Millainen luonne olet?

Anonyymi

entä ikävöimäsi ihminen?

38

750

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Lempeä.sosiaalinen,oikeudenmukainen paitsi nilviäiset pitäisi nitistää. Nitäkin on.

    • Anonyymi

      Just tuli palautetta mulle että olen touhukas, nopea. Pimeetä että mua kuvaillaa sosiaaliseksi luonteeksi, vaikka oikeesti olen introvertti.

      Mies taasen ei saa aikaan oikeen mitään. Se miettii varmaan kymmenen vuotta ekaa siirtoaan ja sittenkin se nukahtaa puolivälissä matkaa ja alkaa luovutusfiilis.

      Se ei kestäis oikeesti päivääkään mun temppoa ja vauhtia millä mä hoidan asioita.
      Asiat tapahtuu heti, eikä 15 päivä ja vaikka sanoisin että teen sen kohta. Kuuluu jotain minuutti niin oon jo tekemässä sitä.

      Mun tahtini on kova ja asiart ei jää roikkuun kun mä olen paikalla.

      Ikävöimäni mies on ehkä liian hidas mun kelkkaan, sillä hän tarvinnut nytkin ekaan siirtoonsa 2013-2016 vuodet ja seuraavaa se miettikin melkein 6 kk lisää ja siitä meni taas varmaan melkein vuosi.

      Mua sanotaan kärsimättömäksi ja mun tahti onkin sitä kuvastava. Entisessä avoliitossani, exä kun sanoi että tekee jonkun kohta, tiesin että sen kohta on muutamien kuukausien päässä ja mä en ehdi nyt odottaa että se etana pääsee vauhtiin, joten potkin etanaan vauhtia ja kyllä siihen tulikin vauhtia 100 kertaisesti kun se tajusi että minä ja porakone lähellä seinää tai minä ja tietokone lähekkäin. Se hyppäs samantein tuolistaan ylös ja huusi "Mä hoidan sen! Sä täystuho irti porakoneesta"

      Ok. mä vähän manipuloin sitä etanaa vauhtiin, sillä tiesin sille olevan arka paikka minä liian lähellä kodin viihde-elektroniikkaa tai asunnon rakenteita työkalujen kans. Tiesin että se säikähtää, koska se tunsi mut ja tiesi että mä en uhittele vaan oon oikeesti tekemässä mitä sanon jos joku osaavampi ei asiaa tee.


      Mutta näin etanoihin saa sen potkun perseelle että se vauhti pääsee siihen samaan tempoon kun mulla itselläkin on. Hmm.. outoo että iso osa miehistä ketä tapaillu tai seurustellu on ollu noita "joo kohta, sitten joskus, ehkä jos kun jaksan tästä sitten ehkä vuonna 3000 .." ja mä taas tällanen "heti heti heti, nyt, nyt nyt, VÄLITTÖMÄSTI" tyylinen

    • Anonyymi

      Olen kuin mua ei olisi.

    • Anonyymi

      Olen rauhallinen ja haaveileva. Hän vastakohta 🤣

    • Olen harkitseva, rauhallinen.

      hän... ei ole mutta silti <3 tykkään, vastakohta.

    • Anonyymi

      Tiettyyn pisteeseen saakka erittäin ymmärtäväinen! Liian sinisilmäinen!
      Hänestä en tiedä, eikä se mulle kuulukaan 👍

    • Anonyymi

      olet horoskooppi, täysin ruikkua päivin öin pidättelevä ötökkä, vaikka et käytä alkoholia, niin silmäsi kertovat vain ylirasittuneesta omahyvästäsi, vain jostain menettämästä, eikä tuolla ole yhtään mitään toiselle, sun on menetys, siksi kerroit, moro.......
      https://www.youtube.com/watch?v=dN61WU57zBw

    • Anonyymi

      Sikamainen

    • Anonyymi

      On hän kettumaisen ihana.🤭

    • Anonyymi

      Olen aika ärsyttävä, tylsä, mitäänsanomaton ja sosiaalisesti nolo joten siksikin olen varmaan naimaton sekä sinkku.

      • Anonyymi

        Monet sinkut on naituja ja olleet parisuhteissa.

        Vai väitätkö oikeesti tosissas olevasi neitsyt, joka ei oo koskaan seurustellu kenenkään kans?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monet sinkut on naituja ja olleet parisuhteissa.

        Vai väitätkö oikeesti tosissas olevasi neitsyt, joka ei oo koskaan seurustellu kenenkään kans?

        Ompas sinulla aika yksipuolinen katsomus. Jos tuntematon niin välttämättä haluat tietää niin en ole neitsyt ja voi sitä olla tuota mieltä itsestänsä vaikka olisikin seurustellut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ompas sinulla aika yksipuolinen katsomus. Jos tuntematon niin välttämättä haluat tietää niin en ole neitsyt ja voi sitä olla tuota mieltä itsestänsä vaikka olisikin seurustellut.

        Ehkä hän on tietävinään sinusta kaiken, jopa sen kuka olet. Täällä on näitä hassuja.


    • Anonyymi

      Liian monta kertaa rikottu. Viihdyn yksin ja olen arka.

    • Anonyymi

      Oikeasti ihmisellä on niin monta luonnetta kuin hän tuntee muita ihmisiä. Kukaan ei ole ihan samanlainen kahdelle eri ihmiselle. Sulla saatan olla ihan erilainen kuin hänelle ketä rakastan.

      • Anonyymi

        Väärin, ihmisellä on kyllä tietynlainen luonne siellä pohjimpana ellei ole jakomielitautinen. Kaikille et vaan ehkä paljasta niitä sielusi syvempiä syövereitä.


    • Anonyymi

      Olen
      E = Ekstrovertti (asenne ympäristöön)
      N = Intuitiivinen (tapa hankkia informaatiota)
      F = Tunteva (päätöksenteon peruste)
      P = Spontaani (elämäntyyli) O

      https://www.evermind.fi/enfp-persoonallisuus/

      Olen kuitenkin ainoaa ekstroverttityyppiä, joka palautuu osittain kuin introvertti (oma rauha tai läheisten kanssa). Vain E ja N ovat suhteellisen vahvat, ja minusta on myös jonkin verran T ja J ominaisuuksia. Silloin kun elämässä on hyvin haastavaa, muutun INTJ-suuntaan. Käperryn itseeni, ja hoidan asiat tunteilematta ja pidän asiat järjestyksessä.

      Veikkaan, että hän on INFP tai jopa INFJ. Hän piti töissä asiallista linjaa (T vaikutelma), mutta tunneihmisen näkee ilmeistä, lämmöstä, mikroilmeistä kun kuohahtaa (vaikka pokka pitää) tai siitä, että hän vetäytyi kun on-off-kaukoparisuhteessa meni huonosti ja veetutuksen takia hän vetäytyi enemmän sivuun muista. Myös ne suuret sanat mitä hän on joskus sanonut ääneen, kertoo tunneihmisestä. Heittäytyminen uuteen alkuun ja rohkeus siinä vahvistaa kuvaani INFP persoonasta. Hän on selkeästi sosiaalinen I ja selvä N.

      Itseasiassa itselleni sopivin kumppani on varmaan INFP tai INFJ.

      • Anonyymi

        Jaa mä oon XX (46, XX) ja Hän on todennäköisesti XY (46, XY). Toisaalta hän voi olla m ja minä L. Kauheen vaikee sanoo näistä kirjainhössötyksistä.


      • Anonyymi

        Noi on mielenkiintoisia. Mä oon INTP, ja I ja N on selkeimmät ja vahvimmat, siis päivänselvät. P/J on itsellä selvästi kyseenalaisin että kumpi se on, en ole itsekään kovin varma. Tuo oli silmiä avaava ajatus, että varmaankin ne liukuvat riippuen koetusta stressistä yms.
        T taasen on se itselle luontainen, mutta mulla on aina ollut vahva halu kehittyä F suuntaan. Sitä on hieman vaikea selittää. Ikäänkuin on olemassa kehityspotentiaalia siihen suuntaan, kunhan ympärillä on oikeanlaisia ihmisiä ja kokemuksia. Ja oon pitänyt sitä sellaista järkevää tutkijatyyppiä sinä, mistä haluan itsessäni etäämmälle. Ettei mee liian järjelliseksi, miksi helposti menee.


      • Anonyymi

        "Silloin kun elämässä on hyvin haastavaa, muutun INTJ-suuntaan. Käperryn itseeni, ja hoidan asiat tunteilematta ja pidän asiat järjestyksessä."

        Tuosta tuli vielä mieleen, että ehkä säilyttääkseen oman voimakkaan herkkyyden on pakko olla sekä F että T piirteitä. Ilman F piirteitä ei ole sitä herkkyyttä ja T piirteet auttavat sen kanssa elämisessä. Jotta se säilyy.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Silloin kun elämässä on hyvin haastavaa, muutun INTJ-suuntaan. Käperryn itseeni, ja hoidan asiat tunteilematta ja pidän asiat järjestyksessä."

        Tuosta tuli vielä mieleen, että ehkä säilyttääkseen oman voimakkaan herkkyyden on pakko olla sekä F että T piirteitä. Ilman F piirteitä ei ole sitä herkkyyttä ja T piirteet auttavat sen kanssa elämisessä. Jotta se säilyy.

        Itse olen INFP ja aina ollut hieman vaikeaa ymmärtää T-tyyppejä kun elää itse niin tunteella :)


    • Anonyymi

      Hän osoittautui olevan kylmä ja laskelmoiva tyyppi.

      • Anonyymi

        Pidä itsesi kurissa. Typerys.


    • Anonyymi

      Millainen itse olet?

    • Anonyymi

      Ihan siis täysin kelvoton oon

    • Anonyymi

      Yhtä sekaisin kuin minäkin. Kaksi samanlaista sielua jotka sekoaa ilman toista.

      • Anonyymi

        🤣🤣 Taitaa olla näin 😍


    • Anonyymi

      Olen ihan helvetin hankala tyyppi mutta hän on 100 kertaa hankalampi. Ilmankos asiat on niinkuin on.

      • Anonyymi

        Haastetta :)


    • Anonyymi

      Kuulema olen vaikea luonteeltani. Enpä ikävöi ketään, ei kenenkään tarvi katella näin vaikeaa ihmistä.

    • Anonyymi

      Olen joskus liiankin myötäilevä luonne mutta siihen on vähitellen tulossa muutos. Useimmiten mukava mutta on myös taipumus "piikitellä" asioissa. Huono tapa mutta rakkaudesta se hevonenkin potkii. Hän on itsekäs, oman arvonsa tietävä, pysyy järkkymättömänä mielipiteissään.. silti äärimmäisen mukava ja myötäileväkin. Kaksi ihmistä, yliluonnollinen kemia ja silti äärimmäisen sopimattomia toisilleen.

      • Anonyymi

        Paljon hän sua vanhempi ?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Paljon hän sua vanhempi ?

        Ei yhtään.


    • Anonyymi

      En itseasissa tiedä edes hänen nimeään eilen nähtiin sattumalta kaupassa.

    • Anonyymi

      Lämmin kovan kuoren alla veikkaan

    • Anonyymi

      En tiedä yhtään minkälainen luonne minua kiinnostavalla ihmisellä on, en tiedä hänen nimeäkään.

    • Anonyymi

      Olen sosiaalinen erakko. Mieheltä

    • Anonyymi

      Hmm olemme täydentävät vastalohdat. Minä oletan hän muistuttaa etrei pidä olettaa. Minä vaadin nopeaa keskustelua. Hän harkitsee mitä sanoo seuraavaksi. Minä luen rivien välistä hän tekstin tekstinä. Hän saa minut nauramaan ja minulla on hyvä olla hänen kanssaan. Mutten en tiedä onko hänellä lopulta samat tunteet. Aina kun saan vähän aukeamaan.. juttu pysähtyy.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Maksetaanko Vornaselle palkkaa 2 viikon sairaslomasta

      Eli torstain kännistä 2 viikon palkallinen sairasloma? Saako muut duunarit myös rännätä 2 viikkoa työnantajan laskuun?
      Perussuomalaiset
      328
      3048
    2. Miksi tunnet vetoa..

      Miksi tunnet vetoa juuri häntä kohtaan? Mikä sen saa aikaan?
      Ikävä
      106
      2253
    3. Mitä te palstan ihanat naiset

      Ajattelette hyvin viisaista miehistä, jotka ovat koko ajan jotenkin oudosti väärässä? Vaikka älykkyysosamääräsi olisi 21
      Sinkut
      87
      1675
    4. Tapaus Vornanen

      Se oli torstai-ilta ja kansanedustaja Vornanen oli juhlimassa seurueensa kanssa pitkän edustusviikon jälkeen. Baarissa o
      Maailman menoa
      194
      1588
    5. Nainen, kohtelin sua kuin paskaa

      Ja silti odotin että annat kaiken anteeksi. Yllätyin kun niin ei käynytkään. Olethan kaikin puolin alle mun tason ja sun
      Ikävä
      67
      1385
    6. Nainen, seuraan sun uutta elämää

      Hieman naurattaa tuo sun uusi rooli 🤭. Kun et sovi siihen mitenkään. Mutta pakkohan sulla jokin paikka olla missä hämme
      Ikävä
      55
      1273
    7. Voi hitto Rinsessa säikähdin

      Että olitkin silloin joku huijari. Huh, sano ettet ole.
      Ikävä
      12
      1104
    8. Olet kaikki mitä ikinä tahdonkaan

      Voi sinä ihana Jarno olet just se ihminen keneen menin täysin ihastumaan. Kuin salama kirkkaalta taivaalta meidän koht
      Suhteet
      21
      1098
    9. Ilona Siekkinen

      Onko Ilona Siekkinen todellinen henkilö vai tekoälyllä luotu henkilö? Koostettu monesta eri kuvasta ja liitetty yhteen m
      Yhteiskunta
      2
      1059
    10. AVARN Security ja julkisen toimeksiannon laiton henkilörekisteri

      Kyseessä ei ole VR:än ylläpitämä, vaan Avarnin laiton henkilörekisteri. https://www.is.fi/kotimaa/art-2000000482739.htm
      Turvallisuuspalvelut
      13
      931
    Aihe