Miten saan purettua salaisen puhelinnumeroni , (ei salaiseksi), Hankala pitää salaista numeroa asioidessani mm.. terveysasioissa ... Riittääkö soittaminen Telian konttoriin, vai kuinka ??? terv . nimim "tiedosta kiitollinen mummu.
Salainen puhelinnumero.
7
70
Vastaukset
- Anonyymi
Puhelinnumeron saa näkymään vastaanottajalla kun puhelinnumeron eteen laittaa *31# . Lisäksi puhelimessa on asetus, jolla saa vastaanottajan näkemään soittajan numeron.
- Anonyymi
Sieltähän se operaattorin sivuilta.
- Anonyymi
Minullakin on salainen puhelinnumero, mutta ei siitä koskaan mitään haittaa ole ollut minkään asian hoitamisessa. Asetuksissa tietysti olen sallinut puheluni vastaanottajan nähdä numeroni.
"Salainen" toisin sanoen tarkoittaa, että numeroani ei löydy mistään puhelinhakemistoista tai -luetteloista, joten mainosten tuputtajien on hankala soittaa minulle. - Anonyymi
oma Telian sivulla. Se riittää ettei numero ole Eniro tai Fonecta jaossa.
Nuo suojakoodi auttaa kun joutuu asioimaan sellaisen ihmisen kanssa joille ei halua antaa omaa numeroa. Viesti ja watssapin kanssa numeroa ei saa piiloon.- Anonyymi
Muuta kysyttävää: Miten puhelimella pääsee nettiin? Olisi saatava näkyviin osoiterivi johon kirjoittaa esim. www.iltalehti.fi Android on kyseessä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Muuta kysyttävää: Miten puhelimella pääsee nettiin? Olisi saatava näkyviin osoiterivi johon kirjoittaa esim. www.iltalehti.fi Android on kyseessä.
Avaamalla selain.
- Anonyymi
Tee soittopyyntö,itellä aina ollut salainen osoitetietoja ei näy, nro näkyy soittaessa, kela ja terveys asiat hoitunut hyvin, käy kelan sivuilla lisäämässä nro,samoin terveyskeskukseen,hammashoitoon jne..
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995