JO ON AIKOIHIN ELETTY.

Anonyymi

Nyt on alkanut historialliset hetket, aivan uskomattoman upeat ajat, yksi Pattayan rakas matkustaa Pattayalle tapaamaan 1,5 vuotta sitten kihlaamaansa kaunotarta, jonka kanssa hänellä ollut 1,5 vuotta videoihokosketussessioita ainoastaan.

Tämä on niin kertakaikkisen upeaa ja erikoista, että suomalainen matkustaa Thaimaahan, että tästä matkakertomuksesta täytyy tehdä TT-Dunkkerit tälle palstalle, joten aloitus ohessa ja kommenttiosuuksissa jatkoa.

Jyväskylän harvahammas täällä morjens paraikaa bussimatkalla lentoasemalle.

Reilun parin tunnin päästä sensei pääsee ihailemaan businessluokan lentolippuani Bangkokiin, jota on kovasti kaivannut.

Ihan jännittää tuleeko vastineeksi kuva kuksasta Chiang Maissa.

Uteliaisuuttani kysyisin arvovaltaiselta senseiltä ja Hua Hinin mieheltä että miksi aloitte haastamaan riitaa kanssani alunperin ja haukkumaan sekä minua että kihlattuani?

En antanut vihapuheisiinne ja nimittelyihin alunperin mitään syytä vaan kerroin ainoastaan että olen tapaamassa thaimaalaista naista johon tutustuin netissä ja hän ei ole baaripimuja, joita tunnutte myös halveksivan.

Minulla ei ole mitään heitäkään vastaan, ei vaan kuulu harrastuksiini.

Siis mitä teillä on sitä vastaan että suomalaismies treffailee thaimaalaisen kanssa?

Ettekös te ole tarinanne mukaan thaimaalaisten kanssa itsekin naimisissa?

TT, tunnin... eikun vajaan tunnin päästä lentoasemalla.

Ps. Toivottavasti matkailija joka kokee erinäisiä käytösmalleja yksinoikeudekseen, toipuu traumoistaan matkallaan.

189

909

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Suurin uutinen Hiekkiksestä. Vekkihame syrjäytti kellohameen kadulla.

      • Anonyymi

        Älä nyt sekoita hyvää sarjaa, odotellaan bisnesvalokuvaa ja tarinaa numero 2 niin se seuraavaksi.


    • Anonyymi

      Kuva toisessa ketjussa, nyt pitää mennä. Et vastannut esittämiini kysymyksiin laisinkaan vaikka kopion vaivauduit tekemää. Mukavaa kevättä Hiekkaharjuun. Kuksa ei pääse Thaimaaseen.

      TT

      • Anonyymi

        Väärän ketjun tarina numero 2 siirretään tähän ja katsotaan sisältääkö matkatarina jatkossakin
        saman kaltaista onnellisuutta, vai ehkä jotain miellyttävämpää.
        Lentolippu on hyvä olemassa kun lentää.

        Jyväskylän harvahampainen superviirus lähdössä vaikkei ole vielä vuosi 2025 https://aijaa.com/k43KsS Kiitos kutsusta nimimerkki 2010, sitä ei tiedä vaikka piipahdetaankin. Siitä me ajetaan Buriramin halki viimeistään kun palautan morsiamen kotiinsa. Senseitä pyydän huomioimaan mitä lukee Finnairin alapuolella.
        Lisähinta bisnekseen per suunta 1140 euroa. En tykkää kehuskella mutta kun kyseessä on sensei niin tiedän hänen repivän hiustupsuja päästään tästä informaatiosta.


      • Anonyymi

        Miksi se sinun vaimo lähti Thaimaahan vaikka teit oikean miehen teon? Ei kai kukaan noin täydellistä varakasta urosta jätä tuosta vaan? Jotainhan siellä on tapahtunut.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se sinun vaimo lähti Thaimaahan vaikka teit oikean miehen teon? Ei kai kukaan noin täydellistä varakasta urosta jätä tuosta vaan? Jotainhan siellä on tapahtunut.

        Sanoisin näin että kellään meistä ei ole varaa arvostella toisten elämää, valintoja eikä sitä miten siinä sitten loppujen lopuksi on käynyt. Ne on niin monien asioiden summia ettei kukaan tunne koko tarinaa.

        Ei edes tarinan sankari itse, koska puhuttaessa parisuhteista siellä on mukana myös sen toisen osapuolen tarina ja historia sattumineen päivineen.

        Tämä tuntuu olevan numerosenseille mahdotonta käsittää, vaan hän jatkaa ilkkumistaan eronneita miehiä kohtaan ja syyttelee siitä aina sitä miespuolista osapuolta, vaikka kertomuksensa mukaan hän itsekin on eronnut mies ja nyt mitä ilmeisimmin kahdesti eronnut mies.

        Ikäänkuin naisilla ei koskaan olisi mitään tekemistä avioerojen kanssa, vaan ainoastaan miehillä.

        Sellainen ihminen on pahasti sairas, joka naureskelee toisen onnettomuudelle, epäonnelle, vastoinkäymiselle tai vahingolle.

        Siksi sitä parisuhdetta sanotaan parisuhteeksi, koska siinä ei olla yksin ja kukaan ei omista toista ihmistä eikä määrää tämän luonnetta, persoonaa, ajatuksia eikä toiveita.

        Kokenut mies ei ota itselleen vakikumppaniksi naista, jolla on huolettoman jakava luonne, vaikka tämä olisi kuinka ihana tahansa. Kokenut mies näkee lopun jo ennen sellaisen suhteen alkamista. Ne pitää vaan yksinkertaisesti skipata.

        Jollakin voi olla erilaisia mielipiteitä, mutta en tunne yhtäkään thainaista joka pettää miestään. On niitä varmasti, mutta minä en tunne henkilökohtaisesti.

        Arvostan thaimaalaisissa naisissa suuresti uskollisuutta. Sitten pitää erota jos muut alkaa kiinnostaa. Se on eri asia jos nainen harjoittaa maailman vanhinta ammattia.

        Olen itsekin seurustellut aikoinaan useankin prostituoidun kanssa, eikä se haitannut minua lain. Eri asia on sitten kun seurustelu siirtyy astetta vakavammaksi sormuksineen. Sitten ei enää kikkailla muiden kanssa.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Sanoisin näin että kellään meistä ei ole varaa arvostella toisten elämää, valintoja eikä sitä miten siinä sitten loppujen lopuksi on käynyt. Ne on niin monien asioiden summia ettei kukaan tunne koko tarinaa.

        Ei edes tarinan sankari itse, koska puhuttaessa parisuhteista siellä on mukana myös sen toisen osapuolen tarina ja historia sattumineen päivineen.

        Tämä tuntuu olevan numerosenseille mahdotonta käsittää, vaan hän jatkaa ilkkumistaan eronneita miehiä kohtaan ja syyttelee siitä aina sitä miespuolista osapuolta, vaikka kertomuksensa mukaan hän itsekin on eronnut mies ja nyt mitä ilmeisimmin kahdesti eronnut mies.

        Ikäänkuin naisilla ei koskaan olisi mitään tekemistä avioerojen kanssa, vaan ainoastaan miehillä.

        Sellainen ihminen on pahasti sairas, joka naureskelee toisen onnettomuudelle, epäonnelle, vastoinkäymiselle tai vahingolle.

        Siksi sitä parisuhdetta sanotaan parisuhteeksi, koska siinä ei olla yksin ja kukaan ei omista toista ihmistä eikä määrää tämän luonnetta, persoonaa, ajatuksia eikä toiveita.

        Kokenut mies ei ota itselleen vakikumppaniksi naista, jolla on huolettoman jakava luonne, vaikka tämä olisi kuinka ihana tahansa. Kokenut mies näkee lopun jo ennen sellaisen suhteen alkamista. Ne pitää vaan yksinkertaisesti skipata.

        Jollakin voi olla erilaisia mielipiteitä, mutta en tunne yhtäkään thainaista joka pettää miestään. On niitä varmasti, mutta minä en tunne henkilökohtaisesti.

        Arvostan thaimaalaisissa naisissa suuresti uskollisuutta. Sitten pitää erota jos muut alkaa kiinnostaa. Se on eri asia jos nainen harjoittaa maailman vanhinta ammattia.

        Olen itsekin seurustellut aikoinaan useankin prostituoidun kanssa, eikä se haitannut minua lain. Eri asia on sitten kun seurustelu siirtyy astetta vakavammaksi sormuksineen. Sitten ei enää kikkailla muiden kanssa.

        Neljänsadan kaadon miehen sanaa olen myös lukenut elämänkerrastaan miten petti ensimmäistä exäänsä toisen exänsä kanssa, mutta ainahan tällä palstalla voi purkaa tuntemuksiaan naamaillen jollekin jonka tosiasiallisesta elämästä ei tiedä tosiasiassa yhtikäs mitään muuta kuin omat savolaiset irvailunsa.
        2010:n paapatus väärän aloituksen alla, tämä on TT-Dunkkeri.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Neljänsadan kaadon miehen sanaa olen myös lukenut elämänkerrastaan miten petti ensimmäistä exäänsä toisen exänsä kanssa, mutta ainahan tällä palstalla voi purkaa tuntemuksiaan naamaillen jollekin jonka tosiasiallisesta elämästä ei tiedä tosiasiassa yhtikäs mitään muuta kuin omat savolaiset irvailunsa.
        2010:n paapatus väärän aloituksen alla, tämä on TT-Dunkkeri.

        Pitää muistaa aina kuka aloitti. Minulle ei tulisi mieleenkään alkaa haukkumaan ketään ventovierasta ellei hän tee sitä ensin. Jeesus en kuitenkaan ole että kääntäisin toisen posken.

        Minulla ei ole mitään savolaisia eikä ketään muutakaan vastaan. Pilkkakirveenä jonkun savolaisuuden käyttäminen on todella lapsellista ja jos sen tekee 63 vuotias ukkeli niin hän on kyllä jälkeenjäänyt ja pahasti.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Pitää muistaa aina kuka aloitti. Minulle ei tulisi mieleenkään alkaa haukkumaan ketään ventovierasta ellei hän tee sitä ensin. Jeesus en kuitenkaan ole että kääntäisin toisen posken.

        Minulla ei ole mitään savolaisia eikä ketään muutakaan vastaan. Pilkkakirveenä jonkun savolaisuuden käyttäminen on todella lapsellista ja jos sen tekee 63 vuotias ukkeli niin hän on kyllä jälkeenjäänyt ja pahasti.

        Kuka aloitti ... se on tärkeää, mutta tärkeää on myös tietää kenelle irvailee.
        Jälkeenjäänyt ok, menes nyt työntämään niitä haaveilluusiolastenrattaita jakatsele taivaalle, kuu on .... no kyllähän sinä tiedät Helläkoukku.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuka aloitti ... se on tärkeää, mutta tärkeää on myös tietää kenelle irvailee.
        Jälkeenjäänyt ok, menes nyt työntämään niitä haaveilluusiolastenrattaita jakatsele taivaalle, kuu on .... no kyllähän sinä tiedät Helläkoukku.

        Tuo ketä nimittelet yksi-risti-kaksi hampaaksi ja luikuksi on JYP:n entinen liigakiekkoilija.
        Hän piti lupauksensa ja laittoi bisnesluokan lentolipustaan kuvan lentoaseman Burgerkingistä. Järkytyit taas pahan kerran ja taisit jo vetäistä suojakännit. Jäämme odottelemaan sinun kuviasi Chiang Maista taas kerran.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ketä nimittelet yksi-risti-kaksi hampaaksi ja luikuksi on JYP:n entinen liigakiekkoilija.
        Hän piti lupauksensa ja laittoi bisnesluokan lentolipustaan kuvan lentoaseman Burgerkingistä. Järkytyit taas pahan kerran ja taisit jo vetäistä suojakännit. Jäämme odottelemaan sinun kuviasi Chiang Maista taas kerran.

        Kumman sihteeri olet, 2010:n tai totuustarkkailijan?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kumman sihteeri olet, 2010:n tai totuustarkkailijan?

        Olipa omaperäinen vastaus sinulta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ketä nimittelet yksi-risti-kaksi hampaaksi ja luikuksi on JYP:n entinen liigakiekkoilija.
        Hän piti lupauksensa ja laittoi bisnesluokan lentolipustaan kuvan lentoaseman Burgerkingistä. Järkytyit taas pahan kerran ja taisit jo vetäistä suojakännit. Jäämme odottelemaan sinun kuviasi Chiang Maista taas kerran.

        Entinen liigakiekkoilija maksaa lentokoneen tuolista vuokraa yli satasen tunnissa eikä ole kykyä elättää kihlattuaan, no valinnat kullakin mikä tärkeysjärjestys.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi se sinun vaimo lähti Thaimaahan vaikka teit oikean miehen teon? Ei kai kukaan noin täydellistä varakasta urosta jätä tuosta vaan? Jotainhan siellä on tapahtunut.

        Rahastaa rahastaa lopulta vie koko omaisuuden.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Sanoisin näin että kellään meistä ei ole varaa arvostella toisten elämää, valintoja eikä sitä miten siinä sitten loppujen lopuksi on käynyt. Ne on niin monien asioiden summia ettei kukaan tunne koko tarinaa.

        Ei edes tarinan sankari itse, koska puhuttaessa parisuhteista siellä on mukana myös sen toisen osapuolen tarina ja historia sattumineen päivineen.

        Tämä tuntuu olevan numerosenseille mahdotonta käsittää, vaan hän jatkaa ilkkumistaan eronneita miehiä kohtaan ja syyttelee siitä aina sitä miespuolista osapuolta, vaikka kertomuksensa mukaan hän itsekin on eronnut mies ja nyt mitä ilmeisimmin kahdesti eronnut mies.

        Ikäänkuin naisilla ei koskaan olisi mitään tekemistä avioerojen kanssa, vaan ainoastaan miehillä.

        Sellainen ihminen on pahasti sairas, joka naureskelee toisen onnettomuudelle, epäonnelle, vastoinkäymiselle tai vahingolle.

        Siksi sitä parisuhdetta sanotaan parisuhteeksi, koska siinä ei olla yksin ja kukaan ei omista toista ihmistä eikä määrää tämän luonnetta, persoonaa, ajatuksia eikä toiveita.

        Kokenut mies ei ota itselleen vakikumppaniksi naista, jolla on huolettoman jakava luonne, vaikka tämä olisi kuinka ihana tahansa. Kokenut mies näkee lopun jo ennen sellaisen suhteen alkamista. Ne pitää vaan yksinkertaisesti skipata.

        Jollakin voi olla erilaisia mielipiteitä, mutta en tunne yhtäkään thainaista joka pettää miestään. On niitä varmasti, mutta minä en tunne henkilökohtaisesti.

        Arvostan thaimaalaisissa naisissa suuresti uskollisuutta. Sitten pitää erota jos muut alkaa kiinnostaa. Se on eri asia jos nainen harjoittaa maailman vanhinta ammattia.

        Olen itsekin seurustellut aikoinaan useankin prostituoidun kanssa, eikä se haitannut minua lain. Eri asia on sitten kun seurustelu siirtyy astetta vakavammaksi sormuksineen. Sitten ei enää kikkailla muiden kanssa.

        Oleskelulupa ilmainen raha asunto ruoka vaate huijaavat vievät kaiken kokonaan autotkin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Entinen liigakiekkoilija maksaa lentokoneen tuolista vuokraa yli satasen tunnissa eikä ole kykyä elättää kihlattuaan, no valinnat kullakin mikä tärkeysjärjestys.

        Älkää nyt. Elättäkää suomalaisia. Viipuri.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuo ketä nimittelet yksi-risti-kaksi hampaaksi ja luikuksi on JYP:n entinen liigakiekkoilija.
        Hän piti lupauksensa ja laittoi bisnesluokan lentolipustaan kuvan lentoaseman Burgerkingistä. Järkytyit taas pahan kerran ja taisit jo vetäistä suojakännit. Jäämme odottelemaan sinun kuviasi Chiang Maista taas kerran.

        Totta myönsin jo vitutukseni kun toiset pääsee oikeasti matkoille
        By NumBall HHN 60v.


    • Anonyymi

      Matkakertomus numero 3 on mielenkiintoinen, niin aikuismainen entiseltä jääkiekkoilijalta, nykyiseltä ammattikoulun opettajalta.

      Mutsis puretaan. Aiemmin oli juttua että afrikkalaisille tulisi pidempi karanteeni koska se versio on pidempään oireeton. Minulla kymmenen päivää.
      Päivä numero yksi, suihkussa käyty, laukku purettu ja ensimmäinen lämmin ruoka tuotu. https://aijaa.com/6OCWYs Ei mitään kuninkaallista mutta hyvin maistuu. Kaksi sapuskaa tulee vielä lisää. 52 neliön huone, iso smart-tv, amme, jumppamatto, puttausmatto, kuntopyörä ja ihan ok näköala. Kymmenen päivää ei tunnu missään näissä puitteissa.

      TT, Bangkok

    • Anonyymi

      Matkakertomus numero 4 osoittaa matkailijan mielentilan palautuneen ennalleen rankan lennon jälkeen.

      Se mitä olen nähnyt sinun ravintolakuviasi (tai kenen ne oikeasti lieneekään) niin ei sulla ihan kamalasti ole varaa arvostella kenenkään karanteeniruokailua. Ne sinun ravintolasi kun on 50 bahtin kuponkiruokaloita, pienet annokset ja niin perussafkaa kuin vaan voi olla. Kaiken lisäksi juot kokista thairuoan kanssa, joten emme kohdallasi puhu suuresta kulinaristista. ASQ-paketin hintaan sisältyy 4 sapuskaa päivässä ja lisää voi tilata ihan mitä vaan mutta minulle riittää ja kelpaa vallan mainiosti talon sapuskat.
      Pari päivää sitten olin tarinoissasi harvahampainen luikku ja nyt olen siis 150 kiloinen? Koeta jo päättää. Koeta myös päättää onko sinulla koiria vai ei, koska joka toisessa tarinassasi ne katoaa ja joka toisessa ne ilmestyy uudelleen välillä rotua vaihtaen, välillä auton alle jääden ja välillä lisääntyen.

      Sinä olet sitäpaitsi Suomessa ja Hua Hinissa on joku erakko papparainen, joka silloin tällöin laittelee kuvia someen. Sinun matkasi on matkusteltu ja thaivaimoksi kutsumasi kotiapulainen lähtenyt. Muutoin sinä olisit käännellyt kuvista kyltit ja kuitit suomen kielelle. Sitä ei ole tapahtunut enää maaliskuun 2020 jälkeen. Silloinko se vaimosi lähti takaisin Thaimaahan? Ei jaksanut enää nettiharrastusi?

    • Anonyymi

      Matkakertomus numero 5 on mielenkiintoinen sisältäen tunnelatausta.

      Kateus repii Hiekkaharjun resupetterin aivan hajalle taas kerran. Numeropaviaanin "kuninkaallisesta ruosta" saatiin mallia kun esitteli ylpeänä 55 bahtin ruokatorin annosta jota veti kokiksen kanssa. Viime aikoina olemme saaneet nähdä numerosensein todella surkeita kuvaväärennöksiä myös. Kuvista puuttuu puolikkaita, aikaleima on poissa ja sankari väittää kivenkovaan ettei ole leikellyt kuvia vaikka jokainen näkee kertavilkaisulla että kuvia on käsitelty. Ruudulta otetut rasvaiset kuvat on sitten vielä oma lukunsa. Se halpa Huawein kännykkäkamera on Suomessa. Ei epäilystäkään ja kuksa ei pääse Thaimaaseen. Niin huonoja kuvia ei vaan pysty ottamaan luonnosta millään nykyisellä kameralla eikä asetuksella kuin numeromiehen kuvat.

      Minä otan karanteenin jälkeen Suvan Avis autovuokraamosta jo varatun citymaasturin alle, morsian tulee jo hotellilleni vastaan, lähdemme kiertelemään Thaimaata toistaiseksi ilman suurempia suunnitelmia. Tulee mahtava loma! Numeroukkeli viettää sillä välin omaa laatuaikaansa suomikaksnelosella yksikseen. Koirista ja vaimosta on vain hämärät muistot tallella joita sekoittelee satumaailmaansa edelleen.

      • Anonyymi

        Polkkatukka on alkujaan 1920-luvulla syntynyt kampausmuoti, joka heijasteli yleistä naisen vapautumista pukeutumisessa ja ulkonäössä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Polkkatukka on alkujaan 1920-luvulla syntynyt kampausmuoti, joka heijasteli yleistä naisen vapautumista pukeutumisessa ja ulkonäössä.

        Ne oli peruukkeja juutalaisilla.


    • Anonyymi

      Matkakertomus numero 6 voitaneen tulkita eroottissävytteiseksi.

      Unohdin signeerata. Kirjoittajana oli 150 kiloinen Totuusluikku.
      PS: Arvaa mitä me tehdään ihan ensimmäiseksi morsiamen kanssa kun mennään ekana iltana hotelliin jonnekin....? Arvaatko mitenkään....? Harmittaako....?

      TT

    • Anonyymi

      Matkakertomus numero 7 on urheilullinen, matkailija on ollut huippu-urheilija maajoukkuetasolla.

      Luikusta löydät tarinaa kun katsot SM-liigahistoriaa 1999-2011, lähinnä JYPin pelaajia kun googlailet ja katsot A:lla alkavan etunimen niin huomaat että luikku on pelannut myös maajoukkueessa. Sinusta taitaa löytyä tietoja vain Jorvin potilaskansiosta ja varsinkin psykiatriselta puolelta. Sairas sielu sairaassa ruumiissa = sensei.

    • Anonyymi

      Matkakertomus numero 8. osoittaa matkailijan olevan sama anonyymi, jonka kotimaanharrastuksena on kateuslistat.

      Lisättäköön sensein kateuslistalle ystäväkateus sekä soittokateus. Olen kahden vaiheilla pitääkö lisätä vielä harvahammaskateus. Minulla kyllä ei ole harvat hampaat vaan toiselta puolelta ylhäältä puuttuu kaksi poskihammasta. Minulla on kyllä siihen irroitettava hammassilta mutta en tykkää käyttää kuin joskus harvoin. On hauskempi ulkonäkö ilman kun väläyttää hymyn. https://aijaa.com/8coagm Toivottavasti tämä illallinen jo alkaa kelpaamaan numeromiehelle, taikka jos ei hänelle niin edes hänen koirille.
      Hotellissa kaksi eri ravintolaa jotka molemmat toimittaa ASQ huoneisiin ruokaa.
      Odottelen edelleen vastausta kysymykseen missä numeromiehen koirat olivat välillä kun ne nyt on palanneet ja muutama kuukausi sitten hänellä itsellään ei koskaan ollutkaan koiria kun taas sitä edellisessä versiossa ne oli muuttuneet takaisin doppareiksi kun ne sitä edellisessä versiossa olivat muuttuneet doppareista thai ridgebackeiksi.

      TT, lihavaluikku, Bangkok

    • Anonyymi

      Matkakertomus numero 9 osoittaa matkailijan mietteissä olevan morsiamensa kanssa loman ajan kiertelyt kun muilla morsian myös muuhun tarkoitukseen kuin lomailuun.

      Joopa joo. Kuvakollaasisi kertoo jotakin aivan toista. Laittelet tänne jonkun vanhoja kuvia kun uusia ei ole. Huomattu on että olet vähintään Rooman keisari. Olethan myös lentäjämajuri, lentokapteeni, keksijä, koelentäjä, säähavaintopallolla lentäjä, Nasan alihankkija ja kaikkien palstalla mainittujen henkilöiden kaveri.
      Harmi vaan ettei kukaan tunne sinua. Karanteenissa on aikaa tehdä vaikka mitä. Minulla ei ole tarvetta todistella mitään. Härnään vain pikkuisen sairasta kateuttasi vastineeksi herjoillesi. Kun karanteeni päättyy, en suo ajatustakaan tälle palstalle jossa sinä asut silläkin aikaa kun minä kiertelen Thaimaata kuvankauniin morsiameni kanssa.

      TT

    • Anonyymi

      Matkakertomus numero 10 osoittaa matkailijan aatosten paljon pyörivän ruokapuolen asioissa, jopa miten ruoka laitettu esille, sushikin kiinnostaa.

      Vakavissasiko kutsut tuota erinomaiseksi? Tuohan on perusmättöä ja rumasti laitettu esille.
      Et ilmeisesti katsonut illalliseni kuvaa? Se oli ihan ok. Ei karanteenisapuskalta voi vaatia samaa kuin ravintolassa paikan päällä. https://aijaa.com/fWfju4 Tältä näyttää tuore sushi. Pistäpäs tämä rinnakkain sensein Suomessa rakentamien makkarapäällysteisten kalapuikkojen kanssa niin näet eron. Nämä on ammattimaisen sushikokin tekemiä.

      TT

      • Anonyymi

        Niin kysehän ei ollut makkarapäällysteisistä kalapuikoista, vaan tuoretorilla myytävistä sushista, jota saa juuri tuon näköisiä lähes kaikilta toreita, eihän se ensimmäinen setti ollut kovinkaan edustavan näköinen, toinen oli parempi... tuollaista sinun aijaamaa sushia saa hua hinistä monesta paikasta, niin että kokki tekee nuo valmiiksi sinun silmien edessä, nämä maksavat muutaman sata bahtia, Senssun ostamat 5-20 bahtia kipale.

        Kyllä karanteeni sapuskalta voi vaatia samaa kuin ravintolarualta, sorry jos loukkasin sinua, mutta se ruoka oli täysin ala-arvoista, varsinkin jos olet juuri tullut hotellille, js olisit valinnut paremman hotellin ruoka olisi tehty ovesi takana.

        Mitä tulee minun tämän päivän aijaukseen, se on varsin laadukas atria, eräs lempiruokani täällä, ja olen sen syönyt useasti, olen myös asunut täällä niin kauan että tiedän varmasti että hinta ja laatu ei koskaan korreloi täällä ruuassa, käyn aina silloin tällöin hakemassa hua hin ulkopuolelta sheratonista intialaista ruokaa, välillä se todella hyvää välillä taas ei ole, ja se sheraton on yksi parhaita ravintoloita hua hinissä... lisäksi olen syönyt tuossa raflassa missä tänään kävin, vähintään kaksi kertaa viikossa, löysin ravintolan vuonna 2014, joten olen sielä syönyt satoja kertoja.
        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kysehän ei ollut makkarapäällysteisistä kalapuikoista, vaan tuoretorilla myytävistä sushista, jota saa juuri tuon näköisiä lähes kaikilta toreita, eihän se ensimmäinen setti ollut kovinkaan edustavan näköinen, toinen oli parempi... tuollaista sinun aijaamaa sushia saa hua hinistä monesta paikasta, niin että kokki tekee nuo valmiiksi sinun silmien edessä, nämä maksavat muutaman sata bahtia, Senssun ostamat 5-20 bahtia kipale.

        Kyllä karanteeni sapuskalta voi vaatia samaa kuin ravintolarualta, sorry jos loukkasin sinua, mutta se ruoka oli täysin ala-arvoista, varsinkin jos olet juuri tullut hotellille, js olisit valinnut paremman hotellin ruoka olisi tehty ovesi takana.

        Mitä tulee minun tämän päivän aijaukseen, se on varsin laadukas atria, eräs lempiruokani täällä, ja olen sen syönyt useasti, olen myös asunut täällä niin kauan että tiedän varmasti että hinta ja laatu ei koskaan korreloi täällä ruuassa, käyn aina silloin tällöin hakemassa hua hin ulkopuolelta sheratonista intialaista ruokaa, välillä se todella hyvää välillä taas ei ole, ja se sheraton on yksi parhaita ravintoloita hua hinissä... lisäksi olen syönyt tuossa raflassa missä tänään kävin, vähintään kaksi kertaa viikossa, löysin ravintolan vuonna 2014, joten olen sielä syönyt satoja kertoja.
        By NumBall HHN 60v.

        On se mahtavaa että arvovaltaisella senseillä on tuhannen kilsan päässä kaverinaan numeromies, jota hän ei tunne mutta joka tuntee sensein asiat, annokset ja niiden ostospaikat koostumuksineen. Samalla numeromies osannee kertoa miksi kuksaa ei nähdä Chiang Maissa, kiitoksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se mahtavaa että arvovaltaisella senseillä on tuhannen kilsan päässä kaverinaan numeromies, jota hän ei tunne mutta joka tuntee sensein asiat, annokset ja niiden ostospaikat koostumuksineen. Samalla numeromies osannee kertoa miksi kuksaa ei nähdä Chiang Maissa, kiitoksia.

        Koostumuksineen ..... ?
        Kuka kirjoitti kalapuikoista ja makkarasta ... ?

        Kuksaa ei nähdä aikana jolloin pa-vedonlyöjä ei ryhdy mieheksi.

        S


      • Anonyymi kirjoitti:

        Niin kysehän ei ollut makkarapäällysteisistä kalapuikoista, vaan tuoretorilla myytävistä sushista, jota saa juuri tuon näköisiä lähes kaikilta toreita, eihän se ensimmäinen setti ollut kovinkaan edustavan näköinen, toinen oli parempi... tuollaista sinun aijaamaa sushia saa hua hinistä monesta paikasta, niin että kokki tekee nuo valmiiksi sinun silmien edessä, nämä maksavat muutaman sata bahtia, Senssun ostamat 5-20 bahtia kipale.

        Kyllä karanteeni sapuskalta voi vaatia samaa kuin ravintolarualta, sorry jos loukkasin sinua, mutta se ruoka oli täysin ala-arvoista, varsinkin jos olet juuri tullut hotellille, js olisit valinnut paremman hotellin ruoka olisi tehty ovesi takana.

        Mitä tulee minun tämän päivän aijaukseen, se on varsin laadukas atria, eräs lempiruokani täällä, ja olen sen syönyt useasti, olen myös asunut täällä niin kauan että tiedän varmasti että hinta ja laatu ei koskaan korreloi täällä ruuassa, käyn aina silloin tällöin hakemassa hua hin ulkopuolelta sheratonista intialaista ruokaa, välillä se todella hyvää välillä taas ei ole, ja se sheraton on yksi parhaita ravintoloita hua hinissä... lisäksi olen syönyt tuossa raflassa missä tänään kävin, vähintään kaksi kertaa viikossa, löysin ravintolan vuonna 2014, joten olen sielä syönyt satoja kertoja.
        By NumBall HHN 60v.

        Osuit ikeaan numba! Ei ne olleet kalapuikkosia vaan tuore torilta ostettuja thaimaalaisia zuffel skruuder susheja. Tuttu torin myyjä Jasmin Riisilä laittaa mulle aina niihin vähän mukaan murkinan siemeniä ja slobo doboa jossa pikantti maku elämys kun vetää ne thaimaalaiselta lautas liinalta täällä Thaimaassa. Aimon herkkua on eldoradot lördagirullaan käärittynä. Samaa söi viereisessä pöydässä istunnu itäisen maan herttua Huupertti Loponen. Sheratonissa tulee aina käytyä kelapäivänä. Eläke pitäs tulla huomenna kun kuu loppuu. Olin äsken kuvaamassa kuksaa mutta sitte soi buhelin ni unohin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On se mahtavaa että arvovaltaisella senseillä on tuhannen kilsan päässä kaverinaan numeromies, jota hän ei tunne mutta joka tuntee sensein asiat, annokset ja niiden ostospaikat koostumuksineen. Samalla numeromies osannee kertoa miksi kuksaa ei nähdä Chiang Maissa, kiitoksia.

        En minä tunne senseitä mutta tunnen ja tiedän mitä thaimaassa ruokana myydään, kun esim. toriruat on joka paikassa suht. samanlaisia, palstalla tehdään kaksi virhettä, ensimmäinen on se että ulkonäkö ei ole thaimaassa kovinkaan olennaista, toinen mikä on hinta ei korreloi laatua, saatat saada uskomatonta ruokaa 35 bahtilla, mutta 1000 bahtilla täyttä kuraa,
        paras indikaattori ruanlaadusta on paljonko on asiakkaita syömässä, ja vielä thaikkuja...
        kaikista huonointa mitä palstalla on koskaan näkynyt ja minun silmissä on totuuspellen, aijaama safka, vieläkin olen järkyttynyt ruanlaadusta, mitä sille reppananalle täällä tarjoillaan. Tosiaan koiranikin syövät paremmin täällä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tunne senseitä mutta tunnen ja tiedän mitä thaimaassa ruokana myydään, kun esim. toriruat on joka paikassa suht. samanlaisia, palstalla tehdään kaksi virhettä, ensimmäinen on se että ulkonäkö ei ole thaimaassa kovinkaan olennaista, toinen mikä on hinta ei korreloi laatua, saatat saada uskomatonta ruokaa 35 bahtilla, mutta 1000 bahtilla täyttä kuraa,
        paras indikaattori ruanlaadusta on paljonko on asiakkaita syömässä, ja vielä thaikkuja...
        kaikista huonointa mitä palstalla on koskaan näkynyt ja minun silmissä on totuuspellen, aijaama safka, vieläkin olen järkyttynyt ruanlaadusta, mitä sille reppananalle täällä tarjoillaan. Tosiaan koiranikin syövät paremmin täällä.

        Mitkä koirat? Missä ne oli joulun jälkeen kun niitä ei ollut koskaan ollut? Höpösetä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mitkä koirat? Missä ne oli joulun jälkeen kun niitä ei ollut koskaan ollut? Höpösetä.

        Tuossa on pihassa, ridglebackin ja saksanpaimenkoiran risteytys, ihan hyvä dokki.
        bnuV3I


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En minä tunne senseitä mutta tunnen ja tiedän mitä thaimaassa ruokana myydään, kun esim. toriruat on joka paikassa suht. samanlaisia, palstalla tehdään kaksi virhettä, ensimmäinen on se että ulkonäkö ei ole thaimaassa kovinkaan olennaista, toinen mikä on hinta ei korreloi laatua, saatat saada uskomatonta ruokaa 35 bahtilla, mutta 1000 bahtilla täyttä kuraa,
        paras indikaattori ruanlaadusta on paljonko on asiakkaita syömässä, ja vielä thaikkuja...
        kaikista huonointa mitä palstalla on koskaan näkynyt ja minun silmissä on totuuspellen, aijaama safka, vieläkin olen järkyttynyt ruanlaadusta, mitä sille reppananalle täällä tarjoillaan. Tosiaan koiranikin syövät paremmin täällä.

        Toivottavasti toivut pian järkytyksestäsi niin pääset taas syömään makaroonia siellä "thaimaassa". Aitoa thairuokaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti toivut pian järkytyksestäsi niin pääset taas syömään makaroonia siellä "thaimaassa". Aitoa thairuokaa.

        Turistit ja lapset skruudaa makaronia thaimaassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toivottavasti toivut pian järkytyksestäsi niin pääset taas syömään makaroonia siellä "thaimaassa". Aitoa thairuokaa.

        Sinulla poju on heikko thaimaan tietämys, tuo ruoka on nimenomaan thairuokaa, nimeltään ki mao spagetti with seafood, menussa kohta 22... eikä se ole makaroonia vaan tarkoitukseen soveltuvaa nuudelia. Wea1oJ
        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla poju on heikko thaimaan tietämys, tuo ruoka on nimenomaan thairuokaa, nimeltään ki mao spagetti with seafood, menussa kohta 22... eikä se ole makaroonia vaan tarkoitukseen soveltuvaa nuudelia. Wea1oJ
        By NumBall HHN 60v.

        Milloin spagetti on nuudeliksi muuttunut tyhmä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloin spagetti on nuudeliksi muuttunut tyhmä.

        Yön aikana reppana... nuudeli on aasiassa, pasta italiasta, täällä on kymmeniä nuudelialalajeja,eri tarkoituksiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yön aikana reppana... nuudeli on aasiassa, pasta italiasta, täällä on kymmeniä nuudelialalajeja,eri tarkoituksiin.

        Numerospeden saduissa vehnäkin muuttuu riisiksi, spagetti tehdään vehnästä ja nuudelit riisistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numerospeden saduissa vehnäkin muuttuu riisiksi, spagetti tehdään vehnästä ja nuudelit riisistä.

        Nuudeli on nauhamainen pastavalmiste.
        Nuudeleita valmistetaan usein hapattamattomasta taikinasta, joka tehdään vehnästä tai riisistä, mutta myös mungopapuja ja muita vilja- ja palkokasveja käytetään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nuudeli on nauhamainen pastavalmiste.
        Nuudeleita valmistetaan usein hapattamattomasta taikinasta, joka tehdään vehnästä tai riisistä, mutta myös mungopapuja ja muita vilja- ja palkokasveja käytetään.

        Näin on, pattayan rakas ei edes tiedä mitä nuudeli on ja miten tietäsikin kun mielikuvitusmatkalla ei kokemuksia kerry, hienoa että wikipedia on olemassa.. .makaronissa käyttään yleensä dumdum vehnäjauhoja taas nuudeleissa useita eri variaatioita. Kuopio rulez. Surkeaa sakkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuossa on pihassa, ridglebackin ja saksanpaimenkoiran risteytys, ihan hyvä dokki.
        bnuV3I

        Saisinko auttaa ja laittaa kuvan helpommin katsottavaksi, kas tässä

        https://aijaa.com/bnuV3I

        kiitos.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Yön aikana reppana... nuudeli on aasiassa, pasta italiasta, täällä on kymmeniä nuudelialalajeja,eri tarkoituksiin.

        juurihan äsken kerroit että ruoka on spagettia ja nyt se muuttui nuudeliksi, melkoinen spede.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        juurihan äsken kerroit että ruoka on spagettia ja nyt se muuttui nuudeliksi, melkoinen spede.

        En kertonut se on listalla spagettia mutta tehdään tosiasiassa nuudelista, sinulle suomessa lähes ilmaiseksi myytävä nuudeli on sinulle tuttu mm. mama se tehdään riisistä, mutta thaimaassa on paljon erilaisia pastoja, huomattavasti enemmän kuin euroopassa... lisäksi osa nuudelista on hyvin vähän hiilareita sisältävä...eli sinun ns. aivoruoka meni sekin perseelleen ja kunnolla, ethän sinä ressukka tiedä mistään mitään. Erinomaine nuudeli on sellainen paksuhko ja leveä, väriltään keltainen, toinen hyvä on erittäin ohut mutta rullalla myytävä malli noin 5 cm leveä, kolmas on sellainen tuorepasta, jota käytetään tietynlaisissa keitoissa... tulee erinomaista vaikkapa kookoskeittoa, vaikka sienillä...
        Sinä reppana kuvittelet että tämä mama on ainoa thaimaan nuudeli, muuten siinä mamasta on myös versio jossa on tarkalleen samat aineosat kuin makaronissa... paitsi että sitä hieman esikypsennetään makaronia pidemmälle, joten siihen riittää kiehuva vesi päälle... kuten kaikissa mamoissa yleensäkin, kumman luulet olevan tervellisempää vetää naamaan sinun hampurilaisateria jonka näyttävästi framelle paukautit, oikeaa aivoruokaa... reppana.


      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        En kertonut se on listalla spagettia mutta tehdään tosiasiassa nuudelista, sinulle suomessa lähes ilmaiseksi myytävä nuudeli on sinulle tuttu mm. mama se tehdään riisistä, mutta thaimaassa on paljon erilaisia pastoja, huomattavasti enemmän kuin euroopassa... lisäksi osa nuudelista on hyvin vähän hiilareita sisältävä...eli sinun ns. aivoruoka meni sekin perseelleen ja kunnolla, ethän sinä ressukka tiedä mistään mitään. Erinomaine nuudeli on sellainen paksuhko ja leveä, väriltään keltainen, toinen hyvä on erittäin ohut mutta rullalla myytävä malli noin 5 cm leveä, kolmas on sellainen tuorepasta, jota käytetään tietynlaisissa keitoissa... tulee erinomaista vaikkapa kookoskeittoa, vaikka sienillä...
        Sinä reppana kuvittelet että tämä mama on ainoa thaimaan nuudeli, muuten siinä mamasta on myös versio jossa on tarkalleen samat aineosat kuin makaronissa... paitsi että sitä hieman esikypsennetään makaronia pidemmälle, joten siihen riittää kiehuva vesi päälle... kuten kaikissa mamoissa yleensäkin, kumman luulet olevan tervellisempää vetää naamaan sinun hampurilaisateria jonka näyttävästi framelle paukautit, oikeaa aivoruokaa... reppana.

        Jaa et kertonut vai.?
        "Sinulla poju on heikko thaimaan tietämys, tuo ruoka on nimenomaan thairuokaa, nimeltään ki mao spagetti with seafood, menussa kohta 22"


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa et kertonut vai.?
        "Sinulla poju on heikko thaimaan tietämys, tuo ruoka on nimenomaan thairuokaa, nimeltään ki mao spagetti with seafood, menussa kohta 22"

        Et siis tiennyt että täällä kaikki pasta on nuudeleita, sitä se wikipedia olisit edes sen lukenut, ennenkuin taas paljastit ette tiedä mistään mitään...katsoppas kun tuo ruokapaikka on pääosin meille farangeille menulta löytyy kyllä valinnainen nuudeli merenelävillä... sinun pitäisi tietää mitä tuo ki mao tarkoittaa thaiksi, kun et tiedä se tarkoittaa humalaista, eli humalaisen spagetti merenelävillä, sen saa tuolla tilattua mistä tahansa thairavintolasta, aitoa thairuokkaa, kuolen nauruun....5555


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et siis tiennyt että täällä kaikki pasta on nuudeleita, sitä se wikipedia olisit edes sen lukenut, ennenkuin taas paljastit ette tiedä mistään mitään...katsoppas kun tuo ruokapaikka on pääosin meille farangeille menulta löytyy kyllä valinnainen nuudeli merenelävillä... sinun pitäisi tietää mitä tuo ki mao tarkoittaa thaiksi, kun et tiedä se tarkoittaa humalaista, eli humalaisen spagetti merenelävillä, sen saa tuolla tilattua mistä tahansa thairavintolasta, aitoa thairuokkaa, kuolen nauruun....5555

        Vai on kaikki thaimaassa myytävät nuudelit pastaa.? Hehehe, en viitsi enempää kommentoida.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla poju on heikko thaimaan tietämys, tuo ruoka on nimenomaan thairuokaa, nimeltään ki mao spagetti with seafood, menussa kohta 22... eikä se ole makaroonia vaan tarkoitukseen soveltuvaa nuudelia. Wea1oJ
        By NumBall HHN 60v.

        Makaronia riisiä munaa kalaa kasvis osaat itsekin . Soija on pelkkää suolaa. Annatte rahat niille . Tehkää itse. Budha ei ole jumala se vartioi manalaa. Demonien paikka.


      • Anonyymi

        Parasiitteja raaka kala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulla poju on heikko thaimaan tietämys, tuo ruoka on nimenomaan thairuokaa, nimeltään ki mao spagetti with seafood, menussa kohta 22... eikä se ole makaroonia vaan tarkoitukseen soveltuvaa nuudelia. Wea1oJ
        By NumBall HHN 60v.

        Toki minun thaimaa tietämys perustuu mitä nyt googlella sattuu löytymään,pojuttelu taas perustuu alenmuuden tunteeseen
        By NumBall HHN 60v.


    • Anonyymi

      Herranjestas mikä näky!! Amalia otti aurinkoa bikineissä Pattayalla. Herää kysymys, kuka hänet sinne roudasi?

      • Anonyymi

        Kuopio Rulez!


    • Anonyymi

      Totuustarkkailua. Teron kanssa molemmilla Dopermannit Suomessa (huom kirjoitusvirhe) ja käydään näyttelyissä kuin heteromiehet konsansaan.
      Koirat jäi numeromiehelle hoitoon kun Tero lähti Bangkokiin. Numeromies meni perässä ja pilvenpiirtäjässä oli parkettilattiat. Koirat jäivät Suomeen.
      Lomamatkallaan Bangkokiin numeroukkeli muuttikin yhtäkkiä Hin Lek Faihin Z.... nikillään ja tällä oli jahti Pranburin satamassa. Yhtäkkiä numerohenkilö olikin taas Suomessa ja puolusti kovasti tätä jahtimiestä.
      Seuraavaksi dopermannit vaihtuivat thai ridgebackeihin kunnes toinen jäi auton alle ja toinen meni käärmeen uhrina. Sittenpä niitä koiria ei koskaan enää ollut ollutkaan. Kunnes niitä pari kuukautta sitten oli peräti viisi ja ne syö taas hyviä herkkuruokia. Nyt niitä sitten vaihteeksi on vain yksi ja se on vaihtanut taas kerran rotua sekin koira. Söpö koiruli, ei siinä mitään, mutta kummallinen on tämän koiran syntyhistoria.

      Olen suhteellisen varma että Hua Hinissa asuu Hiekkaharjun hanuristin koirakaveri Tero 63v. Itse numeroukkeli 60v on Suomessa tukiasunnossa jossakin luukussa ja hällä oli jonkin aikaa thaimaalainen omaishoitaja. Tässä se on se heidän kompus. He todellakin ovat kaksi eri henkilöä mutta tämä Suomessa asuva erakko esittää tällä palstalla olevansa kaverinsa joka on Hua Hinissa asuva erakko.
      Mysteeri ratkaistu, kiitos aplodeista!

      • Anonyymi

        Mitä luulet että onkohan nuo veijarit kaveruksia samanlaisessa mielessä kuin Jolon saarelta tutut Fränti ja Vahanen? Heiltähän meni "sukellusmatka" vähän puihin ku Vahanen otti Fräntiltä viitakossa.. haastattelun.


      • Anonyymi

        Olehan sinä poika suhteellisen varma, miksi kuvittelet että tämäkään arvaus osuisi kun ei ole yksikään aikaisempi onnistunut, laitappa poika lentolippusi hotellisi ikkunan eteen pyydä huonepalvelijaasi hakemaan sinulle seiskasta kananmunia ja mama nuudelia että sieltä näkyy bangkokin maisemia, tämän kuitin voit laittaa myös ikkunan eteen, samoin passisi kanssa.
        Sinänsä ei tuo seiska ole muuten välttämätön, kuin siinä että saat tarvittaessa aivoruokaa itse valmistettua. Muuten miksi et kutsunut tuota morsiantasi sinne huoneeseesi, eiks nää vosut tee myös hotellikeikkoja,vai painaako vielä edellinen asiakaspäälle, pattayan pojat tykkää kierrätyksestä, vai etko kehtaa kun tuli matkakassa tuhlattua lentopaikkaan 100 euroa tunti...
        Tiedät kuka.


      • Anonyymi

        Nyt kun vajakkikaksikosta numeropälli on saanut aijattua kuvan naapurin Rin Tin Tinistä, niin varmaan piankin saamme nähdä kuvan myös Teron, tai jopa numeropällin ihan ikiomasta näyttely dopparista? Ihmisillä on tapana kuvailla koiriaan, etenkin näyttelytason koiriaan, ja vajakkikaksikolla kun kaikki omistamansa on tunnetusti ollut omassa kastissaan... niin täytyyhän jossain olla edes yksi kuva Teron tai numeropällin dopparista???


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Nyt kun vajakkikaksikosta numeropälli on saanut aijattua kuvan naapurin Rin Tin Tinistä, niin varmaan piankin saamme nähdä kuvan myös Teron, tai jopa numeropällin ihan ikiomasta näyttely dopparista? Ihmisillä on tapana kuvailla koiriaan, etenkin näyttelytason koiriaan, ja vajakkikaksikolla kun kaikki omistamansa on tunnetusti ollut omassa kastissaan... niin täytyyhän jossain olla edes yksi kuva Teron tai numeropällin dopparista???

        Muistanko oikein, korjatkaa jos olen väärässä?

        Eräällä on Buudeli, 2 lasta, Thaimaan kaunein vaimo, Kylän komein talo, uima-allas kotipihallaan, huumekasveja puutarhassaan, moottoripyörä ja auto, kitara-, kivi- ja samuraimiekkakokoelma, sekä puhelinnumero TT:lle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistanko oikein, korjatkaa jos olen väärässä?

        Eräällä on Buudeli, 2 lasta, Thaimaan kaunein vaimo, Kylän komein talo, uima-allas kotipihallaan, huumekasveja puutarhassaan, moottoripyörä ja auto, kitara-, kivi- ja samuraimiekkakokoelma, sekä puhelinnumero TT:lle.

        Muistanko oikein, korjatkaa jos olen väärässä?

        Senssu esitteli täällä Thaimaan tuntemustaan kertoen käyneensä syömässä masaman currya kanalla, jonka väitti olevan, erinomainen intialainen ruoka.

        Eli eipä taida olla senssukan Thaimaan tuntemus kovin korkealla tasolla?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Olehan sinä poika suhteellisen varma, miksi kuvittelet että tämäkään arvaus osuisi kun ei ole yksikään aikaisempi onnistunut, laitappa poika lentolippusi hotellisi ikkunan eteen pyydä huonepalvelijaasi hakemaan sinulle seiskasta kananmunia ja mama nuudelia että sieltä näkyy bangkokin maisemia, tämän kuitin voit laittaa myös ikkunan eteen, samoin passisi kanssa.
        Sinänsä ei tuo seiska ole muuten välttämätön, kuin siinä että saat tarvittaessa aivoruokaa itse valmistettua. Muuten miksi et kutsunut tuota morsiantasi sinne huoneeseesi, eiks nää vosut tee myös hotellikeikkoja,vai painaako vielä edellinen asiakaspäälle, pattayan pojat tykkää kierrätyksestä, vai etko kehtaa kun tuli matkakassa tuhlattua lentopaikkaan 100 euroa tunti...
        Tiedät kuka.

        ASQ huoneeseen vieraita? Olet todellakin ihmisnero. Eikö sulle ole tullut Suomesta yhtään vierasta vuoteen kun et tiedä ettei karanteenihuoneeseen voi vieraita ottaa kun siinähän menisi koko karanteenin idea pilalle ja se olisi kaiken lisäksi rikos josta saa melkoiset sakot.
        Älä ole huolissasi minun lomakassasta. On ihan omaa rahaa riittävästi ja jos loppuu on niiden jälkeen useampi luottokortti ja niidenkin jälkeen käytännössä loputon luotto. Pappa betalar.
        Kun selaat ne pelimiehet sieltä liigasta niin tiedät kenen poika olen.
        PS: Morsiameni ei kuulu "Näihin vosuihin" kuten exlumppusi, spagettimies.)

        TT, Harvahammas, Bangkok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistanko oikein, korjatkaa jos olen väärässä?

        Senssu esitteli täällä Thaimaan tuntemustaan kertoen käyneensä syömässä masaman currya kanalla, jonka väitti olevan, erinomainen intialainen ruoka.

        Eli eipä taida olla senssukan Thaimaan tuntemus kovin korkealla tasolla?

        Korjaa jos olen väärässä.

        Senssu ei liity curryaiheeseesi millään tavalla.
        Ymmärrän kyllä katkeruutesi ja kateutesi Senssuakohtaan, mutta minä laitoin tuon kommentin Buudelista ja muusta.

        Päädyin kommentoimaan, koskakirjoitit omasta kastistaan.
        Minun mielestäni on kyllä omassa kastissaan villakoiran omistaja jonka kylän komeimmassa talossa emännöi Thaimaan kaunein nainen.

        Anteeksi että erehdyin kommentoimaan palstallesi aiheen.

        Minun tuntemukseni thaimaasta ei ole niin korkealla tasolla että voisin lähteä kanssasi väittelemään makaroonista ja nuudelista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaa jos olen väärässä.

        Senssu ei liity curryaiheeseesi millään tavalla.
        Ymmärrän kyllä katkeruutesi ja kateutesi Senssuakohtaan, mutta minä laitoin tuon kommentin Buudelista ja muusta.

        Päädyin kommentoimaan, koskakirjoitit omasta kastistaan.
        Minun mielestäni on kyllä omassa kastissaan villakoiran omistaja jonka kylän komeimmassa talossa emännöi Thaimaan kaunein nainen.

        Anteeksi että erehdyin kommentoimaan palstallesi aiheen.

        Minun tuntemukseni thaimaasta ei ole niin korkealla tasolla että voisin lähteä kanssasi väittelemään makaroonista ja nuudelista.

        No mutta sensei ainahan voit palastella eldorado kalapuikkoja, ripotella lauantaimakkaran palasia niiden päälle, lurauttaa ripaus rapsiöljyä sekaan ja anna sitten numeromiehen tunnistaa selvästi että ne sinun kalapuikon palaset ja lauantaimakkaran siivut on tuoretorilta ostettua sushia. Asian sivusta kerrottakoon sinulle sensei että vaimot kansalaisuudestaan riippumatta tykkäävät siitä että heitä sanotaan kauniiksi. Se on kannattavaakin puuhaa, sillä silloin saa kipakammat kyydit makuukammarissa jota teilläpäin kutsutaan sairasvuoteeksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ASQ huoneeseen vieraita? Olet todellakin ihmisnero. Eikö sulle ole tullut Suomesta yhtään vierasta vuoteen kun et tiedä ettei karanteenihuoneeseen voi vieraita ottaa kun siinähän menisi koko karanteenin idea pilalle ja se olisi kaiken lisäksi rikos josta saa melkoiset sakot.
        Älä ole huolissasi minun lomakassasta. On ihan omaa rahaa riittävästi ja jos loppuu on niiden jälkeen useampi luottokortti ja niidenkin jälkeen käytännössä loputon luotto. Pappa betalar.
        Kun selaat ne pelimiehet sieltä liigasta niin tiedät kenen poika olen.
        PS: Morsiameni ei kuulu "Näihin vosuihin" kuten exlumppusi, spagettimies.)

        TT, Harvahammas, Bangkok

        Numballa ja Zumballa on laitosruokailu kahdelta joka päivä. Suomessa.


      • Anonyymi

        Joka asiassa pattayan rakkaan tieto on pyöreä nolla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ASQ huoneeseen vieraita? Olet todellakin ihmisnero. Eikö sulle ole tullut Suomesta yhtään vierasta vuoteen kun et tiedä ettei karanteenihuoneeseen voi vieraita ottaa kun siinähän menisi koko karanteenin idea pilalle ja se olisi kaiken lisäksi rikos josta saa melkoiset sakot.
        Älä ole huolissasi minun lomakassasta. On ihan omaa rahaa riittävästi ja jos loppuu on niiden jälkeen useampi luottokortti ja niidenkin jälkeen käytännössä loputon luotto. Pappa betalar.
        Kun selaat ne pelimiehet sieltä liigasta niin tiedät kenen poika olen.
        PS: Morsiameni ei kuulu "Näihin vosuihin" kuten exlumppusi, spagettimies.)

        TT, Harvahammas, Bangkok

        Resupetteri olisit voinut sopia hotellin kanssa että morsiamesi tulee huoneeseen samalla kuin sinä mutta taitaa vosu olla varattu, tai sitten sinulle ei ole varoja maksaa häntä sinne, tonnin poju, saat minut aina hymyilemään, tiedän monta jotka ovat ottaneet puolisonsa mukaan huoneeseen, ja mutta vosu voi karata ikkunasta tapasi tuntien, liian iso riski. Voi vittu tuon ikäinen turvautu isäänsä, 55555 säälittävää... isi auttaa... 5555 olet melkoinen reppana.
        Tiedät kuka.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri olisit voinut sopia hotellin kanssa että morsiamesi tulee huoneeseen samalla kuin sinä mutta taitaa vosu olla varattu, tai sitten sinulle ei ole varoja maksaa häntä sinne, tonnin poju, saat minut aina hymyilemään, tiedän monta jotka ovat ottaneet puolisonsa mukaan huoneeseen, ja mutta vosu voi karata ikkunasta tapasi tuntien, liian iso riski. Voi vittu tuon ikäinen turvautu isäänsä, 55555 säälittävää... isi auttaa... 5555 olet melkoinen reppana.
        Tiedät kuka.

        ASQ hotelliin pääsee samaan huoneeseen virallisesti vihitty aviopari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Korjaa jos olen väärässä.

        Senssu ei liity curryaiheeseesi millään tavalla.
        Ymmärrän kyllä katkeruutesi ja kateutesi Senssuakohtaan, mutta minä laitoin tuon kommentin Buudelista ja muusta.

        Päädyin kommentoimaan, koskakirjoitit omasta kastistaan.
        Minun mielestäni on kyllä omassa kastissaan villakoiran omistaja jonka kylän komeimmassa talossa emännöi Thaimaan kaunein nainen.

        Anteeksi että erehdyin kommentoimaan palstallesi aiheen.

        Minun tuntemukseni thaimaasta ei ole niin korkealla tasolla että voisin lähteä kanssasi väittelemään makaroonista ja nuudelista.

        Muistin siis väärin, ok. Tuo masaman currya intialaiseksi ruuaksi väittänyt ei siis ollutkaan Senssu, vaan joku... kukahan?

        Muutama korjaus, kun nyt noin kiihtymättä ja kauniisti pyysit.

        ”Senssu ei liity curryaiheeseesi millään tavalla.”
        Kyllä liittyy esimerkiksi vain sillä tavalla, että muistaakseni oli vuoronperään sinun kanssasi tuossa curry-ketjussa esittämässä asialliseen tyyliinsä asiantuntemustaan.


        ”Ymmärrän kyllä katkeruutesi ja kateutesi Senssuakohtaan,”
        Olet, ikävää kyllä, väärässä. En ole katkera enkä kateellinen tätä säälittävää reppanaa kohtaan. Miksi olisin, tyyppihän on pelkkä puskista huutelija ja karkuun luikkija.

        ”mutta minä laitoin tuon kommentin Buudelista ja muusta.”
        Laitoit mainittuun curry-ketjuun vai johonkin muuhun ketjuun?

        ”Päädyin kommentoimaan, koskakirjoitit omasta kastistaan.”
        Missä näin olen kirjoittanut, ettet nyt vain kiukuttele ja sekoile taas suotta?

        ”Minun mielestäni on kyllä omassa kastissaan villakoiran omistaja jonka kylän komeimmassa talossa emännöi Thaimaan kaunein nainen.”
        OK! Minä puolestani muistelen, että sinulla ja Senssulla on usein ollut hyvin hämmästyttävänkin samankaltaisia harhoja, mitä mielenterveydellisiin haasteisiin tulee. Korjaa toki, jos taas muistan väärin.

        ”Anteeksi että erehdyin kommentoimaan palstallesi aiheen.”
        Palstalleni? Höh (pidättelen naurua) ja minä kun luulin, että tämä palsta on ja toimii lähinnä sinun ja Senssun vertaistukipalstana, jossa voitte mm. katkeruutta ja kateutta purkaa.

        ”Minun tuntemukseni thaimaasta ei ole niin korkealla tasolla että voisin lähteä kanssasi väittelemään makaroonista ja nuudelista.”
        Jos luulet, että olen kanssasi väitellyt makarooneista ja nuudeleista, niin olet väärässä - oletan tämän ajatuksen olevan jälleen kerran vain yksi mielikuvituksesi tuottama harha.
        Sinun tuntemuksesi Thaimaasta on siis mitä on, mutta silti Senssun lailla haluat, että minä pyyhin sinulla tatamia ja laitan sinut syömään sanasi kerta toisensa jälkeen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri olisit voinut sopia hotellin kanssa että morsiamesi tulee huoneeseen samalla kuin sinä mutta taitaa vosu olla varattu, tai sitten sinulle ei ole varoja maksaa häntä sinne, tonnin poju, saat minut aina hymyilemään, tiedän monta jotka ovat ottaneet puolisonsa mukaan huoneeseen, ja mutta vosu voi karata ikkunasta tapasi tuntien, liian iso riski. Voi vittu tuon ikäinen turvautu isäänsä, 55555 säälittävää... isi auttaa... 5555 olet melkoinen reppana.
        Tiedät kuka.

        Googlaa ihan huviksesi mitä karanteeni Thaimaahan saavuttaessa tarkoittaa, ennenkuin avaat suusi. Et tunnu tietävän siitä mitään etkä sinä ketään tunne jotka on puolisonsa ottaneet mukaan lusimaan karanteeniin. Kuka pitkäaikainen thaimaalainen puoliso olisi niin pöllö että tulisi muutenkaan kimppaan eristyksiin? Sitäpaitsi se vaatii sertifikaatin avioliitosta. Minä en toisi morsianta eristyksiin vaikka se olisikin mahdollista, mutta se ei ole. Mukavampi tuolla on vapaana kulkea ja hän on töissä siihen saakka kun "vapaudun".

        Lennän aina bisneksessä ja aina omilla rahoilla. Jos isoa hätää tai menoa tulisi, niin siihen minulla on tukea rajattomasti. Se on hieno asia, kaikilla ei ole samoja resursseja.
        Mukavasti on aika kulunut, jumppaa, telkkaa, lukemista ja paljon unta. Tänään tilasin vähän alkomahoolia suomalaisen vapun kunniaksi.
        Hyvää vappua sinne savoon kummallekin persoonallesi!

        TT, Bangkok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Googlaa ihan huviksesi mitä karanteeni Thaimaahan saavuttaessa tarkoittaa, ennenkuin avaat suusi. Et tunnu tietävän siitä mitään etkä sinä ketään tunne jotka on puolisonsa ottaneet mukaan lusimaan karanteeniin. Kuka pitkäaikainen thaimaalainen puoliso olisi niin pöllö että tulisi muutenkaan kimppaan eristyksiin? Sitäpaitsi se vaatii sertifikaatin avioliitosta. Minä en toisi morsianta eristyksiin vaikka se olisikin mahdollista, mutta se ei ole. Mukavampi tuolla on vapaana kulkea ja hän on töissä siihen saakka kun "vapaudun".

        Lennän aina bisneksessä ja aina omilla rahoilla. Jos isoa hätää tai menoa tulisi, niin siihen minulla on tukea rajattomasti. Se on hieno asia, kaikilla ei ole samoja resursseja.
        Mukavasti on aika kulunut, jumppaa, telkkaa, lukemista ja paljon unta. Tänään tilasin vähän alkomahoolia suomalaisen vapun kunniaksi.
        Hyvää vappua sinne savoon kummallekin persoonallesi!

        TT, Bangkok

        reppana ja isi maksaa, sinulta meni uskottavuus jo ties kuinka monennen kerran täysin, vain toinen meistä on thaimaassa, ja olen varma että se et ole sinä, vaan hullu trolli... mitä tulee korona hotelliin toki voi ottaa sinne puolisosi tai morsiamesi mukaan, aivan varmasti... jos sellainen olisi vaan olemassa, savossa se ei onnistu onneton, mutta siellä sinulla on kiltti hoitajasetä auttamassa... Enpä ole koskaan kuvitellut tarvitsevani isältäni apua yli 15vvuotiaaana, tai kuten sinä kutsut tukea.. säälittäväää... voi jumalauta... hullu sinä olet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        reppana ja isi maksaa, sinulta meni uskottavuus jo ties kuinka monennen kerran täysin, vain toinen meistä on thaimaassa, ja olen varma että se et ole sinä, vaan hullu trolli... mitä tulee korona hotelliin toki voi ottaa sinne puolisosi tai morsiamesi mukaan, aivan varmasti... jos sellainen olisi vaan olemassa, savossa se ei onnistu onneton, mutta siellä sinulla on kiltti hoitajasetä auttamassa... Enpä ole koskaan kuvitellut tarvitsevani isältäni apua yli 15vvuotiaaana, tai kuten sinä kutsut tukea.. säälittäväää... voi jumalauta... hullu sinä olet.

        No niin. Se on yksinäinen vappukänni numeromiehellä jo savossa päällä ja velat muuttuneet saataviksi. Mutta kuksa se se ei vaan pääse Thaimaahan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistin siis väärin, ok. Tuo masaman currya intialaiseksi ruuaksi väittänyt ei siis ollutkaan Senssu, vaan joku... kukahan?

        Muutama korjaus, kun nyt noin kiihtymättä ja kauniisti pyysit.

        ”Senssu ei liity curryaiheeseesi millään tavalla.”
        Kyllä liittyy esimerkiksi vain sillä tavalla, että muistaakseni oli vuoronperään sinun kanssasi tuossa curry-ketjussa esittämässä asialliseen tyyliinsä asiantuntemustaan.


        ”Ymmärrän kyllä katkeruutesi ja kateutesi Senssuakohtaan,”
        Olet, ikävää kyllä, väärässä. En ole katkera enkä kateellinen tätä säälittävää reppanaa kohtaan. Miksi olisin, tyyppihän on pelkkä puskista huutelija ja karkuun luikkija.

        ”mutta minä laitoin tuon kommentin Buudelista ja muusta.”
        Laitoit mainittuun curry-ketjuun vai johonkin muuhun ketjuun?

        ”Päädyin kommentoimaan, koskakirjoitit omasta kastistaan.”
        Missä näin olen kirjoittanut, ettet nyt vain kiukuttele ja sekoile taas suotta?

        ”Minun mielestäni on kyllä omassa kastissaan villakoiran omistaja jonka kylän komeimmassa talossa emännöi Thaimaan kaunein nainen.”
        OK! Minä puolestani muistelen, että sinulla ja Senssulla on usein ollut hyvin hämmästyttävänkin samankaltaisia harhoja, mitä mielenterveydellisiin haasteisiin tulee. Korjaa toki, jos taas muistan väärin.

        ”Anteeksi että erehdyin kommentoimaan palstallesi aiheen.”
        Palstalleni? Höh (pidättelen naurua) ja minä kun luulin, että tämä palsta on ja toimii lähinnä sinun ja Senssun vertaistukipalstana, jossa voitte mm. katkeruutta ja kateutta purkaa.

        ”Minun tuntemukseni thaimaasta ei ole niin korkealla tasolla että voisin lähteä kanssasi väittelemään makaroonista ja nuudelista.”
        Jos luulet, että olen kanssasi väitellyt makarooneista ja nuudeleista, niin olet väärässä - oletan tämän ajatuksen olevan jälleen kerran vain yksi mielikuvituksesi tuottama harha.
        Sinun tuntemuksesi Thaimaasta on siis mitä on, mutta silti Senssun lailla haluat, että minä pyyhin sinulla tatamia ja laitan sinut syömään sanasi kerta toisensa jälkeen?

        Kommentista tarttui silmämunaan seuraava:

        Minun mielestäni on kyllä omassa kastissaan villakoiran omistaja jonka kylän komeimmassa talossa emännöi Thaimaan kaunein nainen.”
        OK! Minä puolestani muistelen, että sinulla ja Senssulla on usein ollut hyvin hämmästyttävänkin samankaltaisia harhoja, mitä mielenterveydellisiin haasteisiin tulee.

        Siis ymmärränkö oikein että kylän komeimman talon thaimaan kauneimman naisen aviomiehellä on harhoja ja mielenterveydellisiä haasteita jotka on samankaltaisia jonkun sinun ja Senssun kanssa, joita sinua ja Senssua joku harhainen pitää yhtenä ja samana henkilönä?

        Aikamoinen mielenterveydellinen haaste purkaa mainittu, mutta ehkä tämä viisas kommentoija pähkinänsä selkosanoiksi muuttaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        reppana ja isi maksaa, sinulta meni uskottavuus jo ties kuinka monennen kerran täysin, vain toinen meistä on thaimaassa, ja olen varma että se et ole sinä, vaan hullu trolli... mitä tulee korona hotelliin toki voi ottaa sinne puolisosi tai morsiamesi mukaan, aivan varmasti... jos sellainen olisi vaan olemassa, savossa se ei onnistu onneton, mutta siellä sinulla on kiltti hoitajasetä auttamassa... Enpä ole koskaan kuvitellut tarvitsevani isältäni apua yli 15vvuotiaaana, tai kuten sinä kutsut tukea.. säälittäväää... voi jumalauta... hullu sinä olet.

        Hauskaa, nyt tämä jääkiekkoilija onkin jääkiekkoilijan poika.

        Hauskaa hauskaa saas nähdä koska Aasi aktivoituu ja tietysti 2010, 44 ja SS.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Resupetteri olisit voinut sopia hotellin kanssa että morsiamesi tulee huoneeseen samalla kuin sinä mutta taitaa vosu olla varattu, tai sitten sinulle ei ole varoja maksaa häntä sinne, tonnin poju, saat minut aina hymyilemään, tiedän monta jotka ovat ottaneet puolisonsa mukaan huoneeseen, ja mutta vosu voi karata ikkunasta tapasi tuntien, liian iso riski. Voi vittu tuon ikäinen turvautu isäänsä, 55555 säälittävää... isi auttaa... 5555 olet melkoinen reppana.
        Tiedät kuka.

        Pitää tosiaan olla virallisesti naimisissa että samaan huoneeseen pääsee, huonetta varatessa pitää olla esittää vihkitodistus.
        Mitenkäs pallimies, joko se sinun poikasi kenelle teit COE:n muutamassa minuutissa ilman vakuutusta ja ASQ varausta, on saapunut thaimaahan luoksesi kyläilemään.?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa, nyt tämä jääkiekkoilija onkin jääkiekkoilijan poika.

        Hauskaa hauskaa saas nähdä koska Aasi aktivoituu ja tietysti 2010, 44 ja SS.

        Jumankekka ja Aasi aktivoitui samalla minuutilla 🚜😨😎😆😅🐒💓💔💕💖💗😂


      • Anonyymi kirjoitti:

        reppana ja isi maksaa, sinulta meni uskottavuus jo ties kuinka monennen kerran täysin, vain toinen meistä on thaimaassa, ja olen varma että se et ole sinä, vaan hullu trolli... mitä tulee korona hotelliin toki voi ottaa sinne puolisosi tai morsiamesi mukaan, aivan varmasti... jos sellainen olisi vaan olemassa, savossa se ei onnistu onneton, mutta siellä sinulla on kiltti hoitajasetä auttamassa... Enpä ole koskaan kuvitellut tarvitsevani isältäni apua yli 15vvuotiaaana, tai kuten sinä kutsut tukea.. säälittäväää... voi jumalauta... hullu sinä olet.

        Puolison voi ottaa karanteenihotelliin samaan huoneeseen jos puolisokin tulee maahan , morsianta ei samaan huoneeseen saa millään ilveellä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Jumankekka ja Aasi aktivoitui samalla minuutilla 🚜😨😎😆😅🐒💓💔💕💖💗😂

        Näyttää myös vajakkipoika olleen aktiivinen lähes vuorokauden ympäri, hauskaa matkailupäivää.!


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Puolison voi ottaa karanteenihotelliin samaan huoneeseen jos puolisokin tulee maahan , morsianta ei samaan huoneeseen saa millään ilveellä.

        Vähän sama asia kuin että TT:n kaukokihlattua ei saa millään ilveellä suomeen.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Näyttää myös vajakkipoika olleen aktiivinen lähes vuorokauden ympäri, hauskaa matkailupäivää.!

        Tiedätkö Aasi miksi osasin odottaa sinun aktivoituvan?

        Kerron.

        Ei ole kovinkaan vaikea huomata sinun oireilujesi kellonaikojen sopivan suomalaisen rakennusapumiehen töistä pääsyn jälkeiseen aikaan noin puolentunnin tarkkuudella pääsääntöisesti.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedätkö Aasi miksi osasin odottaa sinun aktivoituvan?

        Kerron.

        Ei ole kovinkaan vaikea huomata sinun oireilujesi kellonaikojen sopivan suomalaisen rakennusapumiehen töistä pääsyn jälkeiseen aikaan noin puolentunnin tarkkuudella pääsääntöisesti.

        Ehkäpä sinun rusinalla ei kannata ajatella yhtään mitään.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Ehkäpä sinun rusinalla ei kannata ajatella yhtään mitään.

        Joo niinhän se on, mutta kertoisitko meille mitä olet tänään syönyt ja paljonko pöperö maksoi, sekä oliko minkälaisella lautasella, entä esille laittettu, myös kiinnostaa valmistiko ruokasi ammattikokki.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Joo niinhän se on, mutta kertoisitko meille mitä olet tänään syönyt ja paljonko pöperö maksoi, sekä oliko minkälaisella lautasella, entä esille laittettu, myös kiinnostaa valmistiko ruokasi ammattikokki.

        Terveisiä suomeen.
        https://aijaa.com/W5Bxvh


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Terveisiä suomeen.
        https://aijaa.com/W5Bxvh

        Samoin täältä terveisiä Suomeen numeromiehelle ja terveisiä sinulle Thaimaahan asiantravel ja mukavaa matkaa! https://aijaa.com/g4ivBO
        Kuvan otin kännykällä telkkarista sähköpostiini 22.04. tulleesta maksetusta varauksestani.
        Siinä on osoite ja puhelinnumero hotelliini, jos herra numeromies Hua Hinista haluaa tulla kokeilemaan pääseekö ASQ hotelliin vieraakseni. Pääsee ainakin googlaushommiin savossa.
        Hyvää vappua kaikille! Tilaamani vodkat saapui jo. Kuksa ei taida ehtiä vapuksi Thaimaahan.

        TT, Bangkok


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Terveisiä suomeen.
        https://aijaa.com/W5Bxvh

        Näyttää olevan rakennusapumies käynyt Rayongin seiskassa ja pallomahainen kiekkomies on majoittuneena viiden tähden hotelliin Bangkokiin. Vain yksi on joukosta poissa, kuksaa ei Thaimaassa näy ja se on surullista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täältä terveisiä Suomeen numeromiehelle ja terveisiä sinulle Thaimaahan asiantravel ja mukavaa matkaa! https://aijaa.com/g4ivBO
        Kuvan otin kännykällä telkkarista sähköpostiini 22.04. tulleesta maksetusta varauksestani.
        Siinä on osoite ja puhelinnumero hotelliini, jos herra numeromies Hua Hinista haluaa tulla kokeilemaan pääseekö ASQ hotelliin vieraakseni. Pääsee ainakin googlaushommiin savossa.
        Hyvää vappua kaikille! Tilaamani vodkat saapui jo. Kuksa ei taida ehtiä vapuksi Thaimaahan.

        TT, Bangkok

        Ei soittele numerosensei ulkomaille, kallista.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Terveisiä suomeen.
        https://aijaa.com/W5Bxvh

        Hauska kuittaus sensukkanumero pällille.

        Voisin lyödä suuresta summasta vetoa ja vakuuttaa, että pälliä jumankekuttaa nyt vietävästi, kun haluasi tietää mitä ostit seiskasta, mutta kun ei vaan tiedä.

        Lisätäkseni pällin jumankekutuksen tasoa kerron, että minä tiedän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska kuittaus sensukkanumero pällille.

        Voisin lyödä suuresta summasta vetoa ja vakuuttaa, että pälliä jumankekuttaa nyt vietävästi, kun haluasi tietää mitä ostit seiskasta, mutta kun ei vaan tiedä.

        Lisätäkseni pällin jumankekutuksen tasoa kerron, että minä tiedän.

        PÄLLI

        1) Kalakukon kaltainen ruokalaji, jota tehdään kalanpäistä ruistaikinalla ja silavalla vuokaan. Kalanpäät pehmenevät uunissa rasvan vaikutuksesta mössömäiseksi.

        2) Tyhmä, pehmeäpäinen tai muuten vain yksinkertainen ihminen.

        On oletettavaa, että kakkosmerkitys on peräisin ykkösestä.

        1) Eno teki ki mao pälliä lahnanpäistä ja siskon makkarasta

        2) Voi v**un HD-pälli, on niinku pakko esittää ThaiLadya phukessa?????


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauskaa, nyt tämä jääkiekkoilija onkin jääkiekkoilijan poika.

        Hauskaa hauskaa saas nähdä koska Aasi aktivoituu ja tietysti 2010, 44 ja SS.

        Pattayan rakkaat on hauska eläinlajike, kuolee varmaa sukupuuttoon ja syystä evoluutio rulez


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Samoin täältä terveisiä Suomeen numeromiehelle ja terveisiä sinulle Thaimaahan asiantravel ja mukavaa matkaa! https://aijaa.com/g4ivBO
        Kuvan otin kännykällä telkkarista sähköpostiini 22.04. tulleesta maksetusta varauksestani.
        Siinä on osoite ja puhelinnumero hotelliini, jos herra numeromies Hua Hinista haluaa tulla kokeilemaan pääseekö ASQ hotelliin vieraakseni. Pääsee ainakin googlaushommiin savossa.
        Hyvää vappua kaikille! Tilaamani vodkat saapui jo. Kuksa ei taida ehtiä vapuksi Thaimaahan.

        TT, Bangkok

        Katsos isin poika kuvaillee töllöltä kuitteja 50v., voi helvetti mikä aasi vai onko kyseessä aasi, ja nyt pitäisi uskoa että tuon tasoinen hotelli tarjoaa aiemmin kuvattua moskaa, asiakkailleen, kyllä photoshopilla saa kaikenlaista aikaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Katsos isin poika kuvaillee töllöltä kuitteja 50v., voi helvetti mikä aasi vai onko kyseessä aasi, ja nyt pitäisi uskoa että tuon tasoinen hotelli tarjoaa aiemmin kuvattua moskaa, asiakkailleen, kyllä photoshopilla saa kaikenlaista aikaan.

        Arvovaltainen sensei pyysi kuvaamaan hotellivaraukseni kuvaruudulta. Siinä se on. Valitettavasti minulla ei ole täällä tulostinta joten en saanut sitä paperille. Kuva on smart-TV:n kuvaruudulta. Ruoka on ollut oikein tasokasta. Eka ateria oli kieltämättä heikompi, mutta muut olleet oikein maittavia. En viitsi kuvata niitä kun sekin kismittää sinua ja haukut ne joko kamalan näköisiksi taikka väärennöksiksi. Sinuna olisi hiljaa väärennöksistä.
        Mites ne koirat tällä hetkellä? Onko yhtään vai viisi?

        TT, Bangkok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Arvovaltainen sensei pyysi kuvaamaan hotellivaraukseni kuvaruudulta. Siinä se on. Valitettavasti minulla ei ole täällä tulostinta joten en saanut sitä paperille. Kuva on smart-TV:n kuvaruudulta. Ruoka on ollut oikein tasokasta. Eka ateria oli kieltämättä heikompi, mutta muut olleet oikein maittavia. En viitsi kuvata niitä kun sekin kismittää sinua ja haukut ne joko kamalan näköisiksi taikka väärennöksiksi. Sinuna olisi hiljaa väärennöksistä.
        Mites ne koirat tällä hetkellä? Onko yhtään vai viisi?

        TT, Bangkok

        Höpö höpö, en usko sanaakaan mitä kirjoitat, olet harhojasi palstalle kirjoittanut niin paljon että viitteet vakavaan psyongelmiin on selvästi nähtävissä, varmaa on se että ensimmäinen aijauksi ruuaasta, ei ole tuon tasoisesta hotellista, se oli siis surkein mitä olen palstalla koskaan nähnyt, ja vielä viiden tähdän hotelli, varmasti joo.

        Koira on edelleenkin tuossa pihassa, haluatko siitä muuta tietoa... sillä on anemia jota parhailllaan lääkkeillä hoidetaan, oli saannut jokun bakteerin verenkiertoon, täällä on noita pöpöjä.

        Miksi pitäisi jotain kuvata töllöstä kaikissa kännyköissä on hardcopy mahdollisuus tallentaa näyttö valokuviksi, jos joku haluaa kopioida netisstä kuvia, niitä tuskin kannattaa kuvata näytöltä... lapsellinen edes ajatuksena.

        Mitens tuo karanteeni, vakuutit että ei nouse 14 vk, niin vain nousi, mitens luulet että liikkumisesi minne nenä näyttää voipi olla mahdotonta, bangkokista ja chonburista poistuminen on kielletty ilman hyvin peruteltua syytä, lisäksi näytät pääsevän pois karanteenista 8 pv, jos koronaa tulee bangkokin, chonburin sekä chiang main alueelle lisää edessä on lockdown, eli pahemmassa skenaariossa et pääse bangkokista mihinkään, hua hinin tilanne on lomakohteista tällä hetkellä paras, toivotaan että näin myös jatkossa.

        Toivon kuitenkin että matkasi sujuu hyvin, että pääset tapaamaan morsiantasi, koska ei tämä ole ollut sinulle halpaa... ja jokainen kuva mitä olen tänne laittanut on omia kuvia ja itse ottamia... yritä päästä noista harhoistasi eroon, en ole mikään lapsi enkä tarvitse isääni selkäni taakse turvaamaan elämääni sitä päitsi hän kuoli jo 15 vuotta sitten, äitini 14 vuotta sitten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, en usko sanaakaan mitä kirjoitat, olet harhojasi palstalle kirjoittanut niin paljon että viitteet vakavaan psyongelmiin on selvästi nähtävissä, varmaa on se että ensimmäinen aijauksi ruuaasta, ei ole tuon tasoisesta hotellista, se oli siis surkein mitä olen palstalla koskaan nähnyt, ja vielä viiden tähdän hotelli, varmasti joo.

        Koira on edelleenkin tuossa pihassa, haluatko siitä muuta tietoa... sillä on anemia jota parhailllaan lääkkeillä hoidetaan, oli saannut jokun bakteerin verenkiertoon, täällä on noita pöpöjä.

        Miksi pitäisi jotain kuvata töllöstä kaikissa kännyköissä on hardcopy mahdollisuus tallentaa näyttö valokuviksi, jos joku haluaa kopioida netisstä kuvia, niitä tuskin kannattaa kuvata näytöltä... lapsellinen edes ajatuksena.

        Mitens tuo karanteeni, vakuutit että ei nouse 14 vk, niin vain nousi, mitens luulet että liikkumisesi minne nenä näyttää voipi olla mahdotonta, bangkokista ja chonburista poistuminen on kielletty ilman hyvin peruteltua syytä, lisäksi näytät pääsevän pois karanteenista 8 pv, jos koronaa tulee bangkokin, chonburin sekä chiang main alueelle lisää edessä on lockdown, eli pahemmassa skenaariossa et pääse bangkokista mihinkään, hua hinin tilanne on lomakohteista tällä hetkellä paras, toivotaan että näin myös jatkossa.

        Toivon kuitenkin että matkasi sujuu hyvin, että pääset tapaamaan morsiantasi, koska ei tämä ole ollut sinulle halpaa... ja jokainen kuva mitä olen tänne laittanut on omia kuvia ja itse ottamia... yritä päästä noista harhoistasi eroon, en ole mikään lapsi enkä tarvitse isääni selkäni taakse turvaamaan elämääni sitä päitsi hän kuoli jo 15 vuotta sitten, äitini 14 vuotta sitten.

        Sekopäistä tekstiä sinulta kuten aina. Ensin et usko mitään ja sitten olet jo manaamassa hankalia aikoja lomani viettoon. Päätä jo kumpi sopii paremmin mielisairauteesi. Koronapiikki tuli Thaimaahan työvoiman mukana eikä sinänsä liity turismiin. Viikko on vielä tätä ja siinä ajassa moni asia ehtii muuttua. Minulle riittää vallan mainiosti se että ollaan ihan missä vaan morsiamen kanssa, liikutaan yhdessä sen mukaan mikä tilanne. Ei mitään ongelmia. Saarilla väljemmät käytännöt ja voi olla että suunnataan sinne. Ei väliä ja minulla on rajattomat resurssit. Morsiamen lastenhoitaja on jo palkattu ja kaikki on kunnossa.
        Hyvä että isäsi on kuollut, ettei hänen enää tarvinnut murehtia vajaamielistä luuseripoikaansa jonka elämässä meni kaikki pieleen.
        PS: Aamiainen oli mahtava!

        TT, Bangkok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpö höpö, en usko sanaakaan mitä kirjoitat, olet harhojasi palstalle kirjoittanut niin paljon että viitteet vakavaan psyongelmiin on selvästi nähtävissä, varmaa on se että ensimmäinen aijauksi ruuaasta, ei ole tuon tasoisesta hotellista, se oli siis surkein mitä olen palstalla koskaan nähnyt, ja vielä viiden tähdän hotelli, varmasti joo.

        Koira on edelleenkin tuossa pihassa, haluatko siitä muuta tietoa... sillä on anemia jota parhailllaan lääkkeillä hoidetaan, oli saannut jokun bakteerin verenkiertoon, täällä on noita pöpöjä.

        Miksi pitäisi jotain kuvata töllöstä kaikissa kännyköissä on hardcopy mahdollisuus tallentaa näyttö valokuviksi, jos joku haluaa kopioida netisstä kuvia, niitä tuskin kannattaa kuvata näytöltä... lapsellinen edes ajatuksena.

        Mitens tuo karanteeni, vakuutit että ei nouse 14 vk, niin vain nousi, mitens luulet että liikkumisesi minne nenä näyttää voipi olla mahdotonta, bangkokista ja chonburista poistuminen on kielletty ilman hyvin peruteltua syytä, lisäksi näytät pääsevän pois karanteenista 8 pv, jos koronaa tulee bangkokin, chonburin sekä chiang main alueelle lisää edessä on lockdown, eli pahemmassa skenaariossa et pääse bangkokista mihinkään, hua hinin tilanne on lomakohteista tällä hetkellä paras, toivotaan että näin myös jatkossa.

        Toivon kuitenkin että matkasi sujuu hyvin, että pääset tapaamaan morsiantasi, koska ei tämä ole ollut sinulle halpaa... ja jokainen kuva mitä olen tänne laittanut on omia kuvia ja itse ottamia... yritä päästä noista harhoistasi eroon, en ole mikään lapsi enkä tarvitse isääni selkäni taakse turvaamaan elämääni sitä päitsi hän kuoli jo 15 vuotta sitten, äitini 14 vuotta sitten.

        Sinulle reppanalla ei koskaan olisi varaa tällaiseen hotelliin, ei bisneslentoihin eikä tällaisiin ruokiin. https://aijaa.com/Znp8hy Koiraa ei saisi tuollaiset ihmiset pitää jotka syöttää sille jätteitä ja pitää sen nälässä. Oletko kuullut sellaisesta kuin matokuuri vai oletko liian pihi ostaaksesi sellaisen?

        TT, Bangkok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle reppanalla ei koskaan olisi varaa tällaiseen hotelliin, ei bisneslentoihin eikä tällaisiin ruokiin. https://aijaa.com/Znp8hy Koiraa ei saisi tuollaiset ihmiset pitää jotka syöttää sille jätteitä ja pitää sen nälässä. Oletko kuullut sellaisesta kuin matokuuri vai oletko liian pihi ostaaksesi sellaisen?

        TT, Bangkok

        Oletko ihan varma, koiranen oli saanut harmaan punkin puremasta bakteerin verenkiertoon, joka on aika vakava juttu, ruualla ei asiaan ole mitään vaikutusta... Taisin mainita että koiranen syö paremmin kuin sinä, sen verran säälittävä ateriasi oli...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sinulle reppanalla ei koskaan olisi varaa tällaiseen hotelliin, ei bisneslentoihin eikä tällaisiin ruokiin. https://aijaa.com/Znp8hy Koiraa ei saisi tuollaiset ihmiset pitää jotka syöttää sille jätteitä ja pitää sen nälässä. Oletko kuullut sellaisesta kuin matokuuri vai oletko liian pihi ostaaksesi sellaisen?

        TT, Bangkok

        voitko ihan ilman vittuilua kertoa mikä tuosta ruasta tekee laadukasta, jäte riisiä, viljelty katkarapu, tuo annos ei ole parantunut juurikaan ensimmäisestä... ja sinä luulet että tuon laatu safkaa, mutta onhan siinä kuitenkin oikeat lautaset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        voitko ihan ilman vittuilua kertoa mikä tuosta ruasta tekee laadukasta, jäte riisiä, viljelty katkarapu, tuo annos ei ole parantunut juurikaan ensimmäisestä... ja sinä luulet että tuon laatu safkaa, mutta onhan siinä kuitenkin oikeat lautaset.

        Täyttä roskaa ja myös pienoinen ihmetys, miksi kuva on täytynyt rajata.
        Tuo jätkä ei ole thaimaassa eikä hotellissa.
        Ei kykene hotellihuonevalokuvaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Täyttä roskaa ja myös pienoinen ihmetys, miksi kuva on täytynyt rajata.
        Tuo jätkä ei ole thaimaassa eikä hotellissa.
        Ei kykene hotellihuonevalokuvaan.

        Jokainen joka on nähnyt totuuspellen ensimmäinen ruoka-annoksen kuvan täällä palstalla uskoo varmasti hänen majoittuvan viiden tähden hotellissa, yksikään tuon luokan hotelli ei tarjoa tuollaista paskaa asiakkaillensa, tuo ruoka on tarkoitettu thaikuille ihan halvimman luokan karanteeni hotellissa, enkä usko että reppana edes on thaimaassa, enemmänkin kuopio rulez.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Muistanko oikein, korjatkaa jos olen väärässä?

        Senssu esitteli täällä Thaimaan tuntemustaan kertoen käyneensä syömässä masaman currya kanalla, jonka väitti olevan, erinomainen intialainen ruoka.

        Eli eipä taida olla senssukan Thaimaan tuntemus kovin korkealla tasolla?

        Paitsi Thaimaasta enemmistö on intialaisia kiinalaisia laosilaisia .....


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mutta sensei ainahan voit palastella eldorado kalapuikkoja, ripotella lauantaimakkaran palasia niiden päälle, lurauttaa ripaus rapsiöljyä sekaan ja anna sitten numeromiehen tunnistaa selvästi että ne sinun kalapuikon palaset ja lauantaimakkaran siivut on tuoretorilta ostettua sushia. Asian sivusta kerrottakoon sinulle sensei että vaimot kansalaisuudestaan riippumatta tykkäävät siitä että heitä sanotaan kauniiksi. Se on kannattavaakin puuhaa, sillä silloin saa kipakammat kyydit makuukammarissa jota teilläpäin kutsutaan sairasvuoteeksi.

        Budha munkit vartioi manalan portteja.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Pitää tosiaan olla virallisesti naimisissa että samaan huoneeseen pääsee, huonetta varatessa pitää olla esittää vihkitodistus.
        Mitenkäs pallimies, joko se sinun poikasi kenelle teit COE:n muutamassa minuutissa ilman vakuutusta ja ASQ varausta, on saapunut thaimaahan luoksesi kyläilemään.?

        Lopettakaa jo kun teitä huijataan.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Puolison voi ottaa karanteenihotelliin samaan huoneeseen jos puolisokin tulee maahan , morsianta ei samaan huoneeseen saa millään ilveellä.

        Prostituutiota ei kaikki hotellit hyväksy .


    • Anonyymi

      Waude mikä huone sulla TT, sähän elät ihan herroiksi.

      Kaittaisitko vähän kännykkäkuvaa tosta huoneesta vaikka sitte ku seuraavat susit tulee niin ota kuva niin, että näkyy vähän vaikka poreammettaki, eikä vaan susit lankulla.

      Huhheijaa ja mikä parisänky, mahtavaa.

      Parvekeki näytti olevan, nyt fotoo tatamiin katkerille ja kateellisille.

      • Anonyymi

        Kateus, tuo pienen ihmisen suurin perisynti. Kuka voi olla kateellinen henkilölle joka on eristettynä huoneeseen saasteisessa Bangkokissa?


    • Anonyymi

      Sallinet hymyillä TT.

      Jokseenkin alakastin varallisuus bablaa kun varallisuutta verrataan ruoka-annoksilla ja lentolipuilla.

      Myös mukava tieto että kaukokihlatullasi on lapsi / lapsia, siinäpä sulla etäkasvatettavaa, koska tinderisi on ja pysyy thaimaassa.

      Alkaa sun tekstis olemaan 99% Neitiä, rauhoitu.

      S

      • Anonyymi

        Hymyilen myös. Kun on ammattikoulun opettaja asuen lähiön kaksiossa, niin varallisuuksia mitataan ruoka-annosten tasokkuudella ja polkupyörän hintaisilla lentolipuilla.


      • Anonyymi

        Ette anna rahaa niille . Pitävät tyhminä.


    • Yksinäinen ressukka numerosensei täällä koko vapun koettaen taas provosoida ja nimitellä, jotta joku juttelisi hänen kanssaan.

      Kaikki suomalaismiehet kelpaavat numerosensein kohteiksi. On ihan sama millainen mies ja millä asialla, niin herjaa lentää kuin assan vessan viereisessä pusikossa salatupakalla olevan murkkuikäisen poikalauman suusta.

      Yritän miettiä millainen on habitus päälle kuuskymppisellä miehellä, jolla on tuollainen ajatusmaailma, katkeruuden määrä ja jutut kuin yksikkökaksikolla.

      Näen silmissäni huonohampaisen vanhan kommunistin rintamamiestorpan tuvan nurkassa ähisemässä teipillä korjatut silmälasit päässä, näen selkävaivaisen ylipainoisen kolestrolipommin verenpainelääkepurkit pöydällä.

      Metsittyneellä pihalla on vanha Ladan raato jota tämä sankari haikeana ikkunasta välillä arasti vilkaisee, koska pelkää kaikkea mahdollista.

      Suurin pelkonsa on kuitenkin suomalaismies Thaimaassa ja pelkokerroin on tapissaan jos sillä suomalaismiehellä on rahaa ja nainen.

      Tuo se on melkoista Thaimaan matkailua kun siinä ei keskitytä lainkaan matkailuun, vaan koetetaan keksiä Thaimaan matkailijoista vaikka minkälaista herjaa mitä ikinä puolimielen mieleen tulee.

      Voitaisiin tehdä sellainen diili jossa sovitaan että kukaan suomalaismies ei ole Thaimaassa, vaan me kaikki ollaan Kuopiossa olevia äitin kanssa asuvia köyhiä vanhapoikia jotka ei ole koskaan naista nähnytkään eikä rahaa.

      Minä voin olla vaikka Jorma Kuopion Vehmersalmella, asiantraveli voi olla vaikka Hessu Karttulassa, TT pitää majaa Kaavissa ja Nasu vaikkapa on Sorsakosken oma poika. Loput asuu tässä lähistöllä äiteineen samoilla kylillä.

      Meillä ei kellään ole rahaa, töitä, asuntoa, naista eikä terveyttä. Kaikilla meillä on pallomahat ja äiti kantaa meille pottua ja makkaraa kaupasta.

      Nyt numerosensei saa tämän sopimuksen ja tunnustuksen myötä sielulleen rauhan ja voi jättää tämän palstan, sillä tämä on nyt meidän savolaisten oma matkailupalsta.

      Kuitteja tulee jatkossa vain Kaavin Shelliltä, Ärrältä ja paikallisesta Grilli Savonmutkasta. Ruokakuvissa on löysiä lihiksiä ja vanhoja nahistuneita nakkeja. Niistä kuvista ei tule numerosenseille paha mieli vaan tulee hyvä mieli.

      Minä huolehdin meidän tuoreimman asukkaan päiväunista täällä, niin ei sitten mitään sellaista palautetta tähän joka kirvoittaa naurut.

      Mittee outta TT ja uasianraveli miältä jos lähettäähi vappukahveelle Reetan puarin verannalle ko tuo tuhkerokel helepottoo eikä ou nii pimmeetä? Tuun jalan mehtän poekki ko raktor män aksilaa myöte nevvaan.

      • Anonyymi

        No voit olla oikeassa, ainoastaan numball ja senssu on thaimaassa, sinä kuopiossa... rauhoitu poika ja nauti vaikka tuosta https://areena.yle.fi/1-640226


      • Anonyymi

        Mie halluun osallistuva kansa aetona konneveen poekana. Ee sunkaan tämä ryhmä täännä oo? Outahan hollin aekoo ku puan kuvatuksen tuosta sujen pesästä https://aijaa.com/9Cgpc9
        Tuossa se juutas vua muata retkotti Raatavuoralla pönikäsä.

        GolfAri


      • Anonyymi kirjoitti:

        Mie halluun osallistuva kansa aetona konneveen poekana. Ee sunkaan tämä ryhmä täännä oo? Outahan hollin aekoo ku puan kuvatuksen tuosta sujen pesästä https://aijaa.com/9Cgpc9
        Tuossa se juutas vua muata retkotti Raatavuoralla pönikäsä.

        GolfAri

        Huomaa resupetteri ettei sulla ole kokemusta aidosta thaimaasta.... tuo on varmasti mavaja. Näkee korvista. Täällä meillä päin noita on vaikka kuinka paljon.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mie halluun osallistuva kansa aetona konneveen poekana. Ee sunkaan tämä ryhmä täännä oo? Outahan hollin aekoo ku puan kuvatuksen tuosta sujen pesästä https://aijaa.com/9Cgpc9
        Tuossa se juutas vua muata retkotti Raatavuoralla pönikäsä.

        GolfAri

        Idioottien pidot paranee kun lisää 2010 nikejä ilmaantuu... Niuva rulez


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Idioottien pidot paranee kun lisää 2010 nikejä ilmaantuu... Niuva rulez

        Ketä sitten voi idiootiksi kutsua, sitä joka viettää ympärivuorokautisesti aikansa suomi24 palstalla suomesta käsin vai sitä joka oleilee Thaimaassa.


      • Anonyymi
        SenssuChlangMai kirjoitti:

        Huomaa resupetteri ettei sulla ole kokemusta aidosta thaimaasta.... tuo on varmasti mavaja. Näkee korvista. Täällä meillä päin noita on vaikka kuinka paljon.

        Hyvin letkautettu pohjoisen mies. Selvä mavala. Oltiin vaimon kanssa aamu lenkillä niin metsästä kuulu ääniä ja tien yli juoksi iso kokoinen uros trombi. Ne voi olla joskus vaarallisia jos on pokanen mukana.

        NumBaII, HHN, 60 vuotta ihan suotta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No voit olla oikeassa, ainoastaan numball ja senssu on thaimaassa, sinä kuopiossa... rauhoitu poika ja nauti vaikka tuosta https://areena.yle.fi/1-640226

        Onko ne siellä Thaimaassa joka on Espanjan vieressä Siaminlahden Phuketissa henkilökohtaisista syistä vai siinä makkaratalon vieressä olevassa Thaimaassa missä snessu kuvasi kuksan roskapöntön päällä ylpeänä kun oli päässyt hesaan?
        Se on vissiin ujo se kuksa kun se antaa kuvata itsensä hesassa mutta ei Chiang Maissa?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Hyvin letkautettu pohjoisen mies. Selvä mavala. Oltiin vaimon kanssa aamu lenkillä niin metsästä kuulu ääniä ja tien yli juoksi iso kokoinen uros trombi. Ne voi olla joskus vaarallisia jos on pokanen mukana.

        NumBaII, HHN, 60 vuotta ihan suotta

        Joo trombit voi kasvaa kunnon sarvipääksi. Lapsuuvesta tuossa jo kerroin ni tuli mieleen että me leikittiin isä ukon kanssa siellä metässä karhunpoikaa. Isä ukko puki mut tytöksi aina ja sitten se laulo että karhun poika sairastaa, häntä hellii käärme ja sitten se asettu mun taakse ja mentiin pika junalla kuopijon kautta iisalmeen nii että mulla oli tikkuja polvet täynnä lankku lattialla. Niiltä ajoilta jäi mieltymys kellohameisiin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sitten voi idiootiksi kutsua, sitä joka viettää ympärivuorokautisesti aikansa suomi24 palstalla suomesta käsin vai sitä joka oleilee Thaimaassa.

        Tuota olen kanssa ihmetellyt miksi suomesta pitää roikkua pattayapalstalla joka ihka oikea matkailupalsta, ainoastaan numball ja senssu thaimaassa, kuopio rulez


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota olen kanssa ihmetellyt miksi suomesta pitää roikkua pattayapalstalla joka ihka oikea matkailupalsta, ainoastaan numball ja senssu thaimaassa, kuopio rulez

        Numban kaveri on, vaan hän ei itse. Kuksakaan ei pääse koskaan Thaimaaseen. Kenenhän ne on ne minun ja muiden palstalaisten tänne laittamat kuvat, lentoliput, kuitit, hotellivaraukset, koulumaksut, golfkuvat sun muut joissa tuoreet päiväykset? Kenenhän se oli se minunkin lentolippu, jota esittelin täällä kolmevarttia ennen koneen lähtöä Helsinki-Vantaan Burger Kingissä?
        Miksiköhän joku olisi ostanut lentolipun bisneksessä Bangkokiin, mutta jäänyt sitten kuitenkin Suomeen viime hetkellä? Kenen se maksettu suomenkielinen hotellivaraus ASQ hotelliin oli josta otin kuvan tänne ja jonka päivämäärät täsmää lentooni ja matkasuunnitelmaani sekä karanteeniaikaan? Oisko joku vaan varannut ja maksanut senkin ja sitten perunut vain härnätäkseen palstalla asuvaa skitsofreenista laitospotilasta?
        Korjaan siis hieman tuota lausuntoasi. Kaikki muut ovat täällä Thaimaassa jotka niin sanovat, paitsi sinä ja sivupersoonasi. Suomalaisia Thaimaassa tällä hetkellä lienee suuruusluokkien tuhannen ja kahdentuhannen välillä. Thaivaimoja suomalaisilla on noin kymmenentuhatta. Pelkästään se aiheuttaa liikennettä Suomen ja Thaimaan välillä runsaasti. Kaikki eivät ole lomalla turisteina.

        Tuo kysymys että miksi joku roikkuu Pattayan palstalla, täytyy etupäässä esittää sinulle. Sinähän et ole koskaan käynyt Pattayalla ikinä etkä Thaimaassakaan, kuin ehkä kerran pakettimatkalla joskus kymmenen vuotta sitten. Minun matkat Thaimaahan muodostavat tähän mennessä jo yli kahden vuoden ajanjakson. Se on noin kaksi vuotta enemmän kuin sinulla. Siis mitä sinä täällä palstalla teet ja missä kuksa?

        TT, Bangkok


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numban kaveri on, vaan hän ei itse. Kuksakaan ei pääse koskaan Thaimaaseen. Kenenhän ne on ne minun ja muiden palstalaisten tänne laittamat kuvat, lentoliput, kuitit, hotellivaraukset, koulumaksut, golfkuvat sun muut joissa tuoreet päiväykset? Kenenhän se oli se minunkin lentolippu, jota esittelin täällä kolmevarttia ennen koneen lähtöä Helsinki-Vantaan Burger Kingissä?
        Miksiköhän joku olisi ostanut lentolipun bisneksessä Bangkokiin, mutta jäänyt sitten kuitenkin Suomeen viime hetkellä? Kenen se maksettu suomenkielinen hotellivaraus ASQ hotelliin oli josta otin kuvan tänne ja jonka päivämäärät täsmää lentooni ja matkasuunnitelmaani sekä karanteeniaikaan? Oisko joku vaan varannut ja maksanut senkin ja sitten perunut vain härnätäkseen palstalla asuvaa skitsofreenista laitospotilasta?
        Korjaan siis hieman tuota lausuntoasi. Kaikki muut ovat täällä Thaimaassa jotka niin sanovat, paitsi sinä ja sivupersoonasi. Suomalaisia Thaimaassa tällä hetkellä lienee suuruusluokkien tuhannen ja kahdentuhannen välillä. Thaivaimoja suomalaisilla on noin kymmenentuhatta. Pelkästään se aiheuttaa liikennettä Suomen ja Thaimaan välillä runsaasti. Kaikki eivät ole lomalla turisteina.

        Tuo kysymys että miksi joku roikkuu Pattayan palstalla, täytyy etupäässä esittää sinulle. Sinähän et ole koskaan käynyt Pattayalla ikinä etkä Thaimaassakaan, kuin ehkä kerran pakettimatkalla joskus kymmenen vuotta sitten. Minun matkat Thaimaahan muodostavat tähän mennessä jo yli kahden vuoden ajanjakson. Se on noin kaksi vuotta enemmän kuin sinulla. Siis mitä sinä täällä palstalla teet ja missä kuksa?

        TT, Bangkok

        Kaveri mennyt suomeesesta thaimaaseen ja laittanut hotellivarauksen hotellihuonekuvalla ja selittelee ummet ja lammet muista kuvista kykenemättä aijaamaan kuvaa siitä huoneesta jossa vankina.
        Mneppä vähän kauemmas niistä ruokatarjottimista ja telkkaristasi kun seuraavan kerran valokuvaoireilet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä sitten voi idiootiksi kutsua, sitä joka viettää ympärivuorokautisesti aikansa suomi24 palstalla suomesta käsin vai sitä joka oleilee Thaimaassa.

        Ne varastaa sun rahat noituu ja loitsuja. Jeesus on totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuota olen kanssa ihmetellyt miksi suomesta pitää roikkua pattayapalstalla joka ihka oikea matkailupalsta, ainoastaan numball ja senssu thaimaassa, kuopio rulez

        Ette tuo sieltä yhtään taloiushuijareita Suomeen. Amen.


    • Anonyymi

      Enpä tiedä montako suomalaista on thaimaassa, mutta varmasti murto-osa mitä vuonna 2019, mitens poju luulet liikkuvasi minne nenä nayttää kun chonburi on lockdown ja bangkok todennäkösesti ensi viikolla, enkä usko että sinä olet thaimaassa joku "kaverisi" on lähetellyt kuvia, lisäksi kuvistasi puuttuu tunnisteet, ja ne on kuvattu smarttöllösstä, kuten kerroit, muutenkin kirjoituksesi on täynnä loogisia virheitä.
      säälittävää... todella...

      • Anonyymi

        Vai muodostaa sinun thaimaan matkailusi kahden vuoden, minun yli 10 vuoden lähes yhtä mittaisen asumisen thaimaassa... 555555, mitä isällesi kuuluu reppana 555555


      • Anonyymi

        ” kirjoituksesi on täynnä loogisia virheitä.”

        Höpö höpö.... mainitse edes pari loogista virhettä tällaista.?


      • Anonyymi

        Toinen sivupersoonatollo astui kehiin. Ainoa kuvani smart-töllöstä on kuvattu siksi että Gmail ei anna ottaa ruutukaappauksia. Lisäksi kerroin sen että se on telkasta otettu mainitusta syystä. Kaikki muut kuvani ovat omiani ja kännykkäkameralla otettuja. Kuvani ovat lisäksi aivan eri tasoa kuin sinun suttukuvat. Miksi laittelit tänne ikivanhoja kuvia Hua Hinista vastikään joissa oli sensein ex-vaimo ja miksi et vastaa kysymykseen missä ne loput koirasi ovat ja miksi niiden määrä ja rotu vaihtelee koko ajan? Et taida laisinkaan itse tajuta miten sekaisin olet ja ilmeisesti pidät sensein sivupersoonaasi myös todellisena vaikka sen selvempää naismaista feikkiä ei ole kuuna päivänä nähty. Onko tässä joku trauma että olet esimerkiksi ajanut auto-onnettomuuden ja menettänyt lapsesi ja kehittänyt siksi näitä mielikuvitushahmoja tilalle vai edustaako sensein hahmo sinulle jotakin sellaista millainen olisit halunnut olla etkä pelkkä pelokas ja sairas erakko?

        TT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ” kirjoituksesi on täynnä loogisia virheitä.”

        Höpö höpö.... mainitse edes pari loogista virhettä tällaista.?

        Ai et pysty.... ahah.
        Säälittävää.... todella.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai et pysty.... ahah.
        Säälittävää.... todella.

        Senssukalla taitaapi olla muita kiireitä (puhelinlangat kuumina T modelle). 😅


      • Anonyymi kirjoitti:

        Toinen sivupersoonatollo astui kehiin. Ainoa kuvani smart-töllöstä on kuvattu siksi että Gmail ei anna ottaa ruutukaappauksia. Lisäksi kerroin sen että se on telkasta otettu mainitusta syystä. Kaikki muut kuvani ovat omiani ja kännykkäkameralla otettuja. Kuvani ovat lisäksi aivan eri tasoa kuin sinun suttukuvat. Miksi laittelit tänne ikivanhoja kuvia Hua Hinista vastikään joissa oli sensein ex-vaimo ja miksi et vastaa kysymykseen missä ne loput koirasi ovat ja miksi niiden määrä ja rotu vaihtelee koko ajan? Et taida laisinkaan itse tajuta miten sekaisin olet ja ilmeisesti pidät sensein sivupersoonaasi myös todellisena vaikka sen selvempää naismaista feikkiä ei ole kuuna päivänä nähty. Onko tässä joku trauma että olet esimerkiksi ajanut auto-onnettomuuden ja menettänyt lapsesi ja kehittänyt siksi näitä mielikuvitushahmoja tilalle vai edustaako sensein hahmo sinulle jotakin sellaista millainen olisit halunnut olla etkä pelkkä pelokas ja sairas erakko?

        TT

        Huomaatko millaisen sairaan kanssa kirjoitellaan.. ota iisisti TT


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Huomaatko millaisen sairaan kanssa kirjoitellaan.. ota iisisti TT

        Tiedossa on ollut jo pari vuotta tuo "ahah ok" miehen järjenjuoksu. Mutta kuksa se ei vaan pääse Thaimaaseen. Eipä tässä hätiä mitiä. Kohta ammeeseen kuuntelemaan musaa punkkulasin kanssa. Sitten vodkaa päälle. Aikaa on. https://aijaa.com/rEalUw Maisemat ei ole kummoiset ikkunasta, oikeakin kamera on messissä mutta sillä otetaan sitten ne paremmat maisemakuvat. https://aijaa.com/PoMSk2 Laitoin päiväykset näkymään kuviin.

        Mukavaa vappuaattoa Thaimaahan asiantravelille ja numerosenssulle Suomeen!

        TT


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tiedossa on ollut jo pari vuotta tuo "ahah ok" miehen järjenjuoksu. Mutta kuksa se ei vaan pääse Thaimaaseen. Eipä tässä hätiä mitiä. Kohta ammeeseen kuuntelemaan musaa punkkulasin kanssa. Sitten vodkaa päälle. Aikaa on. https://aijaa.com/rEalUw Maisemat ei ole kummoiset ikkunasta, oikeakin kamera on messissä mutta sillä otetaan sitten ne paremmat maisemakuvat. https://aijaa.com/PoMSk2 Laitoin päiväykset näkymään kuviin.

        Mukavaa vappuaattoa Thaimaahan asiantravelille ja numerosenssulle Suomeen!

        TT

        Oletko pitkään thaimaassa.?
        Mukavat vaput sinnekin, formuloiden parissa tässä ollaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ai et pysty.... ahah.
        Säälittävää.... todella.

        Mitäs keksit sitten seuraavaksi....? Joku morsian koivussa kuva vai vastaava? Missä kuksa? 8)

        TT


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Oletko pitkään thaimaassa.?
        Mukavat vaput sinnekin, formuloiden parissa tässä ollaan..

        Damn... pitääpä katsoa näkyykö. Karanteeni mukaanlukien 3kk.

        TT


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Oletko pitkään thaimaassa.?
        Mukavat vaput sinnekin, formuloiden parissa tässä ollaan..

        Saan näkyviin telkkariin VPN:n ja C-moren kautta. Jee!

        TT


      • Anonyymi kirjoitti:

        Saan näkyviin telkkariin VPN:n ja C-moren kautta. Jee!

        TT

        Sama juttu..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Senssukalla taitaapi olla muita kiireitä (puhelinlangat kuumina T modelle). 😅

        Sensukka järkyttyi taas tolaltaan mutta onneksi muistinsa on varsin lyhyt ja toukokuun eläkkeestä on vielä simarahaa jäljellä joka jouduttaa unohtamista. Vuosikaupalla kuvavaatimuksia ja lisäkuvavaatimuksia mieheltä jonka kuksan eteläisin lomakohde on ollut Helsinki Jorvin sairaalakeikan yhteydessä ja ihan itse asian kertoi ja kuvan laittoi, että turha tulla syyttämään panettelusta. Joka päivä ihan itse omilla höpinöillään kaivaa itseään syvemmälle suohon jossa on tämpinyt monta vuotta ihan ammatikseen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen sivupersoonatollo astui kehiin. Ainoa kuvani smart-töllöstä on kuvattu siksi että Gmail ei anna ottaa ruutukaappauksia. Lisäksi kerroin sen että se on telkasta otettu mainitusta syystä. Kaikki muut kuvani ovat omiani ja kännykkäkameralla otettuja. Kuvani ovat lisäksi aivan eri tasoa kuin sinun suttukuvat. Miksi laittelit tänne ikivanhoja kuvia Hua Hinista vastikään joissa oli sensein ex-vaimo ja miksi et vastaa kysymykseen missä ne loput koirasi ovat ja miksi niiden määrä ja rotu vaihtelee koko ajan? Et taida laisinkaan itse tajuta miten sekaisin olet ja ilmeisesti pidät sensein sivupersoonaasi myös todellisena vaikka sen selvempää naismaista feikkiä ei ole kuuna päivänä nähty. Onko tässä joku trauma että olet esimerkiksi ajanut auto-onnettomuuden ja menettänyt lapsesi ja kehittänyt siksi näitä mielikuvitushahmoja tilalle vai edustaako sensein hahmo sinulle jotakin sellaista millainen olisit halunnut olla etkä pelkkä pelokas ja sairas erakko?

        TT

        Tuosta TT:n kirjoituksesta on purettavissa Aasin kirjoitustyyliä ja varsinkin tuota joka molemmilla toistuu alituiseen ..... et vastaa kysymykseen .... miksi et vastaa kysymykseen ..... et vieläkään vastannut kysymykseen.
        Hauskaa kun hotellisuoneestaan ei saa kuvaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tiedossa on ollut jo pari vuotta tuo "ahah ok" miehen järjenjuoksu. Mutta kuksa se ei vaan pääse Thaimaaseen. Eipä tässä hätiä mitiä. Kohta ammeeseen kuuntelemaan musaa punkkulasin kanssa. Sitten vodkaa päälle. Aikaa on. https://aijaa.com/rEalUw Maisemat ei ole kummoiset ikkunasta, oikeakin kamera on messissä mutta sillä otetaan sitten ne paremmat maisemakuvat. https://aijaa.com/PoMSk2 Laitoin päiväykset näkymään kuviin.

        Mukavaa vappuaattoa Thaimaahan asiantravelille ja numerosenssulle Suomeen!

        TT

        Jätkä asunu viikon ja olohuoneen pöydällä vieläkin tervetuliassärvetit, hyvä mainoskuva imuroitu.
        Lompakko ja kamera mukaan kylpyyn.....mitä kuvia ottelet itsestäsi kylpyammeessa tumputtaja?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Tuosta TT:n kirjoituksesta on purettavissa Aasin kirjoitustyyliä ja varsinkin tuota joka molemmilla toistuu alituiseen ..... et vastaa kysymykseen .... miksi et vastaa kysymykseen ..... et vieläkään vastannut kysymykseen.
        Hauskaa kun hotellisuoneestaan ei saa kuvaa.

        On taas vajakkipojalla viikoksi pohdittavaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätkä asunu viikon ja olohuoneen pöydällä vieläkin tervetuliassärvetit, hyvä mainoskuva imuroitu.
        Lompakko ja kamera mukaan kylpyyn.....mitä kuvia ottelet itsestäsi kylpyammeessa tumputtaja?

        Missä viipyy kuva Dopparista?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jätkä asunu viikon ja olohuoneen pöydällä vieläkin tervetuliassärvetit, hyvä mainoskuva imuroitu.
        Lompakko ja kamera mukaan kylpyyn.....mitä kuvia ottelet itsestäsi kylpyammeessa tumputtaja?

        Lompakko? Se on minun suomikännykkäni josta kuunteleen kylvyssä Spotifysta musaa. Käytän lomalla toista kännykkää thaisimmillä ja numerolla. Sait näköjään rohkaisuryypyt otettua jotta pääset jatkamaan päänaukomista vaikka sait vonkumasi kuvatkin ja kera päiväyksen. Jos sinulla on Hua Hinissa asuva niin tollo kaveri että antaa sinun elellä netissä hänen elämäänsä mielikuvitustarinoiden kera, niin onneksi olkoon. Minulla ei ole enkä sellaista halua. Elelen ihan omaa elämääni ja olen varsin tyytyväinen siihen tällaisenaan.
        Minulla ei vaan mene paksuun kallooni miten kukaan voi kadehtia noin paljon jotakin hemmetin karanteeniakin? Minä en luokittele tätä vielä lomaksi vaan välttämättömäksi pahaksi, josta yritän tehdä mahdollisimman mukavaa. Tumputtaminen ei ole huono idea. Kilautan videopuhelun niin saan siihen seuraakin ja arvaa mitä...? Ilmaiseksi. Sinähän olet se ilmaisen rakkauden erikoismies. Harmi vaan että se sinun ilmainen rakkautesi lähti kun ei jaksanut sitä köyhyyttä, kiukuttelua, kylmyyttä, nälkää ja kurjuutta luonasi.

        Ihmettelet siis samankaltaisia kysymyksiä. Johtuisiko ne siitä että et ikinä vastaa niihin kysymyksiin. Missä ne on ne viisi dobermannia ja missä on kuksa Chiang Maista? Missä huvilat, missä tuoreet kuvat sinun huoneestasi, missä jahdit, missä motskarit, missä uusi Navara, missä Rolls Royce, missä todisteet sotilasurastasi, et sitten ottanut kuvaa Las Vegasista laisinkaan ja kerroit olevan kuuma siellä. Katsoin säätiedotuksen ja siellä oli 16 astetta lämmintä tuolloin. Sitten menit keskiyöllä hotelliaamiaiselle kun unohdit googlata paljonko kello siellä oli. Surkeita on valheesi ja karmeaa katkeruutesi. Ei tuollä järjellä parempaankaan pysty.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Lompakko? Se on minun suomikännykkäni josta kuunteleen kylvyssä Spotifysta musaa. Käytän lomalla toista kännykkää thaisimmillä ja numerolla. Sait näköjään rohkaisuryypyt otettua jotta pääset jatkamaan päänaukomista vaikka sait vonkumasi kuvatkin ja kera päiväyksen. Jos sinulla on Hua Hinissa asuva niin tollo kaveri että antaa sinun elellä netissä hänen elämäänsä mielikuvitustarinoiden kera, niin onneksi olkoon. Minulla ei ole enkä sellaista halua. Elelen ihan omaa elämääni ja olen varsin tyytyväinen siihen tällaisenaan.
        Minulla ei vaan mene paksuun kallooni miten kukaan voi kadehtia noin paljon jotakin hemmetin karanteeniakin? Minä en luokittele tätä vielä lomaksi vaan välttämättömäksi pahaksi, josta yritän tehdä mahdollisimman mukavaa. Tumputtaminen ei ole huono idea. Kilautan videopuhelun niin saan siihen seuraakin ja arvaa mitä...? Ilmaiseksi. Sinähän olet se ilmaisen rakkauden erikoismies. Harmi vaan että se sinun ilmainen rakkautesi lähti kun ei jaksanut sitä köyhyyttä, kiukuttelua, kylmyyttä, nälkää ja kurjuutta luonasi.

        Ihmettelet siis samankaltaisia kysymyksiä. Johtuisiko ne siitä että et ikinä vastaa niihin kysymyksiin. Missä ne on ne viisi dobermannia ja missä on kuksa Chiang Maista? Missä huvilat, missä tuoreet kuvat sinun huoneestasi, missä jahdit, missä motskarit, missä uusi Navara, missä Rolls Royce, missä todisteet sotilasurastasi, et sitten ottanut kuvaa Las Vegasista laisinkaan ja kerroit olevan kuuma siellä. Katsoin säätiedotuksen ja siellä oli 16 astetta lämmintä tuolloin. Sitten menit keskiyöllä hotelliaamiaiselle kun unohdit googlata paljonko kello siellä oli. Surkeita on valheesi ja karmeaa katkeruutesi. Ei tuollä järjellä parempaankaan pysty.

        Doppareita ei olut kuin kaksi ja niistä toinen oli ystäni Teron.
        Senssun kuksaa ei näy Chiang Maissa koska Hua Hinin naapurini Rin Tin Tin söi sen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Doppareita ei olut kuin kaksi ja niistä toinen oli ystäni Teron.
        Senssun kuksaa ei näy Chiang Maissa koska Hua Hinin naapurini Rin Tin Tin söi sen.

        Teillä veljeksillä on myös yhteisenä harrastuksena myös kirppikset, vaikka kumpikin on erittäin varakkaita. Toisella on kirppikseltä ostettu thaimaalaisesta kumipuusta tehty kuksa ja toisella maailman paras kirppisnäppäimistö. Toisella salainen titaaniamex kortti ja toisella salainen moottorirata. Nämä herrat ovat täynnä salaisuuksia joista osa yhteisiä. Kummallakin myös erittäin miehekäs kukkatarha ja miehekkäät V12 moottorit salaisissa kulkupeleissään ja he kumpikin voivat vakuuttaa toisensa totta ollen ja ketään muuta ei ole koko Thaimaassa kuin he kaksi. Tuo on tosi ystävyyttä ja Tauski voisi tehdä heille laulun sinä vain, minä vain, me kaksi vain, rinnakkain.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Teillä veljeksillä on myös yhteisenä harrastuksena myös kirppikset, vaikka kumpikin on erittäin varakkaita. Toisella on kirppikseltä ostettu thaimaalaisesta kumipuusta tehty kuksa ja toisella maailman paras kirppisnäppäimistö. Toisella salainen titaaniamex kortti ja toisella salainen moottorirata. Nämä herrat ovat täynnä salaisuuksia joista osa yhteisiä. Kummallakin myös erittäin miehekäs kukkatarha ja miehekkäät V12 moottorit salaisissa kulkupeleissään ja he kumpikin voivat vakuuttaa toisensa totta ollen ja ketään muuta ei ole koko Thaimaassa kuin he kaksi. Tuo on tosi ystävyyttä ja Tauski voisi tehdä heille laulun sinä vain, minä vain, me kaksi vain, rinnakkain.

        Ketä olet ajatellut ajatella huomenna?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ketä olet ajatellut ajatella huomenna?

        Jos rakkautta etsit sensei, niin paikka siihen on väärä ja taktiikkasi on väärä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos rakkautta etsit sensei, niin paikka siihen on väärä ja taktiikkasi on väärä.

        Miksi sitten ajattelet Senseitä joka päivä, eikö Sensei ole ottanut sijan ajatuksissasi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Toinen sivupersoonatollo astui kehiin. Ainoa kuvani smart-töllöstä on kuvattu siksi että Gmail ei anna ottaa ruutukaappauksia. Lisäksi kerroin sen että se on telkasta otettu mainitusta syystä. Kaikki muut kuvani ovat omiani ja kännykkäkameralla otettuja. Kuvani ovat lisäksi aivan eri tasoa kuin sinun suttukuvat. Miksi laittelit tänne ikivanhoja kuvia Hua Hinista vastikään joissa oli sensein ex-vaimo ja miksi et vastaa kysymykseen missä ne loput koirasi ovat ja miksi niiden määrä ja rotu vaihtelee koko ajan? Et taida laisinkaan itse tajuta miten sekaisin olet ja ilmeisesti pidät sensein sivupersoonaasi myös todellisena vaikka sen selvempää naismaista feikkiä ei ole kuuna päivänä nähty. Onko tässä joku trauma että olet esimerkiksi ajanut auto-onnettomuuden ja menettänyt lapsesi ja kehittänyt siksi näitä mielikuvitushahmoja tilalle vai edustaako sensein hahmo sinulle jotakin sellaista millainen olisit halunnut olla etkä pelkkä pelokas ja sairas erakko?

        TT

        Miksi sitten kuvittelet että minun kuvani eivät ole omiani ja itse ottamiani, ja mikä todistaa sen enempää että sinä olet ottanut kuvasi itse, kun näkemyksesi mukaan minäkään en ole niitä itse ottanut.

        Mitä loogisiin virheisiisi tulee niitä on jokainen kirjoituksesi pullollaan.

        niinkuin sanoin olen asunut thaimaassa jo yli 10 vuotta pääosin, sekä aviossa thaikun kanssa yli 20 vuotta, olen asunut vuosia palokassa sekä väinönkadulla.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kuvittelet että minun kuvani eivät ole omiani ja itse ottamiani, ja mikä todistaa sen enempää että sinä olet ottanut kuvasi itse, kun näkemyksesi mukaan minäkään en ole niitä itse ottanut.

        Mitä loogisiin virheisiisi tulee niitä on jokainen kirjoituksesi pullollaan.

        niinkuin sanoin olen asunut thaimaassa jo yli 10 vuotta pääosin, sekä aviossa thaikun kanssa yli 20 vuotta, olen asunut vuosia palokassa sekä väinönkadulla.

        Vai loogiset virheet. Mitenkä se COE.? et vielä vastannut miten sen teit ilman vakuutusta ja karanteenivarausta? Joko poikasi on tullut thaimaahan tekemälläsi COE:lla?


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Vai loogiset virheet. Mitenkä se COE.? et vielä vastannut miten sen teit ilman vakuutusta ja karanteenivarausta? Joko poikasi on tullut thaimaahan tekemälläsi COE:lla?

        Ei tullut siirsimme asiaa eteenpäin koronatilanteen takia, joka ei ole kovinkaan kehuttava thaimaassa, tällä hetkellä, kirjoitatko nyt totuus hörhönä vai itsenäsi, en ole aasin logiikkaa juurikaan arvostellut, joten ihmettelen miksi sinä vastasit vaikka viesti oli totuuspellelle.
        By NumBall HHN 60v.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ei tullut siirsimme asiaa eteenpäin koronatilanteen takia, joka ei ole kovinkaan kehuttava thaimaassa, tällä hetkellä, kirjoitatko nyt totuus hörhönä vai itsenäsi, en ole aasin logiikkaa juurikaan arvostellut, joten ihmettelen miksi sinä vastasit vaikka viesti oli totuuspellelle.
        By NumBall HHN 60v.

        Ihan itsenäni kirjoitan ja ihmettelen miksi puhut pashaa, kun COE:ta ei voi tehdä ilman vakuutusta ja karanteenivarausta. Tuollaiset valeet vievät kaiken pohjan kirjoituksiltasi.
        Voin kyllä kertoa kaiken asiani kirjautuneena, minun ei tarvitse anonyyminä kirjoittaa.


      • asiantravel kirjoitti:

        Ihan itsenäni kirjoitan ja ihmettelen miksi puhut pashaa, kun COE:ta ei voi tehdä ilman vakuutusta ja karanteenivarausta. Tuollaiset valeet vievät kaiken pohjan kirjoituksiltasi.
        Voin kyllä kertoa kaiken asiani kirjautuneena, minun ei tarvitse anonyyminä kirjoittaa.

        Ja vielä, ihan turha alkaa inttämään tuosta COE asiasta kun minulla on itsellä siitä kokemusta, tein sen tammikuussa kun suomessa kävin.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Ihan itsenäni kirjoitan ja ihmettelen miksi puhut pashaa, kun COE:ta ei voi tehdä ilman vakuutusta ja karanteenivarausta. Tuollaiset valeet vievät kaiken pohjan kirjoituksiltasi.
        Voin kyllä kertoa kaiken asiani kirjautuneena, minun ei tarvitse anonyyminä kirjoittaa.

        Suoritat samaa totuustarkkailua kun tämä totuuspellekin, kyllä se meni läpi ilman vakuutusta, mutta Helsingin suurlähetystö vaati vakuutustodistuksen, pojalleni on toistaiseksi voimassa oleva matkavakuutus, eurooppalaisesta. Anoitko itse netinkautta vai anoiko lähetystö sitä puolestasi.

        Outoa että sinulle menee kaikki pattayarakkaan jutut låpi, vaikkapa tämän totuuspellen, joka selvästi kusettaa, samoin kuin 2010 no hulluja on monenlaisia.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suoritat samaa totuustarkkailua kun tämä totuuspellekin, kyllä se meni läpi ilman vakuutusta, mutta Helsingin suurlähetystö vaati vakuutustodistuksen, pojalleni on toistaiseksi voimassa oleva matkavakuutus, eurooppalaisesta. Anoitko itse netinkautta vai anoiko lähetystö sitä puolestasi.

        Outoa että sinulle menee kaikki pattayarakkaan jutut låpi, vaikkapa tämän totuuspellen, joka selvästi kusettaa, samoin kuin 2010 no hulluja on monenlaisia.

        "Anoiko lähetystö sitä puolestasi"..? Olet näköjään ihan pihalla, se anotaan itse netistä henkilökohtaisesti.


      • asiantravel kirjoitti:

        "Anoiko lähetystö sitä puolestasi"..? Olet näköjään ihan pihalla, se anotaan itse netistä henkilökohtaisesti.

        Nyt ainakin on varmaa ettet ole koskaan COE hakemusta tehnyt.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Nyt ainakin on varmaa ettet ole koskaan COE hakemusta tehnyt.

        Ei pääse Pälli hoidosta ulos vaikka olisi millainen coe, paitsi hoitajan kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei pääse Pälli hoidosta ulos vaikka olisi millainen coe, paitsi hoitajan kanssa.

        Feikki on päätynyt hokemaan nyt pälliä vaihteeksi.


      • Anonyymi

        Katsotaan miten hyvä totuustarkkailija numerosenssu on, kun kuvassa on pikku koukku. 8)

        TT


      • Anonyymi

        Voin resupekka vakuutta että viestisi ei ollut yllätys, sekopää... taas luettelet listan mitä olen palstalla kertonut, hullu sinä oikeasti olet... säälittävää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voin resupekka vakuutta että viestisi ei ollut yllätys, sekopää... taas luettelet listan mitä olen palstalla kertonut, hullu sinä oikeasti olet... säälittävää.

        Luettelin vain pienen osan valheistasi. Niitä kun on tuhansia ja niistä saisi kirjan.
        Koira-asiakaan ei vieläkään ole ratkennut ja miksi valehtelit olevasi Las Vegasissa? Ketä kiinnostaa sinun illuusiomatkat Vegasiin Pattayan palstalla? Entä Rolls Royce? Samaan aikaan kun sinä kerroit hankkineesi Rolls Roycen, sensei laittoi vanhan kuvan jossa seisoo automuseossa vanhan Rolssin vierellä. Sulla on mennyt satoja kertoja sekaisin roolihahmot muutenkin kuin jippokaukoputken kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luettelin vain pienen osan valheistasi. Niitä kun on tuhansia ja niistä saisi kirjan.
        Koira-asiakaan ei vieläkään ole ratkennut ja miksi valehtelit olevasi Las Vegasissa? Ketä kiinnostaa sinun illuusiomatkat Vegasiin Pattayan palstalla? Entä Rolls Royce? Samaan aikaan kun sinä kerroit hankkineesi Rolls Roycen, sensei laittoi vanhan kuvan jossa seisoo automuseossa vanhan Rolssin vierellä. Sulla on mennyt satoja kertoja sekaisin roolihahmot muutenkin kuin jippokaukoputken kanssa.

        Näin kertoo elämästään "mies" joka luo feikkiroolin pattayapalstalle, ala vaan kirjoittamaan kirjaa, numeromiehen kootut valheet, katsotaan saatko nobelin kirjallisuuspalkinnon, vai suljetaanko sinut vain lataamoon entistä tiukemmin, minulla on ollut vuosia sitten kaukoputki olisko ollut 90 luvulla, ursan ta venäläisvalmisteinen putki, jippo putkea ei koskaan, se siitä logiikasta ja mielenhäiriöistä, jopa Tapsukka on sinuun verrattuna nero


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Näin kertoo elämästään "mies" joka luo feikkiroolin pattayapalstalle, ala vaan kirjoittamaan kirjaa, numeromiehen kootut valheet, katsotaan saatko nobelin kirjallisuuspalkinnon, vai suljetaanko sinut vain lataamoon entistä tiukemmin, minulla on ollut vuosia sitten kaukoputki olisko ollut 90 luvulla, ursan ta venäläisvalmisteinen putki, jippo putkea ei koskaan, se siitä logiikasta ja mielenhäiriöistä, jopa Tapsukka on sinuun verrattuna nero

        Jos tehdään äänestys tällä palstalla siitä kuka on feikki mielenterveyskuntoutuja ilman kuntoutumista niin vain sinä saisit ääniä. Saisit kaikki äänet. Eräänlainen voitto sekin sitten koska olet kova poika jakamaan itsellesi pisteitä täällä. Minun saavutukset on elävässä elämässä ja urheilussa eikä nettisatuilussa.

        Kaukoputkista jos puhutaan niin minulla ei koskaan ole ollut. Sinä esittelit täällä numballina kirjautuneena viime syksynä muovista lasten lelukaukoputkea ylpeänä ja hetken perästä senssu esitteli kirjautuneena sitä täsmälleen samaa kaukoputkea ja oli vielä virittänyt vanhan kuksansa siihen roikkumaan. Että se siitä oletteko eri henkilöitä vai ette ole ja kertoo kaiken tuosta hulluuden määrästä. Kerroit vielä tuon leluputken "hienoista ominaisuuksista". Kaikki löytyy historiasta joten turha kiistää valheitasi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jos tehdään äänestys tällä palstalla siitä kuka on feikki mielenterveyskuntoutuja ilman kuntoutumista niin vain sinä saisit ääniä. Saisit kaikki äänet. Eräänlainen voitto sekin sitten koska olet kova poika jakamaan itsellesi pisteitä täällä. Minun saavutukset on elävässä elämässä ja urheilussa eikä nettisatuilussa.

        Kaukoputkista jos puhutaan niin minulla ei koskaan ole ollut. Sinä esittelit täällä numballina kirjautuneena viime syksynä muovista lasten lelukaukoputkea ylpeänä ja hetken perästä senssu esitteli kirjautuneena sitä täsmälleen samaa kaukoputkea ja oli vielä virittänyt vanhan kuksansa siihen roikkumaan. Että se siitä oletteko eri henkilöitä vai ette ole ja kertoo kaiken tuosta hulluuden määrästä. Kerroit vielä tuon leluputken "hienoista ominaisuuksista". Kaikki löytyy historiasta joten turha kiistää valheitasi.

        Resukka en ole koskaan esittänyt täällä minkäänlaista kaukoputkea, koska minulla ei ole mitään kaukoputkea, kirjoitin että koko laite on täysin turha, koska maailmassa on paljon ilmaisia planetariosoftia, jolla saa erinomaisen kuvan tähtitaivaan kohteista, alahan poika kaivaa historiaa, ja todistaa väitteesi, eikä minulla ole myöskään mitään hindunorsuja ollut koskaan, nämä on niitä sinun kuuluisia harhoja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Resukka en ole koskaan esittänyt täällä minkäänlaista kaukoputkea, koska minulla ei ole mitään kaukoputkea, kirjoitin että koko laite on täysin turha, koska maailmassa on paljon ilmaisia planetariosoftia, jolla saa erinomaisen kuvan tähtitaivaan kohteista, alahan poika kaivaa historiaa, ja todistaa väitteesi, eikä minulla ole myöskään mitään hindunorsuja ollut koskaan, nämä on niitä sinun kuuluisia harhoja...

        Nämä on sinun pattayapalsta vaikuttamista resupese, "Toivottaa, Hin Tin Tin, Sii Tin Tin ja Emä Tin Tin."no löytyykö kaukoputkesta kuvia reppana.


      • Anonyymi

        Joo muistan, saas nähdä mitä tämä totuusidiootti vielä itsestään paljastaa.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Resukka en ole koskaan esittänyt täällä minkäänlaista kaukoputkea, koska minulla ei ole mitään kaukoputkea, kirjoitin että koko laite on täysin turha, koska maailmassa on paljon ilmaisia planetariosoftia, jolla saa erinomaisen kuvan tähtitaivaan kohteista, alahan poika kaivaa historiaa, ja todistaa väitteesi, eikä minulla ole myöskään mitään hindunorsuja ollut koskaan, nämä on niitä sinun kuuluisia harhoja...

        Olet useimmiten niin sekaisin dementiasta, mielen sairauksista, alkoholista, lääkkeistä ja lukuisista persoonallisuushäiriöistä ettet muista mitä olet sanonut ja tehnyt.

        Vaikka olen täällä palstalla aika vähän käynyt viime aikoina niin muistan hyvin kun mokasit kaukoputkiasian ja paljastuit taas kerran hupiukoksi. Minulla on erinomainen muisti. Olisiko ollut vuosi sitten?

        Se alkoi siitä kun minä laitoin kuvan teleskoopistani Pattayan kämppäni terassin vieressä kuvattuna. Minun teleskooppini on noin 2500 euron arvoinen tänä päivänä ja sitä voi ohjata sisätiloista TV:stä tai näytöstä sen lähettämää kuvaa katsellen.

        Sinä aloitit tuttuun tapaan aukomaan siitä päätäsi ja kohta esittelit sellaisen siniharmaan värisen linssikaukoputken joita myydään Lidlissä 25 eurolla laatikossa. Kehuskelit sen prisman kääntöominaisuudella jne. Laitoit kuva rekisteröityneenä.

        Meni pieni hetki niin Senssu laittoi siitä samasta putkesta kuvan ja oli virittänyt siihen kuksansa, esitti samalla kysymyksen jota ei siinä oltu edes esitetty eli "ollaankos me nyt sama Numban kanssa". Olette.

        Älä aliarvioi terveiden ihmisten muistia. Tuo yksistään oli täysin aukoton todiste että sinä ja sensei olette sama nettihuijaaja ja satumatkailija.

        https://aijaa.com/ospTaZ Mukavaa päivää Suomeen sinulle ja ota lääkkeitä vain ohjeiden mukaan, eikä sekaisin. Minä nukutan vauvaa.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Olet useimmiten niin sekaisin dementiasta, mielen sairauksista, alkoholista, lääkkeistä ja lukuisista persoonallisuushäiriöistä ettet muista mitä olet sanonut ja tehnyt.

        Vaikka olen täällä palstalla aika vähän käynyt viime aikoina niin muistan hyvin kun mokasit kaukoputkiasian ja paljastuit taas kerran hupiukoksi. Minulla on erinomainen muisti. Olisiko ollut vuosi sitten?

        Se alkoi siitä kun minä laitoin kuvan teleskoopistani Pattayan kämppäni terassin vieressä kuvattuna. Minun teleskooppini on noin 2500 euron arvoinen tänä päivänä ja sitä voi ohjata sisätiloista TV:stä tai näytöstä sen lähettämää kuvaa katsellen.

        Sinä aloitit tuttuun tapaan aukomaan siitä päätäsi ja kohta esittelit sellaisen siniharmaan värisen linssikaukoputken joita myydään Lidlissä 25 eurolla laatikossa. Kehuskelit sen prisman kääntöominaisuudella jne. Laitoit kuva rekisteröityneenä.

        Meni pieni hetki niin Senssu laittoi siitä samasta putkesta kuvan ja oli virittänyt siihen kuksansa, esitti samalla kysymyksen jota ei siinä oltu edes esitetty eli "ollaankos me nyt sama Numban kanssa". Olette.

        Älä aliarvioi terveiden ihmisten muistia. Tuo yksistään oli täysin aukoton todiste että sinä ja sensei olette sama nettihuijaaja ja satumatkailija.

        https://aijaa.com/ospTaZ Mukavaa päivää Suomeen sinulle ja ota lääkkeitä vain ohjeiden mukaan, eikä sekaisin. Minä nukutan vauvaa.

        Feikki se jaksaa jatkaa haaveilluusioelämäänsä niin positiivisella Buddhakaisella asenteellaan ja käytöksellään.
        Yleensä vanhempien käytösmalli peilaantuu lasten käytösmalliin joten sääli tämä tapaus.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Olet useimmiten niin sekaisin dementiasta, mielen sairauksista, alkoholista, lääkkeistä ja lukuisista persoonallisuushäiriöistä ettet muista mitä olet sanonut ja tehnyt.

        Vaikka olen täällä palstalla aika vähän käynyt viime aikoina niin muistan hyvin kun mokasit kaukoputkiasian ja paljastuit taas kerran hupiukoksi. Minulla on erinomainen muisti. Olisiko ollut vuosi sitten?

        Se alkoi siitä kun minä laitoin kuvan teleskoopistani Pattayan kämppäni terassin vieressä kuvattuna. Minun teleskooppini on noin 2500 euron arvoinen tänä päivänä ja sitä voi ohjata sisätiloista TV:stä tai näytöstä sen lähettämää kuvaa katsellen.

        Sinä aloitit tuttuun tapaan aukomaan siitä päätäsi ja kohta esittelit sellaisen siniharmaan värisen linssikaukoputken joita myydään Lidlissä 25 eurolla laatikossa. Kehuskelit sen prisman kääntöominaisuudella jne. Laitoit kuva rekisteröityneenä.

        Meni pieni hetki niin Senssu laittoi siitä samasta putkesta kuvan ja oli virittänyt siihen kuksansa, esitti samalla kysymyksen jota ei siinä oltu edes esitetty eli "ollaankos me nyt sama Numban kanssa". Olette.

        Älä aliarvioi terveiden ihmisten muistia. Tuo yksistään oli täysin aukoton todiste että sinä ja sensei olette sama nettihuijaaja ja satumatkailija.

        https://aijaa.com/ospTaZ Mukavaa päivää Suomeen sinulle ja ota lääkkeitä vain ohjeiden mukaan, eikä sekaisin. Minä nukutan vauvaa.

        Ressukka en ole koskaan tänne laittanut ensimmäistäkään kaukoputkea, koskaan... minulle ei sellaista täällä ole, eikä missään mullakaan, feikki rulez.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Olet useimmiten niin sekaisin dementiasta, mielen sairauksista, alkoholista, lääkkeistä ja lukuisista persoonallisuushäiriöistä ettet muista mitä olet sanonut ja tehnyt.

        Vaikka olen täällä palstalla aika vähän käynyt viime aikoina niin muistan hyvin kun mokasit kaukoputkiasian ja paljastuit taas kerran hupiukoksi. Minulla on erinomainen muisti. Olisiko ollut vuosi sitten?

        Se alkoi siitä kun minä laitoin kuvan teleskoopistani Pattayan kämppäni terassin vieressä kuvattuna. Minun teleskooppini on noin 2500 euron arvoinen tänä päivänä ja sitä voi ohjata sisätiloista TV:stä tai näytöstä sen lähettämää kuvaa katsellen.

        Sinä aloitit tuttuun tapaan aukomaan siitä päätäsi ja kohta esittelit sellaisen siniharmaan värisen linssikaukoputken joita myydään Lidlissä 25 eurolla laatikossa. Kehuskelit sen prisman kääntöominaisuudella jne. Laitoit kuva rekisteröityneenä.

        Meni pieni hetki niin Senssu laittoi siitä samasta putkesta kuvan ja oli virittänyt siihen kuksansa, esitti samalla kysymyksen jota ei siinä oltu edes esitetty eli "ollaankos me nyt sama Numban kanssa". Olette.

        Älä aliarvioi terveiden ihmisten muistia. Tuo yksistään oli täysin aukoton todiste että sinä ja sensei olette sama nettihuijaaja ja satumatkailija.

        https://aijaa.com/ospTaZ Mukavaa päivää Suomeen sinulle ja ota lääkkeitä vain ohjeiden mukaan, eikä sekaisin. Minä nukutan vauvaa.

        Ilmiselvästi valokuva tavan mukaan osoittaa tällä kertaa Feikin nukuttavan vauvaa.

        Minä olen kaukoputkikuvan norsusen kanssa vastineena Neidon feikkeilylle enkä ole nähnyt Neidon terdeä, en kylän komeinta taloa terdellä, en edes paineita vedenpuhdistuslaitoksessa.

        Huuhaa.

        S


      • Anonyymi kirjoitti:

        Feikki se jaksaa jatkaa haaveilluusioelämäänsä niin positiivisella Buddhakaisella asenteellaan ja käytöksellään.
        Yleensä vanhempien käytösmalli peilaantuu lasten käytösmalliin joten sääli tämä tapaus.

        Asenteilla, käytöksellä eikä buddhalaisuudella ole mitään tekemistä sen kanssa kun oikaisee sinun tai kenen vaan paskapuheita siihen niinkuin ne oikeasti meni.

        Meillä opetetaan jo lapsille että valehtelu on rumaa, se ei kannata ja johtaa vaikeuksiin. Oletko sinä numerosensei opettanut lapsesi valehtelemaan ja vittuilemaan ja kertonut heille sen olevan "platinaa" ja "taitolaji"?

        Valehtelijaa ei ota kukaan vakavasti. Liittyy usein alemmuudentuntoon ja mielenterveysongelmiin ja vaikeaan lapsuuteen. Jos vielä kuuskymppisenä on moinen hupiukko niin silloin on kyllä hukassa.


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Asenteilla, käytöksellä eikä buddhalaisuudella ole mitään tekemistä sen kanssa kun oikaisee sinun tai kenen vaan paskapuheita siihen niinkuin ne oikeasti meni.

        Meillä opetetaan jo lapsille että valehtelu on rumaa, se ei kannata ja johtaa vaikeuksiin. Oletko sinä numerosensei opettanut lapsesi valehtelemaan ja vittuilemaan ja kertonut heille sen olevan "platinaa" ja "taitolaji"?

        Valehtelijaa ei ota kukaan vakavasti. Liittyy usein alemmuudentuntoon ja mielenterveysongelmiin ja vaikeaan lapsuuteen. Jos vielä kuuskymppisenä on moinen hupiukko niin silloin on kyllä hukassa.

        Ressukka minä EN ole tänne laittanut koskaan ensimmäistäkään kaukoputkea, enkä hindunorsuja, tosiaan olen hieman eri mieltä muististasi,
        NumBal


      • Anonyymi
        2010vuodesta kirjoitti:

        Asenteilla, käytöksellä eikä buddhalaisuudella ole mitään tekemistä sen kanssa kun oikaisee sinun tai kenen vaan paskapuheita siihen niinkuin ne oikeasti meni.

        Meillä opetetaan jo lapsille että valehtelu on rumaa, se ei kannata ja johtaa vaikeuksiin. Oletko sinä numerosensei opettanut lapsesi valehtelemaan ja vittuilemaan ja kertonut heille sen olevan "platinaa" ja "taitolaji"?

        Valehtelijaa ei ota kukaan vakavasti. Liittyy usein alemmuudentuntoon ja mielenterveysongelmiin ja vaikeaan lapsuuteen. Jos vielä kuuskymppisenä on moinen hupiukko niin silloin on kyllä hukassa.

        Valikoivan muistin omaavat pääsääntöisesti joutuu ulkoruokintaan lopulta ja sinä pian kolmannen kerran.

        Pa-vedonlyöjät valikoivalla muistillaan myös kuuluvat ryhmään jota ei ole syytä kovin vakavasti ottaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressukka minä EN ole tänne laittanut koskaan ensimmäistäkään kaukoputkea, enkä hindunorsuja, tosiaan olen hieman eri mieltä muististasi,
        NumBal

        ja repana prisman käyttäminen kaukoputkessa on typerää, linssikaukoputkessa siitä on vain haittaa, pelikaukoputkessa ei ole väliä onko kuva ylösalaisin, tai tarkotatko prismaa joka hajoittaa kuvan auringosta väreksi.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja repana prisman käyttäminen kaukoputkessa on typerää, linssikaukoputkessa siitä on vain haittaa, pelikaukoputkessa ei ole väliä onko kuva ylösalaisin, tai tarkotatko prismaa joka hajoittaa kuvan auringosta väreksi.

        Mutta tällä minulla on muutamat hyvät kiikarit.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta tällä minulla on muutamat hyvät kiikarit.

        Senssu on asettanut hurjat ehdot sille, että näemme kuksan Chiang Maissa.

        Numballa olisikin nyt tuhannen taalan paikka todistaa se ettei hän ole Senssu.

        Eli laitapa Numba kuva missä on Teron tai sinun Doppari.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feikki se jaksaa jatkaa haaveilluusioelämäänsä niin positiivisella Buddhakaisella asenteellaan ja käytöksellään.
        Yleensä vanhempien käytösmalli peilaantuu lasten käytösmalliin joten sääli tämä tapaus.

        2 minuuttia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ilmiselvästi valokuva tavan mukaan osoittaa tällä kertaa Feikin nukuttavan vauvaa.

        Minä olen kaukoputkikuvan norsusen kanssa vastineena Neidon feikkeilylle enkä ole nähnyt Neidon terdeä, en kylän komeinta taloa terdellä, en edes paineita vedenpuhdistuslaitoksessa.

        Huuhaa.

        S

        Ilmiselvästi kalanruokapussi näyttää thaimaan suurimmalta temppeliltä.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Ilmiselvästi kalanruokapussi näyttää thaimaan suurimmalta temppeliltä.

        Päivän parhaat naurut tuli tuosta kommentista! Kiitos!


      • Anonyymi kirjoitti:

        ja repana prisman käyttäminen kaukoputkessa on typerää, linssikaukoputkessa siitä on vain haittaa, pelikaukoputkessa ei ole väliä onko kuva ylösalaisin, tai tarkotatko prismaa joka hajoittaa kuvan auringosta väreksi.

        Sovitaanko ettei jutella kaukoputkista laisinkaan. Tulee ihan sellainen olo kuin opettaisi ameeballe ukulelen soittamista.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sitten kuvittelet että minun kuvani eivät ole omiani ja itse ottamiani, ja mikä todistaa sen enempää että sinä olet ottanut kuvasi itse, kun näkemyksesi mukaan minäkään en ole niitä itse ottanut.

        Mitä loogisiin virheisiisi tulee niitä on jokainen kirjoituksesi pullollaan.

        niinkuin sanoin olen asunut thaimaassa jo yli 10 vuotta pääosin, sekä aviossa thaikun kanssa yli 20 vuotta, olen asunut vuosia palokassa sekä väinönkadulla.

        Kun kuolet se perii sun omaisuuden näin on miehille käynyt että sukunsa talot on mennyt niille.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Suoritat samaa totuustarkkailua kun tämä totuuspellekin, kyllä se meni läpi ilman vakuutusta, mutta Helsingin suurlähetystö vaati vakuutustodistuksen, pojalleni on toistaiseksi voimassa oleva matkavakuutus, eurooppalaisesta. Anoitko itse netinkautta vai anoiko lähetystö sitä puolestasi.

        Outoa että sinulle menee kaikki pattayarakkaan jutut låpi, vaikkapa tämän totuuspellen, joka selvästi kusettaa, samoin kuin 2010 no hulluja on monenlaisia.

        Tehän ette ymmärrä että teitä huijataan. Lapsesta saa muuten rahaa Thaimaassa ja Suomessa lisät ja tuet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Feikki se jaksaa jatkaa haaveilluusioelämäänsä niin positiivisella Buddhakaisella asenteellaan ja käytöksellään.
        Yleensä vanhempien käytösmalli peilaantuu lasten käytösmalliin joten sääli tämä tapaus.

        Budha vie manalaan. Se ei ole jumala.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ressukka minä EN ole tänne laittanut koskaan ensimmäistäkään kaukoputkea, enkä hindunorsuja, tosiaan olen hieman eri mieltä muististasi,
        NumBal

        Wikipedia hindujen jumalat. ( Jeesus on oikea).


    • Anonyymi

      glad första maj

      Hin Tin Tin.

    • Anonyymi

      Hauskaa Vapun jälkeistä aikaa palstalaisille.

      Toivottaa, Hin Tin Tin, Sii Tin Tin ja Emä Tin Tin.

      • Anonyymi

        Mutta missä on Rin Tin Tin.... laita uusi kuva, jos pystyt.!?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta missä on Rin Tin Tin.... laita uusi kuva, jos pystyt.!?

        Miksiköhän Hua Hinin miehen on niin mahdotonta vastata yksinkertaisiin koirakysymyksiin.

        1) Toitko Suomesta valtion kouluttaman virkamiesdobermannin Thaimaahan vai etkö tuonut?

        2) Milloin se oikein jäi auton alle?

        3) Milloin otit thai ridgebackit?

        4) Mihin ne katosi? Nehän söi 3 kiloa riisiä päivässä joka keitettynä oli 9kg?

        5) Mistä ne tuli takaisin ne thai ridgebackit ja muuttui sitten aneemiseksi sekarotuiseksi Saksan paimenkoiraksi?

        Tämä koiraseikkailu on jopa yhtä mystinen kuin Pohjoisen Miehen salainen moottoripyörärata ja salainen miljoonarantanatontti. Terokin on kadonnut jonnekin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksiköhän Hua Hinin miehen on niin mahdotonta vastata yksinkertaisiin koirakysymyksiin.

        1) Toitko Suomesta valtion kouluttaman virkamiesdobermannin Thaimaahan vai etkö tuonut?

        2) Milloin se oikein jäi auton alle?

        3) Milloin otit thai ridgebackit?

        4) Mihin ne katosi? Nehän söi 3 kiloa riisiä päivässä joka keitettynä oli 9kg?

        5) Mistä ne tuli takaisin ne thai ridgebackit ja muuttui sitten aneemiseksi sekarotuiseksi Saksan paimenkoiraksi?

        Tämä koiraseikkailu on jopa yhtä mystinen kuin Pohjoisen Miehen salainen moottoripyörärata ja salainen miljoonarantanatontti. Terokin on kadonnut jonnekin.

        Suurin kysymys on edelleen se mitä numeromies on tehnyt Pattayalla ollessaan siellä Pattayan poikana kaksi vuotta asuen ja kuusi kertaa vuodessa lomaillen, jos siellä ei kerta olla kuin sen yhden asian perässä tehden vain sitä yhtä asiaa, kuten hän asian ilmaisee?
        Koska jos hän ei siellä oikeasti ole koskaan ollut ja se on niin surkea paikka kuin hän sanoo, niin mitä kummaa hän tekee täällä palstalla?


      • Anonyymi kirjoitti:

        Suurin kysymys on edelleen se mitä numeromies on tehnyt Pattayalla ollessaan siellä Pattayan poikana kaksi vuotta asuen ja kuusi kertaa vuodessa lomaillen, jos siellä ei kerta olla kuin sen yhden asian perässä tehden vain sitä yhtä asiaa, kuten hän asian ilmaisee?
        Koska jos hän ei siellä oikeasti ole koskaan ollut ja se on niin surkea paikka kuin hän sanoo, niin mitä kummaa hän tekee täällä palstalla?

        Muuten vastaisin tosi mielelläni ja laittaisin kuviakin mutta kun muut ei laita vaimojaan ja lapsiaan minulle mieleisiin paikkoihin ja asentoihin ja jos laittaakin niin ne eivät suostu jatkovaatimuksiini joissa heidän tulee koota ryhmä joilla kaikilla on vetorahaa mukana ja sitten tulevat porukalla Chlang Maihin tuomaan ne massit jonka jälkeen laitan ne karatejipoilla armoilleni kondilleen.


    • Anonyymi

      Et ole sen ainoa ja jos olet lähettänyt rahaa olet menettänyt järjesti toi noiduttu hypnoosissa budhan poppamiehet noitunut.

    • Anonyymi

      Älkää tuoko niitä tänne menetätte koko omaisuuden niille . Voi tyhmyys huijaus.

    • Anonyymi

    Ketjusta on poistettu 45 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      124
      1826
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1133
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1097
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      915
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      84
      822
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      779
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      724
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      700
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      681
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      666
    Aihe