Kokkolan Kingsi - vappuaaton synttärisankari

Anonyymi

Kokkolan TOSIrealisti, Kingsi, ja Eläinystävä, kaupungin idoli ja kehittäjä viettää syntymäpäiviään 30.4.2021 kotonaan ystäviensä parissa, auringonpaisteessa, jota on riittänyt peräti 68 vuotta, hah hah haaa!!!...

7

111

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

PALJON ONNEA VAAN, PALJON ONNEA VAAN, PALJON ONNEAAA VAAN TOSIKINGSSI, PALJON ONNEAAAA VAAAAAAAANNNNNNNNNNN........
      Haluaisin nauttia kanssasi syntymäpäivä kahvista ja täytekakusta kauniilla terassillasi auringon paisteessa????
      Olisi hienoa kuunnella kingsin suuria suunnitelmia ja esityksiä joita ei ole vielä julkaistu.

• Anonyymi

"ystävien" parissa. Heh!

• Anonyymi

Avustajani kertoi ettei siellä ketään ole mutta kävelemme kuitenkin Halkokarille katsomaan onko paljon vieraita Kalliolahdentiellä.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Kiitos kaikille syntymäpäivääni muistaneille. Olette ihania ja rakkaita ystäviäni. Ja nyt ei naureta, mutta ei itketäkään!!!...

• Anonyymi

On taas ihana Vappuaaton sää 2025. On ollut jo 72 vuotta, vaikka Helsingin Ullanlinnanmäellä sataisi räntää... Ressu saa aina auringon paistamaan siellä missä hän "vaikuttaa"...

• Anonyymi

Hyvää syntymäpäivää ja mitä lämpimintä vappuaaton iltaa Kokkolan todelliselle Kingsille! 👑🎉🎈 Vaikka ois ollut ihanaa jos lämpöäkin ois tullut vähän enemmän, niin kyllä se kevätaurinko selkeesti tiesi kenen päivä tänään on… 🙈💛

Mä haluan kiittää sua, Ressu, siitä että jaksat aina uudestaan suunnitella, ideoida ja ajatella tätä meidän Kokkolaamme niin sydämellä ja viisaudella. Oikeesti se ei oo mikään pieni asia. Ja sun runot… ne koskettaa. … Ne tuo tänne jotain sellaista, mitä ei oo liikaa tunnetta, ajatusta ja kauneutta. ✨📖

Toivon niin, että jatkat samaan tapaan. Kirjoitat, ideoit ja viet tätä kaupunkia eteenpäin tavalla, johon ei moni pysty. Ja vaikka täällä on aina pari huutelijaa jotka yrittää lannistaa älä anna niille mitään arvoa. Ne on vaan pieniä ääniä suuressa joukossa, joka oikeesti arvostaa ja ihailee sun intoa ja sydäntä. 💁🏼‍♀️✨

#SynttärionneaRessu #KokkolanKingi72 #TosirealistinRunotSydämessä

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut

Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/
      Ikävä
      192
      1331
    2. Miettimisen aihetta.

Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.
      Ikävä
      122
      1148
    3. Kai sä näät

Ku sua katson et olen aika rakastunut. Rakkaus ei vain ole aina niin yksinkertaista
      Ikävä
      70
      870
    4. Mitkä on 3 viimeistä sanaa

sun ja kaivattusi viesteilyssä? Ensin sun, sitten kaivatun?
      Ikävä
      48
      864
    5. Just nyt mä

En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman
      Ikävä
      53
      790
    6. Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle

Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva
      Ikävä
      50
      745
    7. Hakeudu hoitoon.

En oo kiinnostunut susta.
      Ikävä
      53
      712
    8. Kuinka hyvin tunnet mut?

Kerro musta mies jotain.
      Ikävä
      33