Voi tsiisus! On sitte kuiteski annettava haastattelu vaikka nii vaatimatonta esitetään yks rembrantti ja flyygeli kuvaan mahtu kuiteski:)Se siitä vaatimattomuudesta..Kyllä hyvää voi tehä ilman noitakin!!
Kouvolan sanomat,"leppänen"
12
3414
Vastaukset
- Utelias
Mihin unohtui todellisuus Leppäsestä. Ei kaikki ole kultaa mikä kiiltää...
- kamilla
Jokkerin sanoin "kyllähän joka pojalla yksi miljoona tilillä pitää olla..."
Eli kateelliset puhuu. Missäs sitä olisi pitänyt haastatella, jossain kämäsessä kuppilassa?? Omassa kotonaan tuo haastattelu oli tehty, en nää siinä mitään pousailun makua että taustalla oli flyygeli ja iso maalaus (joka oli niitä harvoja jonka on itse asuntoonsa ostanut). Jos satuit ihan lukemaan jutun pelkkien kuvien katsomisen lisäksi niin ei sieltä kyllä mitään itsekehua kuultanut läpi.
Jokkeri on ihana ihminen, oikeasti vaatimaton. Sen näkee ulkokuoresta. Vaatimattomuus ei tarkoita sitä että eläisi nuukasti, vaan se tulee luonteesta. Luulenpa että haastattelua on saanut ruinata jonkun aikaa ennenkuin on siihen heltynyt.- Ei kateellineen
Mites ne nuoret pojat? Tesitkö?
- kamilla
Ei kateellineen kirjoitti:
Mites ne nuoret pojat? Tesitkö?
Taidan tietää mistä puhut. En voi lähteä vannomaan että onko vaiko eikö ole, sen kuitenkin tiedän että naista ei Jokkerin elämässä ole ollut vähään aikaan, ei sen "vakavemman perhenperustamisyrityksen" jälkeen jonka haastattelussaankin mainitsi.
Jokkerin ympärillä pörrää milloin mitäkin lätkän pelaajaa mutta tosiasiassa ne on vaan häntäkärpäsiä, jotka yrittää Jokkerista hyötyä. Sinänsä erikoista, että ei Jokkerikaan mikään tyhmä mies ole, kyllähän se näkee milloin joku on kiinnostunut hänen seurastaan ja milloin rahoistaan. - tiedontie
Kaveri kuuluu vapaamuurareihin ja on suuremman luokan egoisti. Kunnon omaanpussiin pelaaja aina mahdollisuuden tullen, kierompaa ihmistä saa hakea.
Itse en tämän tyypin kanssa mitään kauppoja tekisi. - jnn
tiedontie kirjoitti:
Kaveri kuuluu vapaamuurareihin ja on suuremman luokan egoisti. Kunnon omaanpussiin pelaaja aina mahdollisuuden tullen, kierompaa ihmistä saa hakea.
Itse en tämän tyypin kanssa mitään kauppoja tekisi.Eli ei tarjonnut sulle viikonloppuna?
- tiedän tyypin
tiedontie kirjoitti:
Itse en tämän tyypin kanssa mitään kauppoja tekisi.Vapaamuurareista en tiedä mutta Kyllä Jouko on reiluimpia kavereita mitä tunnen ja lisäksi asiallinen lääkäri.
- potilas
tiedän tyypin kirjoitti:
Vapaamuurareista en tiedä mutta Kyllä Jouko on reiluimpia kavereita mitä tunnen ja lisäksi asiallinen lääkäri.
Kertakaikkiaan loistava ja asialleen omistautunut lääkäri jonka potilaana on turvallinen olo!
- marjuska
eduskuntana,on huumorimiehiä jollaisista minä tykkään
- marjuska
eduskuntaan ;)
- sssss
Leppänenhän elää ja käyttäytyy kuin entisaikojen ruhtinaat ja tekee töitä kuin hullu. Tunnen hänet jotenkin ja tiedän että hän on loppujen lopuksi hyvin yksinäinen ja masennukseen taipuvainen.
- 1180
nii oo sää sitte "jokkerin" kaveri jos susta on nii yksinäinen...:) voi jeeeeesus
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelen sinua nyt
Ajattelen sinua hyvin todennäköisesti myös huomenna. Sitten voi mennä viikko, että ajattelen sinua vain iltaisin ja aamu645602Vaistoan ettei sulla kaikki hyvin
Odotatko että se loppuu kokonaan ja avaat vasta linjan. Niin monen asian pitäisi muuttua että menisi loppu elämä kivasti204217Yritys Kannus
Mää vaan ihmettelen, julkijuopottelua. Eikö tosiaan oo parempaa hommaa, koittas saada oikeasti jotain aikaiseksi. Hävett172906- 1532181
- 171916
Työkyvyttömienkin on jatkossa haettava työtä
Riikalla ja Petterillä on hyviä uutisia Suomen työttömille: ”Toimeentulotuen uudistus velvoittaa työttömäksi ilmoittaut1261749- 951377
- 681154
Harmi, se on
Mutta mä tulkitsen asian sitten niin. Olen yrittänyt, oman osani tehnyt, ja saa olla mun puolesta nyt loppuun käsitelty171126Maailma pysähtyy aina kun sut nään
Voi mies kuinka söpö sä oot❤️ Olisin halunnut jutella syvällisempää kuin vaan niitä näitä. Se pieni heti sut tavatessa o77978