Tiilikainen johtajana

Kyllä Tiilikainen ihan pätevä johtaja on. Ei siitä pääse yli eikä ympäri.

49

57

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Selvä onnistuja johtajana, mutta vain siinä tapauksessa että johdettavat ovat kuurosokeita.

      Hävytön, kepuli teko nimittää tuollainen kyvytön koijari tieteeseen perustuvan laitoksen johtoon.

      Muistakaa äänestäessä, että kepu yrittää parhaansa mukaan tuhota tämän maan!

      • Millä pätevyydellä arvioit Tiilikaista. Minulla pätevyyttä riittää.


      • PuolustavaSOTILAS kirjoitti:

        Millä pätevyydellä arvioit Tiilikaista. Minulla pätevyyttä riittää.

        Vai pätevyyttä riittää?

        Arvostelukykysi on selvästi puutteellinen, koska ammattilaisten johtajana kyvytön puuhastelija ei omaa minkäänlaista auktoriteettia.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Vai pätevyyttä riittää?

        Arvostelukykysi on selvästi puutteellinen, koska ammattilaisten johtajana kyvytön puuhastelija ei omaa minkäänlaista auktoriteettia.

        Sinä nyt olet politiikan kommentoijana kyvytön puuhastelija.

        Kävisit joskus kirkossa, niin saisit aivoillesi paremmin sopivaa ajateltavaa.


      • Anonyymi
        PuolustavaSOTILAS kirjoitti:

        Millä pätevyydellä arvioit Tiilikaista. Minulla pätevyyttä riittää.

        Minkälaisen geologisen koulutuksen olet saanut? Samanlainen ilmeisesti kuin Tiilikainen, joka ei kelvannut edes pikkukunnan kunnanjohtajaksi viime syksynä, vaan 33-vuotias junnu valittiin.

        Hommaa haki ansioituneet tohtorit, jotka ovat kansainvälisestikin arvostettuja henkilöitä joilla on johtamiskokemusta.

        Tiilikainen pudotettiin eduskunnasta kun, kun kansalaiset eivät luottaneet miehen kykyihin edes kansanedustajana.

        Siinä olet samaa mieltä, että sinulla ja Tiilikaisella on yhteistä. Molemmat luokattoman noloja, jotka eivät osaa edes hävetä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisen geologisen koulutuksen olet saanut? Samanlainen ilmeisesti kuin Tiilikainen, joka ei kelvannut edes pikkukunnan kunnanjohtajaksi viime syksynä, vaan 33-vuotias junnu valittiin.

        Hommaa haki ansioituneet tohtorit, jotka ovat kansainvälisestikin arvostettuja henkilöitä joilla on johtamiskokemusta.

        Tiilikainen pudotettiin eduskunnasta kun, kun kansalaiset eivät luottaneet miehen kykyihin edes kansanedustajana.

        Siinä olet samaa mieltä, että sinulla ja Tiilikaisella on yhteistä. Molemmat luokattoman noloja, jotka eivät osaa edes hävetä.

        Todellisuus lyö kepua vasten käkätintä todella ilkeästi.

        Vaalit tulossa ja tällälailla puuhastelleen verovaroja parempaan talteen, valitettavasti keskivertokepun äänestäjä ei ymmärrä että jossain kohtaa on vikaa, nyk, vikaa, nyk vikaa, nyk...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minkälaisen geologisen koulutuksen olet saanut? Samanlainen ilmeisesti kuin Tiilikainen, joka ei kelvannut edes pikkukunnan kunnanjohtajaksi viime syksynä, vaan 33-vuotias junnu valittiin.

        Hommaa haki ansioituneet tohtorit, jotka ovat kansainvälisestikin arvostettuja henkilöitä joilla on johtamiskokemusta.

        Tiilikainen pudotettiin eduskunnasta kun, kun kansalaiset eivät luottaneet miehen kykyihin edes kansanedustajana.

        Siinä olet samaa mieltä, että sinulla ja Tiilikaisella on yhteistä. Molemmat luokattoman noloja, jotka eivät osaa edes hävetä.

        Minä olen Jorma edelleen arvioinut valtavan määrän ihmisiä johtamisen näkökulmasta.
        Johtamisosaamiseltaan Tiilikainen on muita laaja-alaisempi.
        Mikäs on sinun kokemus ihmisten arvioinnista?


      • Anonyymi

        Kepulaista nepotismia ja maan tapaa ja hyvä veli rakenteellista korruptiota, sitähän viherhuunakkeetkin on harrastaneet viime vuosina.

        Vihreät huusi aikoinaan kurkku suorana poliittisia virkanimityksiä vastustaen, no nyt tiedetään mitä on "vihreä todellisuus",petosta, petosta vain.

        Sama koskee Kepua.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen Jorma edelleen arvioinut valtavan määrän ihmisiä johtamisen näkökulmasta.
        Johtamisosaamiseltaan Tiilikainen on muita laaja-alaisempi.
        Mikäs on sinun kokemus ihmisten arvioinnista?

        Jormia olet arvioinut? Saksalaisista VHS-nauhoista?

        Mitä tekemistä tällä on GTK:n pääjohtajan kyvykkyyden arviointiin?

        Kukaan HR-asiantuntija ei kuvittele etänä pystyvänsä arvioimaan ihmisten pätevyyksiä. Paperien perusteella missä tahansa yksityisessä firmassa Tiilikainen olisi tippunut jatkosta jo alkumetreillä. Alan ammattilaisia kun löytyy paremmin koulutettuna ei kouluttamattomampi poliitikko tule ohi, jolla ei ole alalta päivänkään työkokemusta. Sehän nyt on itsestään selvää.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen Jorma edelleen arvioinut valtavan määrän ihmisiä johtamisen näkökulmasta.
        Johtamisosaamiseltaan Tiilikainen on muita laaja-alaisempi.
        Mikäs on sinun kokemus ihmisten arvioinnista?

        Vaikkaan että arviointisi ovat menneet pieleen. Olet arvioinut kakkosia vitosiksi ja tulet häpeämään lopun ikääsi tekemisiäsi.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Kepulaista nepotismia ja maan tapaa ja hyvä veli rakenteellista korruptiota, sitähän viherhuunakkeetkin on harrastaneet viime vuosina.

        Vihreät huusi aikoinaan kurkku suorana poliittisia virkanimityksiä vastustaen, no nyt tiedetään mitä on "vihreä todellisuus",petosta, petosta vain.

        Sama koskee Kepua.

        Vihreät ovat varsin uusi keksintö, kepulit ovat vedättäneet idioottiäänestäjiään aina ja pettäneet joka ikisen kerran.


      • Anonyymi
        PuolustavaSOTILAS kirjoitti:

        Millä pätevyydellä arvioit Tiilikaista. Minulla pätevyyttä riittää.

        Minulla enemmän pätevyyttä. Olen korpraali, sinä sotilas.


      • Anonyymi
        he-ma kirjoitti:

        Vai pätevyyttä riittää?

        Arvostelukykysi on selvästi puutteellinen, koska ammattilaisten johtajana kyvytön puuhastelija ei omaa minkäänlaista auktoriteettia.

        Auktoriteettia löytyy Jorma, ihan riittävästi.


      • he-ma kirjoitti:

        Vai pätevyyttä riittää?

        Arvostelukykysi on selvästi puutteellinen, koska ammattilaisten johtajana kyvytön puuhastelija ei omaa minkäänlaista auktoriteettia.

        Kyllä Tiilikainen on riittävän hyvä perspektiiviltään.


    • Anonyymi

      Keskustan Lintilä valitsi Tiilikaisen, vaikka olisi ollut pätevämpiäkin hakijoita, mutta kun ne eivät olleet kepuja!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

      • Anonyymi

        Sehän on keskustalaista politiikkaa. Kun kansa ei ketä keskustalaista äänestä, niin keskustan johto nostaa verorahoista maksettavaan kallispalkkaiseen palkintovirkaan.


      • Tiilikainen on pätevä.


    • Anonyymi

      Tiilikainenhan on yksi keskustalainen, jota ei kansalaiset halunneet eduskuntaan, mutta kiero kepuporukka otti Tiilikaisen keittiön kautta eduskuntaan ja nyt sitten oikein pääjohtajaksi KAIVOSfirmaan ... niin siis kaivosfirmaan.

    • Anonyymi

      Poliittisista virkanimityksistä nalkuttaminen on ajanhukkaa.

      Useimmat ihmiset mölisevät poliittisista virkanimityksistä vain silloin , kun niitä tekee joku muu kuin oma suosikkipuolue. Sitten jos poliittisia virkanimityksiä harrastaa omat suosikkipuolueet, nuo nalkuttajat ja "moraalisaarnaajat" vaikenevat kuin muuri... Siinä on moraalin rajat.

      • Olet osittain oikeassa, mutta kyllä poliittisissa virkanimityksissä voi myös onnistua, kuten tässä Tiilikaisenkin tapauksessa.


      • Anonyymi
        PuolustavaSOTILAS kirjoitti:

        Olet osittain oikeassa, mutta kyllä poliittisissa virkanimityksissä voi myös onnistua, kuten tässä Tiilikaisenkin tapauksessa.

        Tiilikaisenkaan tapauksessa ei onnistunut kukaan muu kuin hänet nimittänyt puolue, Kepu.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiilikaisenkaan tapauksessa ei onnistunut kukaan muu kuin hänet nimittänyt puolue, Kepu.

        Minä olen johtajia arvioinut sadoittain Kapi. Paljonkos sinä?


    • Anonyymi

      Ihan samalla lailla kuittaa palkkansa kuin muutkin puoluepoliittisen nimityksen saaneet henkilöt.

    • Ihan riittävän hyvä.

    • Riittävän hyvä on.

    • Ihan jees on Tiilikainen.

    • Anonyymi

      Minkä hyvänsä puolueen poliitikon junttaaminen mihin hyvänsä

      pääjohtajan hommaan on syvältä.

      Jos ne ei saa itseään tungettua Sitraan eläkettä odottamaan,

      niitten pitää puolueen avittamana ohittaa joku pätevämpi kokenut asiantuntija.

      Se on röyhkeää.

      • Joskus valinta onnistuu, kuten Tiilikaisen tapaus todistaa. Kataisen tapauksessa ei ollut hyvä valinta koska johtajaominaisuudet ovat vajavaiset.


      • Anonyymi
        SotilaidenVALIO kirjoitti:

        Joskus valinta onnistuu, kuten Tiilikaisen tapaus todistaa. Kataisen tapauksessa ei ollut hyvä valinta koska johtajaominaisuudet ovat vajavaiset.

        KYLLÄ NÄIN ON pätevä paikkaansa.


    • Anonyymi

      Kepun hallituksessaolo on vaakalaudalla. Siksi kepulaisilla on kiire tehdä poliittisia virkanimityksiä, joiden lopettamista Juha Sipilä vaati vuoden 2015 eduskuntavaalipropagandassaan.

      No, vaalien jälkeen Kepusta tuli pääministeripuolue ja Sipilästä pääministeri ja puheet poliittisista virkanimityksistä loppuivat siihen.

      • Nyt osui nimitys oikeaan henkilöön. Yleensä poliittinen virkanimitys menee persiilleen.


    • Muut johtajaehdollaat ovat Tiilikaista kapea-alaisempia.

    • Anonyymi

      Ministerinä ollessaan Tiilikainen oli aidosti huolestunut sähköyhtiöiden sähkösiirtohintojen riittävistä tuotoista sähköyhtiöille

      • Anonyymi

        Kyllä oli ja hikoili vielä


    • Anonyymi

      Tiilikainen olisi yhtä pätevä vaikka arkkipiispaksi tai armeijan komentajaksi.

      • Anonyymi

        tai vaikka edelleen sinne pellolle.


    • Anonyymi

      Keskustalaisia puolustavan sotilaan mielestä Tiilikainen ihan pätevä johtaja, mutta asiantuntijoiden mielestä meriteiltään EI paras hakija.
      Tavallisesti paras hakija valitaan tehtävään!

      • Olen pari kertaa tavannut Tiilikaisen ja tiedän edelleen mistä puhun kun arvioin johtaa.


      • Anonyymi
        SotilaidenVALIO kirjoitti:

        Olen pari kertaa tavannut Tiilikaisen ja tiedän edelleen mistä puhun kun arvioin johtaa.

        Paperit ja teot puhuvat puolestaan - sekä Suomen kansa.

        Kansalaiset eivät halunneet Tiilikaista enää eduskuntaan, niin Kepu veti Tiilikaisen eduskuntaan keittiön kautta ja nyt antoi Tiilikaiselle uhrautumisesta keskustan hyväksi palkintoviran oikein Geologian tutkimuskeskuksen pääjohtajaksi.

        Maassa maan tavalla, sanoi elinkeinomisteri Mika Lintilä, kun omalle valtiosihteerilleen 650 000 euron ”eläkeviran” antoi!

        "Rahapalkan päälle tulee vielä professorin arvonimi. Ei hassummin maisterismieheltä, jonka opintojen päättymisestä on kulunut 30 vuotta. Tiilikainen on koulutukseltaan maatalous- ja metsätieteen maisteri."
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/974b11fc-3055-4567-b2a4-b8e804e74982

        Meillä Suomessa on rahat niin tiukalla, että heikompiosaisilta on otettava, että riittää roimasti sinne toiseen ääripäähän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paperit ja teot puhuvat puolestaan - sekä Suomen kansa.

        Kansalaiset eivät halunneet Tiilikaista enää eduskuntaan, niin Kepu veti Tiilikaisen eduskuntaan keittiön kautta ja nyt antoi Tiilikaiselle uhrautumisesta keskustan hyväksi palkintoviran oikein Geologian tutkimuskeskuksen pääjohtajaksi.

        Maassa maan tavalla, sanoi elinkeinomisteri Mika Lintilä, kun omalle valtiosihteerilleen 650 000 euron ”eläkeviran” antoi!

        "Rahapalkan päälle tulee vielä professorin arvonimi. Ei hassummin maisterismieheltä, jonka opintojen päättymisestä on kulunut 30 vuotta. Tiilikainen on koulutukseltaan maatalous- ja metsätieteen maisteri."
        https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/974b11fc-3055-4567-b2a4-b8e804e74982

        Meillä Suomessa on rahat niin tiukalla, että heikompiosaisilta on otettava, että riittää roimasti sinne toiseen ääripäähän.

        Kiitos hyvästä kommentista!


    • Anonyymi

      Keskustalaisten tyypillistä palkitsemista veronmaksajien rahoilla.

      • Anonyymi

        Samaa tasoa on Aisa-Ossin johtamiskykyjen arviointikin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samaa tasoa on Aisa-Ossin johtamiskykyjen arviointikin.

        Minä olen Korho-Jorma ihan hemmetin harjaantunut johtajyen arvioinnissa. Sinä et.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Minä olen Korho-Jorma ihan hemmetin harjaantunut johtajyen arvioinnissa. Sinä et.

        Tiilikaisesta on turha enää taittaa peistä.


    • Ei ole Tiilikainen pilkunhässijä.

    • Suomella menisi paljon paremmin jos Tiilikaisen tasoinen johtaja olisi joka postilla.

    • Taitaa olla reservin kapteeni, ainakin.

      • Anonyymi

        Vai majuri?


    Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      78
      1795
    2. Tietysti jokainen ansaitsee

      Hän varmasti ansaitsee vain parasta ja sopivinta tietenkin, suon sen onnen hänelle enemmän kuin mielelläni. Aika on nyt
      Ikävä
      18
      1689
    3. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      16
      1504
    4. 50+ naiset kyl

      Lemottaa sillille mut myös niitte kaka lemottaa pahlle ku kävin naiste veskis nuuhiin
      Ikävä
      19
      1193
    5. En voi sille mitään

      Tulen niin pahalle tuulelle tästä paikasta nykyisin. Nähnyt ja lukenut jo kaiken ja teidän juttu on samaa illasta toisee
      Ikävä
      12
      1184
    6. Välitän sinusta mies

      Kaikki mitä yritin kertoa tänään ei mennyt ihan putkeen..Joka jäi jälkeenpäin ajateltuna suoraan sanottuna harmittaa aiv
      Työpaikkaromanssit
      6
      1172
    7. hieman diabetes...

      Kävin eilen kaverin kanssa keskusapteekissa kun on muutama kuukausi sitten tullut suomesta ja oli diabetes insuliinit lo
      Pattaya
      12
      1136
    8. Annetaanko olla vaan

      Siinä se, tavallaan kysymys ja toteamuskin. Niin turhaa, niin rikkovaa. On niin äärettömän tärkeä, ja rakas olo.. N
      Ikävä
      29
      1121
    9. Miten joku voi käyttää koko elämänsä

      siihen että nostelee täällä vanhoja ketjuja ja troIIaa niihin jotain linkkiä mitä kukaan ei avaa? Ihmisellä ei ole mitää
      Tunteet
      6
      1109
    10. Pakkoruotsi on leikkikieli, jota ei ole tarkoituskaan osata

      Pakkoruotsi on leikkikieli. Ennen leikkikieltä sanottiin siansaksaksi, sitten keksittiin tilalle pakkoruotsi. Pakkoruot
      Kielipolitiikka
      7
      1104
    Aihe