kiinalaiset diesel-lämmittimet kokemuksia

Anonyymi

Onko monikin asentanut nuita veneeseen ja mitä kokemuksia niistä on ? toimivuus, kulutus ja asennuskokemuksia ? Kumman edullisia näkyvät olevan kun on tottunut että lämmitin maksaa lähemmäs tontun, kotimaiset siihen vielä lisää ?

10

1364

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hyvin on toiminut nyt kolmatta vuotta kuomullisessa yhteys- ja kalaveneessä. Maksoi kaikkine härpäkkeineen jotain 140 euroa.

Ostin ihan uteliaisuuttani. Otin asian siltä kantilta, että jos hönkii lämpöä pressun alle reilun 20 minuuutin siirtymäajossa tai tunnin kalareissuilla, niin ihan kiva. Ja kyllä on tominut ja lämpöä tulee todella nopeasti mikä oamssa käytössäni on plussaa.

Ja kaikille viisastelijoille ja elvistelijöille nyt jo vaan tiedoksi, ettei edes 500 euron lämmitin koskaan ole ollut mikäään vaihtoehto tai edes harkinnassa. Tonnin kamppeista puhumattakaan. Veneen arvo on jotain 2500 euroa.

140 euro maksoi enkä ole katunut, enkä kadu vaikka ei enää huomenna toimisikaan. On jo maksanut itsensä. Isoon ja hintavaan matkaveneeseen voi hyvinkin olla perusteltua hankkia kalliimpi lämmitin. Mutta se on sitten jo eri asia.

• Anonyymi

Älä yritä jekuttaa. Kiinalainen kopio paska on ihan hanurista. Köyhät ostaa vain laatua, rikkaat tilaa Kiinasta. Niillä on vara tilata uusi samanlainen kuukauden välein hajonneen tilalle. Köyhät käyttää samaa laatu konetta vuodesta toiseen.

• Anonyymi

kumma juttu kun melkein kaikki käytettynä myydyt wallakset on kaikki järjestään jostain rikki. Mahtaa olla kalliit varaosat kun päädytään myymään koko rotja ennemmin kun korjataan ja jatketaan itse kääyttöä

• Anonyymi

Enpä tiedä mitä sanoa muuta kuin että olen muutaman kerran pitänyt verstaalla päällä mutta käryää niin että ei pysty olemaan. Ja ihan sama vaikka laittaa vehkeen ulos ja lämpöputki vaan sisälle. Olisko viallinen laite sitten

• Anonyymi

Tähän mä voisin sanoa sen verran,että tossa viereisessä huoneessa pöhisee parhaillaankin tällainen parjattu Kiina-lämmitin. En uskalla valvomatta jättää,eli en luota, mutta nyt on jo muutaman päivän ollut valvottuna päällä,ja on nytkin. Ei mitään ongelmaa, savut menee avotakan hormiin, lämmittää kämpän (140 m2) 18,4 asteeseen vie löpöä tankillisen (n. 8 l) 10 tunnissa ja on säästänyt jo tänään supersähköpäivänä liki itsensä takaisin. Eli en uskalla suositella,mutta itselle ollut täydellinen laite..

• Anonyymi

Neljän kiinanpaskan kanssa tappelin aikani ja heivasin hiiteen. Yksi oli susi jo tehtaalta tullessaan, toinen pelasi viikon toista, kahden kanssa sitten menin nelisen vuotta, ja kannibalisoin aikani niitä kahta paskaa, kunnes meni hermot ja ostin kunnon laitteen. Onhan nuo varmaan ihan ok jos jaksaa harrastaa, ja tuurilla saa jotain hyvääkin.

• Anonyymi

Tuollaiseen ”uurastukseen” nyt ei usko Erkkikään.

• Anonyymi

Toivottavasti on häkähälyttimet veneessä!

• Anonyymi

Häkävaroitin on veneessä lämmitystavasta riippumatta.

• Anonyymi

Ostin 110 eurolla tuollaisen 8 kw mallin ebaystä. hyvin toimi mutta ensimmäisen talven jälkeen hallintapääte lakkasi toimimasta. uuden sellaisen tilaus kiinasta kesti melkein 2 kuukautta. Suomesta olisi saanut kolminkertaisella hinnalla. Joo lämmitin toimii, vieläkin kahden kesän jälkeen, mutta ylösnostopäivänä kun oli 2 astetta ilma ja meri 6 astetta, niin vaivoin sai meriläisen sisätilat 15 asteeseen asti. Uutena ja ekana syksynä sillä sai mukavasti yli 20 astetta vaikka avotilassa iso kuomu.
      virran kulutus on hurja. Ja, se digitaalinen käyttöpääte sulkee lämmittimen pois itse jos vähänkin akku heikompi, ja läiskää error lukeman perään. Sitten niistä ohjeista, niin mukana tuli sellainen puolen kämmenen kokoinen sekava ohje joka kirjoitettu jollain puolen millimetrin fontilla, eli täysin hyödytön. kaikki ohjeet joutui katsomaan youtubesta kun satunnaiset käyttäjät niitä tehneet.
      silti, hintaansa nähden hyvä hankinta. aurinko nousee lännestä ennen kun lättäsen 1200 euron läjän seteleitä johonkin suomalaiseen tai saksalaiseen alimitoitetun tehoiseen lämmittimeen. niin se vaan menee, meillä normaaleilla köyhillä kuolevaisilla. uutta kiinalaista kehiin jos vanha hajoaa, tavalla tai toisella.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      120
      1777
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      99
      1588
    3. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      48
      1109
    4. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      44
      1000
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      29
      929
    6. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      50
      856
    7. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      44
      822
    8. Olet myös vähän ärsyttävä

Tuntuu, että olet tahallaan nuin vaikeasti tavoiteltava. En tiedä kauanko jaksan tätä näin.
      Ikävä
      37
      790
    9. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      56
      778
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      37
      760
    Aihe