On tuommoinen Telian laajakaistayhteys joka sopimus juuri päättyi.
Maksoi vähän alle 40 € kuukaudessa, nyt sitten kun jatkuu listahinnoilla, ja on lasku yli 70 € kuukaudessa.
Onko parissa vuodessa yleinen hintataso noin paljon noussut, vai saako jostain laajakaistan halvemmalla?
Yhteys kotiin L
Anonyymi
1
94
Vastaukset
- Anonyymi
Asun kerrostalossa Helsingissä. Talossa on jokaisessa huoneistossa laajakaista DNA:lta. Se tulee samasta antennipistorasiasta kuin tv-signaalikikin. Hinta sisältyy yhtiövastikkeeseen, eli asukkaat eivät maksa sitä erikseen. 10 megan perusnopeus maksaa muistaakseni 8-9 euroa kuussa.
Jos asukas haluaa nopeamman netin, kuten esimerkiksi minä haluan, hän maksaa sen kuukausittain erikseen. Nopeuteni on 110 megaa, ja maksan siitä muistaakseni 8,90 euroa kuussa ylimääräistä. Nettini kokonaishinta on siis noin 17-18 euroa kuussa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1873076
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.642626- 2032240
- 741886
- 1021793
Kesä, kesä!
Veikkaan, ettet juuri nyt ikävöi minua, ehket enää koskaan? Näkemättömyys on laimentanut tunteet, ja katselet iloisena k91691- 1041509
Miksi sanotaan että Suomella on suuri armeija, tykistö jne.
Asioita tarkemmin seuranneet tietävät että tuolla Ukrainassa palaa kuukaudessa sen verran mitä Suomella on kokonaisuudes2191176- 811130
- 951089