Eli oon siis vuonna 2007 syntynyt tyttö ja mulla alkoi ekat menkat isäinpäivänä ja ne kesti sen 4 päivää mitä sovelluskin näytti mutta sen jälkeen mulla ei oo ollu menkkoja ja nyt on siis 26. huhtikuuta 2021.
Missä vaiheessa mun täytys mennä lääkärille?
menkat myöhässä 108 päivää!
3
106
Vastaukset
- Anonyymi
Lääkäriin on syytä hakeutua, jos aiemmin säännölliset kuukautiset jäävät pois yli kolmeksi kuukaudeksi. Raskauden mahdollisuus on aina muistettava vuodon jäädessä tulematta.
- Anonyymi
En voi mitenkään olla raskaana, koska en ole ollut yhdynnässä.
- Anonyymi
Eli sinulla on ollut kerran kuukautiset, mutta ne eivät ole tulleet uudestaan? Alussa menkat saattavat olla epäsäännölliset. Mistään taulukosta tai sovelluksesta tuskin pystyt niiden väliä tai niiden kestoa arvioimaan. Joka tapauksessa olet kai koululainen, joten voisit käydä puhumassa asiasta kouluterkkarin kanssa. Tavallaanhan sinulla ei ole vielä ollut säännöllisiä kuukautisia, jos on ollut vain yksi kuukautisvuoto. Eli kuukautisten puuttumisen syy voi olla mikä vaan. Ihan mielenrauhan vuoksikin asiaa voisi jo selvitellä.
Välttämättä ensimmäiset kuukautiset eivät ole vielä olleet ihan oikeat kuukautiset siinä mielessä, että munasolu ei välttämättä ole irronnut. Vuoto on voinut olla nk. tyhjennysvuoto. Mitä vastaan taas puhuu varsin normaali vuodon kesto. Joka tapauksessa kun kuukautiset ovat kerran alkaneet, niin seuraavan vuodonkin olisi pitänyt kohtuullisessa ajassa tulla. Tuo on hyvin pitkä vuotoväli.
Kuukautiset voivat jäädä pois muistakin syistä kuin raskaus. Yksi yleinen syy on laihdutus. Myös voimakas stressi ja hyvin runsas liikunta saattavat haitata hormonikiertoa.
https://www.terveyskirjasto.fi/dlk00705
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .894600Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631403133Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen503125Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi4032202Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2311348Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito111223- 761207
- 671097
Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde301084Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että112999