Unkarin ja Puolan tie olkoon myös Suomen tie

Anonyymi

Toivotavasti Perussuom,alaisetr saavat sellaisen jättijytkyn, että voidaan muita puloluieta alkaa lakkauttamaan ja kieltämään. Vihervasemmisto ja ay-liike..
Olkoon kaikki poliittiben valta perussduomalaislla,
Suomen uutiset, mv ja magneettimeidqsta kuuluu totuus,
Olkoon Suomessa vain uksi uljas puyolue, Jussi halla-ahon johtama Perussuomalaiset

17

113

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Perussuomalaiset nostavat uudelleen kristityn kirkon vallan huipulle. Ihanaa.

      • Anonyymi

        Kristityt loistavat poissaolollaan PS-keskusteluissa. Lähimmäisenrakkaus on ainakin unohtunut.


      • Anonyymi

        Haiskahtaa reformaation ääneltä. Kirkkoon kuulumattomat roviolle?


    • Anonyymi

      Unohdit pt-median ja Kansalaisen, pelottaako totuus.

    • Anonyymi

      Suomi takaisin menneisyyteen, vaatii persu.

    • Anonyymi

      Jopas onkin isänmaallista! Vihollisia ovatkin rakkaat suomalaiset, joilla ajatus kulkee vähänkin erilailla. Eikä 'isänmaallisuus' rajoitu vain muiden puolueiden ja sitoutumattomien eliminointiin. Omassakin porukassa on aina joitain poistettavia.

      Että silleen. Arvartaiskohan matkauilu, sitten kun taas pääsee...

    • Anonyymi

      Perussuomalaiset perustavat ”nyrkkejä”.

      Eikä vain koronan torjuntaan, siitä voitte olla varmoja.

      • Anonyymi

        Ja näiden "nyrkkien" työn varmistajiksi "leiritoimintaa" mm. eliminointileirien muodossa?


    • Anonyymi

      Ehdotan heille maastamuuttokorvausta Unkariin tai Puolaan. Saatais elää tässä hyvässä maassa rauhassa.

      • Kaikki matut ,elätit vittuun täältä !!! Perusuomalaiset valtaan :Pois eu.n rikollisjjärjestöstä,markka takaisin , työttömät töihin ,hoidetaan vanhukset ja sairaat oikein ,huumekauppiaat ammutaan heti ennen hotelliylöspitoa....


      • Anonyymi
        superbwon kirjoitti:

        Kaikki matut ,elätit vittuun täältä !!! Perusuomalaiset valtaan :Pois eu.n rikollisjjärjestöstä,markka takaisin , työttömät töihin ,hoidetaan vanhukset ja sairaat oikein ,huumekauppiaat ammutaan heti ennen hotelliylöspitoa....

        Enitenhän meillä onkin venäläisiä, virolaisia ja ruotsalaisia. Siis jos lasketaan äidinkielen mukaan maahanmuuttajia. Ja sitten riittääkin työpaikkoja, jos vaan koulutus riittää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Enitenhän meillä onkin venäläisiä, virolaisia ja ruotsalaisia. Siis jos lasketaan äidinkielen mukaan maahanmuuttajia. Ja sitten riittääkin työpaikkoja, jos vaan koulutus riittää.

        Siinäpä sitä olisikin, kun persut alkaisivat lahtamaan venäläisiä. Kauankohan Putler katsoisi asiaa sivusta? Tuskin Virostakaan saati Ruotsista jaettaisin ymmärrystä asiaa kohtaan, kun persut taluttaisivat näiden maiden kansalaisia hiekkakuopan reunalle likvidoitaviksi.


      • Anonyymi
        superbwon kirjoitti:

        Kaikki matut ,elätit vittuun täältä !!! Perusuomalaiset valtaan :Pois eu.n rikollisjjärjestöstä,markka takaisin , työttömät töihin ,hoidetaan vanhukset ja sairaat oikein ,huumekauppiaat ammutaan heti ennen hotelliylöspitoa....

        Kuulostaa siltä, että havittelisit PS-puoluetta luokiteltavaksi terroristijärjestöksi? Nimittäin tuolla ohjelmalla siihen kyllä äkisti pääsisitte. Saattaisi olla, että käsky laittamisestanne ojennukseen tulisi kohtuullisen korkealta taholta.


    • Miten Suomessa voi NYKYÄÄN olla ihmisiä jotka ovat kommareita, sekundakommareita tai vihervasureita?HÄVETKÄÄ!!!!Ette ole Suomen asialla... Nyky kommarihallituskin ei osaa muuta , kuin tehdä VELKAA PERKELE!!!!

      • Anonyymi

        Tavallinen työläinen voi vielä ajatella itse. Työolot ja työturvallisuus on parantunut, työlainsäädäntö luotiin heikomman turvaksi. Erilaisia tukipalveluitakin olen käyttänyt, lapseni olivat kunnallisessa päivähoidossa ja koulussa ihan maisterintutkintoihin saakka.

        Ja kasvoivat toisia kunnioittaviksi ihmisiksi .
        Vasemmistoa äänestän valtiollisissa vaaleissa, EU-vaaleissa vihreillä on ollut viisaita ehdokkaita.


    • Anonyymi

      Avaajan pitää vielä opetella tuo Suomen kieli.

      Ehkä sitten voisi vasuritkin uskoa tuon.

    • Anonyymi

      Koska 30 luvulla Suomesta ei saatu oikeistodiktatuuria, olisi nyt korkea aika.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      110
      1064
    2. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      794
    3. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      261
      580
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      15
      563
    5. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      65
      531
    6. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      92
      499
    7. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      47
      491
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      26
      482
    9. Mökötätkö, kun jäit ilman vastausta?

      Vai mitä ajattelet...
      Ikävä
      47
      427
    10. Haluatko vain sitä

      Kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      30
      416
    Aihe