Kun katselee orimattilan kylänraitilla tallustavaa väkeä ei voi olla huomaamatta sitä tosiasiaa että täällä väki niin miehet kun naiset ja nuoret kun vanhat eivät osaa pukeutua muodikkaasti / tyylikkäästi.
Täällä kuljetaan kulahtaneissa huonosti istuvissa halpahallivaatteissa. Harvassa on ne joilla on tyylitietoisuutta.
Orimattilan kaupungin tulisikin palkata joku tyylikouluttaja opastamaan kuntalaisia pukeutumisen suhteen. Ei tänne monikaan halua muuttaa kun näkee minkälaisia landepaukkuja täällä mennä viilettää kuluneissa purkkareissaan ja 90-luvun verkkatakeissa.
Kyllä nykyään pitää satsata pukeutumiseen ja olla trenditietoinen.
Orimattilalainen ei ole tyylitietoinen
16
900
Vastaukset
- Anonyymi
Syy on yksin kertainen kun Orimattilassa ei ole vaatekauppaa ennen kun Prisma saahaan tänne. Lahti on köyhälle kallis paikka ja linja autolla pitäsi mennä.
- Anonyymi
Prismastako niitä muotivaatteita löytää?
Kuule kyllä se on hellssinkiin Stocmanille tai etolalle mentävä. Mutta Hennasta on junayhteys...
Pidetään Orimattila oikeilla raiteilla. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuule kyllä se on hellssinkiin Stocmanille tai etolalle mentävä. Mutta Hennasta on junayhteys...
Pidetään Orimattila oikeilla raiteilla.Totta haastat. Onneksi on Hennasta juna yhteys. Oikeilla raiteilla ollaan Orimattilassa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pidetään Orimattila oikeilla raiteilla.Muoviinko meinasit ihmiset pukea? Etola myy muovituotteita. Sadetakissa kesät, talvet-hieman hankalaa sanoisin.
- Anonyymi
sorry, mutta ei ole yksinkertaisesti rahaa ostaa fiinimpiä vaatteita. Vaatteeni on kirpputorilta ja kaikkea ei löydy sieltäkään sopivassa koossa.
- Anonyymi
Kunnan taso huomioiden Orimattilalaiset pukeutuvat ihan ok. On selvää että Lahtelaiset ovat tyylikkäämpiä kun siellä on muutenkin sivistys eritasolla.
- Anonyymi
Totta. Niitä kun pukee joku eerikki hämäläinen, tiaisen tuomo, sen jälkeen ei kukaan mutta you know repii ne sulta päältä. #Oliomattila #TapolaStylish
- Anonyymi
Minun mielestäni Orimattilalainen on oikein muotitietoinen ja kulkee aina uusimman virtauksen mukaan. Trendit ovat hallussa myös rakkailla Artjärviläisillä.
- Anonyymi
Olen paljon liikkunut maailmalla ja nähnyt jos jonkinlaista tyyliä ja muotia. Kyllä voi oikeestaan ylpeenä sanoa että Orimattilalainen kulkee aivan nyky muodin mukaan. Sen voi itse jokainen todeta vaikka Smarketin kauppakeskuksen kierroksella. Kahvila Marenkissakin on aina fiksusti pukeutunutta väkeä iloisena kahvittelemassa.
- Anonyymi
Vai ei oo tyylitietoinen?
Mulla on leviksen farkut, kauluspaita, musta nahkarotsi ja teräväkärkiset bootsit. Tyylikäs kun Timo TA Mikkonen muinoin.
Terveisin Raksa-Rane Mercedesmies ja rakentaja - Anonyymi
Äly hoi siellä! Kuka hullu tällaisilla kylillä kekkaloi muotiluomuksissa?
- Anonyymi
Ei todellakaan kiinnosta miltä joku näyttää hanki elämä.
- Anonyymi
Rumat ne vaatteil koreilee
- Anonyymi
Orimattila on kuin Pariisi, oli pukeutunut miten vaan on jonkun trendin mukaan.
- Anonyymi
Orimattilassa naiset pukeutuvat todella coolisti, saa päät kääntymään autoilijoilta.
- Anonyymi
Mutta ne ei sinnuu huomaakkaan vaikka kuinka tuijotat. Ottaako kupoliin?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?144576Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy3473781Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja363446Voitaisko olla kavereita?
Haluaisin aloittaa puhtaalta pöydältä sinun kanssasi, tabula rasa. Minä lopetan sinun perääsi haikailun, ja sitten sinäk182980Deodoranttiteollisuus
Annan ilmaisen vinkin. Kyseinen teollisuus voisi alkaa valmistaa kuolleen ruumiin hajua. Olisi varma hittituote, ainakin122543- 2792323
Martinan mies on Suomessa.
Siellä se on Martinan instassa ja täällä on jo ero tullut. Voi että kun huvittaa...3161772- 981743
Maistaisitko sinä näitä valmisruokia?
Terhi Kinnari ja Kinnarin tila voitti Suomalainen menestysresepti -kisan. Makuja Kinnarin tilan kaurapohjaisissa aterioi461459Rukoilimme Länsimuurilla 2000 vuoden jälkeen, Jumalamme oli antanut meille kaiken takaisin
Western Wall, In our Hands. 55th Para. https://www.youtube.com/watch?v=u4BJAppyCSo https://en.wikipedia.org/wiki/55th_81173