Olen saanut muutaman kyselyn tähän, että missä mennään, tänään.
Lahden karateseuran nykyisitä vetäjistä en oikeastaan paljonkaan tiedä, tänään. Hyvin veti ne keikat, mihin minä aikoinani osallistuin.
Nyt täällä joku supo vaikuttaa....
Täältä Thaimaasta tähän
Karaten entiset kuumakallet tänään täällä Thaimaassa
24
<50
Vastaukset
- Anonyymi
Puuh..
- Anonyymi
Uskokaa tai älkää - olen tavannut ammattilaisia myös Chiang Maissa.
- Anonyymi
Wautsi, sähän oot kova anonyymi, että oikein tavannut wooow.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako matsia sinä olet otellut Thaimaassa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Montako matsia sinä olet otellut Thaimaassa?
Chiang Maissa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joku kertoi, että treenien jälkeen, olisi saanut teinipoikana erityistä opetusta itsepuolustuksesta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tässä vielä kaikki, muutaman myös Hua Hinissä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muutaman feikkiottelun myös otellut.
Mutta älä huoli.
Tuotto tarkoituksella. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä tässä vielä kaikki, muutaman myös Hua Hinissä!
Ohhoh aikamoinen olet laatuasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh... oikeesti höh.... ei vaan voi olla totta, että suurin piirtein salamana aikana,. Oikeesti tarvittaessa, kun minä olen itsepuolustus taitamuksia opettanut melkein koko Suomen armeijalle niin...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Höh... oikeesti höh.... ei vaan voi olla totta, että suurin piirtein salamana aikana,. Oikeesti tarvittaessa, kun minä olen itsepuolustus taitamuksia opettanut melkein koko Suomen armeijalle niin...
No tosiaan olet mies paikallaan ollut.
Missä nykyään syötät oravia, sulle vois lähettää pari pussukkaa. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nykyään syötät oravia, sulle vois lähettää pari pussukkaa...... Pähkinöitä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh aikamoinen olet laatuasi.
Ohhoh ja aikamoinen olen ollut laatuani.
Vanha Gubbe, jo.
Hommahan on oikeastaan ihan sama. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missä nykyään syötät oravia, sulle vois lähettää pari pussukkaa.Valinnaisissa olosuhteissa olen koettanut tehdä parhaani.
Vallinneista olosuhteista huolimatta olen koattunut tehdä parhaani.
Erikoisjoukoissa siis palvellessani juoksin matkan melkein tasan kolmetuhatta ja kolmesataa metriä .
Minun Kaveri teki ennätyksensä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valinnaisissa olosuhteissa olen koettanut tehdä parhaani.
Erikoisjoukoissa siis palvellessani juoksin matkan melkein tasan kolmetuhatta ja kolmesataa metriä .
Minun Kaveri teki ennätyksensä.Suatanan paskiaoset... kerron vielä kaikki !!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suatanan paskiaoset... kerron vielä kaikki !!!
Juu juu ja ihan sama ottaako kupoliin, ihan sama.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Valinnaisissa olosuhteissa olen koettanut tehdä parhaani.
Minun Kaveri teki ennätyksensä.Eräänä aamuna ohimennen tapaukseni pysähdytti minut.
Ei hän ollut ohimennen minulle, miten ikinä voisi olla?
Me sitten vain ajauduimme erilleen.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohhoh ja aikamoinen olen ollut laatuani.
Vanha Gubbe, jo.
Hommahan on oikeastaan ihan sama.Kesärenkaat,..
- Anonyymi
Aloitus ON persestä.
- Anonyymi
Karate on Japania ja tarkoittaa, tyhjä käsi. Näillä pelleillä on tyhjä käsi kun he kerjäävät almuja Pattayalla. Romaniasta on saapunut Suomeen paljon mummo karatekoja kerjäämään.
- Anonyymi
Alunperin se tarkoitti kiinalaista kättä, juuret on nimittäin Kiinassa, josta ne levisi Okinawalle, kovimmat sempait tietää, siis ei senseit.
Ja aseitakin karatessa riittää, joten lajin nimi on varsin harhaanjohtava, ehkä kyseessä on vain zen?
Erikois joukoissa ollessani meille vedettiin jumppa kaks kertaa päivässä. Meiät oli jaettu erikois ryhmiin. Jalattomat, kädettömät ja päättömät. Ite kuuluin vielä erikois ryhmään päättömät. Tyhjä pää on japaniliksi 空の頭
Ruoka tunnilla kuunneltiin musiikkeja ja leikin seitsemää samuraita yksin arestissa viivottimella kun varastin naapuri huoneneen sepin täytetyn tomaatin ja tein siitä hassun nasse nenän. Opea ei naurattanut ollenkaan ja ei kyllä itteenikään ku huomasin sen kiehuvan kuumaksi. Sain lempi nimen Supernasse sitten loppu leirin ajaksi. Paluu matkalla pysähyttiin Japanin Haukivuorella ja saatii aseman kiparista pehmisket.Mun karaten tyyli suunta on karata & luikkia. Siinä esitetään erilaisia haasteita ja sitten mennään sängyn alle piiloon ja sanotaan äitille että et avaa ovea ees posti miehelle.
Mulla on kolmen kanin khiai kellohameessa ja propelli kesä hatussa. On tullut voittojakin ja tunnustusta. Kerran voitin pingossa kahvipaketin ja ale kuponnin apskun puffaan.- Anonyymi
Korjaan DOPPARI.!
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2092708
Törkeä eläinsuojelurikos Sonkajärvellä
Pohjois-Savossa Sonkajärvellä noin 40 kissaa ja reilut 10 koiraa on jouduttu lopettamaan kaltoinkohtelun vuoksi, kertoo521906Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.
Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol4071518Jotkut ihmiset pelkäävät syöpää sairastavaa
On hauskaa, kun kertoo jollekin, että "minulla on syöpä". Jotkut käyttäytyvät kuin se olisi tarttuva tauti. Eivät uskall1531483Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis3621389Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden
Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe641278Kääminsä polttanut taksi suomussalmella
Vieläkö sillä hermonsa menettäneellä hulluja ylinopeuksia ajavalla asiakkaansa haukkuvalla( jos ajat paska kyydin hänen251266Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa
Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H141196- 591046
Jorma Uotinen avaa sanaisen arkkunsa TTK-miesparista ja koko uudistuksesta: "Sehän on..."
Tanssii Tähtien Kanssa -parketilla nähdään ensimmäistä kertaa Suomessa tanssiparina miespari kauden alusta asti. Mikko S23938