Tämän vuoden puolella olisi autoa osteltava ja olen kahden vaiheella että ostaisinko e39 vai e46. Joten jos jotkut tietäväiset kertoisi molemmista hyviä ja huonoja puolia ja jotain tietoa ostoa varten.
kumpikin bensa ja diesel kelpaa!
Bmw e39 vai ennemmin e46?
12
165
Vastaukset
- Anonyymi
Onko noita vielä liikenteessä? Oma E39 oli aivan loppuunajettu jo 10 vuotta sitten. No, jos joku tuollaisen säilönyt, niin älä ainakaan osta E39 touring-farkkua. Siinä takaluukku ja sen toiminnot on toteutettu huonommin kuin Ladassa.
- Anonyymi
Muutamia E39 olen keskisuomessa nähnyt ja on kyllä ehdoton suosikki! Mutta joo tiesinkin että se takaluukku farkuissa on huono. Tietääkseni 6 koneella olevat dieselit on tosi kestäviä koneita ja ajaa monta sataa tuhatta jos on hyvällä huoltohistorialla.
- Anonyymi
Vastakysymys: Miksi sen pitää olla BMW?
- Anonyymi
Se on makuasia, itse olen aina tykännyt kyseisestä merkistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Se on makuasia, itse olen aina tykännyt kyseisestä merkistä.
Okei...
Itselleni auton valinta on:
-taloudellisuuden ehdoilla, moottorin koko, ostohinta, ikäluokka
-korimallin ja kokoluokan tulee olla käyttötarkoitusta vastaavat
-luotettavuuden ehdoilla, ei vakavia tai kalliita vikoja, kiitos
Mutta voi kai sen sitten makuasiankin perusteella valita.
- Anonyymi
Noi mallit alkaa olemaan loppuun ajettuja ja puoli miljoonaa mittarissa!!!😃😄😃
- Anonyymi
mtä sitte
bmw kestää - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mtä sitte
bmw kestääEi muuten kestä.
- Anonyymi
Huolletun auton ku hommaa! Autoissa ei tosiaan kannata säikähtää suuria matkamittari lukemia ( haja-asutus alueen takseihin kuin myös muihinkin tulee todella nopeasti todella paljon kilometreja) 3-sarjalaine pienempi sisältä ku 5-sarjalaine. Itellä reilu 400 tkm ajettu e39 ja tosi paljon oon tykänny näitten vuosien aikana. Ainoat tielle jättämiset olleet vain renkaan puhkeamiset. Nyttemmin auto seisoo pihassa tyhjän panttina sillä diesel vero on sen vajaa 900€. Se on ihan liikaa! Työssäkäyvänä sen kyllä pystyy maksamaan mutta en sitä periaattesta tee, muuttukoon auto taas maaksi jos se meidät pelastaa.
- Anonyymi
Jos käyttöauton tarvitset, niin unohda nuo romut.
- Anonyymi
Kukaan ei osta bemaria käyttöautoksi, vaan sillä on aivan muita merkityksiä. Itsetunnon kohentaminen, hyväksynnän hakeminen ja kateuden aiheuttaminen varmaan tärkeimmät.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kukaan ei osta bemaria käyttöautoksi, vaan sillä on aivan muita merkityksiä. Itsetunnon kohentaminen, hyväksynnän hakeminen ja kateuden aiheuttaminen varmaan tärkeimmät.
Miksi pitäisi kokea kateutta?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1411775- 401678
Hei sinä nainen
Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa631430- 681315
Kelan perkeleellinen käytäntö
Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei2161197Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?
Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi2791123- 701093
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää19979- 74955
Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta
Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps106898