Bmw e39 vai ennemmin e46?

Anonyymi

Tämän vuoden puolella olisi autoa osteltava ja olen kahden vaiheella että ostaisinko e39 vai e46. Joten jos jotkut tietäväiset kertoisi molemmista hyviä ja huonoja puolia ja jotain tietoa ostoa varten.

kumpikin bensa ja diesel kelpaa!

12

81

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Onko noita vielä liikenteessä? Oma E39 oli aivan loppuunajettu jo 10 vuotta sitten. No, jos joku tuollaisen säilönyt, niin älä ainakaan osta E39 touring-farkkua. Siinä takaluukku ja sen toiminnot on toteutettu huonommin kuin Ladassa.

      • Anonyymi

        Muutamia E39 olen keskisuomessa nähnyt ja on kyllä ehdoton suosikki! Mutta joo tiesinkin että se takaluukku farkuissa on huono. Tietääkseni 6 koneella olevat dieselit on tosi kestäviä koneita ja ajaa monta sataa tuhatta jos on hyvällä huoltohistorialla.


    • Anonyymi

      Vastakysymys: Miksi sen pitää olla BMW?

      • Anonyymi

        Se on makuasia, itse olen aina tykännyt kyseisestä merkistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se on makuasia, itse olen aina tykännyt kyseisestä merkistä.

        Okei...

        Itselleni auton valinta on:

        -taloudellisuuden ehdoilla, moottorin koko, ostohinta, ikäluokka
        -korimallin ja kokoluokan tulee olla käyttötarkoitusta vastaavat
        -luotettavuuden ehdoilla, ei vakavia tai kalliita vikoja, kiitos

        Mutta voi kai sen sitten makuasiankin perusteella valita.


    • Anonyymi

      Noi mallit alkaa olemaan loppuun ajettuja ja puoli miljoonaa mittarissa!!!😃😄😃

      • Anonyymi

        mtä sitte

        bmw kestää


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mtä sitte

        bmw kestää

        Ei muuten kestä.


    • Anonyymi

      Huolletun auton ku hommaa! Autoissa ei tosiaan kannata säikähtää suuria matkamittari lukemia ( haja-asutus alueen takseihin kuin myös muihinkin tulee todella nopeasti todella paljon kilometreja) 3-sarjalaine pienempi sisältä ku 5-sarjalaine. Itellä reilu 400 tkm ajettu e39 ja tosi paljon oon tykänny näitten vuosien aikana. Ainoat tielle jättämiset olleet vain renkaan puhkeamiset. Nyttemmin auto seisoo pihassa tyhjän panttina sillä diesel vero on sen vajaa 900€. Se on ihan liikaa! Työssäkäyvänä sen kyllä pystyy maksamaan mutta en sitä periaattesta tee, muuttukoon auto taas maaksi jos se meidät pelastaa.

    • Anonyymi

      Jos käyttöauton tarvitset, niin unohda nuo romut.

      • Anonyymi

        Kukaan ei osta bemaria käyttöautoksi, vaan sillä on aivan muita merkityksiä. Itsetunnon kohentaminen, hyväksynnän hakeminen ja kateuden aiheuttaminen varmaan tärkeimmät.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kukaan ei osta bemaria käyttöautoksi, vaan sillä on aivan muita merkityksiä. Itsetunnon kohentaminen, hyväksynnän hakeminen ja kateuden aiheuttaminen varmaan tärkeimmät.

        Miksi pitäisi kokea kateutta?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1873
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      43
      1436
    3. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1411
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      15
      1384
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1365
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1344
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1327
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1270
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1210
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      5
      1197
    Aihe