Bikinit/uimapuku kylpylään???

gwen

Terve!
Parin viikon päästä oltaisiin miehen kanssa menossa viikonlopuks kylpylään. Heräsi kysymys: käytetäänkö kylpylöissä yleensä "siveellisesti" uimapukuja vai onko ok laittaa ihan narubikinit? Eihän siinä sinänsä mitään...itse bikineitä meinasin, ei siellä kuitenkaan tuu varmaan kuin lilluttua jossain porealtaassa. Mutta kysynpä nyt vaan varmuuden vuoksi, etten sitten ihan nolaa itseäni, jos olemassa onkin jokin kirjoittamaton sääntö. Miten ootte naiset tehnyt? Tuleeko liian "alaston" olo pelkissä bikineissä?? Asiallisista vastauksista ilahtuisin kovasti, vaikka itseänikin tämä kysymys naurattaa:D

6

5180

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • finnmatkalainen

minne kylpylään, kotimaassa vai missä ? Esim. Katinkullassa kylpyläosatolla ollaan ihan nakuna, ei edes saa olla uikkareita...

• gwen

jaa-a. katinkullasta en tiedä. itse olen ymmärtänyt, että siellä olisi erillinen osasto, jossa voi nakuilla. tiedä sitten.olen siis menossa itse caribiaan. mies ainakin on kovasti bikinien puolella,ehkäpä ne sitten mukaan.

• Minni
        gwen kirjoitti:

jaa-a. katinkullasta en tiedä. itse olen ymmärtänyt, että siellä olisi erillinen osasto, jossa voi nakuilla. tiedä sitten.olen siis menossa itse caribiaan. mies ainakin on kovasti bikinien puolella,ehkäpä ne sitten mukaan.

Turkulaisena tulee käytyä aina silloin tällöin tuolla Caribian allasosastolla pulikoimassa. Uimapukuskaala on laaja ja jokainen pukeutuu miten itse parhaaksi näkee. Mieti kuitenkin että jos bikinisi ei peitä juuri mitään, onko se kivaa uiskennella kun koko aika pitäisi tarkkailla pysyykö bikinit ylipäänsä päällä vai ei. Varsinkin vesiputoukset ovat viedä uimapuvutkin mennessään, narubikineistä nyt puhumattakaan.

• finnmatkalainen
        gwen kirjoitti:

että paikka on Katinkullassa saunamaailma, uimalan puolella taitaa saada porttikiellon jos ilman uima-asua menee...

• Simmari
        Minni kirjoitti:

Turkulaisena tulee käytyä aina silloin tällöin tuolla Caribian allasosastolla pulikoimassa. Uimapukuskaala on laaja ja jokainen pukeutuu miten itse parhaaksi näkee. Mieti kuitenkin että jos bikinisi ei peitä juuri mitään, onko se kivaa uiskennella kun koko aika pitäisi tarkkailla pysyykö bikinit ylipäänsä päällä vai ei. Varsinkin vesiputoukset ovat viedä uimapuvutkin mennessään, narubikineistä nyt puhumattakaan.

...on, että sisätiloissa uimapuku. Bikinit on kai lähinnä auringonottoa varten.

• ....

Kyllähän niitä ihmisiä näkee bikineissä uimahalleissa ja kylpylöissä. Itsestäni tuntuu mukavammalta olla uikkareissa, eli käytän niitä. Urheilubikinit tai normaalit "suht peittävät" bikinit on mielestäni ihan ok, mutta en välttämättä laittaisi ihan minimaalisia bikineitä. Itsestä se kuitenkin on kiinni, mikä tuntuu mukavalta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Arvaa miten paljon

Haluan sua?
      Ikävä
      94
      1749
    2. Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.

https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr
      Maailman menoa
      241
      1579
    3. Mitä toiveita ja ajatuksia sulla

On kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      89
      1356
    4. Sunnuntai terveiset kaivatulle

Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!
      Ikävä
      65
      1025
    5. Aika usein mietin sitä

Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t
      Ikävä
      46
      931
    6. Rakastan sinua ja

Tiedät sen.
      Ikävä
      47
      918
    7. Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?

Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman
      Ikävä
      38
      908
    8. Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !

Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si
      Suomussalmi
      9
      904
    9. On ikävä sua

Rakas ❤️.
      Ikävä
      46
      862
    10. IS Viikonloppu 26.-27.4.2025

Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika
      Sanaristikot
      36
      842
    Aihe