Entinen mieheni sai viimeinkin potkut työstään, useiden varoitusten jälkeen. Hyvä työ, näkyvä työ, ahkera työntekijäkin. Mutta ei työpaikalle voi loputtomasti ilmestyä kännissä.
Olen huolissani hänestä lapseni isänä.
Työpaikan jälkeen varmaan menee asunto.
Odotan, ehtiikö ensin kuolema vai elämä katuspurguna.
Hävettää myöntää, että toivon kuolemaa. Alkoholista johtuvia sairauksia on jo niin paljon.
Lapsi, nyt jo nuori, rakastaa ja ihailee isäänsä. Joka on nyt siis haiseva ja valehteleva umpijuoppo.
Ideoita, ajatuksia? Työpaikalla tarjottiin apua, ei auttanut psykologi eikä antabus.
Nyt irtisanottuna juo koko ajan, mitä nyt välillä sammuu.
Raisa
Korkealta putoava alkoholisti
Anonyymi
2
239
Vastaukset
- Anonyymi
Unohda. Ellei se järki lopettamiseen löydy juopon omasta päästä. Jos löytyy,tue raittiutta.
- Anonyymi
Surullista, kun alkoholisi ei osaa lopettaa, ja itse en enää auta juoppoa. Pitkään puhuin ja jätin monta kertaa, uskoin muutokseen, ei muuttunut. Oma terveys on kaikille tärkein ja juoja itse sitä viinaa juo, vaikka syyllistävät läheisiä siitäkin.Hirveetä kärsimystä oli kaksi vuotta ja ihan suotta. Elämä opettaa välillä raskaasti.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo räyhää: kansan on muututtava
Orpon mukaan kansa ei elä kokoomuksen kanssa samassa todellisuudessa, ja sen vuoksi kansan on muututtava. Kas kun ei san2372678- 1011124
Nainen, nyt esitän muutaman skenaarion
Asumme yhdessä ja seurustelemme. 1. On ilta ja olet sohvalla makoilemassa ja räpläät kännykkääsi. Makuuhuoneesta kuulu1221088Kristillinen kaste toimitetaan upottamalla veteen - pään valelukaste ei kelpaa
Kristillinen upotuskaste perustuu juutalaiseen puhdistautumiseen, jossa upottaudutaan veden alle kokonaan. Paavali verta1531002Oikea kaste on syntisten kaste
Oikea kaste on syntisten kaste. Vain syntisiä tulee kastaa. Itsensä uskoviksi ja vanhurskaiksi julistaneita ei tule ka58995Upotuskaste on raamatullisin kaste
Jokainen raamattua lukenut tietää sen. Päivänselvä asia. Vauvalle annettu kaste ei löydy raamatusta.717907- 63841
- 41797
Perussuomalaisten kansanedustajalta erittäin raju puheenvuoro eduskunnassa massamaahanmuuttoa vastaa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000012019924.html Hyvä, että perussuomalaiset tuo Suomen kansalle tätä vihervasemmisto237790- 120753