Miten eroon sitkeästä hiivasta

Anonyymi

Heippa, olen kärsinyt yli 1,5 vuotta sitkeästä ilmeisesti hiivatulehduksesta. Tämä alkoi suunnilleen silloin kun aloitin e-pillerit ja olin vuoden ilman minkäänlaista hoitoa ajattelin että johtuu vaan niistä pillereistä. Noh sitten meni hermot ja kävin ostamassa apteekista canesten kombin eikä auttanut. Sen jälkeen suun kautta otettavan lääkkeen eikä sekään auttanut.. Menin lääkärille ja tehtiin gynekologinen tutkimus ja lääkäri määräsi minulle tuon kolmen päivän puikkokuurin eikä sekään auttanut. Ostin sen kuitenkin vielä kerran uudestaan, mutta ei auttanut sekään.

Oireita minulla on siis: Todella kokkareinen ja runsas hajuton valkovuoto, kuivat limakalvot, seksin jälkeen virtsatessa kirvelee silloin tällöin, sisäistä ja ulkoista kutinaa mutta sekään ei ole jatkuvaa.

Voisiko kyseessä olla vain emättimen kuivuus kun eikö e-pillerit myös kuivata limakalvoja 🤔? Olisiko kellään omakohtaista kokemusta tälläisestä??? Vai joudunko kestämään tätä lopun elämäni... (ja ei voi olla mieheltä tarttuvaa koska pidättäydyin seksistä kuurien ajan n. 2 viikkoa)

Kiitos jo valmiiksi!!!

1

97

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

No en mitenkään halua mainostaa,mutta itse sain avun käyttämällä FitLinen maitohappopohjaista jogurttia,se korjaa floora kantaa,eli sivelen jogurttia aamuin illoin alapäähän pesun jälkeen,eikä ole mitään vaivoja,tuntuu että imeytyykin hetkessä,antaa vaikuttaa hetken ja pyyhkiin ylimääräiset pois,ei sitä tarvi lusikallista enempää laittaa..eikä ole kuivuuttakaan.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Jäätävä epävarmuus

Mistä tää hirveä epävarmuus molemminpuolin johtuu? Pohjimmiltaan uskon, että molemmat tietää, että tunteita on. Vai onko
      Ikävä
      85
      2087
    2. Ainakin hän on elossa

ehdin jo huolestua.
      Ikävä
      43
      1660
    3. Persut romahti Haapaveellä, kiitos Ilkka!

Persut saivat historiallisen tappion haapaveellä! Kiitos Ilkka!
      Haapavesi
      63
      1399
    4. Hyvää yötä, olen rakastunut suhun

Sanon tämän kyllä vielä sulle henkilökohtaisestikin. 😘
      Ikävä
      74
      1188
    5. Mitä hellittelynimiä

Sinulla on kaivatustasi?
      Ikävä
      77
      1151
    6. Pitsaa selliiä

Onko uudet pitsat hyviä, kannatteooko käyvä vai suosiollako pittää hilipasta sotkamoon
      Kuhmo
      26
      1124
    7. Tiedätkö et olet

Ärsyttävän hyvännäköinen.
      Ikävä
      48
      1113
    8. Mitä meille oikein

Tapahtuu vai tapahtuuko mitään?
      Ikävä
      59
      1041
    9. Olet vain kiltimpi

Ja rauhallisempi ja rakastavampi. Se vetoaa
      Ikävä
      37
      903
    10. Teki mieli

Huutaa meidän nimet tänne, niin ei jäisi epäselvyyttä. Ikävä sinua urpo.
      Ikävä
      39
      884
    Aihe