Hiljaiselle Kansalle on myönnety Suomi-palkinto.
Onnea ihan älyttömästi Kuutamokeikat!
Joka vuosi ohiajaessamme käymme lättykahvit siellä juomassa ja niin tulevanakin kesänä!!
Onnea Kuutamokeikat!!!!
65
1007
Vastaukset
- Anonyymi
Onneksi olkoon myös minun puolestani!!
- Anonyymi
Palkinto kuuluisi tanssija Kelalle.
- Anonyymi
KYLLÄ. Onpa kummaa, että nyt vasta tulee arvostusta ja väärälle kohteelle. Kaupallisuus on valtaa, ei taide näköjään.
- Anonyymi
Hilijanen kansa peäsöö resitentin linnaan.
- Anonyymi
Huttunen soapi 17 000 eoroa rahhoa.
- Anonyymi
Reijo Kelan idea
- Anonyymi
Nyt nämä keikat vois maksaa näitä kunnan hoitamia kustannuksia takaisin. Vuokrat, hoitokustannukset jne......
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nyt nämä keikat vois maksaa näitä kunnan hoitamia kustannuksia takaisin. Vuokrat, hoitokustannukset jne......
Juuri näin. Ja kerjääminen loppuis kans.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juuri näin. Ja kerjääminen loppuis kans.
Ettei vaan se kateuven piru nosta päätään. Aina kun jotakin palkitaan, niin monen mielestä menee väärään osoitteeseen. Mitä ne tuolle antavat? Miksei minulle!!??
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ettei vaan se kateuven piru nosta päätään. Aina kun jotakin palkitaan, niin monen mielestä menee väärään osoitteeseen. Mitä ne tuolle antavat? Miksei minulle!!??
Ei tässä kateudesta ole kyse, vaan oikeellisuudesta.
- Anonyymi
Onnea Huttuselle ja pitkeä ikeä!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei tässä kateudesta ole kyse, vaan oikeellisuudesta.
Mikä tuomari sinä olet puhumaan oikeellisuuvesta? Kateutta se on sanon minä!
Kelahan ennen tanssie kekkuloi heinäseipäijen ympäriämpäri kun ne oli Karhulanvaaran suoralla. Kaikkihan sille keikarille nauro.
- Anonyymi
Nyt nauraa kaikki näille.....
- Anonyymi
Kyllä joku itkikin, pyyhki ainakin kyyneleen silmännurkasta !
Olihan se vaikuttava esitys.
Mutta Lumperi ei taida olla kykeneväinen ymmärtämään, vahinko ! Anonyymi kirjoitti:
Kyllä joku itkikin, pyyhki ainakin kyyneleen silmännurkasta !
Olihan se vaikuttava esitys.
Mutta Lumperi ei taida olla kykeneväinen ymmärtämään, vahinko !Hyvin älysin. Oli hyvä voimistelija myöskin. Kulttuuri on ihanaa..
- Anonyymi
Sehän on hienoa että joku saa ihmiset nauramaan !
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Hyvin älysin. Oli hyvä voimistelija myöskin. Kulttuuri on ihanaa..
Et älynnyt !
- Anonyymi
Ilimarin kynnös, oli se tanssiesitys Lassilan pellolla. Eikö tuo laettanu paljaan takapuolesahi esille aitan aokosta ja ihimiset sae aetoa paekkakunnan ommoa kulttuuriehi nähhä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ilimarin kynnös, oli se tanssiesitys Lassilan pellolla. Eikö tuo laettanu paljaan takapuolesahi esille aitan aokosta ja ihimiset sae aetoa paekkakunnan ommoa kulttuuriehi nähhä.
Siellähän oli pitkä jono paikkakunnan ukkoja housun liitingit auki valmiina toimintaan.
Anonyymi kirjoitti:
Siellähän oli pitkä jono paikkakunnan ukkoja housun liitingit auki valmiina toimintaan.
Olit vissiin jonossa sinäki kun tieltä kahteltiin. Tunnistin heti sinut.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Tieltä ? Älä valehtele, minun eessä jonotit ja sylkäsit kouraasi valmiiksi kun olit niin innoissasi tulevasta kulttuuri tapahtumasta!
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Kai nyt puistokaverisi tunnistit, tule sinäkin vaan reilusti "kaapista" ulos!
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Vieläkö sulla on syylä pirrin oikealla puolella vai ootko leikkautanna poikkee, syylän nimittäin.
Anonyymi kirjoitti:
Tieltä ? Älä valehtele, minun eessä jonotit ja sylkäsit kouraasi valmiiksi kun olit niin innoissasi tulevasta kulttuuri tapahtumasta!
Kyllä se jo pitäsi tietää etten koskaan levitä veärie valleita.
- Anonyymi
Eipä naora eneä! Alakukantanen ihminen nähessään jotaen erilaesta (Kelan tanssi ja perseennäöttö ), jokta se ei ymmärrä, reakoepi siihen naoramalla.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Hyvin älysin. Oli hyvä voimistelija myöskin. Kulttuuri on ihanaa..
Kulttuuri on sitä mitä aamuisin valuu nenästä. Alemmissa kulttuureissa sitä kutsutaan rääksi. Onko tuo sitten niin ihanoa?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
30 vuotta sietten oli viikon akvaariossa Helsingissä citymanina, Amerikkaa myöten esiintynny, ehkäpä kunnan tunnetuin elossa oleva henkilö jota kunta voisi jotennii kunnioittaa.
Anonyymi kirjoitti:
Kulttuuri on sitä mitä aamuisin valuu nenästä. Alemmissa kulttuureissa sitä kutsutaan rääksi. Onko tuo sitten niin ihanoa?
Mulle kulttuuri on ihan erillaesta kun sinulle räkkääjälle aamusin.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Mulle kulttuuri on ihan erillaesta kun sinulle räkkääjälle aamusin.
Ai niinku jonottaa aidanrakoon pääsyä?
- Anonyymi
Älä höpise tyhjää. Reijo on ihana, maaginen tanssija. Jokainen liike on täynnä ilmaisua ja tunnetta. Lesboksi minua ei tarvitse haukkua.
- Anonyymi
...mitä turhempaa, sitä tärkeempää...
- Anonyymi
Eipä taas äpätetä joutavia, varmasti sumppilan valokuvatuin paikka nykyisin, moni kukija ei muista kunnan nimeä vaan sen paikan missä on outoja kummituksia pellolla.
Annetaampa nyt kunnia kerrankin keille se kuuluu.- Anonyymi
Kyllä
Se kuuluu nimenomaan Reijo Kelalle
Ei näille jotka rahastaa paikalla nyt. Siitä on aitous kaukana kun raha kiiltää silmissä. Eli pilalla koko paikka.
- Anonyymi
Onhan se "soiva metsä" vielä.
- Anonyymi
Raatteenportin kivikko.
- Anonyymi
Me ohiajaessamme ajamme todellakin ohi, nautimme jossain muualla ne kahvit. Kuutamokeikkojen kahvi on rankattu aikoinaan Suomen kalleimmaksi, eikä pisteitä tule ainakaan Reijo Kelan taiteesta kunnian ottamalla! Hävetkää!
- Anonyymi
Tämä ohiajelija on näköjään jo tallekin foorumille kerennyt. Mitään en maksa, missään en käy ja ohi ajelen.
Tervemenoa!!! - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämä ohiajelija on näköjään jo tallekin foorumille kerennyt. Mitään en maksa, missään en käy ja ohi ajelen.
Tervemenoa!!!Noinko ottaa hermoon :))
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tervemenoa!!!Kyllä pittää ihmisen olla yksinkertainen jos tuollaseen paikkaan rahojaan tuhlaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä pittää ihmisen olla yksinkertainen jos tuollaseen paikkaan rahojaan tuhlaa.
Kaikille 10€ ei ole mitään. Toisille 0,50€ jo ankara paikka. Pajon on ohiajajie, mutta useimmiten turistiaekana parkkipaekka täönnä. Eivät kaepoa ropojanne,jatkakoa ajamista.
- Anonyymi
Mitähän ne sanosivat, jos sinne hilijasen kansan joukkoon laetettaisiin työttömmiehi seisomaan, päevärahalla.
Menisin heti ja ostasin tuplalättykahvit jos pellolla seisos etelänvetelie ja lahtarie vaikka kaks kappaletta. Siinä ois maenoskikkaa Huttuskalle.
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Menisin heti ja ostasin tuplalättykahvit jos pellolla seisos etelänvetelie ja lahtarie vaikka kaks kappaletta. Siinä ois maenoskikkaa Huttuskalle.
Perseaukisen tyhjänpäivästä uhoa vai maksaako sossu tuonkin?
- Anonyymi
Niille pitäs laitta laput kaulaan jotta turistit erottaisivat elävät ihmiset.
Anonyymi kirjoitti:
Perseaukisen tyhjänpäivästä uhoa vai maksaako sossu tuonkin?
Sattuuko jotenki kovastikki vaikkei ne siellä seisokkaan?
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Sattuuko jotenki kovastikki vaikkei ne siellä seisokkaan?
Ketkä ?
- Anonyymi
LumperiA kirjoitti:
Parempi mainoskikka olisi siellä, kun sinä Lumperi, korpikommunisti menisit sinne pellolle huivi päässä seisomaan!
- Anonyymi
Se ei oo hyvä mitenkään.
- Anonyymi
Kyllä voesi olla hilijasen kansan kohalla pitkie kiihytysjäläkie asvaltilla, jos linnupelättimet alakasivat liikkumaan.
- Anonyymi
Palkinto tuli kunnalle ja hanslankkareille. Ei lätyn myyjille.
- Anonyymi
Tulihan se totuus esiin noiden höpinöiden jälkeen . Hyvä näin !
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tulihan se totuus esiin noiden höpinöiden jälkeen . Hyvä näin !
Mikä totuus?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikä totuus?
Otappas itse selvää kuka/mikä omistaa ja huolehtii taideteoksesta. Tiedot löytyvät kyllä netistä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otappas itse selvää kuka/mikä omistaa ja huolehtii taideteoksesta. Tiedot löytyvät kyllä netistä.
Ei ole nettiä.
- Anonyymi
Hiljainen kansa on ihan maailmanluokan taideteos. Suomussalmisten kannattaa olla ylpeitä saavutuksestaan!
- Anonyymi
Kyllä Kuutamokeikat tekee erinomaista työtä Hiljaisen Kansan eteen. Kaikki kiitos Kuutamokeikkojen yrittäjille!
- Anonyymi
Kyllä se hanslankarit sen hiljaisen kansan huolehtii ja hoitaa. Kuutamokeikoilla ole osaa eikä arpaa tilataideteoksen ylläpidosta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se hanslankarit sen hiljaisen kansan huolehtii ja hoitaa. Kuutamokeikoilla ole osaa eikä arpaa tilataideteoksen ylläpidosta.
Hiljainen kansa tarttee LAHJOITUKSIA ::)))
- Anonyymi
Pitäis siirtää hiljasemman tien varteen, nyt vaarallinen paikka. Peräänajoja tämän tästä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hiljainen kansa tarttee LAHJOITUKSIA ::)))
Niin näkyi olevan.... kerjääminen jatkuu ja palkinto rahat kuitataan.... ohjataan kaikki mahdolliset asiakkaat ohi ko paikan
Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 941759
Kolme miestä joukkoraiskasi nuoren naisen metsässä Helsingissä.
https://www.hs.fi/helsinki/art-2000011193871.html?utm_medium=promobox&utm_campaign=hs_tf&utm_source=is.fi&utm_content=pr2351602- 901361
Sunnuntai terveiset kaivatulle
Maa on vielä valkoinen vaikka vappu lähestyy, otetaan pitkästä aikaa pyhä terveiset kaivatullesi tähän ketjuun !!661032Aika usein mietin sitä
Että miksi juuri minä olen se jonka kanssa haluaisit vakavampaa? Mikä minusta voi tehdä sellaisen että koet niin syviä t46931- 47918
Miksei voitaisi vaan puhua asiat selväksi?
Minulla on ollut niin kova ikävä sinua, etten oikein edes löydä sanoja kuvaamaan sitä. Tuntuu kuin jokainen hetki ilman38908Eräästä kalastuksenvalvojasta leviää video !
Ennemmin tai myöhemmin tänne palstalle tulee videonpätkä, jossa kerrotaan paikallisesta "kalastuksen valvojasta". Ei si9904- 46862
IS Viikonloppu 26.-27.4.2025
Koviksen ovat laatineet Eki Vuokila ja piirrospuolista vastaa Lavonius, jolloin 2,5 vaikeusasteen ristikko on saatu aika37849