Suomi24 Keskustelussa on viikonlopun aikana ollut poikkeuksellisen paljon bottien automaattiseti luomia kommentteja. Pahoittelemme tästä aiheutunutta harmia. Olemme kiristäneet Keskustelujen suojausasetuksia ja kommentointi on toistaiseksi estetty ulkomailta.

Ooppeli on perseestä!

Autoilija

Mitä teillä opelisteilla liikkuu siellä ajukopassa?
Mikä sairaus saa ostamaan Ooppelin? Kuulostaa vakavalta!

21

1631

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • irwin

      no mikäs on sit hyvä auto??? joku nipponi vai??? VITUN TANA

      • Niin

        meillä on honda ja täytyy sanoa että hävettää,
        naapurilla on komea opel,
        oikein ooppeleitten ooppeli.
        Siinä on sitä jotain,
        mutta se ei sovi tälläiselle luuserille kuin minä joten täytyy vain tyytyä tähän.


      • lepO
        Niin kirjoitti:

        meillä on honda ja täytyy sanoa että hävettää,
        naapurilla on komea opel,
        oikein ooppeleitten ooppeli.
        Siinä on sitä jotain,
        mutta se ei sovi tälläiselle luuserille kuin minä joten täytyy vain tyytyä tähän.

        mullakin on Honda ja kyllä vituttaa kun naapuri kurvailee Astra Sportilla. On hienoa aluvannetta ja madallusta ja sporttipakoputkea gromilla.
        Jotain lohtua olen saanut kun muutamana aamuna on saanut roudata kaveria töihin (työpaikat samalla suunnalla) kun Astra on ollut huollossa. Onneksi Hondassa on NIIN huono äänieristys ja osat natisee, että ei tarvitse kuunnella sitä kun se kehuu kuinka Astra lähtee valoista kun siinä on mahtavasti tehoa ja vääntöä. Ja se on kuulemma oikea urheiluauto.














        Joo joo vittu aivan sama millä kinnerillä sitä ajelee...


    • Sick

      Itselläni on todettu olevan bensaa suonissa,
      luonne on tulinen ja tarvitsen alleni auton jota asfaltti tai soratien jyrkässä ylämäen mutkassa ohjatessa voi kiihdyttää.
      Tarvitsen diagnoosin mukaan kulkupelin jolla voi ja uskaltaa vetää mutkiasuoriksi.
      Oikeasti:
      Millään muulla en ole uskaltanut ajaa yhtä lujaa,
      yhtä mutkaista tietä.
      En kyllä yleensä kaahaa, nykyään meillä on ooppeli koska haluan talvisin olla antamassa käynnistys apua tutuille.
      nim. Sorsa TR

    • opelfani

      Opel on kyllä Saksasta, ja hyvä auto.

    • Lebra?

      mua vaivasi ennen lebra ja masennus,
      ajoin toyotalla ja hondalla,
      olin itsemurhan partaalla ja mua
      oksetti istua sielä pyörillä olevan jätöksen sisällä.
      no mun tohtori sanoi että osta opel ja olet vapaa,
      nykyään tienaan ihan hulluna rahaa,
      olen komea ja kaunis,
      laulan kuin lintu ja minua pidetään terveyden esikuvana.
      Aina kun minulle tulee harmaa hius,
      menen vain ooppeliin ja nuorrun ihan silmissä.
      Jos voisin kuvailla miten ihanaksi ja ruusuiseksi
      ooppeli on tehnyt elämäni niin kertoisin,
      mutta se on liian hyvää kerrottavaksi.

    • onneton

      Minä kokeilin akupunktiota, lääkäreitä ja lääkkeitä.
      Ei auttanut, olin kuolla kun jouduin julkisella paikalla menemään jonnekin japanilaiseen tai oikeastaan ihan mihin tahansa ahtaaseen ja tunkkaiseen romuun jossa ei ollut muuta hyvää kuin että ne oli lähes kierrätettäviä.
      No, sitten näin sen: Kadet!!
      Aito 80 luvun kadet.
      KELA maksoi sen lääkehoitona ja onneksi,
      itselläni tuollaiseen laatu autoon olisi ikinä varaa.
      Nyt olen täysin terve, asun kadetissani vaimoni kanssa ja meillä on kolmepoikaa joista kaksi tienaa miljoonan päivässä.
      Minä myyn valokuvia itsestäni,
      ennen ja jälkeen kadetin oston,
      tuhannet sairaat saavat toivoa niistä ja kenties kaikilla on joskus tuo ihmeitä tekevä kadet,
      tai mikä tahansa ooppeli,
      niissä kaikissa on sellaista outoa taikaa

    • Harri344

      Olen ennen uskonut, että ne ovat autotehtaasta. Nyt ymmärrän miksi ne usein talvella ovat niin paskaisia.

    • nimetön

      Isä vainaa tapasi usein autotallista tullessa sitoa köyttä hassusti, hän mutisi ja sanoi usein että : kerää sinä poika rahaa ja osta opel.
      Eräänä päivänä hän sitten lähti riisikupillaan tukkijätkä klubille kuten tavallisesti, no, hän palasi pian takaisin ja kertoi muiden kuolleen nauruun kun hän oli näyttänyt heille keltaista nipponiaan jossa on maailmansurkeimmat sähköikkunat.
      Tuosta säikähtäneenä ostimme yhdessä isukille pienen fiiatin, hän sai sitä ajaessaan paniikkikohtauksen. Työttömän perheen poikana minulla meni 20 vuotta kerätä tarpeeksi rahaa ostaa edes kaikkein vanhin opel mitä löytyy,
      laatu näet maksaa.
      Sillä ajaessa ymmärrän isääni paremmin, hän nähkääs kuoli onnesta istuttuaan autooni.
      Huulet jäivät ooppelin logon muotoon ja hänen viimeiset sanansa olivat: Tämä opel on taivas!
      Ymmärrän häntä koska kokeilin ajaa hänen fiattinsa kartanontaakse, mutta ei....
      eihän sitä pysty ihminen ajamaan, ei ainakaan
      tervejärkisenä.

      • KGB

        Nyt paljastit itsesi.
        Murhasit isäsi jotta perisit sen fiatin.

        Tunnistimme sinut p-kirjainten kaaren muodosta ja tulemme pidättämään sinut.
        Ole valmiina kello 13.

        Langetimme tuomion jo näin etukäteen:
        elinkautinen opel-kulkuneuvon 'onnellisena' omistajana

        ps.
        Peugeot rulaa


      • Ku..

        Ku se viiatti voittaa aina vuaren auto-tittelin, ku se tuaa jotaki uutta myintihi. Ainaski viis kertaa. Montako ooppelilla???


    • jokke

      Onpa sulla murheet.

    • Honda

      Samaa mieltä!!Opel on täys paska, Honda on paras!!! Tunnen monta henkilöä, joilla on Opel ja niistä on ollut vaan riesaa!!!!!!!!!!!! Honda 4ever!

    • Jushi

      Voi saakutti,jotkut ajaa noil kiinan himmeleilläki
      ja haukkuu tääl opeleita
      Äääähhhh

    • provokki

      on tämä aika hupaisaa. jokaisella automerkillä on äärimmäisen kiihkeät VASTUSTAJAT jotka ovat sitä mieltä että ne jotka senmerkkisillä ajavat ovat ehdottomasti idiootteja.

      Kukaan ei pysty sanomaan mikä olisi SE AUTO (DAS AUTO) joka saisi kaikkien ehdottoman kannatuksen. vai onko?

      • elämme.kovia.aikoja

        Koska kyse on makuasioista, koko "keskustelu" on täysin turhaa.
        "Makkarasoppa on kalasoppaa parempaa" -tyylistä huutoa siis.

        Koko keskusteluosion merkitys on miltei täysin kadoksissa, asiallisen informaation saaminen täältä on melkein ellei täysin olematonta.
        Keskenkasvuista solvaamista, sättimistä, rienaamista yms asiatonta.


    • samaapastaa

      Mulla oli Honda ja se oli ihan paska muutamanvuoden vanha mutta alkoi jo ruostua ja nivelet paukkui eli en usko että Opel olisi huonompi

    • wirbauenfurdensieg

      Koko ulostuksen tarkoitus on KÄÄNNYTYS! kuten saksalaisilla keskitysleireilläkin toisessa maailmansodassa. Käänny siis eri uskontoon, niin henkesi voi jopa SÄÄSTYÄ! Tai Jos et taas käänny, niin kaasukammioon mars!!

    • S.k.o.d.a

      Eihän tässä ketään yritetä käännyttää mutta ihmettelen että joku ostaa opelin. Aivan kauhee. Vanha sanontakin aikanaan oli että kaikki autot tulevat lopulta opeliksi, eli susi jo syntyessään. On se kiva ajella kunnon autolla eikä millään romuopelilla.

      • dadaaaaf

        Kerroppa sen "kunnon" auton merkki niin raati sit päättää onko se hyvä


      • Da_daaa

        Oliskohan nimimerkki. Monilla palstoilla ylistää itäautoa ja on fanaattinen


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Millä voin

      Hyvittää kaiken?
      Ikävä
      69
      2197
    2. Jotain puuttuu

      Kun en sinua näe. Et ehkä arvaisi, mutta olen arka kuin alaston koivu lehtiä vailla, talven jäljiltä, kun ajattelen sinu
      Ikävä
      101
      2023
    3. Haluan sut

      Haluatko sinä vielä mut?
      Ikävä
      77
      1642
    4. Hei A, osaatko

      sanoa, miksi olet ihan yhtäkkiä ilmestynyt kaveriehdotuksiini Facebookissa? Mitähän kaikkea Facebook tietää mitä minä en
      Ikävä
      41
      1470
    5. Haluaisin aidosti jo luovuttaa ja unohtaa

      Ei tästä mitään tule koskaan.
      Ikävä
      78
      1446
    6. Ampuminen Iisalmessa

      Älytöntä on tämä maailman meno.
      Iisalmi
      10
      1357
    7. Pohjola kadulla paukuteltu

      Iltasanomissa juttua.
      Iisalmi
      31
      1324
    8. 52
      1228
    9. Synnittömänä syntyminen

      Helluntailaisperäisillä lahkoilla on Raamatunvastainen harhausko että ihminen syntyy synnittömänä.
      Helluntailaisuus
      62
      1180
    10. Mitä tämä tarkoittaa,

      että näkyy vain viimevuotisia? Kirjoitin muutama tunti sitten viestin, onko se häipynyt avaruuteen?
      Ikävä
      28
      1169
    Aihe