Paloturvallisuus liian huono vai mikä oli syy? autopilotti ei toiminut?
Miksi Juha Sipilä hylkäsi Teslan?
14
860
Vastaukset
- Anonyymi
https://tekniikanmaailma.fi/teslan-model-ysta-tulee-maailman-myydyin-automalli-viimeistaan-vuonna-2023-elon-musk-uhoaa-toyota-corollan-ohitukseen-on-viela-matkaa/?shared=1155282-7e5176af-500
taitaa Musk romahtaa kun vety valtaa alaa ja mikä firma siinä ykkönen? - Anonyymi
Tesla Model X:n ylöspäin aukevia ovia en ainakaan haluaisi. Saa päähän tällin kuskin paikalta poistuessa, jos matkustaja sattuu avaamaan oven sopivassa kohdassa.
Tesla Model 3 LR AWD on paljon järkevämpi: rangea riittää, halvempi ja modernimpi. Tai ainakin siihen asti kun Model X facelift pääsee viimein tuotantoon. - Anonyymi
Rahoittanut tommosta kikkeli vehettä, valtion veromarkoilla!
- Anonyymi
Sipilä on Kepu, Leso, insinööri ja pohjalainen, voiko sillä pohjalla mitään järkevää odottaa?
- Anonyymi
ollah suuri tesla
- Anonyymi
Kabulissa tuskin ikinä ajellaan teslalla ja skodalla!🤪🤪🤪
- Anonyymi
asuuko Juha siellä?
Jumala on suuri!
- Anonyymi
Maksaako Teslaan uusi akku 120e
amg? - Anonyymi
Millä Sipilä mut aja
Osti Toyota rav hybriidin- Anonyymi
Hihii, paras vitsi aikoihin. Toisaalta Sipilä on suurin idiootti ja leso ja kaikkea mitä ei normaali ihminen ole, niin voisihan tuo olla tottakin?
- Anonyymi
Teslan ovet avautuvat sisäänpäin.
- Anonyymi
kuten kepun politiikka
- Anonyymi
Siperian oligargi ajelee teslalla -30'C pakkasessa ja kuvailee videoita juutuubiin. Osti myös kavereilleen ainakin 10 kpl Tesloja kavereilleen. Kanava löytyy kun jaksaa kuuklettaa.
- Anonyymi
Ei oo "oligarkki" automiehiä millään tasolla! Ja DSG-laatikkoinen sokota taitaa olla varmempi kuin tesla??? :)
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812926Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka572326Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151733
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1231694Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661317
- 681253
- 581242
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl771191