Kaippa se on hyväksyttävä sitten

Anonyymi

Loppuelämä yksin taitaa mennä. Ei löydy oikeaa rinnalle.

40

3406

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä kaikki siihen vaikuttaa? 🤔

      • Anonyymi

        No ei sellaista taida olla sellaista sopivaa. Ihmistä joka pitää arjesta ja yksinkertaista asioista. Sellaista jonka kanssa jutut ja tarpeet osuvat yksiin. On turvallinen olo ja kaipaa aina vierelle. On luotettava ja sitoutuva.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sellaista taida olla sellaista sopivaa. Ihmistä joka pitää arjesta ja yksinkertaista asioista. Sellaista jonka kanssa jutut ja tarpeet osuvat yksiin. On turvallinen olo ja kaipaa aina vierelle. On luotettava ja sitoutuva.

        Täällä toinen samanmoinen


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sellaista taida olla sellaista sopivaa. Ihmistä joka pitää arjesta ja yksinkertaista asioista. Sellaista jonka kanssa jutut ja tarpeet osuvat yksiin. On turvallinen olo ja kaipaa aina vierelle. On luotettava ja sitoutuva.

        Samaa olen tuumaillut itsekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No ei sellaista taida olla sellaista sopivaa. Ihmistä joka pitää arjesta ja yksinkertaista asioista. Sellaista jonka kanssa jutut ja tarpeet osuvat yksiin. On turvallinen olo ja kaipaa aina vierelle. On luotettava ja sitoutuva.

        sama tääl


    • Anonyymi

      Ei kai tuollaisen takia kannata katkeroitua. Eiköhän normaali ihminen pärjää oikein hyvin yksinkin!

      • Anonyymi

        Juuri niin. Toiset ei vain osaa olla yksin


      • Anonyymi

        Olen ollut yksin vuosia ja nauttinut. Pitkiä parisuhteitakin takana. Nyt on alkanut yksinolo tökkiä. Enkä halua ketä vaan rinnalle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Juuri niin. Toiset ei vain osaa olla yksin

        Itse kyllä viihdyn yksinkin, mutta joskus vaan tuntuu että olisi mukava jos olisi joku jonka kanssa viettää aikaa.


    • Anonyymi

      Kokeile vasenta!

    • Anonyymi

      Siitä vaan baareissa käymään, eiköhän sieltä joskus sulle sopiva löydy.

      • Anonyymi

        Murheellinen älä ole , se sopiva on tuloillaan.


      • Anonyymi

        En halua päihteistä viehättyvää. Raitis olisi paras.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En halua päihteistä viehättyvää. Raitis olisi paras.

        Ei se kerro välttämättä siitä, että joisi paljon jos silloin tällöin käy iltaa viettämässä ikäistensä kanssa tanssien.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei se kerro välttämättä siitä, että joisi paljon jos silloin tällöin käy iltaa viettämässä ikäistensä kanssa tanssien.

        Eipä kai. En vaan viihdy baareissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murheellinen älä ole , se sopiva on tuloillaan.

        Olisikin noin. Vaan yksinäinen vanhuus taitaa odottaa ellei kuolo korjaa jo ennen sitä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Murheellinen älä ole , se sopiva on tuloillaan.

        Niin kukapa sitä tulevaa tietää.


    • Anonyymi

      Kauanko olet etsimättä tai etsimällä etsinyt? Oikean kohtaamiseen voi mennä vuosikymmenkin jos ei usein tapaa uusia ihmisiä.

      • Anonyymi

        Näen kyllä ihmisiä. Vaan en ole missään treffisovelluksissa. On minulle tehty aloitteita. Vaan on olleet sellaisia, että nopeasti on alkanut jokin tökkimään esim liika päihteiden käyttö. Lähes kymmenen vuotta on yksin mennyt todella pitkän parisuhteen jälkeen. Pitkään nautin yksinolosta. Silloin oli eniten tulijoita vierelle. Vaan nyt alkaa yksinolon suurin huvi olla saavutettu ja kaipaan ihmistä rinnalle.


      • Anonyymi

        Niinpä. Etsintä on alkanut ja siihen saattaa mennä kauan ennen kuin sopiva löytyy tai sitten voi löytyä nopeastikin. Aika näyttää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Etsintä on alkanut ja siihen saattaa mennä kauan ennen kuin sopiva löytyy tai sitten voi löytyä nopeastikin. Aika näyttää.

        Kunhan löytyis ennen kuin elämä loppuu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kunhan löytyis ennen kuin elämä loppuu.

        Jos ei löydy niin sille ei sitten voi mitään. Ihan ketä vaan en elämääni halua. Mutta ajattelen niin että kun alan käydä illanvietossa niin sielä kyllä löydän. Menen sinne avoimin mielin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos ei löydy niin sille ei sitten voi mitään. Ihan ketä vaan en elämääni halua. Mutta ajattelen niin että kun alan käydä illanvietossa niin sielä kyllä löydän. Menen sinne avoimin mielin.

        Niin mistä sen tietää kuka on hän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niinpä. Etsintä on alkanut ja siihen saattaa mennä kauan ennen kuin sopiva löytyy tai sitten voi löytyä nopeastikin. Aika näyttää.

        ehkä sun ei tarvi rasittua oikean etsinnässä, jatkat vain nojaten, senkin lampaita kuvaileva kilpirauhassvammaisten puoluepolitiikkaan ehdolle asettunut paskiainen, haista paska.
        jaxuhali
        t.aruvapaa kuka kusee sun kahviporos, tuu tänne keittään.... pusu
        :)
        https://www.youtube.com/watch?v=zfXBNQMj2SE


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näen kyllä ihmisiä. Vaan en ole missään treffisovelluksissa. On minulle tehty aloitteita. Vaan on olleet sellaisia, että nopeasti on alkanut jokin tökkimään esim liika päihteiden käyttö. Lähes kymmenen vuotta on yksin mennyt todella pitkän parisuhteen jälkeen. Pitkään nautin yksinolosta. Silloin oli eniten tulijoita vierelle. Vaan nyt alkaa yksinolon suurin huvi olla saavutettu ja kaipaan ihmistä rinnalle.

        Kuulostaa tutulta.


    • Anonyymi

      Älä luovuta!

      • Anonyymi

        Kiitos kannustuksesta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos kannustuksesta.

        Ole hyvä!


    • Anonyymi

      Ei kannata hyväksyä, siinä käy niin kuin minulle kävi, olin hyväksynyt sen ja sitten hän tuli, sitten ei osattu aloittaa sitä mikä olisi pitänyt eli suhdetta, eihän minua oltu tarkoitettu siihen! Sitten tajusin että se oli kaikki mitä aiemmin toivoin ja menetin sen koska hyväksyin sen että tulen olemaan vain aina yksin..

      • Anonyymi

        Onko jo myöhäistä? Etkö voi olla häneen yhteydessä?


      • Anonyymi

    • Anonyymi

      Sama täällä. Tuntuu että on sellainen väliin putoaja kun mitä enemmän tulee vuosia lisää niin mahdollisuudet pienenevät entisestään. Kuka tälläistä sinkku pyryharakkaa haluaa ja sitä paitsi tuntuu että kaikilla ikäisilläni on jo löydettynä jokin omanlaisensa ihminen. En koe edes kuuluvani mihinkään vaan olen varmaan jostain avaruudesta kotoisin. Tsemppiä kuitenkin sinnekin.

      • Anonyymi

        Minä taas ajattelen sen niin, että on helpompaa kun alkaa jo hahmottaa mitä haluaa ja mitä ei halua näin ikääntyessään. Nuorempana oli ehkä enemmän suhteita, mutta ei sellaisia oikeita.


    • Anonyymi

      Mä oon loputtoman väsynyt kaikkeen.

    • Anonyymi

      Yritä ottaa päivä kerrallaan. Kukaan meistä ei tiedä mitä tulevaisuus tuo tullessaan.
      Voimia ja jaksamista kaikille.

      • Anonyymi

        Eipä oo tuonut mitään hyvää enää vuosiin. Vaan murhetta, sairautta ja yksinäisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eipä oo tuonut mitään hyvää enää vuosiin. Vaan murhetta, sairautta ja yksinäisyyttä.

        Sitähän se elämä on. Työtä ja sairastelua.


    • Anonyymi

      Se voi olla näin.

    • Anonyymi

      Oikeita on liian vähän ja muiden kanssa en usko, et kykenisin olemaan yhdessä? Mahdottomalta yhtälöitä kuulostaa? Odotukset eivät ole kovin kaksiset. Tätä olen mielessäni jo läpikäynyt monesti, eikä ole matkan varrella muuttunut muuksi. Miehelle on normimpaa yksin olo, joten ei huolta huomisesta?

    • Anonyymi

      Juo TREETÄ

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      39
      1661
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1351
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      9
      1299
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1295
    5. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1287
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      5
      1275
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1254
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1220
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1180
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1163
    Aihe