Terve!
Parin viikon päästä oltaisiin miehen kanssa menossa viikonlopuks kylpylään. Heräsi kysymys: käytetäänkö kylpylöissä yleensä "siveellisesti" uimapukuja vai onko ok laittaa ihan narubikinit? Eihän siinä sinänsä mitään...itse bikineitä meinasin, ei siellä kuitenkaan tuu varmaan kuin lilluttua jossain porealtaassa. Mutta kysynpä nyt vaan varmuuden vuoksi, etten sitten ihan nolaa itseäni, jos olemassa onkin jokin kirjoittamaton sääntö. Miten ootte naiset tehnyt? Tuleeko liian "alaston" olo pelkissä bikineissä?? Asiallisista vastauksista ilahtuisin kovasti, vaikka itseänikin tämä kysymys naurattaa:D
Bikinit/uimapuku kylpylään???
6
5180
Vastaukset
- finnmatkalainen
minne kylpylään, kotimaassa vai missä ? Esim. Katinkullassa kylpyläosatolla ollaan ihan nakuna, ei edes saa olla uikkareita...
- gwen
jaa-a. katinkullasta en tiedä. itse olen ymmärtänyt, että siellä olisi erillinen osasto, jossa voi nakuilla. tiedä sitten.olen siis menossa itse caribiaan. mies ainakin on kovasti bikinien puolella,ehkäpä ne sitten mukaan.
- Minni
gwen kirjoitti:
jaa-a. katinkullasta en tiedä. itse olen ymmärtänyt, että siellä olisi erillinen osasto, jossa voi nakuilla. tiedä sitten.olen siis menossa itse caribiaan. mies ainakin on kovasti bikinien puolella,ehkäpä ne sitten mukaan.
Turkulaisena tulee käytyä aina silloin tällöin tuolla Caribian allasosastolla pulikoimassa. Uimapukuskaala on laaja ja jokainen pukeutuu miten itse parhaaksi näkee. Mieti kuitenkin että jos bikinisi ei peitä juuri mitään, onko se kivaa uiskennella kun koko aika pitäisi tarkkailla pysyykö bikinit ylipäänsä päällä vai ei. Varsinkin vesiputoukset ovat viedä uimapuvutkin mennessään, narubikineistä nyt puhumattakaan.
- finnmatkalainen
gwen kirjoitti:
että paikka on Katinkullassa saunamaailma, uimalan puolella taitaa saada porttikiellon jos ilman uima-asua menee...
- Simmari
Minni kirjoitti:
Turkulaisena tulee käytyä aina silloin tällöin tuolla Caribian allasosastolla pulikoimassa. Uimapukuskaala on laaja ja jokainen pukeutuu miten itse parhaaksi näkee. Mieti kuitenkin että jos bikinisi ei peitä juuri mitään, onko se kivaa uiskennella kun koko aika pitäisi tarkkailla pysyykö bikinit ylipäänsä päällä vai ei. Varsinkin vesiputoukset ovat viedä uimapuvutkin mennessään, narubikineistä nyt puhumattakaan.
...on, että sisätiloissa uimapuku. Bikinit on kai lähinnä auringonottoa varten.
- ....
Kyllähän niitä ihmisiä näkee bikineissä uimahalleissa ja kylpylöissä. Itsestäni tuntuu mukavammalta olla uikkareissa, eli käytän niitä. Urheilubikinit tai normaalit "suht peittävät" bikinit on mielestäni ihan ok, mutta en välttämättä laittaisi ihan minimaalisia bikineitä. Itsestä se kuitenkin on kiinni, mikä tuntuu mukavalta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941749
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2411579- 891356
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!651025Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika36842