eteen tehdä jotakin.
Ja onhan sitä kaikenlaisia ihania mahdollisuuksia harrastaa seksiä, itse ainakin pidän suihinottamisesta. Eikä tuo ole mieskään koskaan valittanut...;)
Nautinnollista kesää kaikille. - vaan kunto
fitness kirjoitti:
On muuten ihan totta,mitä tuo mies edellä kirjoitti suoraan tekstillä,että mitä pulskempi,sitä löysempi..Lantionpohjalihakset tosi kovilla ylipainoisilla,ja hyvät lantionpohjalihaksethan ne on A ja O seksielämässä.Siinäkin yksi hyvä syy alentaa painonsa terveelle lukemalle.Lantionpohjalaihakset on rapakunnossa ylipainosilla ja synnyttäneillä,synnyttänyt voi treeenillä ja geishapalloilla saada aikaan muutosta tähän "seksilihakseen" ,mutta ylipainoisen seksilihas todella kovilla painon takii,joten painoa alas ja treeniä!
"mitä suurempi mustekala tarraa kiinni, sitä suurempi puristus" - tämä lienee aivan totta, jos lihaksisto on treenattu kondikseen, eikä sohvallaistuttu pullamössöksi. Jättimäiset lihaspimpit on rautaa!!!
t.Crumb
- Kale
Löystyy varmasti, ei palaudu ennen kuin noin kymmenen vuoden jälkeen.
- Palautuu
Kyllä siihen paras jumppa on aktiivinen kunnon seksielämä ja niin että mies osaa hoitaa hommansa ja nainen laukeaa.
Muuten, nainen tulee herkemmäksi iän karttuessa.
- oli
Telkussa oli kerran 4D ohjelmassa kun jenkeissä tekivät "kauneusleikkauksia" alapäähän ja samalla tiukennettiin paikkoja. Niitä tehdään jenkeissä. Joten ei muuta kun pankkiin lainaneuvotteluihin ja jenkkeihin operoitavaksi. Kyllähän mies on valmis maksamaan siitä, mikä tuntuu liitossa tärkeimmältä. Eikö niin?
- Heksan keikka
Naiset:
1) Ei ole löystynyt, ei sitten yhtään. Yhä olen kuin neitsyt. Sanoo kuka? Nainen itse.
2) Saatanan sika, kai sitä nyt jotain tärkeämpääkin avioliitossa on kuin seksi.
Miehet:
1) Kyllä löystyy. (Paitsi, jos onnistut saattamaan raskaaksi melkein lapsen esim. 17-vuotiaan.)
2) Paras on nainen, joka normaalipainoinen, oli sitten synnyttänyt tai ei.- mamma
(Paitsi, jos onnistut saattamaan raskaaksi melkein lapsen esim. 17-vuotiaan.) Siinä se tuli: olin 17 vuotta ja kolme viikkoa kun synnytin. Ja tiukka on
- ylempää
mamma kirjoitti:
(Paitsi, jos onnistut saattamaan raskaaksi melkein lapsen esim. 17-vuotiaan.) Siinä se tuli: olin 17 vuotta ja kolme viikkoa kun synnytin. Ja tiukka on
Luehan mamma tosta ylempää ylipainosta,mitä nimimerkki "fitness" kirjottanut:D
- Heksan keikka
mamma kirjoitti:
Kommentti oli lähinnä säälivä: melkein lapsen.
Rautalangasta tämä piti sinulle raukka parka vääntää. - 6 lapsen isä
Heksan keikka kirjoitti:
Kommentti oli lähinnä säälivä: melkein lapsen.
Rautalangasta tämä piti sinulle raukka parka vääntää.Eiköhän lopeteta tämä mamman kiusaaminen, tuskimpa kukaan täällä häntä haukkuvista on päässyt hänen "tavaraansa" mittailemaan. Miksei muka hiukan pulskemmalla voisi olla paikat timmissä kunnossa, eiköhän tuokin tiukkuus/löysyys ole aika yksilöllistä.
Pillu on kuin pitsa, jos se on hyvä, se on erittäin hyvä. Jos se on huono, on se kuitenkin aika hyvä.
- synnyttänyt
Eikö sitä "paikkojen löystymistä" tapahdu joka tapauksessa kehon valmistautuessa synnytykseen, ihan riippumatta siitä millä keinoin/mitä kautta se lapsi lopulta ulos otetaan?
Eli ei se keisarinleikkaus kokonaan säästä ko. "ongelmalta"?- minä
Ainahan luonto valmistaa kehoa synnytykseen ja pehmentää valmiiksi paikkoja.Molemmilla tavoilla synnyttäneet tarvitsevat siis lantionpohjalihas harjoituksia.
Sektiolla synnyttänyt pääsee vähemmällä,riittää lantionpohjalihas treenaus,paikat on,kuin ennen synnytystä.Alatie synnyttäjä tarvitsee paljon enemmän treeniä,eikä silti koskaan palaa entiselleen.
Onhan siinä eroa,onko aukosta otettu isommillaan vain penis pois,vai nelikiloinen potra lapsi!
- itkupilli
Itse olen reilu pari vuotta sitten synnyttänyt ja samaa asiaa pohtinut. Ja itku tuli kun tän ketjun luin...
Synnnytyksessä repesin railakkaasti: kätilö ompeli lähes tunnin, kommentoiden, että mikäs tämä on, mihinkäs mä tän ompelen. 2,5 kuukauden kuluttua uskallettiin seksiä kokeilla ja kokeilu päättyi hyvin pian itkuun. Vielä 7 kuukautta synnytyksen jälkeen homma sattui helvetisti! Silloin kun kivulta kiihotukseen asti selvisi niin vot oli orgasmissa kestämistä laajuutta, pituutta ja tuntoa, ei voi verratakkaan entiseen. Mies tietysti väitti, ettei pahemmin löystynyt ole, mutta tunnenhan sen itsekin...
Pelkkä hyvä seksi tai sen puute ei tuota parisuhdetta kannatellut (tuskin mitään muutakaan suhdetta). Joten kynnys joskus olla jonkun muun kanssa nousi tänä kyseisenä iltapäivänä muutaman metrin. (6 lapsen isä vaikutat järkevältä ja hyvältä mieheltä, jos jostain syystä vaimosi kanssa eroatte, mitä en toki toivo, soittele tännepäin)
Todettakoon toki, että en ennen enkä jälkeen ole pätkääkään kiinnostunut enkä kiihottunut pienimunaisista miehistä. Alle kakskyt(viis) senttisellä on turha jalkoväliini edes yrittää. Joten on kai ymmärrettävää, että miehetkin himoitsee tiukkaa tavaraa. Toivon, vaan, että olisin jäänyt vääristyneeseen luulooni ex-miehen vakuutteluiden saattamana. Ja nyt marssii geishakuulien ostoon!- 6 lapsen isä
Kiitos kehuista itkupilli. Harmi vaan kun tuo vehje ei millään veny 25 sentiin. Ei vaikka kuinka yrittäis :-), lähellä mutta silti niin kaukana.
No eipä tässä kyllä olla eroamassakaan, saahan sitä leikkiä laskea.
Eikä se alapään tiukkuus kaikille miehille niin tärkeää ole. Nautinnollinen seksi koostuu niin monesta muustakin asiasta kuin alapäästä. Ainakin vakavassa parisuhteessa.
Hyvää jatkoa sinulle. - nainen
6 lapsen isä kirjoitti:
Kiitos kehuista itkupilli. Harmi vaan kun tuo vehje ei millään veny 25 sentiin. Ei vaikka kuinka yrittäis :-), lähellä mutta silti niin kaukana.
Eikä se alapään tiukkuus kaikille miehille niin tärkeää ole. Nautinnollinen seksi koostuu niin monesta muustakin asiasta kuin alapäästä. Ainakin vakavassa parisuhteessa.
Hyvää jatkoa sinulle.Kun on pimpsa arvostelu
- 6 lapsen isä
nainen kirjoitti:
Kun on pimpsa arvostelu
Olenko minä täällä pimpsoja arvostellut. No voi kai kirjoitukseni noinkin tulkita, en kylläkään koe arvostelleeni. Oletko jotenkin loukkaantunut kirjoituksistani, ei ole ollut tarkoitukseni, anteeksi jos näin on käynyt.
Tisseistä sanon ihan samaa kuin aikaisemmin pimpsasta, niiden koolla ei ole mitään merkitystä seksin nautinnollisuuteen vakavassa parisuhteessa eläville.
Jos aidosti rakastaa toista, silloin ei tuollaiset koko ja näkö asiat saa minkäänlaista sijaa suhteessa.
Tietysti jokaisella on omat mieltymykset siitä, millaiset ne esim. "unelma tissit" olisivat, mutta kuten sanoin, niillä ja niiden koolla ei ole vakavassa parisuhteessa eläville mitään merkitystä. - itkupilli
6 lapsen isä kirjoitti:
Hyvää jatkoa sinulle.Ja vakava parisuhde koostuu niin monesta muustakin asiasta kuin seksistä. Hyvää jatkoa sinnekin päin. Loit minuun hieman uskoa, että täyspäisiäkin miehiä on...
- nainen
6 lapsen isä kirjoitti:
Olenko minä täällä pimpsoja arvostellut. No voi kai kirjoitukseni noinkin tulkita, en kylläkään koe arvostelleeni. Oletko jotenkin loukkaantunut kirjoituksistani, ei ole ollut tarkoitukseni, anteeksi jos näin on käynyt.
Tisseistä sanon ihan samaa kuin aikaisemmin pimpsasta, niiden koolla ei ole mitään merkitystä seksin nautinnollisuuteen vakavassa parisuhteessa eläville.
Jos aidosti rakastaa toista, silloin ei tuollaiset koko ja näkö asiat saa minkäänlaista sijaa suhteessa.
Tietysti jokaisella on omat mieltymykset siitä, millaiset ne esim. "unelma tissit" olisivat, mutta kuten sanoin, niillä ja niiden koolla ei ole vakavassa parisuhteessa eläville mitään merkitystä.Siis ihan heitin vaan ton että tissit sitten..jne
Nimittäin samaa sanasotaa alapään tiukkuudesta tai väljyydestä käydään tuolla toisellakin saralla.Mutta tissiressut on unohdettu ihan kokonaan."kärsiihän"nekin lapsen syntyessä..Mutta sinulle en tarkoittanut mitenkään erikoisesti tuota .Vaan yleisesti sanon hieman ihmeissäni että tuntuu että joillakin on pimpsa oikeasti "korvien välissä".Itse synnyttäny pari lasta,tissit roikkuu ja pylly keikkuu..mutta onnellisena olen elänyt ja uskon että niin tapahtuu jatkossakin.. - 6 lapsen isä
nainen kirjoitti:
Siis ihan heitin vaan ton että tissit sitten..jne
Nimittäin samaa sanasotaa alapään tiukkuudesta tai väljyydestä käydään tuolla toisellakin saralla.Mutta tissiressut on unohdettu ihan kokonaan."kärsiihän"nekin lapsen syntyessä..Mutta sinulle en tarkoittanut mitenkään erikoisesti tuota .Vaan yleisesti sanon hieman ihmeissäni että tuntuu että joillakin on pimpsa oikeasti "korvien välissä".Itse synnyttäny pari lasta,tissit roikkuu ja pylly keikkuu..mutta onnellisena olen elänyt ja uskon että niin tapahtuu jatkossakin..No se viestisi kun oli kytketty suoraan omani alle, ihan kuin olisi minulle osoitettu.
"Itse synnyttäny pari lasta,tissit roikkuu ja pylly keikkuu..mutta onnellisena olen elänyt ja ..."
Sinulla on just oikea asenne, jatka saman malliin. - toi heittelijä nainen
6 lapsen isä kirjoitti:
No se viestisi kun oli kytketty suoraan omani alle, ihan kuin olisi minulle osoitettu.
"Itse synnyttäny pari lasta,tissit roikkuu ja pylly keikkuu..mutta onnellisena olen elänyt ja ..."
Sinulla on just oikea asenne, jatka saman malliin.Totta on että ei jaksa miettiä noita roikkumis- tai väljyysjuttuja,niin monta muuta rautaa tulessa elämässä,ihan positiivisessa mielessä..mutta ainahan on mukava seurata asiallisia keskusteluja,ne vaan välillä menevät yli äyräiden..Hei,mutta hyvää kevättä ja jatkoa sinnekin..
- 6 lapsen isä
toi heittelijä nainen kirjoitti:
Totta on että ei jaksa miettiä noita roikkumis- tai väljyysjuttuja,niin monta muuta rautaa tulessa elämässä,ihan positiivisessa mielessä..mutta ainahan on mukava seurata asiallisia keskusteluja,ne vaan välillä menevät yli äyräiden..Hei,mutta hyvää kevättä ja jatkoa sinnekin..
Veitpä sanat suustani :-)
Kyllä nuo mitta jutut aika lailla hymyilyttää, ei niitä osaa pitää tärkeinä.
Mitä muuten arvelisit, kuinka pitkä tästä mitta jutusta tulee, veikkaan 200 viestiä.
Hyvää jatkoa sinullekin - heittelijä nainen
6 lapsen isä kirjoitti:
Veitpä sanat suustani :-)
Kyllä nuo mitta jutut aika lailla hymyilyttää, ei niitä osaa pitää tärkeinä.
Mitä muuten arvelisit, kuinka pitkä tästä mitta jutusta tulee, veikkaan 200 viestiä.
Hyvää jatkoa sinullekinHei.Luepas noita synnytyspalstan juttuja siellä on käyty jo kiivas keskustelu tosta peräpäästä ja nyt on aika hauskasti alkanut toi rintojen arviointi.Mutta ei niin kärkevänä ,mistäköhän johtuu..Mun sisko sanoi hauskasti että hänellä on pystyt rinnat kun on kontallaan..heh..Eli kyllä sitä pitää osata nauraa itselleen ,taitaa saada parhaimmat naurut aikaan..Ja ei ihan taida kuivua nämä jutut täällä,se 200 taitaa olla aika lähellä...
Mutta keskustellaan ja heitellään jatkossakin.. - 6 lapsen isä
heittelijä nainen kirjoitti:
Hei.Luepas noita synnytyspalstan juttuja siellä on käyty jo kiivas keskustelu tosta peräpäästä ja nyt on aika hauskasti alkanut toi rintojen arviointi.Mutta ei niin kärkevänä ,mistäköhän johtuu..Mun sisko sanoi hauskasti että hänellä on pystyt rinnat kun on kontallaan..heh..Eli kyllä sitä pitää osata nauraa itselleen ,taitaa saada parhaimmat naurut aikaan..Ja ei ihan taida kuivua nämä jutut täällä,se 200 taitaa olla aika lähellä...
Mutta keskustellaan ja heitellään jatkossakin..Pitääpä tuossa iltasella käydä vilkaseen, kiitti vinkistä. Kyllä sitä tosiaankin pitää osata itselle nauraa, sääliksi käy niitä jotka eivät osaa. Niin ja minäkin näytän hoikalta kun oon selälläni.
Heitellään vaan... - 4lapsen isä
6 lapsen isä kirjoitti:
Pitääpä tuossa iltasella käydä vilkaseen, kiitti vinkistä. Kyllä sitä tosiaankin pitää osata itselle nauraa, sääliksi käy niitä jotka eivät osaa. Niin ja minäkin näytän hoikalta kun oon selälläni.
Heitellään vaan...muistoja kultaisia
-tiukka alapää
-terhakat rinnat
-litteä vatsa
Silti rakastan naistani! Onneks on naisten kuvia,mistä saa potkua omaan sänkykamariin.En mäkään täydellinen on,joten so? - 6 lapsen isä
4lapsen isä kirjoitti:
muistoja kultaisia
-tiukka alapää
-terhakat rinnat
-litteä vatsa
Silti rakastan naistani! Onneks on naisten kuvia,mistä saa potkua omaan sänkykamariin.En mäkään täydellinen on,joten so?kohan mekin sitten joskus:
oli tuuhea tukka, jäykkä kalu ja halukas nainen.
Nyt on vaan halukas nainen :-)
- sanoi
ettei ole huomannut mitään eroa synnytyksen jälkeen... tais narrata mua...(?)
noh, alussa tunsin kyllä itsekkin että ei ole ihan niinkuin ennen, mutta kyllä se siitä muuttui, vaikka en sitä mitenkään erityisesti jumpaakkaan, mitä nyt seksin yhteydessä puristelen ja orgasmitkinhan sitä jumppaa ja mielestäni se on nyt (3,5kk synnytyksestä) ihan ennallaan... vaikka toisaalta voisin kyllä luulla että nuori ikänikin (18vuotta) vaikuttaa asiaan... tai sitten ei... no mutta ainakin itse uskon että se on taas ennallaan, eikä mieskään ole valittanut...- pohjoisen mies
Uskotko tosiaan,et mies KEHTAIS valittaa alapääs löysyydestä.Vaan "tosi juntti "valittaa ääneen,on se ihme ,et KAIKKI synnyttäneet muka entisellään,ihan yhtä piukka kuin ennen-JUST JOO eiköhän jotain muutosta tuu ,ku kolmi-viiskiloinen tulee pienestä reiästä ulos! Täh..tosi asia kyllä se on tiukka vaan niillä joitten reiästä ei ole penistä isompaa tullut!
- on että
pohjoisen mies kirjoitti:
Uskotko tosiaan,et mies KEHTAIS valittaa alapääs löysyydestä.Vaan "tosi juntti "valittaa ääneen,on se ihme ,et KAIKKI synnyttäneet muka entisellään,ihan yhtä piukka kuin ennen-JUST JOO eiköhän jotain muutosta tuu ,ku kolmi-viiskiloinen tulee pienestä reiästä ulos! Täh..tosi asia kyllä se on tiukka vaan niillä joitten reiästä ei ole penistä isompaa tullut!
minä uskon että olen palautunut ihan täysin entiselleni...kun sen kerran tuntee itsekkin...
kysyn asiaa suoraan mieheltäni kun hän tulee töistä...ja jos ei ole entisellään niin sitten ei ole...ihan ymmärrettävää sekin, kun 3,6kilosen tytön tein... - milla m
on että kirjoitti:
minä uskon että olen palautunut ihan täysin entiselleni...kun sen kerran tuntee itsekkin...
kysyn asiaa suoraan mieheltäni kun hän tulee töistä...ja jos ei ole entisellään niin sitten ei ole...ihan ymmärrettävää sekin, kun 3,6kilosen tytön tein...Vinkki-jos miehesi kovin innokkaasti vakuuttaa,että olet samoissa mitoissa,kuin ennen synnytystä,niin todennäköisesti on hienotunteinen.-Jos menee hämilleen,ja takeltelee,et onhan se ihan hyvä,niin todennäköisesti hienotunteinen..Yhteenvetona,en usko et kukaan mies haluaa loukata rakastaan,nämä sellaisia juttuja mistä mies mieluummin vaikenee,ja hiljaa miettii sisällään..niinku varmaan tuo aloittajakin. Ymmärrän hyvin,et miehet on hiljaa,vaikka sisällä pohtisivatkin muutosta.Emmehän mekään arvostele heidän "vehjettään".Kyllä miehet näsitä juttelee,muttei kyllä varmaan ikinä naistensa kanssa.Kun lukee näitä juttuja,niin kyllähän ne miehet entistä kaipailee,mutta hyväksyvät naisensa,kun kerta rakastavat.
- oikeassa
on miehesi. Se palautuu kyllä ennalleen. Tietämättömät puhuvat mitä puhuvat. Kyllä sen nainen itsekkin tuntee ettei ole "väljä".
Naisen tiukkuuteen vaikuttaa senkin todella paljon miten kiihottunut nainen on, sillä kiihotuksessa paikat "siellä" turpoaa, ja ilman kiihotusta se saataa tosiaankin tuntua "väljältä".
Kyllä rakkaus huolehtii "pelien" yhteensopivuudesta.
Alapää jumpalla joka yleensä tapahtuu synnytyksen jälkeen, niin niitäkin on kuultu että "se" on tiukempi kuin ennen synnytystä.
- M33 lappi
Vaimo synnyttänyt kaksi. Jälkimmäisestä kaksi vuotta ja 1 kk. Minun (ja käsitykseni mukaan myös vaimostani) seksi on mennyt viimeisen vuoden aikana parempaan suuntaan. Kerrat on kyllä harventuneet, mutta liekö laatu korvannut määrän.
Synnytyksen jäljet kyllä huomaa vatsasta ja rinnoista. Tiukkuuden suhteen en ole huomannut ainakaan mitään löystymistä. Itse asiassa jopa päin vastoin.
No. Onpa tuota itsellekin tullut seurustelun alkuajoista 15 kg lisää ja tällaisista muutoksista puhutaan yleensä pilke silmäkulmassa.
Kukapa sitä nyt yli kolmikymppisenä enään teini on.- tuohon ylemmäksi
aiheesta. Sinä olet onnenpekka ja yleensä siinä niin käykin, että synnytyksen jälkeen seksi vain paranee.
Kyllä se on tietämättömien puhetta, että paikat "väljenee". Sellainen varmaan kuvittelee löystymistä, joka suhtautuu siihen pelolla, niin se oma "pilikään" ei ole sitten julakunnossa olekkaan entisen juhlallinen:) - puhut
asiaa..Kyllä kaikki muuttuu iän myötä..Niin miehet kuin naiset ja molempien vehkeet..Oon kuullu kans naisilta että miehen vehjekkin muuttuu paljon ruttuisammaksi eikä oo enää niin viriili..Niin se vaan menee..Ja pärstä värkkikin muuttuu molemmilla..Se on elämää..Kyllä jokainen saa olla ylpeä joka on vielä kummppaninsa kans n.65 vuotiaana ettei oo lähteny nuorempien/paremmin pysyneitten mukaan..
Jokainen joskus rupsahtaa.
On se kiva olla sitten tutun ja turvallisen ihmisen kanssa kiikkustuolissa.. - ihana:)
puhut kirjoitti:
asiaa..Kyllä kaikki muuttuu iän myötä..Niin miehet kuin naiset ja molempien vehkeet..Oon kuullu kans naisilta että miehen vehjekkin muuttuu paljon ruttuisammaksi eikä oo enää niin viriili..Niin se vaan menee..Ja pärstä värkkikin muuttuu molemmilla..Se on elämää..Kyllä jokainen saa olla ylpeä joka on vielä kummppaninsa kans n.65 vuotiaana ettei oo lähteny nuorempien/paremmin pysyneitten mukaan..
Jokainen joskus rupsahtaa.
On se kiva olla sitten tutun ja turvallisen ihmisen kanssa kiikkustuolissa..oikeassa olet. Mikä sen ihanampaa sitten vanhanakin sen rakkaan vieressä kiikkustuolissa halistella vaikkei ne vehkeet enään niin toimikkaan. kaikki muu on kuitenkin rakkaudessa tärkeämpää kuin niiden vehkeiden koko ja toimivuus.
Toivon itsekkin, että saisin myös vanhana, vanhana nauttia rakkaudesta joka meille on annettu.
- naniah77
Tuollaset asiat täytys miettii etukäteen selviksi ennenku alkaa suunnitelemaan lasta. Selväähän on että synnyttänyt nainen on yleensä eri "tuntuinen" ku sellanen joka ei ole synnyttänyt.Jos tavaran löysyys vaikuttaa parisuhteeseen negatiivisesti ei suhteessa ole koskaan mitään pohjaa ollutkaan.Minulla on kolme lasta ja kaikki syntyneet alateitse. Meillä ei seksin laatuun eikä määrään ole vaikuttanut millään lailla ainakaan miehen osalta tää jutska. Mies tykkää vaan enempi ja haluais aina, mutta rajansa kaikella ;)
- jälkeen...
kolmas muksu tulossa, ja seksin määrä ehkä 2-3 kertaa vuodessa. ei se mitä haittaa jos on vähän löysä jos sais edes kerran viikossa. ihan turha valittaa. täytyy ehkä alkaa juoksee vieraissa...
- naniah77
Kysynpähän täällä vaikkei tänne kuulukkaan...että mitenkä te viittitte "kiduttaa" miehiänne silleen ettette anna????tai miksi olette miehenne kanssa jos ette halua seksiä????eihän tuo mulle kuulu, mutta ihmettelen että onko noi jutut totta ku miehet valittaa etteivät saa seksiä ku kerran kuukaudessa tai jotain sinnepäin.Minä en ole mikään seksihullu eikä miehinikään, mutta en/emme pystyis olemaan ilman paria päivää pitempään. Miten sitä pystyy ku toinen on aina lähellä ja samassa sängyssä nukutaan:)...kai me naiset ollaan erilaisia...
- kolmen lapsen isä
Ehkä 2 - 4 vuoden päästä rupeaa helpottamaan. Meilläkin ollaan päästy pikkuhiljaa kerta viikkoon tahtiin.
- osalta miehistä
naniah77 kirjoitti:
Kysynpähän täällä vaikkei tänne kuulukkaan...että mitenkä te viittitte "kiduttaa" miehiänne silleen ettette anna????tai miksi olette miehenne kanssa jos ette halua seksiä????eihän tuo mulle kuulu, mutta ihmettelen että onko noi jutut totta ku miehet valittaa etteivät saa seksiä ku kerran kuukaudessa tai jotain sinnepäin.Minä en ole mikään seksihullu eikä miehinikään, mutta en/emme pystyis olemaan ilman paria päivää pitempään. Miten sitä pystyy ku toinen on aina lähellä ja samassa sängyssä nukutaan:)...kai me naiset ollaan erilaisia...
Kun meillä on niinpäin, että minä olen saanut ruikuttaa mutta eipä mies jaksa kuin kerran kuussa keskimäärin. Siispä olen lopettanut ruikuttamisenkin. Mitäpä sitä anelemaan kun ei kerran tipu. Onneksi on olemassa dildot, omat sormet ja kaikki muut kivat apuvälineet. vieraissa kun en halua hyppiä..
- miehelläsi
osalta miehistä kirjoitti:
Kun meillä on niinpäin, että minä olen saanut ruikuttaa mutta eipä mies jaksa kuin kerran kuussa keskimäärin. Siispä olen lopettanut ruikuttamisenkin. Mitäpä sitä anelemaan kun ei kerran tipu. Onneksi on olemassa dildot, omat sormet ja kaikki muut kivat apuvälineet. vieraissa kun en halua hyppiä..
Ei ole toista?
Jos parisuhteessa ei seksi enää kiinnosta, niin pitäisi alkaa miettii, mikä on vialla?? - mies
runkkaa...Et oon näköjään ansainnu naistasi etkä lapsiasi...Oma napa kaikkein tärkein napa!!Mieti vähä vaimoasikin..Toivottavasti Tollasia miehiä ei oo suomi täynnä...Toivottavasti jäät kiinni jos lähet vieraisiin ja perhees jättää sut..Meidän perhe ainakin jätti just sun tyylisen miehen!!!
- mä ihmettelen...
kun kävelläkin voi?
- höpöä
miehelläsi kirjoitti:
Ei ole toista?
Jos parisuhteessa ei seksi enää kiinnosta, niin pitäisi alkaa miettii, mikä on vialla??siis olen elänyt suhteessa jossa seksiä oli just jtn 6 kertaa vuodessa, eikä kumpikaan pettänyt. Ei vaan sovittu "sillai" yhteen(?). sitä kesti kaiken lisäksi yli viisi vuotta.
tulipa sitten aika kun tuli ero ja uus suhde kummallekin. seksielämä onkin sitten jo ihan erilaista... eikä johdu uutuudesta. siinä edellisessä suhteessa harveni kertaan kuussa jo parin kk:n seurustelun jälkeen. uuden kanssa on oltu jo pari vuotta ja yhä saa ainakin kerran viikossa... - toista
miehelläsi kirjoitti:
Ei ole toista?
Jos parisuhteessa ei seksi enää kiinnosta, niin pitäisi alkaa miettii, mikä on vialla??Enpä usko että yhtäkkiä toisen olis löytäny kun alusta asti on ollu tällästä. Tulee hetkiä, jolloin saa tarpeeks ja sitten jälleen pitkä melkein selibaatti.
Sitä pitäis olla sellainen, joka testaa ensin kunnolla sängyssä ennen seurustelun aloittamista sillä ensimmäisten kertojen aikaan olin jo niin korviani myöten rakastunut tähän ihmiseen muuten, että en ole pystynyt seksin takia jättämään enkä haluakaan. Toivon vain, että pikku hiljaa saisin hänet aktiivisemmin mukaan hommailuun. Syy vähäiseen saattaapi olla "huonot taidot", mutta yhdessähän ne kehittyisivät kun uskaltaisi vaan antaa palaa.
- (2 lapsen isä)
omakohtaisia kokemuksia ei ole, mutta heti panen kun vaan on chanssit. tavan pimppiseksiäkin saan vain pari kertaa vuodessa, joten tyydytään siihen.
- Pärnäkivi
Kehkeytyipä asiasta keskustelu. Kaikkia juttuja en lukenut, mutta ydinasia lienee, että nisäkkäiden elimistö on todella suunniteltu - ja hyvin - tuollaiseen toimintaan.
Vaimoni vehkeet saattoivat ehkä vähän muuttua toisenlaiseksi synnytysten (2) jälkeen, mutten voi sanoa itse että huonommaksi. Olen vasta myöhemmin oppinut kiihottamaan vaimon sellaiseen vireeseen, että pillu on turvoksissa kuin mopon istuin. Se vaatii ajattelua ja hieman vaivannäköä. Ennenkaikkea kokemusta. Kun peli on siinä kunnossa ja tsemppi kova, saa painaltaa tiiviin tuntoista tavaraa ja kuumaa naista. Siinä ei välilihan leikkaukset paljon paina.
Jos tunkee heti sisään, kun nainen on pelkästään miehen kannalta riittävän kostea, ei naisen vehje vielä välttämättä ole lähelläkään "parasta tilaansa".- äiti taas
Sinä se asian kiteytit hienosti! Täytyy sanoa että vaimosi on "onnen-pekka" kun on saanut miehen joka tajuaa MISTÄ on kyse! Ihanaa elämää sinulle ja vaimollesi!
- Äijä
äiti taas kirjoitti:
Sinä se asian kiteytit hienosti! Täytyy sanoa että vaimosi on "onnen-pekka" kun on saanut miehen joka tajuaa MISTÄ on kyse! Ihanaa elämää sinulle ja vaimollesi!
On se ihmeellistä että näitä riittää. Miehen pitää kiihottaa ja silittää ja paapoa että akka vaan on varmasti valmis. Ei se teidän tavara mikään niin ihmeellinen asia ole, että enää noita teinihommia jaksais harrastaa. Jos naidaan niin naidaan eikä viritellä kuin jotain viulua. Jos mun akka sellasia vaatis niin jäis kyllä naimatta.
- asdf
Äijä kirjoitti:
On se ihmeellistä että näitä riittää. Miehen pitää kiihottaa ja silittää ja paapoa että akka vaan on varmasti valmis. Ei se teidän tavara mikään niin ihmeellinen asia ole, että enää noita teinihommia jaksais harrastaa. Jos naidaan niin naidaan eikä viritellä kuin jotain viulua. Jos mun akka sellasia vaatis niin jäis kyllä naimatta.
Oletko varma että naisesi on koskaan oikeasti saanut orgasmin kanssasi.....epäilen....sääliksi käy....
- kolmen lapsen isä
Harjoittelussa on mennyt aikaa yli kymmenen vuotta mutta nyt alkaa sujumaan. Virittelyyn saattaa mennä aikaa sellaiset 15 - 30 minuuttia mutta kyllä se sitten kannattaakin.
- äiti taas
Äijä kirjoitti:
Justiinsa, onnea vain sulle ja vaimolles jos olette tyytyväisiä nosto, pisto, ravistus -tyyliinne! (Ei ole vaimos varmaan nauttinutkaan koskaan ja on vain tyytyväinen mitä nopeammin on ohi.) Teinihommia... kyllä sitä tässä ollaan ihan keski-ikäisiä ja katsos kun sitä viritystä ja kiihotusta osataan kyllä ihan puolin ja toisin harrastaa, kuka nyt tässä sanoo että se olisi vain miehen tehtävä viritellä naista! Eihän sillä niin merkitystä olekaan silloin onko löysää vai tiukkaa jos se akti kestää sen 2 minuuttia ja siitäkin puolet esileikkiin, hahaa!
- naniah77
TÄYTTÄ ASIAA! KIITOS.Näinhän se asia on. Miehet vaan tahtoo usein olla hoppuheikkejä ettei naista jakseta "hoitaa" siihen kuntoon että nainenki kiihottus jne.
- Ole..
Äijä kirjoitti:
Eipä vaimoasi tarvitse kadehtia.
- vanha oot???
Äijä kirjoitti:
Voi tziisus...Toi sun touhuhan vasta onkin niinku teini-ikästen..Teinit paneskelee ja vanhemmat osaa tyydyttää toisensa...Jesus ku käy sun naista sääliks..Mä en todellakaan haluisi seksiä sun kanssas..Mieheniki nauro täysillä kun luki sun viestin..Et tiedä naisista mitään vielä etkä seksistä...Eihän nainenkaan tykkää sun pelistä todellakaan jos ei oo kiihottunu,se aattelee vaan että lopeta jo...
Kannattaa vaan kattoo niitä pokeleffoja ja runkata..
Koska naiselle on aivan sama sitte missä ruikit..
KUNNON RAKASTELU KUNNIAAN NIIN KYLLÄ NAISETKIN TYKKÄÄ..
- Tanja
että ihmiset eivät ymmärrä, että ihmiset on erinlaisia. Ei kannata aina yleistää. Monessa viestissä todetaan, että asion on näin. Piste. Ja muut vaihtoehdot ei enää tule edes kysymykseen. Meilläkin avoimesti keskusteltiin synnytysten tuomasta muutoksesta alapäähän ja mies totesi, ettei mitään eroa huomaan. Joku nyt varmaankin ajattelee, ettei se sitä mulle sanoisi, mutta minä tiedän, että sanoisi. Ja se riittää mulle.
- äiti
Näinhän se on! On vain näköjään hirveä tarve tulla toisilla heti kommentoimaan, että "ei se nyt noin ole...." kun MINÄ olen katsos oikeassa ja NÄIN se on! Jokainen voi puhua OMASTA kokemuksestaan tuomitsematta muiden kokemuksia! Eikä kellään ole aihetta tulla arvostelemaan ja vääristelemään sitä mitä joku muu on kokenut ja mitä mieltä on asiasta. ÄLKÄÄ yleistäkö ja tehkö asioista musta-valkoisia, kun tämä elämä on niin värikkyyttä täynnä! Nauttikaamme siitä jokainen omalla tavallamme!
- masi
äiti kirjoitti:
Näinhän se on! On vain näköjään hirveä tarve tulla toisilla heti kommentoimaan, että "ei se nyt noin ole...." kun MINÄ olen katsos oikeassa ja NÄIN se on! Jokainen voi puhua OMASTA kokemuksestaan tuomitsematta muiden kokemuksia! Eikä kellään ole aihetta tulla arvostelemaan ja vääristelemään sitä mitä joku muu on kokenut ja mitä mieltä on asiasta. ÄLKÄÄ yleistäkö ja tehkö asioista musta-valkoisia, kun tämä elämä on niin värikkyyttä täynnä! Nauttikaamme siitä jokainen omalla tavallamme!
Onkos tääl viel yksikään nainen tunnustanut suoraan,et alapää menettänyt tiukkuutensa synnytyksen jälkeen? Miksi miehet vaan sitä mieltä? Herää kysymys!Täällä järjestään vakuutetaan,et tiukempi on,eikä ole muuttunut jne. Miksi miehet sit eri mieltä? Taitaa olla kova paikka naiselle myöntää totuus,et muisto vaan se piukkuus!
- äiti-83
masi kirjoitti:
Onkos tääl viel yksikään nainen tunnustanut suoraan,et alapää menettänyt tiukkuutensa synnytyksen jälkeen? Miksi miehet vaan sitä mieltä? Herää kysymys!Täällä järjestään vakuutetaan,et tiukempi on,eikä ole muuttunut jne. Miksi miehet sit eri mieltä? Taitaa olla kova paikka naiselle myöntää totuus,et muisto vaan se piukkuus!
En ole piukkis enää nelikiloisen potran pojan jälkeen,geishakuulat käytössä..mut
ei se enää sellanen ole.
Rehellisyyttä äidit,mamma-cafeessa tää juttu ollut esillä,ja suurinosa myönsi saman ,mut mitä väliä.
Seksi toimii muuteski:D - Äijä
Ei yksikään ukko ole niin hullu että sanois akkansa tavaraa löysäksi. Kuvitteletko tosiaan että teidän parisuhde on niin rehellinen ja että kaikesta keskustellaan ja on niin avointa, että se sen kestäisi. Kyllä jokainen täysipäinen mies tietää, että sellaista ei vaan sanota. Älkää olko lapsellisia.
- Kahden lapsen isä
äiti-83 kirjoitti:
En ole piukkis enää nelikiloisen potran pojan jälkeen,geishakuulat käytössä..mut
ei se enää sellanen ole.
Rehellisyyttä äidit,mamma-cafeessa tää juttu ollut esillä,ja suurinosa myönsi saman ,mut mitä väliä.
Seksi toimii muuteski:DKummalista kyllä minä en huomannut MITÄÄN eroa kummankaan lapsen syntymän jälkeen?!?! Ei se mielestäni ollut millään muotoa väljempi - eipä ollu väljä kyllä ennen lapsiakaan...
- 6 lapsen isä
Äijä kirjoitti:
Ei yksikään ukko ole niin hullu että sanois akkansa tavaraa löysäksi. Kuvitteletko tosiaan että teidän parisuhde on niin rehellinen ja että kaikesta keskustellaan ja on niin avointa, että se sen kestäisi. Kyllä jokainen täysipäinen mies tietää, että sellaista ei vaan sanota. Älkää olko lapsellisia.
sanoa jos sanottavaa on. Luonnollisiahan tuollaiset pikku muutokset vaan on. Pojat ne vehkeitä mittailee, miehet keskittyy muihin hommiin :-)
:-) niin ja eihän väljää vittua ole olemassakaan, se on vaan pienimunaisten miesten kateellista panettelua :-) - sulla
Äijä kirjoitti:
tai akallas on yhtään tenavaa..Et oo hiljaa ja anna tietäväisten sanoa asiansa...
- kunnon
6 lapsen isä kirjoitti:
sanoa jos sanottavaa on. Luonnollisiahan tuollaiset pikku muutokset vaan on. Pojat ne vehkeitä mittailee, miehet keskittyy muihin hommiin :-)
:-) niin ja eihän väljää vittua ole olemassakaan, se on vaan pienimunaisten miesten kateellista panettelua :-)MIES..Vaimos saa olla onnellinen susta..Jatka samaan malliin ja näytä näille junteille minkälainen on mies..Rakastat naistasi näköjään paljon..
- 6 lapsen isä
sulla kirjoitti:
tai akallas on yhtään tenavaa..Et oo hiljaa ja anna tietäväisten sanoa asiansa...
vaikuttaa, että tuo viestisi oli minulle tarkoitettu. Jos näin on, niin ota herne pois nenästä ja hymyile :-), muuttuu elämä paljon helpommaksi.
- synnyttänyt
Kahden lapsen isä kirjoitti:
Kummalista kyllä minä en huomannut MITÄÄN eroa kummankaan lapsen syntymän jälkeen?!?! Ei se mielestäni ollut millään muotoa väljempi - eipä ollu väljä kyllä ennen lapsiakaan...
Lääketiede todistaa ,et kyl se vaimosi värkki on muuttunut,turhaan uskottelet muuta.Mutta jos olet tyytyväinen niin sinulla sit kasvanut:D Voi teitä,taitaa olla arka asia,vaikka nainen ois löysä ,niin nainen vakuuttaa :yhtä tiukka,ku ennenki ja mies:en ole huomannut mitään,hah
- 6 lapsen isä
kunnon kirjoitti:
MIES..Vaimos saa olla onnellinen susta..Jatka samaan malliin ja näytä näille junteille minkälainen on mies..Rakastat naistasi näköjään paljon..
sitä sinäkin kehtaat tuollalailla hullua yllyttää :-) Juu hymyssä suin näitä mitta juttuja luetaan. Ikäni puolesta olenkin reilusti mies, mutta sisäistä pikkupoikaa en(toivottavasti) koskaan hukkaa.
Tiedätkö miksi en ota silmälaseja pois kun katson "vehjettäni", lasini ovat suurentavat :-)
Tuohon viimeiseen lauseeseen vastaus on: yli kaiken!
- 2 x äiti
vaikka meiltä äideiltä ei nyt mitään kysyttykään ja yleensä osaan täällä isien palstoilla olla ihan hiljaa, ja harvoin tänne eksynkään, niin nyt päätin kerrankin avata suuni.
Olen kahden lapsen äiti. Lapset ovat maailman ihanimpia, minulla on maailman ihanin mies, mutta pimppi ei ole siltikään entisensä -täysin. Jumpannut olen ja seksi on aivan mahtavaa ja sitä on molempien mielestä riittäävästi (pienten lasten vanhempina kuitekin hellitään toisiamme ja nautitaan toisistamme kerran, kaksi viikossa), mutta kyllähän se totuus on, että synnyttäneen värkistä ei saa enää entisen kaltaista.
Sanovat muut mitä hyvänsä, niin tämä nyt vaan ikävä kyllä on fakta! Voihan sitä hienostella, että "ei meidän pimppi..." ja että "muiden pimppi, ei minun"..mutta kyllä se vaan arvon äidit niin on, että jo ihan lääketieteellisestikkin voidaan todistaa, että alapää ei ole raskauden ja synnytyksen jälkeen täysin entisen kaltainen. Se voi olla tiukka, mutta ei aivan niin tiukka kuin ennen, se on toivottavasti niin itsene kuin miehennekin mielestä silti yhtääihana (tai yhtä vähemmän ihana)! Mitä tuota totuutta kaunistelemaan, mutta en tarkoita, että se pitäsi käytöstä heittää, kyllä sillä vielä kuitenkin hommat hoitaa ja yleensä hyvin hoitaakin. =)
Kerroin samankaltaisen mielipiteen löysyydestä/tiukkuudesta taannoin tuolla mammojen palstalla ja rupesi äiti jos toinenkin ottamaan hernettä nenuun ja niin taas alkoi se ei minun pimppi-shitin jauhaminen.
Pimppi on löysä (lue:löysempi kuin ennen) ja sillä hyvä, mutta seksi jatkuu ja ehkä jopa rikkaampana kuin ennen lapsia!!!!!- Pete-64..
Oletteko te naiset niin kateellisia tästäkin asiasta toisillenne, ettette voi uskoa ja hyväksyä sitä tosiasiaa, ettei se kaikilla väljene tai löysty synnytyksessä. Terveisin nimimerkki synnyttäneen vaimon omaava jolla ei ole muutoksia tullut vaikken mitään "mahtikalua" omista.
- Pete64
Oletteko te naiset niin kateellisia tästäkin asiasta toisillenne, ettette voi uskoa ja hyväksyä sitä tosiasiaa, ettei se kaikilla väljene tai löysty synnytyksessä. Terveisin nimimerkki synnyttäneen vaimon omaava jolla ei ole muutoksia tullut vaikken mitään "mahtikalua" omista.
- Ei mikään tiukkis..
Olen suhteellisen nuori nainen (28.v) ja minulla on ongelmana alapään väljyys, vaikka en ole synnyttänyt ensimmäistäkään lasta. Eräs samanikäinen ystävättäreni valittelee samaa eikä hänkään ole synnyttänyt. Ongelmana on vain se, että mielestäni lantiopohjan lihasten "treenaaminen" tuntuu jotenkin epämiellyttävältä. Laiskuudesta se ei ole kiinni, tunne on vain jotenkin inhottava. Geishakuulia en ole koskaan kokeillut, mutta täytyisi varmaan. Muistan kun joskus kymmenisen vuotta sitten harrastelimme silloisen poikaystäväni kanssa seksiä ekaa kertaa (hänellä oli jo toki kokemusta), niin olin kuulemma niin tiukka, että hän luuli nahkansa repeävän. Toista se on nyt. Kai se on käytössä vuosien varrella väljistynyt..:)
P.S Joskus vähän jopa naurattaa, kun mies yrittää peppuaan pyörittelemällä saada jonkinlaista lihaa tuntumaan kalunsa ympärillä. Kai sen tietää siitä, ettei ole tarpeeksi tiukka, kun mies pyytää saada peppuseksiä. - piukkis
Ei mikään tiukkis.. kirjoitti:
Olen suhteellisen nuori nainen (28.v) ja minulla on ongelmana alapään väljyys, vaikka en ole synnyttänyt ensimmäistäkään lasta. Eräs samanikäinen ystävättäreni valittelee samaa eikä hänkään ole synnyttänyt. Ongelmana on vain se, että mielestäni lantiopohjan lihasten "treenaaminen" tuntuu jotenkin epämiellyttävältä. Laiskuudesta se ei ole kiinni, tunne on vain jotenkin inhottava. Geishakuulia en ole koskaan kokeillut, mutta täytyisi varmaan. Muistan kun joskus kymmenisen vuotta sitten harrastelimme silloisen poikaystäväni kanssa seksiä ekaa kertaa (hänellä oli jo toki kokemusta), niin olin kuulemma niin tiukka, että hän luuli nahkansa repeävän. Toista se on nyt. Kai se on käytössä vuosien varrella väljistynyt..:)
P.S Joskus vähän jopa naurattaa, kun mies yrittää peppuaan pyörittelemällä saada jonkinlaista lihaa tuntumaan kalunsa ympärillä. Kai sen tietää siitä, ettei ole tarpeeksi tiukka, kun mies pyytää saada peppuseksiä.Joskus kakskymppisenä aloitin alalihasten jumpan, ja se on jatkunut säännöllisesti jo yli 10 vuotta.
Silloin nuorempana harrastin aktiivi urheilua ja sekin osaltaan auttoi pitämään lihakset kunnossa. Geishapalloista ja- kuulista on kokemusta jumpan tehostajana 7-8 vuotta. Ne todella toimivat, ja helposti pystyy ihan rutiinin omaisesti pitämään paikat piukkana.
Nyt muksun syntymästä 1v 3kk ja mieheni mukaan yhtä nautinnollista rakastelu, kuin aiemminkin. Itse olen myös samaa mieltä. - treeniä
piukkis kirjoitti:
Joskus kakskymppisenä aloitin alalihasten jumpan, ja se on jatkunut säännöllisesti jo yli 10 vuotta.
Silloin nuorempana harrastin aktiivi urheilua ja sekin osaltaan auttoi pitämään lihakset kunnossa. Geishapalloista ja- kuulista on kokemusta jumpan tehostajana 7-8 vuotta. Ne todella toimivat, ja helposti pystyy ihan rutiinin omaisesti pitämään paikat piukkana.
Nyt muksun syntymästä 1v 3kk ja mieheni mukaan yhtä nautinnollista rakastelu, kuin aiemminkin. Itse olen myös samaa mieltä.nimimerkki PÄRNÄKIVI sen sanoi.
Eli kun seksi toimii, niin että nainen oikeesti nauttii ja laukeaa, NIIN SE ON PARASTA JUMPPAA. - 6 lapsen isä
Ei mikään tiukkis.. kirjoitti:
P.S Joskus vähän jopa naurattaa, kun mies yrittää peppuaan pyörittelemällä saada jonkinlaista lihaa tuntumaan kalunsa ympärillä. Kai sen tietää siitä, ettei ole tarpeeksi tiukka, kun mies pyytää saada peppuseksiä.tuollaisella asialla itseäsi. Huolehdi mieluummin siitä että kumppanisi hoitaa kunnolla tuon kiihotuspuolen, niin eiköhän ala "liha" tuntumaan.
Meinaan vaan, että jos sinä joudat rakastelun aikana "naureskelemaan" miehen pepun pyöritykselle, saattaa tuossa "saunan lämmityksessä" silloin jotain vikaa olla. - yleistä
omia kokemuksiasi kaikkiin. Ihmiset ovat niin erilaisia, toisilla paikat venyy ja toisilla palautuvat täysin ennalleen.
Kaikki kudokset "siellä" ohenevat ja pehmenevät synnytyksen helpottamiseksi, toisilla kudokset palautuvat nopeasti ennalleen ja paksunevat, joillain taas kudokset eivät palaudukkaan ennalleen, ja ohuet heikot kudokset venyvät myös helpommin, jos on aluperinkin niin ollut.
Ihan samoin käy esim. keisarinleikkauksissa toiset voivat saada vain kolme lasta leikkauksella kun kudokset eivät palaudu enään vahvoiksi (ei siis uusiinnu) toisilla leikattujen lapsien määrä voi olla jopa kymmenen. Kaikki on siis yksilöllistä ja omia kokemuksia ei voi soveltaa kaikkiin.
- äiti minäkin
muuten naiset miettineet asiaa siltä kantilta, että jos miehenne ei valita synnytyksessä löystyneestä alapäästä, niin se voi olla merkki siitä, että paikat on olleet rapakunnossa jo ennen synnytystä. Eli ukkonne ovat jo tottuneet siihen "löysään tavaraan".
Kyllä meillä ainakin mies sanoi, että eihän "se" lapsien jlkeen aivan entisen kaltainen ole, mutta toimiva kuitenkin. =) - nuori nainen
Että osaatte olla hienotunteisia tuon löystymisen suhteen. Vaikka jotkut miehiä haukkuvatkin niin kyllä sanon, että se vaatii järkevyyttä ja älyä olla sanomatta suoraan: "on muuten pillusi väljempi synnytyksen jälkeen". Itsellä olisi ainakin mennyt halut, luulisin. Hieno juttu!
- porttikongissa
heiluttaisi, olisitte pyytäneet pari lisätikkiä.;)
kannattaa jumpata tosissaan sitä, geisha-palloilla
ja punnuksilla, älkääkä unohtako anaaliseksiä! - mie
Olipa tuo juttu keskenkasvuisen kakaran tekstiä.
Huolet ne on joillakin.
Kerrompa tarinani. Olen kaksi lasta synnyttänyt normaali alatie synnytys.
Muistan hyvin kun n.5 vuotta synnytyksesta oli kulunut kävin gynekologilla ja hän kysyi olenko synnyttänyt, hän ei sitä tutkimuksessa huomannut joten ei ne paikat siitä väljisty jos itseään hiukankin hoitaa. Että silleen. - bbb
Vaimoni on synnyttänyt meille 2 reipasta miehenalkua ja puskan väljyyteen se ei ole vaikuttanut millään tavalla. Korvien välissä se väljyys on...meillä tuntuu että hommat senkun paranee!
- -nainen
Ton" bbb" kirjoittaja nainen sata varmasti,kaikki miehet takuul tietää,et nainen muuttuu AINA synnytyksen vuoksi.Turha kaunistella,mikään ei ole pysyvää! terv.rehellinen isä
- Nimetön
Olen 3-kymppinen nainen, ja valitettavasti(!!) löysin nämä kuuluisat ilolihakset vasta 2 synnytyksen jälkeen. Ennen synnytystä keskittyi vaan olennaiseen, eli suurinpiirtein ottamaan vastaan mitä sai.Ikävää ehkä miestä ajatellen, mutta siinä se on ukko pysynyt :) Nyt, varjele sentään, tajuaa että itsekin voi vaikuttaa siihen mitä saa. Eikä sillä KOOLLA ole silloin merkitystä, jos osaa vähän naisen temppuja itse.....
- bbb
-nainen kirjoitti:
Ton" bbb" kirjoittaja nainen sata varmasti,kaikki miehet takuul tietää,et nainen muuttuu AINA synnytyksen vuoksi.Turha kaunistella,mikään ei ole pysyvää! terv.rehellinen isä
Ruipelo hoi...älä nyt sentään päätäs pantiksi laita...
- Isä myös
Jumankauta, ei kai äiti ole samalla viivalla nuoren tytön kanssa! Aattele vähän, mies!! Et sinäkään parane vuosien myötä, vai mitä? Maha kasvaa ja tukka harvenee ja hengityskin haisee ja taitaa seisokkisikin olla jo vähän niin ja näin. Mitä helvettiä urputat vaimosi paikoista. Kyllä jokainen tervejärkinen ymmärtää, että synnytys muuttaa joitain asioita naisessa. Pää kylmänä ja nauti lapsesta ja pidä vaimostasi entistä parempaa huolta. Itse olen naimisissa naisen kanssa, joka on synnyttänyt kolme ihanaa lasta eikä seksi ole siitä miksikään muuttunut, parantunut korkeintaan. Siis naimisissa jo 33 v.
Nyt mene ja osta ihanalle vaimollesi kukkia ja lopeta tuo typerä valittaminen - iso mies, perkele.- Äiti myös
Vau! ;)
- hyvät
ihmiset että kukaan ei ole aina niin kuin nuorena..
Iän myötä jokainen muuttuu..On se sitte nainen/mies ja mikä paikka tahansa.
Jos luvataan että tahtoo rakastaa toista niinkuin myötä ja vastamäes nii silloin jo pitää ymmärtää ihmisen vanhentuminen/synnytykseen liittyvät asiat...
Rakastakaan toisianne älkääkä niin vahdakko toistenne paikkoja...- aiheutit
mulle hengen ahistusta ja sydämen tykytystä ja hirveen PANIIKIN!!!!
luin ton sun jutun ja tajusin että tässä sitä vanhetaan päivä päivältä ja kohta ollaan toinen jalka haudassa... minä en halua enää vanheta... - pitäisi
aiheutit kirjoitti:
mulle hengen ahistusta ja sydämen tykytystä ja hirveen PANIIKIN!!!!
luin ton sun jutun ja tajusin että tässä sitä vanhetaan päivä päivältä ja kohta ollaan toinen jalka haudassa... minä en halua enää vanheta...muistaa että elämä on rajallinen..Eikä koskaan tiedä milloin kumppania tai itseä ei oo enää..Turhat kitinät pois ja nauttikaa kumppanista/elämästä..
- isä kolmen lapsen
Minä kaipaan tiukkaa pimppiä,myönnän!Rehellisyys maan perii,mutten mä uskaltas naiselleni sitä kertoa! Kaikillehan se vakuuttelee,kuinka hyvin on toipunut,säästyi suuremmilta repeämiltä,mutta löysenihän kyllä! vaikkei itse sano sanaakaan.Naisille tää arka juttu,niinku miehel munan pienuus.Mut kyl mäkin ikävöiden muistelen,huoh
- Hyvät ohjeet
Lantiopohjan lihakset eli rakastelulihakset ovat naisen seksielämän perusjuttu. Myös synnytysten yhteydessä nainen käyttää ko. lihaksia ponnistaessaan lasta ulos emättimestä. Seksuaalisessa nautinnon huipentumassa eli orgasmissa nämä lihakset supistelevat naisen laukeamisen yhteydessä.
Tuossa linkissä on paljon erilaisia harjoituksia rakastelulihasten treenaamiseen geishapallojen avulla ja myös ilman niitä:
http://www.silikonitieto.net/artikkeli_haku.phtml?arID=177&ID=24
Harjoittelu on helppoa ja mukavaa. Pari viikkoa 15 - 30 minuuttia kerrallaan, ja sekä nainen että mies huomaavat valtavan eron.
- Polle
Selattuani koko viestiketjun läpi, en voi muuta todeta kuin:
"Parempi löysä alapää, kuin yläpää."
Kyllä jämpti on näin.
Ja vielä omakohtainen kokemus aiheeseen liittyen.
Jollen tiedä onko nainen synnyttänyt vai ei, niin en huomaa värkissä mitään "väljyyttä". Jos tiedän etukäteen, että lapsia on, niin sitten sen väljyyden mukamas(?) huomaa. Eli tieto lisää tuskaa... Ja sikseen toisekseen, mitä sitten vaikka naisen alapää löystyy? Jos kyseessä on normaalikokoinen ihminen, niin ei hän nyt ihan mahdottomaksi koloksi muutu. Moni synnyttämätön nainen voi tuntua samalta kuin kahden lapsen äiti tai sitten päinvastoin. Pitkälti kiinni ihmisestä itsestään. Vaikkei minulla mitään mittavaa kokemusta ole, mutta onpa vähän kuitenkin.
Mutta hei äijät (naiset myös) älkää pohtiko joutavia, menkää tekemään urotekoja, pelastamaan ihmishenkiä, hankkiutukaa vapaaehtoistyöhön!
Hädässä olevaa ei kiinnosta väljyys/tiukkuus...
Etsikää elämällenne muukin tarkoitus kuin pohtiminen pimpsan palautumisesta synnytyksen jälkeen. Meinaan nääs ja terkut Tampereelta koko Suomeen!- suomalainen
on eniten kiinnostunut, jo teinitytötkin sitä jatkuvasti sadattelee, oli sit löysä tai ei...
- Lauantaimakkaraa pötky
PILLU
- Timmi2lapsenäiti
Moni asiahan vaikuttaa,nuori palautuu paremmin kuin vanhempi.Jos jumppaa lantionpohjalihaksia,timmistyy parempaa kuntoon kuin ennen.
Itse olen 2lapsen äiti ja timmissä kunnossa.Mieheni ei ole mikään iso...mutta silti tiukkaa tekee...exän kanssa hänellä ei ollut lapsia ja siihen verraten(hyi,ei saa vertaille)olen edelleen lapsetkin saatuani tiukempi,kuin synnyttämätön.- timmiä kokeillut
vanha hitsarin rukkanen ei siis tiukka.
- ei usko kukaan!
Löysä oot,kirjoitukses paljastaa sen! Synnyttämätön se piukka on,sinä ehkä olit,muttet enää!
- ihmiset
ei usko kukaan! kirjoitti:
Löysä oot,kirjoitukses paljastaa sen! Synnyttämätön se piukka on,sinä ehkä olit,muttet enää!
oikeasti näin PINNALLISIA?
- Kimpat kivasti
Niin mistäkö tiedät siitä miehesi exän värkistä? Jos miehesi kertoo, että sinulla on tiukempi kuin hänen exällään, niin ei kannata totuutena huudella... Paitsi tietysti jos oot itse käynyt tarkistamassa.
- ytimessä.
Tämä on aivan varmasti kohta luetuin juttu.Puhutaan "siitä" ja sen käyttökelpoisuudesta.Go Ahead.Minä en viitsi edes lukea.Sen vaan sanon että onhan teille sitten se peräreikä lasten synnyttämisen jälkeen.
Siis teille miehille.- kun lukee
näitä niin miettii,että kuinka miehet ja naiset edes pystyvät olla yhdessä ylipäätänsäkkään...Ovat toistensa kimpussa koko ajan ja voi että kun on joka paikka niin löysää ettei millään enää tehdä mitään kun on yli 25v...
Ja kotona on kaikki niin perseestä..
Tai kaippa suomalaisilla on asiat niin todella hyvin,että pitäähän sitä aina jostain valittaa..
Joillakin ei oo ruokaa ja kattoa päänsä päällä ja ihmiset täälä puhuu naisen alapään väljyydestä..
Ei mee tasapuolisesti onnenlahjat..
- viestiketjun
jälkeen moni nainen varmaankin ajattelee,että eipä sitten tehdä niitä lapsia jos me ollaan niin löysiä jne jne. sen jälkeen..
Ja itsetunto painetaan pohjalle asti.
Itse ainakin rupesin ajattelemaan asiaa..
Ei oo ikään hirveetä vauva kuumetta ollutkaan,mutta mietinpä asiaa vähän tarkemmin..
Synnyttäneiden keski-ikä on ollut kokoajan nousussa..
Haluatteko te miehet ettei naiset enää tee tänne lapsia..
Ennen se oli naisen tehtävä hoitaa kotia ja lapsia ja nyt se on muuttunut aikalailla kun naisetkin käy yhtälailla töissä..Ei kaikilla naisilla oo enää hirveetä hinkua perustaa perhettä ja te miehet ainakin edistätte asiaa...
Tiedän että mieheni haluaisi lapsia ja olisihan se kiva saada maailmaan sellanen ihminen joka on puolet minua ja mun rakasta..- aika nuori
22v.ja mieheni päivittäin sanoo kuinka seksikäs,kaunis,ihana,kiltti ja elämänsä löytö olen..Ettei ikinä haluaisi ketään muuta kuin minut koska olen hänelle juuri sopiva ja hän rakastaa minua..
Ja on sanonut ettei häntä haittaisi jos lihoisin/värkkini löystyisi..Sanoi että parempi jos vähä löystyisi ettei tulisi/tuntisi nii hyvältä niin nopeesti..
Tuntuu olo vähän pinnalliselta kun ajattelin,että tää rakkaus/kunniotus naisena säilyisi koko meidän yhdessä olon ajan..Ja tää ihanuus mitä olen kokenut..
Tuntuu ettei oo enää nainen miehen silmissä kun on synnyttänyt..
Eli jospa jättäis ne lapset tekemättä niin mieskin pysyis tyytyväisenä tai edes kuvioissa mukana..
Eihän sitä uskalla maailmaan tehdä enää lapsia jos ei oo sen jälkeen enää mitään..Ja miehet käy vieraissa.. - vielä
aika nuori kirjoitti:
22v.ja mieheni päivittäin sanoo kuinka seksikäs,kaunis,ihana,kiltti ja elämänsä löytö olen..Ettei ikinä haluaisi ketään muuta kuin minut koska olen hänelle juuri sopiva ja hän rakastaa minua..
Ja on sanonut ettei häntä haittaisi jos lihoisin/värkkini löystyisi..Sanoi että parempi jos vähä löystyisi ettei tulisi/tuntisi nii hyvältä niin nopeesti..
Tuntuu olo vähän pinnalliselta kun ajattelin,että tää rakkaus/kunniotus naisena säilyisi koko meidän yhdessä olon ajan..Ja tää ihanuus mitä olen kokenut..
Eli jospa jättäis ne lapset tekemättä niin mieskin pysyis tyytyväisenä tai edes kuvioissa mukana..
Eihän sitä uskalla maailmaan tehdä enää lapsia jos ei oo sen jälkeen enää mitään..Ja miehet käy vieraissa..unohdin..Kun pikkuveljeni syntyi niin äitiäni ei tyypillisesti kiinnostanut seksi heti synnytyksen jälkeen niin isä oli menny vieraisiin ja oli sanonu ettei se ees kiinnostanu,mutta pakko oli saada..Olis ny ees vetäny käteen..Nainen kestäny 9kuukautta pahoivoinnit ja masennukset ja kun ei huvittanu nii meni vieraisiin..
Et tänki takia oon sitä mieltä,että viittiikö edes lasta tehdäkkään..
Jos siitä saa tollasen kohtelun..
Äitinä olisin eronnu heti,mutta kun se ajatteli liikaa lapsiansa.. - äiti taas
aika nuori kirjoitti:
Eihän sitä uskalla maailmaan tehdä enää lapsia jos ei oo sen jälkeen enää mitään..Ja miehet käy vieraissa..Kuule ne jotka käy vieraissa tekee sitä on se vaimo sitten synnyttänyt tai ei. Ja meinaatko että ne, joiden kanssa miehet "sitä" harrastaa olisi kaikki synnyttämättömiä naisia, ei todellakaan.
Ja ei se rakkaus mihinkään katoa lasten teon myötä, päinvastoin! Eikä se seksi lopu siihen, on paljon pareja joilla se vain paranee entisestään! Jos luit koko viestiketjun läpi, niin täällä on suurin osa pelkkää "huulenheittoa" ja "vit..lua"! - sitä
äiti taas kirjoitti:
Kuule ne jotka käy vieraissa tekee sitä on se vaimo sitten synnyttänyt tai ei. Ja meinaatko että ne, joiden kanssa miehet "sitä" harrastaa olisi kaikki synnyttämättömiä naisia, ei todellakaan.
Ja ei se rakkaus mihinkään katoa lasten teon myötä, päinvastoin! Eikä se seksi lopu siihen, on paljon pareja joilla se vain paranee entisestään! Jos luit koko viestiketjun läpi, niin täällä on suurin osa pelkkää "huulenheittoa" ja "vit..lua"!masennusta synnytyksen jälkeen ja sitä ettei varmastikkaan innosta heti laitokselta tultuaan hypätä sänkyyn..
Että kuinka moni mies ymmärtää asian /tilanteen..Ja jos haluttomuus/masennus jatkuu pitempäänkin..Ja eihän sille itte mitään voi..Kyllä varmasti rakkaus lisääntyy jos on kärsivällinen ja ajattelee kumppaniaankin..
Ja tämä on taas vaan mun mielipiteeni/ajatukseni...
Täälä joka paikas hyökätään vaan kimppuun kun sanoo mielipiteensä..Eikös nää oo sitä varten,että saa sanoo oman mielipiteensä asioista...
Ja kaikilla ihmisillä on omat kokemukset asiasta..
Tässäkään asiassa ei saa yleistää puolelle tai toiselle..
Päätin itse vaan henk.koht vähä miettiä perheen perustamista uudestaan.. - 6 lapsen isä
aika nuori kirjoitti:
Eihän sitä uskalla maailmaan tehdä enää lapsia jos ei oo sen jälkeen enää mitään..Ja miehet käy vieraissa..sinä nyt vaan todesta ota, noita "järjen jättiläisten" kirjoituksia, tyyliin, " en koskaan pane synnyttänyttä". Et voi olla niin "tyhmä" että noita uskoisit. Poikaset jotka eivät koskaan ole muuta saaneet, kuin omaa kättä, kirjoittavat tänne "viisauksiaan" ja sinä alat epäileen naiseuttasi niiden perusteella.
Järki käteen nainen!, kyllä se miehen "kuvioissa pysyminen" on aivan muista asioista kiinni.
Hyvää jatkoa teille! - mä tollasista
6 lapsen isä kirjoitti:
sinä nyt vaan todesta ota, noita "järjen jättiläisten" kirjoituksia, tyyliin, " en koskaan pane synnyttänyttä". Et voi olla niin "tyhmä" että noita uskoisit. Poikaset jotka eivät koskaan ole muuta saaneet, kuin omaa kättä, kirjoittavat tänne "viisauksiaan" ja sinä alat epäileen naiseuttasi niiden perusteella.
Järki käteen nainen!, kyllä se miehen "kuvioissa pysyminen" on aivan muista asioista kiinni.
Hyvää jatkoa teille!mitään välitä..Ne yrittää vaan ärsyttää täälä ja saada ison viestiketjun..
Mutta ohan se faktaakin osakseen,että löystyy alapää,tulee kiloja lisää,masentaa eikä seksi hetkeen kiinnosta yhtä paljon kun ennemmin...
Oon aina pitäny noita luonnollisena asiana synnytykseen liittyen ja en oo tajunnu ennemmin,että miehet ajattelee noin negatiivisesti kaikista muutoksista..
Tuntuu että se on testaus toisen rakkaudesta,et lähteekö mäkeen vai..
Ja en taas yleistä..Voipi olla ettei naisessa tapahdu muutosta ainakaan paljon..Ettei tuu vihasia tekstejä,ettei mulla ainakaan oo noista ollu mitään...
Tiedän että kuvioissa pysyminen on yleensä aivan muista asioista kiinni,mutta kun sitä ei koskaan tiedä.. - 5n äiti
mä tollasista kirjoitti:
mitään välitä..Ne yrittää vaan ärsyttää täälä ja saada ison viestiketjun..
Mutta ohan se faktaakin osakseen,että löystyy alapää,tulee kiloja lisää,masentaa eikä seksi hetkeen kiinnosta yhtä paljon kun ennemmin...
Oon aina pitäny noita luonnollisena asiana synnytykseen liittyen ja en oo tajunnu ennemmin,että miehet ajattelee noin negatiivisesti kaikista muutoksista..
Ja en taas yleistä..Voipi olla ettei naisessa tapahdu muutosta ainakaan paljon..Ettei tuu vihasia tekstejä,ettei mulla ainakaan oo noista ollu mitään...
Tiedän että kuvioissa pysyminen on yleensä aivan muista asioista kiinni,mutta kun sitä ei koskaan tiedä..Kyllä sellainen mies joutaa mennäkin jos rakkaus on pikkuasioista kiinni. Minä ainakaan en edes huolisi "isoa lasta".
Ihan asialliselta miehesi tuntuu jos kirjoitit tuossa jo ylempänä.
Meillä ainakin tuntuu vaan elämä paranevan vuosien myötä, seksikin mukaanlukien. - Pian synnyttävä
mä tollasista kirjoitti:
Tiedän että kuvioissa pysyminen on yleensä aivan muista asioista kiinni,mutta kun sitä ei koskaan tiedä..Ainahan miehet aukovat päätään...jotkut siis. Uskoisin että enemmistö miehistä rakastaa ja haluaa naistaan vain enemmän synnytyksien jälkeen, onhan nainen tehnyt hienon työn tehdessään miehelle jälkeläisen. Vähänkin järkeä omaava mies arvostaa enemmän henkisiä puolia kuin sitä miltä nainen näyttää - siis rakastaa naistaan. Siinä ei löystymiset eikä kilot paljoa paina kun haluaa seksinkin kautta osoittaa kiintymyksensä ja hellyyttä.
Oma mieheni joskus vihjaisi ettei voisi harrastaa seksiä naisen kanssa, joka on raskaana. Itsekin vähän luulin että halut vähenisivät kun olen raskaana. Harhoiksi osoittautuivat molemmat käsitykset: mies innostui sängyssä entistä enemmän kerrottuani olevani raskaana, vieläkin isomahaisena seksi maistuu molemmille. Jos synnytyksen jälkeen halujeni palattua mies valittaa vartalostani, se on good bye...pinnalliseksi osoittautuisi ja hylkyyn menisi. En kuitenkaan oikein jaksa uskoa että niin sanoisi!
Joskus aiemmissa suhteissani olen kysellyt miehiltä, onko synnyttäneillä löysempi tai tuntuuko huonommalta, eikä kukaan sanonut havainneensa eroa. Pari kertoi ensimmäisen tyttöystävänsä pimpin tuntuneen löysältä, eikä kummassakaan tapauksessa ollut kyse synnyttäneestä naisesta! Että se siitä... en tosin kovin laajaa gallupia tehnyt, mutta en jaksa uskoa että kovin merkittävä ero olisi löysyydessä. Toisaalta, enpä ole mies, joten en voi omasta kokemuksesta puhua.
Korostaisin silti kuitenkin suhteen henkistä puolta, ainakin naisesta seksi tuntuu sitä paremmalta, mitä onnellisempi muuten on miehen kanssa, ja uskoisin että jotain tämä puoli miehessäkin ja seksin hyvältä tuntumisessa vaikuttaa. - 6 lapsen isä
mä tollasista kirjoitti:
Tiedän että kuvioissa pysyminen on yleensä aivan muista asioista kiinni,mutta kun sitä ei koskaan tiedä..et välitä. Ei todellakaan kannata itseään noilla asioilla ressata. Voi sanoa, että koko maailma muuttuu synnytyksen jälkeen. Eipä ihme jos seksi ei hetkeen kiinnosta. Ja menee siihen oma aikansa, jotta "paikat" edes kestävät sitä.
"ongelmiakin" VOI tulla. Ehkäpä yleisin on tuo, mistä tuossa ylemmässä "Ois mukava tietää mitä mieltä mi... " keskustelussa on käsitelty.
Käy lukaseen jos kiinnostaa. - petri..
aika nuori kirjoitti:
Eihän sitä uskalla maailmaan tehdä enää lapsia jos ei oo sen jälkeen enää mitään..Ja miehet käy vieraissa..nyt mitään väliä ole onko se löysä tai ei!
tai minä tiiä eipä paljon kokemusta ole synnyttäneistä!
sekö nyt on lapsiakin tärkeämpää, kuinka tiukka on!
on muuten mielenkiintoista huomata että joiltakin naisilta tuntuu menevän hermot, tuolla "onko koolla väliä" palstalla naiset kirjoittavat sellasta että täytyys olla 20cm vähintään, ja harva mies siitä suuttuu.
jos minä jotakin naista rakastan, ei sillä ole mitään merkitystä onko se löysä vai ei, - lilli
petri.. kirjoitti:
nyt mitään väliä ole onko se löysä tai ei!
tai minä tiiä eipä paljon kokemusta ole synnyttäneistä!
sekö nyt on lapsiakin tärkeämpää, kuinka tiukka on!
on muuten mielenkiintoista huomata että joiltakin naisilta tuntuu menevän hermot, tuolla "onko koolla väliä" palstalla naiset kirjoittavat sellasta että täytyys olla 20cm vähintään, ja harva mies siitä suuttuu.
jos minä jotakin naista rakastan, ei sillä ole mitään merkitystä onko se löysä vai ei,miehen puhetta.
Näin kun ajattelisivat kaikki, niin miehet kuin naisetkin.
Ja mitä sitä herneitä nenään vetämään, toiset tykkää toisenlaisista, toiset taas toisenlaisista.
Eiköhän se rakkaus ja kaikkinainen yhteensopivuus ole tärkeintä.
Ei viitsitä arvostella , vaan nautitaan toistemme erilaisuudesta.
Se on rikkautta! - toinen nainen
5n äiti kirjoitti:
Kyllä sellainen mies joutaa mennäkin jos rakkaus on pikkuasioista kiinni. Minä ainakaan en edes huolisi "isoa lasta".
Ihan asialliselta miehesi tuntuu jos kirjoitit tuossa jo ylempänä.
Meillä ainakin tuntuu vaan elämä paranevan vuosien myötä, seksikin mukaanlukien.Joopa joo -Naisten mielestä alapää PIUKEMPI kuin ennen synnytystä (puppua,jonka nainen vakuuttelullaan luulee tehoavan)
-Seksi paranee valtavasti synnytyksen jälkeen (puppua,rakastelukerrat tilastojen mukaan harvenevat lapsien jälkeen)
-Mies sanoo,ettei mitään muutosta rakkaan alapäässä synnytyksen jälkeen( puppua,muuta ei kukaan täysjärkinen mies uskalla naiselleen edes väittää)Naiset haloo ,missä on rehellisyys! - toinen nainen
Pian synnyttävä kirjoitti:
Ainahan miehet aukovat päätään...jotkut siis. Uskoisin että enemmistö miehistä rakastaa ja haluaa naistaan vain enemmän synnytyksien jälkeen, onhan nainen tehnyt hienon työn tehdessään miehelle jälkeläisen. Vähänkin järkeä omaava mies arvostaa enemmän henkisiä puolia kuin sitä miltä nainen näyttää - siis rakastaa naistaan. Siinä ei löystymiset eikä kilot paljoa paina kun haluaa seksinkin kautta osoittaa kiintymyksensä ja hellyyttä.
Oma mieheni joskus vihjaisi ettei voisi harrastaa seksiä naisen kanssa, joka on raskaana. Itsekin vähän luulin että halut vähenisivät kun olen raskaana. Harhoiksi osoittautuivat molemmat käsitykset: mies innostui sängyssä entistä enemmän kerrottuani olevani raskaana, vieläkin isomahaisena seksi maistuu molemmille. Jos synnytyksen jälkeen halujeni palattua mies valittaa vartalostani, se on good bye...pinnalliseksi osoittautuisi ja hylkyyn menisi. En kuitenkaan oikein jaksa uskoa että niin sanoisi!
Joskus aiemmissa suhteissani olen kysellyt miehiltä, onko synnyttäneillä löysempi tai tuntuuko huonommalta, eikä kukaan sanonut havainneensa eroa. Pari kertoi ensimmäisen tyttöystävänsä pimpin tuntuneen löysältä, eikä kummassakaan tapauksessa ollut kyse synnyttäneestä naisesta! Että se siitä... en tosin kovin laajaa gallupia tehnyt, mutta en jaksa uskoa että kovin merkittävä ero olisi löysyydessä. Toisaalta, enpä ole mies, joten en voi omasta kokemuksesta puhua.
Korostaisin silti kuitenkin suhteen henkistä puolta, ainakin naisesta seksi tuntuu sitä paremmalta, mitä onnellisempi muuten on miehen kanssa, ja uskoisin että jotain tämä puoli miehessäkin ja seksin hyvältä tuntumisessa vaikuttaa.Joopa joo,nainen saa luvalla repsahtaa synnytyksen jälkeen,koska miehen TÄYTYY hyväksyä se,henkiset asiat tärkeempiä kuin kroppa jne.PUPPUA,naisen kuuluu olla nainen,lapsen saaminen ei oikeuta makkaroihin ja ylimääräsiin kiloihin! Nainen voi olla kaunis,trimmi,huoliteltu lapsiakin saatuaan! Ihmekkö miehes pää kääntyy kadulla jokaisen kauniin naisen perään,kun vieressä kävelee vaunuja työntäen,makkaroihinsa tyytynyt ,parempiakin päiviä nähnyt nainen!
- vaimo
toinen nainen kirjoitti:
Joopa joo,nainen saa luvalla repsahtaa synnytyksen jälkeen,koska miehen TÄYTYY hyväksyä se,henkiset asiat tärkeempiä kuin kroppa jne.PUPPUA,naisen kuuluu olla nainen,lapsen saaminen ei oikeuta makkaroihin ja ylimääräsiin kiloihin! Nainen voi olla kaunis,trimmi,huoliteltu lapsiakin saatuaan! Ihmekkö miehes pää kääntyy kadulla jokaisen kauniin naisen perään,kun vieressä kävelee vaunuja työntäen,makkaroihinsa tyytynyt ,parempiakin päiviä nähnyt nainen!
No tuolla asenteella oletkin ikuisesti se "toinen nainen" hetken huviin tarkoitettu...
- toinen nainen
vaimo kirjoitti:
No tuolla asenteella oletkin ikuisesti se "toinen nainen" hetken huviin tarkoitettu...
En ole "toinen nainen" miehellesi likaisessa mielikuvituksessasi,vaan trimmi itsestään huolehtiva neljän lapsen kolmikymppinen nainen,eikä löydy löysiä eikä makkaroita!
- sama se
toinen nainen kirjoitti:
Joopa joo,nainen saa luvalla repsahtaa synnytyksen jälkeen,koska miehen TÄYTYY hyväksyä se,henkiset asiat tärkeempiä kuin kroppa jne.PUPPUA,naisen kuuluu olla nainen,lapsen saaminen ei oikeuta makkaroihin ja ylimääräsiin kiloihin! Nainen voi olla kaunis,trimmi,huoliteltu lapsiakin saatuaan! Ihmekkö miehes pää kääntyy kadulla jokaisen kauniin naisen perään,kun vieressä kävelee vaunuja työntäen,makkaroihinsa tyytynyt ,parempiakin päiviä nähnyt nainen!
Jopa kuultaa katkeruus tekstissäsi! Enhän ole sanonut että antaisin itseni repsahtaa, mutta tottakai muutoksia tulee eikä keho ihan heti palaudu. Järkevä ja rakastava mies ymmärtää sen, ja minun mieheni ainakin rakastui minussa ihan muuhun kuin pelkkään ulkonäköön.
Taidat olla kateellinen meille joilla on rakastava, oma mies. - hmm
toinen nainen kirjoitti:
Joopa joo -Naisten mielestä alapää PIUKEMPI kuin ennen synnytystä (puppua,jonka nainen vakuuttelullaan luulee tehoavan)
-Seksi paranee valtavasti synnytyksen jälkeen (puppua,rakastelukerrat tilastojen mukaan harvenevat lapsien jälkeen)
-Mies sanoo,ettei mitään muutosta rakkaan alapäässä synnytyksen jälkeen( puppua,muuta ei kukaan täysjärkinen mies uskalla naiselleen edes väittää)Naiset haloo ,missä on rehellisyys!Rakastelukerrat vähenevät=seksi on huonompaa sinun mielestäsi? Määrä korvaa laadun? Oletkohan nainen ollenkaan...
- ......
sama se kirjoitti:
Jopa kuultaa katkeruus tekstissäsi! Enhän ole sanonut että antaisin itseni repsahtaa, mutta tottakai muutoksia tulee eikä keho ihan heti palaudu. Järkevä ja rakastava mies ymmärtää sen, ja minun mieheni ainakin rakastui minussa ihan muuhun kuin pelkkään ulkonäköön.
Taidat olla kateellinen meille joilla on rakastava, oma mies.tää meni taas naisilla vaan toisten morkkaamiseen..
Eipä hirveen aikuismaista käytöstä..
Taitaapi täälä olla katkera joku muukin....
Ja voi ihmiseen rakastua vaikka on ulkonäköäkin,monesti heillä on hyvä luonnekkin..
Kun on molemmat niin sittenhän sitä sitä rakkautta saa niinkun tuplaten melkein..
Itse ainakin jätän kyllä tän foorumin lukematta tästä edes päin..
¨
Kun ei täälä oo kunnon keskusteluakaan enää..
Akkojen taistelua.. - 5n äiti
toinen nainen kirjoitti:
Joopa joo -Naisten mielestä alapää PIUKEMPI kuin ennen synnytystä (puppua,jonka nainen vakuuttelullaan luulee tehoavan)
-Mies sanoo,ettei mitään muutosta rakkaan alapäässä synnytyksen jälkeen( puppua,muuta ei kukaan täysjärkinen mies uskalla naiselleen edes väittää)Naiset haloo ,missä on rehellisyys!Tarkoitin, että kaikki yhteiselämässämme paranee koko ajan. Myös se seksi, kummankaan tiukkuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Eiköhän tässä ala kummallakin väsyä yks jos toinenkin paikka ;) Minä voin kyllä sanoa, ettei lantionpohjalihakseni ole yhtä timmissä kunnossa kuin nuorena. Mutta tuo tuskin on mikään yllätys kenellekään.
Mielestäsi siis seksi on upeaa jos sitä vaan on usein. Millään muullako ei ole väliä? Ohhoh, eipä ihme, että olet Toinen Nainen.
Enpä kyllä ole mieheltäni edes kysynyt, että onko alapääni löystynyt. Mielestäni asia on täysin merkityksetön jos muuten on kivaa.
Tosin siis ainakin meidän elämäämme kuuluu paljon muutakin kuin seksi. Taloudellisia huolia ei enää ole, joten alkaa kertyä sitä ylimääräistä rahaa, joka osaltaan helpottaa kaikenlaista turhaa hemmottelua. Voi lähteä vaikka matkalle kun mieli tekee, eikä tarvitse ensin miettiä, että millä sekin maksetaan.
Kyllä, meidän rakkaus ainakin paranee tässä vuosien myötä. - sama se
...... kirjoitti:
tää meni taas naisilla vaan toisten morkkaamiseen..
Eipä hirveen aikuismaista käytöstä..
Taitaapi täälä olla katkera joku muukin....
Ja voi ihmiseen rakastua vaikka on ulkonäköäkin,monesti heillä on hyvä luonnekkin..
Kun on molemmat niin sittenhän sitä sitä rakkautta saa niinkun tuplaten melkein..
Itse ainakin jätän kyllä tän foorumin lukematta tästä edes päin..
¨
Kun ei täälä oo kunnon keskusteluakaan enää..
Akkojen taistelua..Jos joku morkkaa minua niin kyllä täältä pesee takaisinkin;) silloin ei ole kyse katkeruudesta. Sitä vaan saa mitä tilaa!
Se onkin surullista, jos mies rakastuu vain ulkonäköön, sitä en kenellekään naiselle toivoisi. Eiköhän rakastuessa rakastu koko pakettiin, ja ulkonäön merkitys vähenee huimasti pidemmässä suhteessa (näin on tutkittu). Ja käytännössähän sen huomaa jokainen. Siten myös kunnon mies joka rakastaa naistaan, rakastaa tätä, vaikka alapää löystyisi 1,2 cm ja tulisi parit vatsamakkarat enemmän puoleksi vuodeksi ennen kuin saa laihdutettua ne pois.
Aika kummallinen käsitys tuo "toisen naisen" mielipide että naisen pitää miestä miellyttääkseen olla timmissä kunnossa. Minä ainakin olen siinä kunnossa, että olisin terve ja jaksaisin paremmin ja on se hyvä olo mikä nytkin on. Ei katkera;) En ole kaunis, niin tuolla logiikallahan ei kukaan mies voisi koskaan rakastaa minua, vai mitä? Jos kerran pitää olla kaunis ja timmi..vai mikä trimmi se olikaan, ehken edes tiedä mitä se sitten on :D - jonka miehel salarakas!
5n äiti kirjoitti:
Tarkoitin, että kaikki yhteiselämässämme paranee koko ajan. Myös se seksi, kummankaan tiukkuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Eiköhän tässä ala kummallakin väsyä yks jos toinenkin paikka ;) Minä voin kyllä sanoa, ettei lantionpohjalihakseni ole yhtä timmissä kunnossa kuin nuorena. Mutta tuo tuskin on mikään yllätys kenellekään.
Mielestäsi siis seksi on upeaa jos sitä vaan on usein. Millään muullako ei ole väliä? Ohhoh, eipä ihme, että olet Toinen Nainen.
Enpä kyllä ole mieheltäni edes kysynyt, että onko alapääni löystynyt. Mielestäni asia on täysin merkityksetön jos muuten on kivaa.
Tosin siis ainakin meidän elämäämme kuuluu paljon muutakin kuin seksi. Taloudellisia huolia ei enää ole, joten alkaa kertyä sitä ylimääräistä rahaa, joka osaltaan helpottaa kaikenlaista turhaa hemmottelua. Voi lähteä vaikka matkalle kun mieli tekee, eikä tarvitse ensin miettiä, että millä sekin maksetaan.
Kyllä, meidän rakkaus ainakin paranee tässä vuosien myötä.Sanoo 5n äiti,jonka miehellä nuori timmi salarakas,tiesitkö?
- toinen nainen
sama se kirjoitti:
Taidat olla kateellinen meille joilla on rakastava, oma mies.Minullapa on ihana mies,en ole muuta väittänytkään! Eikä nimimerkkini tarkoita todellakaan sitä likaista juttua,mihin haluat minut lokeroida.Minusta on tärkeää huolehtia,että on ulkoisestikkin haluttava ,vaikka sisinhän se tärkein on.Nainen voi äitinäkin olla timmi,seksikäs ,älykäs :D
- kokenut ja nähnyt äiti
5n äiti kirjoitti:
Tarkoitin, että kaikki yhteiselämässämme paranee koko ajan. Myös se seksi, kummankaan tiukkuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä. Eiköhän tässä ala kummallakin väsyä yks jos toinenkin paikka ;) Minä voin kyllä sanoa, ettei lantionpohjalihakseni ole yhtä timmissä kunnossa kuin nuorena. Mutta tuo tuskin on mikään yllätys kenellekään.
Kyllä, meidän rakkaus ainakin paranee tässä vuosien myötä.Täyttä asiaa! Näin se meilläkin pelaa, hyvä suhde on kuin viini, se vain paranee vanhetessaan. Mutta katsos kai se on niin, että "kel´ onni on, se onnen kätkeköön". Älä vaan missään nimessä tule hehkuttamaan ja sanomaan ääneen mitä ajattelet ja koet, tuntuu olevan tämä suomi väärällään näitä "MINÄ tiedän, sinä olet väärässä, MINÄ olen oikeassa, eihän se noin mene kuten sinä sanot vaan näin kuin MINÄ sanon..."
Voi näitä trimmejä - timmejä - teinejä... niillä on niin paljon opittavaa vielä elämässä! Eikä vähiten ehkä itsestään! :) - nainen minäkin
toinen nainen kirjoitti:
Minullapa on ihana mies,en ole muuta väittänytkään! Eikä nimimerkkini tarkoita todellakaan sitä likaista juttua,mihin haluat minut lokeroida.Minusta on tärkeää huolehtia,että on ulkoisestikkin haluttava ,vaikka sisinhän se tärkein on.Nainen voi äitinäkin olla timmi,seksikäs ,älykäs :D
No jos sinulla olisi vähänkään älyä niin olisit tajunnut että mitä tarkoittaa tuo nimi "toinen nainen".
- 5n äiti
jonka miehel salarakas! kirjoitti:
Sanoo 5n äiti,jonka miehellä nuori timmi salarakas,tiesitkö?
Enpä kyllä edes usko, sen verran paljon ollaan yhdessä.
Olenkin jo suhteen alussa sanonut, etten jalkavaimoksi ala. Enkä kyllä tuota mielipidettä ihan äkkiä vaihda. Jos vaihtaa tahtoo niin se on miehen oma asia, minä en siihen pysty tämän enempää vaikuttamaan.
Iloista kevättä sinullekin! Meillä tätä iloisuutta riittää vaikka jaettavaksikin asti! - Yrkkä
toinen nainen kirjoitti:
-Mies sanoo,ettei mitään muutosta rakkaan alapäässä synnytyksen jälkeen( puppua,muuta ei kukaan täysjärkinen mies uskalla naiselleen edes väittää)Naiset haloo ,missä on rehellisyys!No puhu vain omasta puolestasi, ei tarvitse yleistää taas! On se p..le teidän ämmien kanssa että aina ollaan niin pirun kateellisia toisille...
Kuulostat ihan entiseltä muijalta, jonka aika meni oman naaman tuijottamiseen peilistä, kynsien lakkaamiseen ja huulipunan levittämiseen. Katos kun on saanut naisen joka välittää muustakin kuin ulkonäöstään, niin siinä ei miehen tarvii vieraissa juosta! Muita pitää ja saa katsoa! Saapi vaimonikin katsella komeita nuorempia uroita aivan vapaasti.
Ookkos niin hemmetin mustasukkanen että tarvii koko aika käyttää siihen kyttäämiseen ettei ukkos vaan erehy katsomaan toista naista.
On sitä saatu löysempää synnyttämöntä ja piukempaa synnyttänyttä, että se siitä! Ja seksi paranee toisilla synnytysten jälkeen, että ei tarvii olla kateellinen jos ei ittelläs ole käyny niin! Terveisin nimimerkillä kokemusta on. - 5n äiti
kokenut ja nähnyt äiti kirjoitti:
Täyttä asiaa! Näin se meilläkin pelaa, hyvä suhde on kuin viini, se vain paranee vanhetessaan. Mutta katsos kai se on niin, että "kel´ onni on, se onnen kätkeköön". Älä vaan missään nimessä tule hehkuttamaan ja sanomaan ääneen mitä ajattelet ja koet, tuntuu olevan tämä suomi väärällään näitä "MINÄ tiedän, sinä olet väärässä, MINÄ olen oikeassa, eihän se noin mene kuten sinä sanot vaan näin kuin MINÄ sanon..."
Voi näitä trimmejä - timmejä - teinejä... niillä on niin paljon opittavaa vielä elämässä! Eikä vähiten ehkä itsestään! :)Niin, se tuntuu kyllä kummalliselta ettei saisi ääneen sanoa olevansa onnellinen!
Kumminkin kaiken maailman tilastoissa suomalaiset ovat mielestään hyvinkin onnellisia. Mistä mahtaa tämä ristiriita johtua?
Samaa mieltä olen, että itse siihen onnellisuuteen voi pitkälti vaikuttaa. Jos asenne on valmiiksi "miksi minulla ei ole..miksi muilla on..sitten kun..". Nautittaisiin siitä mitä on tällä hetkellä ja iloittaisiin jos tulee jotain extra-onnenhippusia lisäksi!
No, nautitaan me paremman vuosikerran mammat elämästämme! Ja miehistämme! ;) - mamma
nainen minäkin kirjoitti:
No jos sinulla olisi vähänkään älyä niin olisit tajunnut että mitä tarkoittaa tuo nimi "toinen nainen".
Onpa täällä tosikkoja ja kaikesta pienestä ärsyyntyviä ihmisiä,rauhoittukaahan kaikki !
- 6 lapsen isä
toinen nainen kirjoitti:
nainen, kuulostaa aivan kypsymättömän miehen tekstiltä. Et kai sinä tosissasi tuota mieltä ole, että naisen pitäisi miestä miellyttääkseen olla aina "missimitoissa" ja käydä ruokakaupassakin viimeisen päälle meikattuna. Toimiiko tuo myös toisinpäin, eli pitääkö minun nyt lähteä salille harjoittelemaan kun ei tuo sikspäk näy.
Millainen on kaunis,trimmi ja huoliteltu nainen. Vaimoni on taulukoiden mukaan normaalipainoinen mutta pieni makkara löytyy silti vyötäröltä. Kuuluuko hänen nyt tuntea itsensä minulle liian huonoksi ja alkaa laihduttaa ja treenaamaan jotta minä saisin katsella täysin litteävatsaista naista.
Kumma kyllä, rakastan häntä enkä pelkästään hänen ulkokuortaan, pidän jopa kauniina, enkä vaihtaisi häntä, edes sinun kauniiseen,trimmiin ja huoliteltuun olemukseesi. - lilli
toinen nainen kirjoitti:
Minullapa on ihana mies,en ole muuta väittänytkään! Eikä nimimerkkini tarkoita todellakaan sitä likaista juttua,mihin haluat minut lokeroida.Minusta on tärkeää huolehtia,että on ulkoisestikkin haluttava ,vaikka sisinhän se tärkein on.Nainen voi äitinäkin olla timmi,seksikäs ,älykäs :D
ainakin minun kohdallani on se, että aly se on SE JUTTU, joka viettelee.
Jos klikkaa korvien välissä, on mitä parhaat mahdollisuudet jalkovälienkin yhteiseen suuremmoiseen tanssiin.
Miten jaksaa edes olla yhdessä partnerin kanssa, jonka kanssa ei henkinen yhteys synkkaa???
Kysynpähän vaan?
Koskee molempia sukupuolia. - t.nainen
lilli kirjoitti:
ainakin minun kohdallani on se, että aly se on SE JUTTU, joka viettelee.
Jos klikkaa korvien välissä, on mitä parhaat mahdollisuudet jalkovälienkin yhteiseen suuremmoiseen tanssiin.
Miten jaksaa edes olla yhdessä partnerin kanssa, jonka kanssa ei henkinen yhteys synkkaa???
Kysynpähän vaan?
Koskee molempia sukupuolia.Äly yhdistettynä muihin positiivisiin ominaisuuksiin viettelee takuuvarmasti,lisäksi pitkässäkään parisuhteessa ei saisi pitää itsestäänselvänä,että viettelee puolisonsa vanhoilla kangistuneilla kaavoilla ,tavoilla jne.
Varsinkin äitinä moni nainen luulee,et kyllä se mies minua haluaa,kun kerta rakastaa...
On ihanaa ,kun puolisot voi yllättää,jaksaa nähdä vaivaa toistensa eteen.Ulkoisia seikkojakaan ei tule unohtaa,kauniisti viettelevästi puettu nainen sytyttää ,mies kuin mies syttyy katseesta!
Miehenkään ei tule odottaa,että nainen haluaa katsella repsahtanutta kalsarimiestä,ja muuttuu kiihkeäksi rakastajattareksi vain miehen nähtyään.
Parhaita viettelyniksejä on älyllinen keskustelu,romanttinen yhdessäolo,ja se,että puoliso ulkoisestikkin osoittaa,että "Olen sinua varten" tahdon olla kauneimmillani ja haluttavin!
Pienten lasten äitienkin tulisi muistaa ,että huolehtiessaan ja korostaessaan naiseuttaan naisellisin keinoin,arvostaa ennenkaikkea itseään ja puolisoaan... - 5n äiti
toinen nainen kirjoitti:
En ole "toinen nainen" miehellesi likaisessa mielikuvituksessasi,vaan trimmi itsestään huolehtiva neljän lapsen kolmikymppinen nainen,eikä löydy löysiä eikä makkaroita!
Mistä päättelet muiden repsahtaneen raskauksien myötä? Minulla on sellainen käsitys, että ne jotka eivät synnytyksistä palaudu vaahtoavat täällä eniten. Itselläni ei ole ylipainoa, mutta ei minun sitä tarvitse täällä huudella. Itsetuntoni on terve ja ajattelen, että muutkin ovat lähinnä kiinnostuneita muiden ajatuksista kuin strategisista mitoista.
Mitä olet täällä minunkin kimppuuni hyökkäillyt niin et itsestäsi ainakaan kovin fiksua kuvaa anna.
Mieluummin muutama makkara vyötäröllä kuin aivosolukato aivoissa... - 5n äiti
6 lapsen isä kirjoitti:
nainen, kuulostaa aivan kypsymättömän miehen tekstiltä. Et kai sinä tosissasi tuota mieltä ole, että naisen pitäisi miestä miellyttääkseen olla aina "missimitoissa" ja käydä ruokakaupassakin viimeisen päälle meikattuna. Toimiiko tuo myös toisinpäin, eli pitääkö minun nyt lähteä salille harjoittelemaan kun ei tuo sikspäk näy.
Millainen on kaunis,trimmi ja huoliteltu nainen. Vaimoni on taulukoiden mukaan normaalipainoinen mutta pieni makkara löytyy silti vyötäröltä. Kuuluuko hänen nyt tuntea itsensä minulle liian huonoksi ja alkaa laihduttaa ja treenaamaan jotta minä saisin katsella täysin litteävatsaista naista.
Kumma kyllä, rakastan häntä enkä pelkästään hänen ulkokuortaan, pidän jopa kauniina, enkä vaihtaisi häntä, edes sinun kauniiseen,trimmiin ja huoliteltuun olemukseesi.Itsekseni myös ajattelin, että taitaa olla vaan jonkun teinin hauskanpitoo.
Ei kukaan 3kymppinen voi enää olla noin lapsellinen, vai voiko?
Sääli lapsia jos hän on "oikea ihminen". - ja mielipiteen puolustamine...
mamma kirjoitti:
Onpa täällä tosikkoja ja kaikesta pienestä ärsyyntyviä ihmisiä,rauhoittukaahan kaikki !
No enpä tiedä onko kyse monellakaan huumorintajuttomuudesta tai ärsyyntymisestä, minä ainakin vastaan ihan samalla mitalla, jos joku käy arvostelemaan, vaikka sitten humoristisestikin. Huumoria en kyllä "toisen naisen" kirjoituksissa näe, vaan kypsymättömyyttä ja arviointikyvyttömyyttä. Jos hänen suhteensa perustuu naisen ulkonäölle, niin ok, eihän asia minulle kuulu, kukin taaplaa tyylillään. Surulla vain ajattelen hänen tulevaisuuttaan, sillä kukaan ei ole ikuisesti kaunis, ikä tekee tehtävänsä.
Itse olen onnellinen siitä että oma suhteeni ei perustu sille miten trimmattu, meikattu, laitettu, puettu olen. Tietysti ulkoinen olemus on jotain vaikuttanut tavatessa ja vieläkin jonkin verran. Tykkään joskus pukeutua vaatteisiin joissa tunnen näyttäväni hyvältä, mutta yhtä lailla mieheni kehuu ja hyväilee peppuani vaikka olisi verkkarit päällä. Samalla tavalla hipelöin ja himoan häntä vaikka olisi tukka sekaisin ja parturikäynnistä aikaa eikä ehtinyt vielä suihkuun, koska sama ihminen hän silti on, sama johon rakastuin ja rakastan kovasti.
Kyllähän sitä katselee muita miehiä ja ajattelee että onpa hyvännäköinen, samalla tavalla mies katselee muita naisia, mutta ei tulisi mieleenkään vaihtaa kumppania jos toisella on vähän tiukemmat vatsalihakset... En jaksa uskoa että kukaan ihminen rakastaa ketään sen mukaan miltä tämä näyttää, ja jättää tämän ulkonäön repsahtamisen vuoksi. Silloin ei ole ollut kyse rakkaudesta, ei mitenkään. - t.nainen
5n äiti kirjoitti:
Itsekseni myös ajattelin, että taitaa olla vaan jonkun teinin hauskanpitoo.
Sääli lapsia jos hän on "oikea ihminen".Onko turhamaista haluta olla
hyvässä kunnossa,lapsia saatuankin?
Jos näet kauniin,laitetun ,hyvä kroppaisen naisen lasten kanssa,pidätkö häntä pinnallisena ja turhamaisena? On mahdollista vanhetakin kauniisti! Minä olen nähnyt paljon kauniita vanhoja ihmisiä! Ei nuoruus ole kauneuden tae.Jos ikä on kauneuden mitta,niin se jos mikä lapsellista! Jos on kauniit lapset ,hyvin komea mies ,niin harvoin rinnalla on verkkaripukuinen mamma? Oletkos huomannut?Tekeekö se perheestä jotenkin sinusta "pinnallisemman"? - Älä hoi, älä jätä
t.nainen kirjoitti:
Äly yhdistettynä muihin positiivisiin ominaisuuksiin viettelee takuuvarmasti,lisäksi pitkässäkään parisuhteessa ei saisi pitää itsestäänselvänä,että viettelee puolisonsa vanhoilla kangistuneilla kaavoilla ,tavoilla jne.
Varsinkin äitinä moni nainen luulee,et kyllä se mies minua haluaa,kun kerta rakastaa...
On ihanaa ,kun puolisot voi yllättää,jaksaa nähdä vaivaa toistensa eteen.Ulkoisia seikkojakaan ei tule unohtaa,kauniisti viettelevästi puettu nainen sytyttää ,mies kuin mies syttyy katseesta!
Miehenkään ei tule odottaa,että nainen haluaa katsella repsahtanutta kalsarimiestä,ja muuttuu kiihkeäksi rakastajattareksi vain miehen nähtyään.
Parhaita viettelyniksejä on älyllinen keskustelu,romanttinen yhdessäolo,ja se,että puoliso ulkoisestikkin osoittaa,että "Olen sinua varten" tahdon olla kauneimmillani ja haluttavin!
Pienten lasten äitienkin tulisi muistaa ,että huolehtiessaan ja korostaessaan naiseuttaan naisellisin keinoin,arvostaa ennenkaikkea itseään ja puolisoaan...Mistä olet kuullut älystä?
En hurjimmissakaan kuvitelmissa voisi kuvitella sinun LUKENEEN siitä.. - t.nainen
Älä hoi, älä jätä kirjoitti:
Mistä olet kuullut älystä?
En hurjimmissakaan kuvitelmissa voisi kuvitella sinun LUKENEEN siitä..Näin osoitit ,että sinulla niitä ongelmia pään alueella on,huh
- surkeutta
t.nainen kirjoitti:
Näin osoitit ,että sinulla niitä ongelmia pään alueella on,huh
Luepa kirjoitus "onko ulkonäkö rakkautta" tuosta hieman ylempää. Mieti myös millaisen kuvan annat itsestäsi haukkumalla tuolla tavalla toisia. Et ainakaan älykästä..
- t.nainen
surkeutta kirjoitti:
Luepa kirjoitus "onko ulkonäkö rakkautta" tuosta hieman ylempää. Mieti myös millaisen kuvan annat itsestäsi haukkumalla tuolla tavalla toisia. Et ainakaan älykästä..
Minä en ainakaan ole haukkunut ketään.Tuntuu vaan olevan vaikeaa toisille hyväksyä,että joku haluaa olla äitinäkin kaunis ja hyvä kroppainen.Minä myönnän,että aikoinaan mieheni vei jalat alta nimenomaan ulkonäöllään,mutta eihän sitä rakastuta pelkkään ulkonäköön! Minusta ei ole mitään väärää,vaikka juuri komeuskin on asia mihin rakastuu,muttei se missään nimessä ole pääasia,sellaista en ole väittänytkään.
- 6 lapsen isä
t.nainen kirjoitti:
Onko turhamaista haluta olla
Jos näet kauniin,laitetun ,hyvä kroppaisen naisen lasten kanssa,pidätkö häntä pinnallisena ja turhamaisena? On mahdollista vanhetakin kauniisti! Minä olen nähnyt paljon kauniita vanhoja ihmisiä! Ei nuoruus ole kauneuden tae.Jos ikä on kauneuden mitta,niin se jos mikä lapsellista! Jos on kauniit lapset ,hyvin komea mies ,niin harvoin rinnalla on verkkaripukuinen mamma? Oletkos huomannut?Tekeekö se perheestä jotenkin sinusta "pinnallisemman"?ensimmäisestä viestistäsi monelle tulee mieleen kuva pinnallisesta ihmisestä. Sitähän sinä et välttämättä ole.
Ei se, että haluaa olla hyvässä kunnossa ja näyttää hyvältä, tee ihmisestä pinnallista ja turhamaista, vaan se että miksi haluaa, itsensä vai pelkästään muiden vuoksi.
Verkka pukuinen mies ja mamma sekä kauniit lapset, ei kait tällainen perhe kuitenkaan huonompi ole kuin mainitsemasi. - jussi
5n äiti kirjoitti:
Itsekseni myös ajattelin, että taitaa olla vaan jonkun teinin hauskanpitoo.
Sääli lapsia jos hän on "oikea ihminen".On se muuten ihme,että nainen ei voi hyväksyy jos joku nainen haluu olla seksikäs ja hyvännäkönen lastenki jälkeen!!!!Kateutta sanon mä
Mies ainaki mieluummin katsoo kaunista kun rupsua,joka ei välitä tuon taivaallista ulkonäöstään kun kerran on miehen saanut.Miettikääs sitä - OTA SELVÄÄ
lilli kirjoitti:
miehen puhetta.
Näin kun ajattelisivat kaikki, niin miehet kuin naisetkin.
Ja mitä sitä herneitä nenään vetämään, toiset tykkää toisenlaisista, toiset taas toisenlaisista.
Eiköhän se rakkaus ja kaikkinainen yhteensopivuus ole tärkeintä.
Ei viitsitä arvostella , vaan nautitaan toistemme erilaisuudesta.
Se on rikkautta!En viitsinyt aivan kaikkia viestejä lukea...
Mutta halua kertoa (jos ei ole kukaan sitä vielä sanonut), että itse raskaus jo "väljentää" alapäätä. Lihakset "repsahtaa" kun on niin pitkään painoa alavatsalla.
Eli tietenkin synnytys löysentää, pitää vaan heti aloittaa treenit ja voihan sitä treenata jos odotusaikana. Alapään lihakset vaikuttaa moneen muuhunkin asiaan kuin seksiin.
Tietenkin se tuntuu miehistä hyvältä kun on piukka ja nainen osaa käyttää lihaksiaan.
Kun on saanut lapsen, synnyttänyt tai keisarileikkauksella, niin kyllä se väljempi on. Mutta toisilla se saattaa olla tiukempi kuin ennen raskautta JOS ei ole aiemmin alapäätään treenannut tai tiennyt edes siellä olevista lihaksista.
Siihen vaikuttaa myös geenit ja miehen kannustus. Miehen pitää olla rehellinen naiselleen, jotta tämä oikeasti tietäisi olevansa löysä, niitä lihaksia on erittäin mukava yhdessä treenata. Miehen pitää vaan osata sanoa se asia oikealla tavalla, ettei loukkaa. Eihän ne lihakset heti palaudu/kiinteydy. Täytyy olla sisukas ja treenata säännöllisesti ja ostaa apteekista kunnon geisha-kuulat, niissä on eri painoisia ja treeniohjelmat mukana.
Mutta jos ongelma (löysyys) on niin paha, että pissat menee housuun aivastaessa, niin kehota naistasi menemään lääkäriin ja fysioterapeutille. Jumppari ohjaa ja silloin omat lihakset löytyvät, mies voi mennä mukaan. Jos jumpat eivät auta, niin viimeinen ratkaisu on leikkaus, silloin saa piukemman vehkeen. Mutta siihen pitää olla muukin syy kuin seksi! - Katso peiliin
t.nainen kirjoitti:
Minä en ainakaan ole haukkunut ketään.Tuntuu vaan olevan vaikeaa toisille hyväksyä,että joku haluaa olla äitinäkin kaunis ja hyvä kroppainen.Minä myönnän,että aikoinaan mieheni vei jalat alta nimenomaan ulkonäöllään,mutta eihän sitä rakastuta pelkkään ulkonäköön! Minusta ei ole mitään väärää,vaikka juuri komeuskin on asia mihin rakastuu,muttei se missään nimessä ole pääasia,sellaista en ole väittänytkään.
Niin sinähän täällä olet sitä mieltä, että MUUT äidit on kauheita ja rupsahtaneita, PAITSI sinä itse. Mitäs se on muuta kuin haukkumista? Oletko todella nähnyt nämä muut äidit kun voit niin tosissasi sellaista sanoa?
Et kyllä itsestäsi kovin fiksua kuvaa täällä anna. Täällä on monta fiksua äitiä, jotka ovat sinullekin vastailleet, mutta huomasitko ettei heidän tarvitse toitottaa muille, että "olen ihana, olen ihana, enkö olekkin...pliis...sanokaa, että olen ihana!" Taitavat ollakin ihanampia kuin sinä, kuka jaksaa kuunnella tuollaista ruikuttamista ja toisten mollaamista?
Kyllä on ukollasi varmaan kestämistä, onneksi et ole minun vaimoni! Yäk! - 5n äiti
t.nainen kirjoitti:
Onko turhamaista haluta olla
Jos näet kauniin,laitetun ,hyvä kroppaisen naisen lasten kanssa,pidätkö häntä pinnallisena ja turhamaisena? On mahdollista vanhetakin kauniisti! Minä olen nähnyt paljon kauniita vanhoja ihmisiä! Ei nuoruus ole kauneuden tae.Jos ikä on kauneuden mitta,niin se jos mikä lapsellista! Jos on kauniit lapset ,hyvin komea mies ,niin harvoin rinnalla on verkkaripukuinen mamma? Oletkos huomannut?Tekeekö se perheestä jotenkin sinusta "pinnallisemman"?Ei minun mielestäni ole turhamaista, itsekin käytän meikkiä joka päivä ja huolehdin muutenkin itsestäni. Enkä ole ylipainoinenkaan, sori. En myöskään pidä huoliteltua äitiä automaattisesti pinnallisena.
En halua loukata, mutta sinua pidän aika pinnallisena sen pohjalta jonka kuvan olet itsestäsi täällä antanut.
Täytyy myöntää, etten kyllä katsele perheitä "sillä silmällä", että huomioisin heidän esim. pukeutumisensa. Aivan muut asiat kiinnittävät minun huomioni. Tietysti jos joku on oikein epäsiisti niin se kiinnittää huomion, mutta harvoinpa sellaisia perheitä näkee. - t.nainen
Katso peiliin kirjoitti:
Niin sinähän täällä olet sitä mieltä, että MUUT äidit on kauheita ja rupsahtaneita, PAITSI sinä itse. Mitäs se on muuta kuin haukkumista? Oletko todella nähnyt nämä muut äidit kun voit niin tosissasi sellaista sanoa?
Et kyllä itsestäsi kovin fiksua kuvaa täällä anna. Täällä on monta fiksua äitiä, jotka ovat sinullekin vastailleet, mutta huomasitko ettei heidän tarvitse toitottaa muille, että "olen ihana, olen ihana, enkö olekkin...pliis...sanokaa, että olen ihana!" Taitavat ollakin ihanampia kuin sinä, kuka jaksaa kuunnella tuollaista ruikuttamista ja toisten mollaamista?
Kyllä on ukollasi varmaan kestämistä, onneksi et ole minun vaimoni! Yäk!Voisitko ystävällisesti kertoa missä viestissäni olen sanonut,että MUUT äidit ovat kauheita ja rupsahtaneita? Kiitos vaan ikävästä viestistäsi,antaa hyvän kuvan itsestäsi.
- Äiti, itsestään huolehtiva
jussi kirjoitti:
On se muuten ihme,että nainen ei voi hyväksyy jos joku nainen haluu olla seksikäs ja hyvännäkönen lastenki jälkeen!!!!Kateutta sanon mä
Mies ainaki mieluummin katsoo kaunista kun rupsua,joka ei välitä tuon taivaallista ulkonäöstään kun kerran on miehen saanut.Miettikääs sitäEtkö ole lukenut koko ketjua? Eihän täällä kukaan ole sanonut, ettei äidit saisi olla hyvännäköisiä. Yksi kirjoittaja vain OLETTAA, että ne muut äidit on rupsahtaneita. Ei taida ego kestää, että niin on nykyään suurin osa äideistä itsestään huolehtivia.
Tuota minäminä-asennetta täällä on päivitelty ja
järjen köyhyyttä surkuteltu.
- Anonyymi
Älähän sohi...
Synntyksen jälkeen palautuu n. vuodessa, imettämisen lopettamisesta menee vielä kolmisen kuukautta.
Naisesi on siis synnyttänyt vasta hiljattain, joten anna hänen toipua, äläkä hoppuile. Ole kannustava ja hoida lasta. Rakasta naistasi monella tavalla ja unohda nyt hyvä mies se tiukkuus! On tässä maailmassa isompiakin murheita.
Kai teillä nyt muutakin on kuin pelkkä pano, oletan...
Sitäpaitsi suurin osa naisista palautuu suurin piirtein ennalleen. Ero on niin pieni, ettei sitä normaalikaluinen huomaa-sanoo muuten synnytyslääkäri-en minä. Parhaassa tapauksessa seksielämänne vain paraneee. Mutta sinun pitää tehdä jotain muutakin kuin vain höylätä. Se on kuule yhteistyötä se rakkaus.
Kahden aikuisen äiti, jolta ei ole vielä eläissään vahinkopissa lirahtanut ja joka heiluttelee kilon painoa pimppilihasten varassa. - Anonyymi
Vanha ketju mutta vastataan, ei se mun mielestä muutu mitenkään
vakavasti. Toki aukko on selkeämmin erotettavissa kuin ennen yms
Mut lantionpohjalihasten harjoittelu auttaa moneen asiaan
ei se mitenkään löysty kyllä en ole sellaista ns löysää nähnyt kokenut. - Anonyymi
Mulla on löysä yläpää
- Anonyymi
Pakko se on myöntää, ettei nainen ole ennallaan synnytyksen jälkeen. Ei siinä geishakuulat mitään taikatemppuja tee.
Minulla on 2 alatiesynnytystä kokenut vaimo ja seksielämä ihan lamassa. Synnytyksistä on kulunut 8 vuotta. Pillu ei ole ennallaan,
Olen ajatellut eroa. Olen hyvin seksuaalinen mies ja nautin tiukasta pimpistä. Muutenkin olen huomannut nyt alkaneeni kiinnostua voin 15 vuotta nuoremmista naisista. Heissä on pirteyttä ja elämäniloa. Perhe-elämä on tylsää verrattuna näiden sähikäisten elämään. Toimistolla on parikin tällaista tyttöstä ja kyllä mieli tekis... - Anonyymi
Sektioita kritisoi lähinnä toiset alatiesynnyttäjät, sekä ne uudelleensynnyttäjät jotka ovat joutuneet siihen pakon edessä ja tavara on jo mennyttä.
Harva ensisynnytyksensä sektiolla synnyttänyt on täällä huutelemassa. Itse ainakin perun tyytyväinen ja myhäilen hiljaa kuunnellen alatiesynnytyäjien valituksia. - Anonyymi
Jotenkin ei edes se löysyys, vaan eniten harmittaa se että lantionpohjalihakset paukku niin että näillä laskeumilla on hirveän vaikeaa harrastaa enää urheilua samaan tapaan kun aiemmin, ja vaurioitunut sulkijalihas tuo kans elämään omat hygienia ongelmansa
- Anonyymi
Itsellä ei ainoastaan venyttynyt lantionpohjan lihakset (normaalisti alatiesynnytyksessä lihakset venyttyvät kolminkertaiseksi) vaan myös osittain katkesivat. Tämän johdosta alapää on luonnollisesti väljä ja löysä, eikä tule jumpalla siitä muuksi muuttumaan.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miehille kysymys
Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse1394279- 892069
Olen tosi outo....
Päättelen palstajuttujen perusteella mitä mieltä minun kaipauksen kohde minusta on. Joskus kuvittelen tänne selkeitä tap152041Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornosta
https://www.kymensanomat.fi/paikalliset/8081054 Kotkalainen Demari Riku Pirinen vangittu Saksassa lapsipornon hallussapi641745Haluaisin jo
Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos541492Ylen uutiset Haapaveden yt:stä.
Olipas kamalaa luettavaa kaupungin irtisanomisista. Työttömiä lisää 10 tai enempikin( Mieluskylän opettajat). Muuttavat1391475VENÄJÄ muuttanut tänään ydinasetroktiinia
Venäjän presidentti Vladimir Putin hyväksyi tiistaina päivitetyn ydinasedoktriinin, kertoo uutistoimisto Reuters. Sen mu1021362- 741266
- 981201
Hommaatko kinkkua jouluksi?
Itse tein pakastimeen n. 3Kg:n murekkeen sienillä ja juustokuorrutuksella. Voihan se olla, että jonkun pienen, valmiin k1181090