en osaa syödä enää normaalisti... vielä vuosi sitten syöminen oli minulle ihan helppoa, mutta kun olen saanut kuulla olevani lihava (olen hiukan ylipainoinen) niin en uskalla enään syödä kunnolla koska pelkään lihoavani... välillä saatan olla koko päivän syömättä ja välillä pystyn syömään lähes normaalisti..
syöminen ahdistaa...
Anonyymi
2
135
Vastaukset
- Anonyymi
Laihduttaminen on ihan normaali terveysteko. Tsekkaa vaan että mikä onnistuu pidemmällä aikavälillä. Jos se on tämä tyyli, kannattaa jatkaa.
- Anonyymi
Jokaisella meillä on sellainen oma kehon tasapaino johon keho hakeutuu, eikä se tule mistään terveysopin kirjasta, jossa on pituus, leveys ja rasvaprosentti. Riittää kun liikut ja syöt ns. normaalisti, ilman teveysintoilua.
Jos kuitenkin tarvitset tietotaitoa nimenomaan syömiseen ja vertaistukea, niin suosittelen SYLI keskusta, heillä on toimintaa monella paikkakunnalla, ja käsittääkseni myös etänä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yritykset verolle ja yritystuet 10 mrd. eur/v pois
Kiristämistapauksissa yrityksille sanotaan hei hei. Suomi ei tarvitse yhteiskunnan rahoilla "yrittämistä". Yhteiskunta v1932604Riikan perintö: ennätysvelka, ennätystyöttömyys ja ennätysverotus
Tavallisen keskituloisen suomalaisen verotus on kireintä vuosikymmeniin, ja ensi vuonna palkansaajien käteen jää vieläki392468Sannalta jälleen fiksu lausunto johtamisesta
"I used to think the best argument would win – but real leadership means listening, understanding where people come from582149- 1082103
Riikka se runnoo työttömyyttä lisää
Menkää töihin! "15–74-vuotiaiden työttömyysasteen trendiluku oli lokakuussa 10,3 prosenttia. Työttömiä oli yhteensä 276702054Sanna Antikainen (ps) : Vornasen pyssy suututti demarit
https://www.suomenuutiset.fi/sanna-antikaisen-kolumni-vornasen-pyssy-suututti-demarit-mutta-kuka-puhuu-totta/ Vornasen402040Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi (YLE Lahti 24.11.2025)
Että näin sitten: Hallinto-oikeus totesi Sysmän kunnanjohtajan potkut laittomiksi – valtuuston päätös nurin ja 50 000 la661426- 1311248
Poistettuun aloitukseen
Ei se mulle ollut varmastikaan. En usko vaik sille tuntuukin että oisit voinut olla eräs. Mut niin mäkin pelkään. Ei241127- 55988