Tämän vuoden puolella olisi autoa osteltava ja olen kahden vaiheella että ostaisinko e39 vai e46. Joten jos jotkut tietäväiset kertoisi molemmista hyviä ja huonoja puolia ja jotain tietoa ostoa varten.
kumpikin bensa ja diesel kelpaa!
Bmw e39 vai ennemmin e46?
12
172
Vastaukset
- Anonyymi
Onko noita vielä liikenteessä? Oma E39 oli aivan loppuunajettu jo 10 vuotta sitten. No, jos joku tuollaisen säilönyt, niin älä ainakaan osta E39 touring-farkkua. Siinä takaluukku ja sen toiminnot on toteutettu huonommin kuin Ladassa.
- Anonyymi
Muutamia E39 olen keskisuomessa nähnyt ja on kyllä ehdoton suosikki! Mutta joo tiesinkin että se takaluukku farkuissa on huono. Tietääkseni 6 koneella olevat dieselit on tosi kestäviä koneita ja ajaa monta sataa tuhatta jos on hyvällä huoltohistorialla.
- Anonyymi
Vastakysymys: Miksi sen pitää olla BMW?
- Anonyymi
Se on makuasia, itse olen aina tykännyt kyseisestä merkistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on makuasia, itse olen aina tykännyt kyseisestä merkistä.
Okei...
Itselleni auton valinta on:
-taloudellisuuden ehdoilla, moottorin koko, ostohinta, ikäluokka
-korimallin ja kokoluokan tulee olla käyttötarkoitusta vastaavat
-luotettavuuden ehdoilla, ei vakavia tai kalliita vikoja, kiitos
Mutta voi kai sen sitten makuasiankin perusteella valita.
- Anonyymi
Noi mallit alkaa olemaan loppuun ajettuja ja puoli miljoonaa mittarissa!!!😃😄😃
- Anonyymi
mtä sitte
bmw kestää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mtä sitte
bmw kestääEi muuten kestä.
- Anonyymi
Huolletun auton ku hommaa! Autoissa ei tosiaan kannata säikähtää suuria matkamittari lukemia ( haja-asutus alueen takseihin kuin myös muihinkin tulee todella nopeasti todella paljon kilometreja) 3-sarjalaine pienempi sisältä ku 5-sarjalaine. Itellä reilu 400 tkm ajettu e39 ja tosi paljon oon tykänny näitten vuosien aikana. Ainoat tielle jättämiset olleet vain renkaan puhkeamiset. Nyttemmin auto seisoo pihassa tyhjän panttina sillä diesel vero on sen vajaa 900€. Se on ihan liikaa! Työssäkäyvänä sen kyllä pystyy maksamaan mutta en sitä periaattesta tee, muuttukoon auto taas maaksi jos se meidät pelastaa.
- Anonyymi
Jos käyttöauton tarvitset, niin unohda nuo romut.
- Anonyymi
Kukaan ei osta bemaria käyttöautoksi, vaan sillä on aivan muita merkityksiä. Itsetunnon kohentaminen, hyväksynnän hakeminen ja kateuden aiheuttaminen varmaan tärkeimmät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei osta bemaria käyttöautoksi, vaan sillä on aivan muita merkityksiä. Itsetunnon kohentaminen, hyväksynnän hakeminen ja kateuden aiheuttaminen varmaan tärkeimmät.
Miksi pitäisi kokea kateutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tapahtunut
Poliiseja monta autoa+panssariauto Porista kpäähän päin tänään klo n.20 kuka hurjistunut ?496376Lakea konkurssiin. Asukkaat menettävät asuntonsa
Kuntarahoitus on tänään jättänyt konkurssihakemuksen lakean kaikista kiinteistö osakeyhtiöistä. Kassa on tyhjä, kaikki894496- 494167
Nikkalassa vauhdilla nokka kohti taivasta
Mitähän Darwin sanoisi näistä 4 suomalaisesta, jotka kävivät Haparandan puolella näyttämässä, kuinka Suomi auto kulkee t243358- 1983041
- 402772
mahdollista, että olet ollut iltavuorossa
Ja kotiin päästyäsi tulit palstalle etsimään merkkiä minusta, jos kaipaat yhtään minua niin kuin minä sinua Ei mennyt k132639törniöläiset kaaharit haaparannassa
isäpapan autolla kaahatta 270 km/h metsään https://www.lapinkansa.fi/nsd-kaksi-suomalaista-kuoli-kolarissa-haaparannall/202636- 1551589
Sitä saa mitä tilaa Perussuomalaiset!
https://yle.fi/a/74-20160212 SDP:n kannatus se vain nousee ja Keskusta on kolmantena. Kokoomus saanut pienen osan persu3261519