"Laatusiivous" Jaana

Anonyymi

Laatusiivous Jaana Oy: Ei voi missään nimessä suositella kyseistä firmaa. Tarjosi siivouspalveluitaan Offerillassa, ja työhön suhtauduttiin sen mukaisesti että markalla on tultu tekemään. Siivousaika oli vain melkein puolet sovistusta, siivoojat arvostelivat kotia ja jälki oli huolimatonta. Liekö yrittäjältä unohtunut että Offerillan tarkoitus on tuoda palvelu tutuksi hieman alempaan hintaan, ja näyttää että palvelusta kannattaisi maksaa täyttä hintaa. Tällä työllä näytettiin, että palveluita ei kannata tilata, vaikka saisi ilmaiseksi.

47

5514

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Samanlainen kokemus, ei jatkoon. Ei millään tavalla tehokasta siivousta eikä laadukasta jälkeä. Ote työhön oli "rauhallinen", työasut ei mitenkään ammattilaiset (farkut jne.), ja hanskojakaan ei toinen siivoojista käyttänyt. Olisi myös kohtuullista tulla paikalle 5-10min. aikasemmin, jotta siivouksen kulkua ja ohjeita ehditään käymään läpi ennen työn aloittamista. Paikalle tultiin hitusen myöhässä ja ohjeistusaika oli siivousajasta pois.

      • Anonyymi

        Ei jatkoon


    • Anonyymi

      Ostin Offerillasta Laatusiivous Jaanan ikkunoiden pesun, mutta yrittäjältä ei löytynyt sopivia aikoja ja kun kysyin/ehdotin uusia aikoja, ei enää vastannut viesteihin lainkaan. Tämän ketjun perusteella vaikuttaa ehkä paremmalta, ettei ehkä koskaan päässyt sisälle asti. Offeriltalta saa onneksi rahat taksin. Siivousfirmalle 0/5 tähteä.

      • Anonyymi

        Samoin kävi minulle


    • Anonyymi

      No mulla taas oli ko firma tekemässä kotiin suursiivouksen, meni juuri niinkuin sovittiin. Mukavia ja ystävällisiä työntekijöitä, aion todellakin käyttää uudestaan

    • Anonyymi

      Loistavaa palvelus johtuu hinnalla ! Suosittelen

    • Anonyymi

      Meille piti tulla tämä ”Laatusiivous” mutta siivooja ei ilmestynyt paikalle.

    • Anonyymi

      Hei, minulla ollut taas hyviä kokemuksia ko. firmasta. Ovat käyneet pesemässä ikkunat ja toisella kertaa kotisiivous. Minä olen ollut tyytyväinen.

    • Anonyymi

      Mikään firma ei ole täydellinen, minulla erittäin positiivinen kokemus ko firmasta, teki jopa ylimääräisen tunnin samaan hintaan kun itse olin ilmoittanut siivottavat neliöt väärin. Pelastivat syntymäpäivä juhlani ! kiitos vielä ja suosittelen

    • Anonyymi

      Eivät tosin anna kotitalousvähennystä, joka ikävä ja iso miinus. Ensi vuonna vähennysoikeus jo 60%, tänä vuonna 40%.
      Eikä missään ilmoiteta, ettei vähennystä saa... jopa yrittäjä itse väittää, ettei tiedä asiasta!!!
      Eikö tämä olisi ensisijainen asia tietää????

    • Anonyymi

      Ei ne siivousajat ole väärin, jostain syystä asiakkaat ei vaan ymmärrä.. Jos tilaat 2h se tarkoittaa että on laskettu 1 työntekijälle. Aina menee 2 siivoojaa ni aika tietysti puolittuu eli ollaan 1h. Terveisin siivoja. Tätä ei moni ymmärrä ja asiakkaat suuttuu kun ollaan puolet ajasta vaikka meitä on 2 työntekijää. Myöskin ihmiset ei ymmärrä että jos tilaa perussiivouksen silloin ei hinkata pinttyneitä paskoja. Moni asiakas tilaa itse liian vähän aikaa. Tilaa esim 1h isolle likaiselle omakotitalolle eikä se riitä ollenkaan ja sitten valitetaan kun ei tule puhdasta.

      • Anonyymi

        Harmi 😒


      • Anonyymi

        Miks teidän lafka ei maksa liksoja ???? Toi omistaja on vanha eukko joka o pihall ku lumi ukko
        Blokatkaa koko firma konkkaa vaan
        Tommoset huijarit syö kunnollisten yritysten mainetta siivous alalla


    • Anonyymi

      Yritin tehdä kotitalousvähennystä, mutta yritystä ei löydy ko. päivältä ennakkoperintärekisteristä. Heinäkuussa 2021 oli siivous ja nyt siis turha haaveilla kotitalousvähennyksestä.

      • Anonyymi

        Katso Y-rekisteristä !
        Myös jälkeenpäin voit esittää verottajalle kustannukset


      • Anonyymi

        Voit tehdä kotitalousvähennyksen verotukseen viisi vuotta tehdyn työn jälkeen


    • Anonyymi

      Minä en halua ainakaan sellaista siivoojaa, joka arvostelee kotiani ja valittaa, kuinka pölyistä ja likaista minun kotini on. Sitä vartenhan minä pyysin siivoojan paikalle, että Hän siivoaa kotini puhtaaksi. Enkä pidä siitä, että siivooja oman päänsä mukaan järjestää tavarani ja matot lattialle, kuinka Hänen mielestään on parempi. Tavaroita ei löydy mistään, kun hakemalla kauan aikaa.

      • Anonyymi

        Kuulehan : niillä siivoojilla on niin vähän aikaa , nopsaan täytyy tehdä .. ja paljon !
        Eivät he muista, missä sinun möäöpelisi ovat olleet , miten päin matot olvat
        Ole tyytyväinen, että sait siivoojan ! Turha kitistä , ole inhimillinen !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan : niillä siivoojilla on niin vähän aikaa , nopsaan täytyy tehdä .. ja paljon !
        Eivät he muista, missä sinun möäöpelisi ovat olleet , miten päin matot olvat
        Ole tyytyväinen, että sait siivoojan ! Turha kitistä , ole inhimillinen !

        Edellisn kanssa olen täysin samaa mieltä ; on turha olettaa, että siivoojat muistaisivat eri kotien erilaiset järjestykset = pikkumaista suhtautumista !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuulehan : niillä siivoojilla on niin vähän aikaa , nopsaan täytyy tehdä .. ja paljon !
        Eivät he muista, missä sinun möäöpelisi ovat olleet , miten päin matot olvat
        Ole tyytyväinen, että sait siivoojan ! Turha kitistä , ole inhimillinen !

        Olet nyt ymmärtänyt väärin kannanottoni. Kun asiakas on itse paikalla niin silloin huonekalut ja matot tulevat oikeaan paikkaan. Tässä onkin sellaisesta siivoojasta kyse, joka itse tekee oman päänsä mukaan eikä kuuntele asiakasta. Ei asiakkaan omia tavaroita laiteta sinne, mihinkä asiakas ei niitä halua laitettavan. Kyllä on törkeä siivooja, joka mainitsee asiakkaalle, että kyllä teillä on pölyistä ja likaista. Sitähän varten siivooja onkin kutsuttu siivoamaan asiakkaan kotia.


    • Anonyymi

      pitääkö sitä joka ruojan eurosta saada aina jokin vähennys !

      siivotkaa itse kämppänne ei tarvitse rutista ja saatte vähennyksenne samaan kauppaan.

    • Anonyymi

      Eivät vastaa puhelimeen eikä viesteihin

      • Anonyymi

        KYLLÄ vastaavat !!!!
        Myös sähköpostilla voi ottaa yhteyttä !


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        KYLLÄ vastaavat !!!!
        Myös sähköpostilla voi ottaa yhteyttä !

        No ei kyllä vastaa ei viesteihin ei sähkö postiin ei puhelimeen ihme pulju en suosittele


    • Anonyymi

      Taitaa tämä firma katsoa, kenelle antaa siivouksen ja kenelle ei.

    • Anonyymi

      Ennakonperintärekisteri on monille täysin vieras käsite.
      Lyhyesti: Yrityksen kanssa, joka ei ole ennakonperintärekisterissä, ei pidä tehdä työsopimusta. Jos oikein huonosti käy, niin tappio ei jää kotitalosvähennyksen menetykseen. Selonottovelvolisuus kuuluu työn tllaajalle.
      Jaanan Laatusiivous Oy ei löytämieni tietojen perusteella ole ennakonperintärekisterissä.
      Suomeksi sanottuna tarkoittaa, ettei ole maksanut verojaan, En suosittele asioimaan ko."yrityksen" kanssa.

      https://www.asiakastieto.fi/yritykset/fi/laatusiivous-jaana-oy/31591472/yleiskuva

      https://www.vero.fi/yritykset-ja-yhteisot/yritystoiminta/verohallinnon-rekisterit/ennakkoperintarekisteri/

      • Anonyymi

        Tarkistapa uudestaan , onko rekisterissä vai ei ! =
        löydät Y-numeron !


    • Anonyymi

      Eivät vastaa puhelimeen eivät sähköpostiin tai viesteihin eli ei kannata ostaa offerillan lahjakorttia

    • Anonyymi

      Yllätyksenä tuli, kun teki veroilmoitusta, ettei saa kotitalousvähennystä.
      Harmittaa, koska samalla rahalla olisi saanut toisen firman ja vähennyksenkin, 40%.
      En suosittele, enkä käytä enää jatkossa!

      • Anonyymi

        Sinun olisi itse pitänyt selvittää firman ennakonperintärekisteriin kuuluminen. Koska ei kuulu, niin sinun olisi täytynyt pidättää vero ja tilittää se verottajalle.

        Yrityksen ei ole pakko kuulua ennakkoperintärekisteriin. MUTTA, MUTTA: Tällöin ennakkopidätyksen tekeminen jää palvelun maksajalle eli yrittäjän asiakkaalle. Asiakas veloittaa yrittäjältä tämän verokortin mukaisen veropotin ja tilittää sen sitten verottajalle.

        Pahimmassa tapauksessa harmitus ei jää menetettyyn kotitalousvähennykseen, vaan joudut jälkikäteen maksamaan myös verot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinun olisi itse pitänyt selvittää firman ennakonperintärekisteriin kuuluminen. Koska ei kuulu, niin sinun olisi täytynyt pidättää vero ja tilittää se verottajalle.

        Yrityksen ei ole pakko kuulua ennakkoperintärekisteriin. MUTTA, MUTTA: Tällöin ennakkopidätyksen tekeminen jää palvelun maksajalle eli yrittäjän asiakkaalle. Asiakas veloittaa yrittäjältä tämän verokortin mukaisen veropotin ja tilittää sen sitten verottajalle.

        Pahimmassa tapauksessa harmitus ei jää menetettyyn kotitalousvähennykseen, vaan joudut jälkikäteen maksamaan myös verot.

        En ymmärrä, mitä Sinä tarkoitat. Jokaisen siivousfirman on kuuluttava ennakkoperintärekisteriin. Ei asiakaan tarvitse maksaa siivousfirman veroja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä, mitä Sinä tarkoitat. Jokaisen siivousfirman on kuuluttava ennakkoperintärekisteriin. Ei asiakaan tarvitse maksaa siivousfirman veroja.

        Ymmärrän, että tavallisen ihmisen on vaikea ymmärtää, eikä tämä ole kettuilua.
        On tosiaan tilaajan vastuulla tarkistaa, kuuluuko työn suorittava yritys ennakonperintärekisteriin. Googlaa vaikkapa "ennakonperintärekisteriin kuulumaton", niin ehkä avautuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En ymmärrä, mitä Sinä tarkoitat. Jokaisen siivousfirman on kuuluttava ennakkoperintärekisteriin. Ei asiakaan tarvitse maksaa siivousfirman veroja.

        Ei minkään (siivous)firman ole pakko kuulua ennakonperintärekisteriin. Tosin käytänössä se tarkoittaa, että yrityksellä on veroja maksamatta ja se on siksi poistettu ennakonperintärekisteristä.
        Jos yritys ei ole ennakonperintärekisterissä, niin asiakkaan täytyy pidättää vero laskun (työn) loppusummasta ja se täytyy tilittää verottajalle.
        Jos ei tilitä, niin maksaa sitten kaiken maksamansa - ja kotitalousvähennyksen pois jäämisen päälle vielä verotkin. Ikävä kyllä, mutta totta.

        Yritysmaailmassa tämä on arkipäivää. Jokaisen aliurakoitsijan ennakonperintärekisteriin kuulumisen varmistaminen on itsestäänselvyys...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei minkään (siivous)firman ole pakko kuulua ennakonperintärekisteriin. Tosin käytänössä se tarkoittaa, että yrityksellä on veroja maksamatta ja se on siksi poistettu ennakonperintärekisteristä.
        Jos yritys ei ole ennakonperintärekisterissä, niin asiakkaan täytyy pidättää vero laskun (työn) loppusummasta ja se täytyy tilittää verottajalle.
        Jos ei tilitä, niin maksaa sitten kaiken maksamansa - ja kotitalousvähennyksen pois jäämisen päälle vielä verotkin. Ikävä kyllä, mutta totta.

        Yritysmaailmassa tämä on arkipäivää. Jokaisen aliurakoitsijan ennakonperintärekisteriin kuulumisen varmistaminen on itsestäänselvyys...

        Ei kannata tilata siivousta ennen kuin varmistaa, että saa kotitalousvähennyksen. Olisi parempi siivota itse oman kodin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei kannata tilata siivousta ennen kuin varmistaa, että saa kotitalousvähennyksen. Olisi parempi siivota itse oman kodin.

        Selkokielellä sanottuna: Ei kannata tilata siivousta ennen kuin varmistaa, että yritys kuuluu ennakonperintärekisteriin.
        Jos kuuluu, niin kotitalosvähennykselle ei ole estettä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Selkokielellä sanottuna: Ei kannata tilata siivousta ennen kuin varmistaa, että yritys kuuluu ennakonperintärekisteriin.
        Jos kuuluu, niin kotitalosvähennykselle ei ole estettä.

        Lisäys edelliseen. Googlaa yritys, esim. tässä tapauksessa "laatusiivous jaana ennakkoperintärekisteri", niin tieto löytyy hetkessä.


      • Anonyymi

        Olek'sää noin taitamaton ite ???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olek'sää noin taitamaton ite ???

        En ole. Entisenä yrittåjånä tietojen tarkistaminen palveluja tuottavalta firmalta on minulle itsestäänselvyys.
        Mutta huonosti voi käydä vanhallekin. Kattorempanmeille tehnyt yritys oli ennakonperintärekisterissä ja kaikki ok. Oletin kaiken olevan edelleen kunnossa, kun vuosi sen jälkeen teetin samalla firmalla toisen homman. Vaan eipä enää ollutkaan 🤬
        Jäi saamatta kotitalousvähennys ja nyt pelolla odottelen, maksanko vielä verotkin kaiken päälle...


    • Anonyymi

      Älkää missään tapauksessa ostako ”Laatusiivousjaanalta” palveluja.
      Nämä on varkaita! Pitkäkyntisten mukaan lähti satojen eurojen arvosta omaisuutta!

      • Anonyymi

        Teitkö rikosilmoituksen?
        Millainenhan tämä Laatusiivousjaana on oikein työnantajana?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teitkö rikosilmoituksen?
        Millainenhan tämä Laatusiivousjaana on oikein työnantajana?

        Todella huono ei maksa palkkoja aina joku tekosyy miksi liksat maksamatta
        En todellakaan suosittele tätä firmaa


    • Anonyymi

      En suosittele minäkään tota firmaa. Ei koskaan ilmestynyt paikalle eikä mitään ilmoitusta. Viesteihin vastaaminen hidasta. Onneksi ei onnistunut, kun lukee näitä kommentteja.

    • Anonyymi

      Musta on varsin noloa jos Laatusiivooja Jaanan työntekijät täällä puolustaa omaa firmaansa, koska siltä se ainakin vaikuttaa. Paska firma ei kiitos meille ikinä.

    • Anonyymi

      Meillä tulivat pesemään ikkunat niinkuin oli sovittu. Korkeiden ikkunoiden pesu jäi toiselle kerralle koska pitkää vartta ei ollut mukana. Sen ajan sopiminen oli haastavaa, mutta sekin järjestyi lopulta. Hyvityksenä tästä säädöstä yrittäjä antoi ikkunoidenpesun veloituksetta oma-aloitteisesti. Mielestäni ikkunoiden pesun jälki oli kiitettävää ja toiminta kaikin puolin reilua. Ikkunoidenpesijä oli miellyttävä suomalainen rouva.

    • Anonyymi

      Kyseinen lafka ei myöskään maksa työntekijöiden palkkoja aivan kusetus firma

    • Anonyymi

      Laatusiivous Jaana ei maksa työntekijöiden palkkoja kesällä oli liki kolmen kuun liksat saamatta ilmoituksia tehty ihan jokaiselle viranomaiselle mille pystyy älkää missään nimessä ottako kys firmaa

    • Anonyymi

      JK Mikrobitekniikka Oy on samanlainen , yritys on konkurssissa mutta jatkaa muinamiehinä asiakkaiden kusettamista.

      KHV 06.03.2023 Velkojan konkurssihakemus 0,00 € Verohallinto

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      67
      6489
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      27
      4193
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      270
      2597
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      2030
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      30
      1538
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      97
      1397
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1107
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      55
      1101
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      1046
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      1031
    Aihe