Urheiluseuran kanssa kerättiin vuoden aikana 52 säkillistä jätteitä, lähinnä makkarapaketteja ja sellaista. Kannatan pääsymaksua pohjoisen kansallispuistoihin.
Vastaukset 4
- Anonyymi
Pääsymaksu kansallispuistoihin saattaisi jopa lisätä roskaamista. Kun tästä kerran maksetaan, niin kaippa siihen sisältyy roskaamisoikeuskin.
Sakko saattaisi auttaa.- Anonyymi
Jaa. Roskaamisoikeus. Siis etelän vetelille ?
- Anonyymi
Ne puistot sitten kai aidattaisiin, kolmemetristä aitaa muutama sata kilsaa? Ja valvontaa ja sellaista, ja kustannukset perittäisiin pääsymaksuina? Valvontaan kuuluisi myös tarkistaa tuodaanko kaikki viedyt pakkausmateriaalit pois lähtiessä, kaikki olisi siis tarkistettava mennen tullen. Suosittelemme....
- Anonyymi
Se aita pitää rakentaa siihen kehäkolmosen kohdalle. Idiootit sisällä ja muut ulkona. Jokainen ratkaisee itse kumpi on sisäpuoli.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra on mukana Suomen huutokauppakeisari -sarjassa
Suomen huutokauppakeisari on tavallisten suomalaisten ohjelma. Sarjan suosiosta kertoo se, että nyt alkaa jo 19. kausi t1051198Paljonko on etäisyytesi kiinnostavaan naiseen km?
Kaipailen tärkeää miestä ja pohdin hänen ajatuksiaan... ❤️85922Kuuleppas
ensimmäiset naissuhteet toimii miehelle eräänlaisena oppikouluna, mutta hän ei välttämättä itse ymmärrä oppineensa mitää237890- 54744
On meillä harvinaisen törkeä valtuuston puheenjohtaja
Ja tyhmä! Kannattaisi googlettaa "julkisuuslaki" ja nojata siihen vasta sitten. Samalla voisi googlettaa muiden kuntien75737Olet mieleni päällä edelleen, J
En voi sille mitään. Ja olen yrittänyt voida, monen monta kertaa. Miten jäinkin näin kiinni sinuun... 😞34652- 59630
- 42592
Mikko Leppilampi loi TTK:ssa ankaran tavan - Jatkaako Veronica Verho haastavaa perinnettä?
Suorien lähetysten juontaminen vaatii rautaista ammattitaitoa ja kovaa työtä. Tanssii Tähtien Kanssa -ohjelmassa on näh29567Oletko miettinyt
Mikä minusta tekee sinulle niin erityisen? Onko se samanlaiset lapsuusmaisemat? Työpaikan liian pitkät katseet? Selvittä30565