Viiltely???

Anonyymi

Kuinka usein pitää viillellä että siitä tarttis huolestua. Oon nyt 13 ja viiltelen melko pieniä haavoja leipäveitsellä ain aamulla ja illalla. Aika vähän??? Missä kohtaa mun pitäs huolestua?

24

448

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sun olis pitänyt huolestua jo siinä vaiheessa kun aloit edes ajattelee viiltelyä. Viiltely ei kuulu terveen ihmisen elämään.

      • Anonyymi

        Näin juuri. Hae itsellesi apua. Puhu vanhempiesi kanssa tai ole yhteydessä kouluterveydenhoitajaan!


    • Anonyymi

      Kaikki tuhoaminen, myos itsensa tuhiaminen on henjivalta, joka ei yhdellakaan pyykkepillerilla poistu, eika psykiatreista ole apua henkivalta kysymyksissa, heilta menee virka jos he uskovat henkivaltoihin. Ja he eivat tunne vastavoimaa milla se tuhotaan.

      zaatana haluaa kayttaa sinun kattasi itssesi tuhoamiseen.
      Ja siihen auttaa vain jeesus sana, jota han pelkaa.

      Mutta jos olet ollut mujakana zaatanan palvelussa, okkultisimissa, spiritismissa, noidilla, ennustajilla, new age, tai itse korteilla ennustanut itsellesi, tai lukemalla horoskooppeja, silloin zaatanalla on laillinen oikeus sinuun,
      Kunnes,
      Rukoilet esim.nain: jeesus anna anteeksi etta olin tietamaton, eika kukaan neuvonut minua, ja eksyin,
      Jeesus pyydan sinua sitomaan kaikki okkultisriset voimat minusta verellasi,pois, ole varma etta rukoilet jeesusta.
      Herra haluan tulla pimeyden voimista sinun valtakuntaasi
      Ja anna kaikki syntini anteeksi, silla sina sanot etta ihmisen ei ole lupa tuhota itsea eika muita.

      Jeesus.ota minusta kaikki sitovat,kiehtivat vihollisen henkivallat, silla haluan vapaaksi viiltelysta.
      Jeesus sinun nimessa ja veressa vaistykoon viiltelyn ja tuhon henkivalta minusta.
      Jeesusfi pyydan raittiin kirkkaan, sinun henkivallan sen sijaan.
      Herra jeeus opeta minulle henkivaltojen taitelu, ettei itsetuhon henkivalta paase voittamaan munua, silla tiedan etta tuhon henkivalta tulee vilholliseta.

      Jeeus antaudun sinulle taydellisesti, silla uskon etta kuolit ja ylosnousit syntieni puolesta ja annansen sinulle kaikki syntini haavoitetulla kadella pois pestavaksi.

      Jeesus, nayta minulle kaikki syntini, ja kun pyha henki tuo mieleen, valheita tai avo suhteita tai muuta sellaista jonka jumalan henki tuo mieleesi syntina,pyyda heti ne anteeksi.

      Silla kaikki minka te.sidotte maan paalla on sidottu taivaassa.
      Pyyda jeesusta sitomaan viiltelyn ja.itsetuhon henkivalta.
      Mina en sita taalta tee, koska henkivallat poistuvat vain jos yksilo itse haluaa luopua niista, jos ei, henget palaa heti takaisin siihen sieluun josta ne ovat lahteneet.

      Jeesuken veressa pyyda anteeksi tottelemattomuus vanhrmpia kohtaan, etta kauan elaisit ja menestyisit maan paalla.

      Henkivallat ovat sita sitkempia mita kauemmin ne ovat asuneet ihmisessa, ne pyrkivat takaisin, mutta pyyda jeesusta aina ja ainasen ja aina uudestaan sitomaan ne ja viemaan sinne minne ne kuuluvat, maan syvyyteen.
      Taistelu voi kestaa viikon tai yli, mutta aloita torjunta taistelu nyt ja noin 2 vvikon sisalla olet vapaa.
      Viiltelyssa ja itsemurhassa on kyse demoneista,
      Sitkeista sellaisita ja itsemurha poikkeaa siina,.etta zaatana valehtelee : et sina tasta umpikujasta selvia, sitten kaarme valehtelee,.katso siina ja siinakin epaonnistuit, ei sinusta mihinkaan ole tapa vaan itsesi, itsemurhan henkivaltaan kuluu itse tuhon lisaksi, valheen, epatoivon ja lamaannuken henkivalta ja ne vaistyvat jeesuken veressa (kokemusta on)
      Koska kaikki henkivallat ovat alamaisia jeeukselle joka voitti kuoleman ja sovitti syntimme,.mutta emme saa lekkia okkultisilla vihollisen henkivalloilla, koska zaatanalla on laillinen oikeus sinuun.

      Kokeile, yleensa me.kristityt ensin kysytaan etta haluaako kysinen henkilo luopua henkivallasta, ja selitamme luopumisen tarkeyden ja jos vastaus on kylla, sitten sidomme jeeuksen veressa sen henkivallan jattamaan sen henkilon.
      Pyydan sinua nyt tekemaan sen itse, kosja en voi olla vierellasi,.mutta rukoilen etta jeesus neuvoo sinua lisaa ja antaa voiman ajaa se henkivalta pois itsestasi.

      Katso you tube katrin kulmun,(ai niin oliko siina kaannosta?)
      Patmos radio on elavaa ruokaa.
      Taivas tv7.fi
      Radio dei on musiikki pitoisempi henfellinen kanava.
      Katso myos trebaduuri lauluja (tpani suonto) kertoo sinun kaltaisista ihmisita lauluina.(you tube)
      Rukoile henkien erottamsen armolahjaa jeesukelta.
      Jos olet ollut tekmisisissa okkultistin kanssa,
      Sinun pitaa pyytaa jeesusta katkomaan kaikki hengelliset hokaleet niihin noitiin,
      Esim.enkelien palvojiin ei saa olla yhteydessa,
      Koska enkelit tuleee vain jeeuksen kautta kun rukoilemme, demoni voimien tilalle tulee rukous taiteun kaytyaamme enkeli voimat itsetaan, ilman etta me niita pyydamme.
      Raamttu varoittaa enkelien palvojista,
      Silla ilman kristusta ne ovat pimeyden henivaltoja jotka tekytyy valon enkeiksi.
      Tule puhtaaksi jeesuksen veressa, siita alkaa kaikki,
      Ja siihen loppuu viiltely,
      Sitten kiita jeesuta etta viiltely on sidottu.

      Jeesuken armaan suojaan heittydy,
      Alaka hanelta peittaydy.
      Han tuntenut on sinut silloinkin,
      Kun vaelsit tiella, milla miloinkin.
      On vain yksi tie, joka taivaaseen vie,
      Siis anna mestarin,
      Kayda kasiin viiltelevin,
      Silla jumalan armossa on elama
      Ja jeesus mestari
      Sinun suojasi.
      Siis anna elaman kukkanen
      Joka on paassyt nupullen,
      Hanelle, taivaan mestarille
      Joka kaikki polkusi ties
      Ja puolestas kuoli otsa hies.

      Kun kuulet sa kuiskauksen piikkipaan,
      Niin silloin lahde kun tehtavas naat.
      Minutkin heratti kesken unien
      Vastaamaan sinullen,
      Koska kallis on elamasi hanelle.
      Katso myos usko tv.
      Ja one way tv.

      • Anonyymi

        Uskonnolliset harhat on tosi kauheita. Omat teot pannaan jonkun stnan syyksi ja ne nousee sieltä mielen sopukoista vainoamaan kun ei oteta niistä vastuuta. Niillekin halutaan joku muu sovittaja kuin itse, muinoin elänyt ja teloitettu mies.

        Ne suatanat on vaan oman mielen mörköjä jotka pyrkii päivänvaloon.


      • Anonyymi

        Tuli just kauhea Amerikkalainen ohjelma eilen. Siinä joku uskovainen tappoi neljä omaa pientä poikaansa kun ei halunnut että teistä tulee "syntisiä". Koko uskonlahko oli kaistapäitä. Lasten isäkin vain naureskeli. Huhhuh.


    • Anonyymi

      Onpa todella ikäviä viestejä tänne postattu. Ap: älä noista välitä. Voitko jutella aiheesta vanhempiesi kanssa? Jollet, niin ota ehdottomasti yhteys kouluterveydenhoitajaan tms. Tarvitset apua!

    • Anonyymi

      Jos haluat satuttaa itseäsi tarkoituksella, kannattaa jo huolestua. Onko sulla joku jolle on helppo puhua? Apua saa. Myös esim. Sekasinchatissa voi käydä puhumassa.
      Oot tosi tärkeä, etkä oo yksin ❤

    • Anonyymi

      Jo yksi ainoa tahallinen viilto on huolestuttava. Ei ole täyspäisen tapa toimia.

      Missä vanhemmat ovat?

    • Anonyymi

      pyydä apua vanhemmilta ,naapurilta
      lähikaupasta, ym. joku voi viedä sinut
      päivystykseen.

    • Anonyymi

      Muista..Sinua Rakastetaan aina!
      Olet hyvä ja sinua tarvitaan täällä..!

    • Anonyymi

      Juuri niin. Ja älkää ihmiset vetäkö tähän mukaan jotain Saatanaa ja Jumalaa.

    • Anonyymi

      Hei, toivottavasti asiat on sulla jo paremmin!❤ Jos ei oo, niin: Viiltelystä pitää aina huolestuu, koska se tarkottaa että sulla on paha olo, johon tarviit apua. Viiltely on helppo ratkasu, mut aikuiselle puhuminen (kuraattori, koulupsykologi tms) on parempi vaihtoehto ja vie kivun helpommin, paremmin ja pysyvämmin. Eikä niille oo pakko puhuu viiltelystä, kertoo vaan, et on huono olo ja ne auttaa. Tosin valitettavasti se, et kertoo viiltelevänsä helpottaa avun saamista, kun ne toteaa, et oikeesti tarviit vähintään jonkun, jolle keskustella. Ite toivon, et oisin tehny sen heti, eikä ois tarvinnu viillellä vuotta ja sit ihmetellä kuraattorin kanssa, miten saadaan mut jaksaa taas opiskella. Sit haavoista huolestumisesta sen verran, et aluks se tuntuu aika absurdilta ja kyseenalaselta, mut mulla ainakin ajan kanssa siihen tuli hällä välii -asenne. Eli lopulta ei huolestuttanut syvätkään haavat, ennen kun ne tulehtu, sit vasta menin lääkäriin (ois kulemma tarvinnu tikit, mutta olin ollu tyhmä). Eli tänki takia kannattaa kertoo huolistaan (vaikka ei ees kertois viiltelystä) jollekin aikuiselle! Jos pelkää vanhempien saavan selville, nii sit et vaan kerro siitä viiltelystä, nii kuraattori ei lavertele. Ja jos se yhtään helpottaa oloo, niin oon 18v, eli täysikäsetkin osaa tehä huonoi valintoja elämässä, mut niistä selvii, tsemppii kaikille itsetuhosille, ketkä lukee, siit voi kyl selvii!💕

    • Anonyymi

      Jeesusta en tunne mutta jumala rakastaa kaikkia. Jos on paha olo niin rukoile isämeidän se auttaa. Oikeesti. En edes kuulu kirkkoon mutta silti jumala auttaa.

      Siks sä viillät kun sulla liian paha olla. No mä en viillä juon kun en enää kestä. Aika sama asia kyllä molemmat tekee pahaa. Olin vasta 16 kun aloin juoda pahaan olooni. Saatoin illalla juofa ison kolmen vartin pullon viskiä ja menmä aamulla kouluun. Kerran join melkein kaksi mutta menin kouluun. Oli oaha olo kyllä.

      Maailma on tosi paha paikks. Ihmiset on hirviöitä. Valehtelevat ja teeskentelevät. Rehellusesti jos sanon niin en usko että yrittävät edes auttaa, ei mua ainakaan ole koskaan missään näissä adioisda autettu. Kunhan puhua pälpättävät mitä se ny auttaa. Varo sut vielä huostaanotetaan kun saavat yietöö tarpeeksi. Pois et siitä pääse.

      • Anonyymi

        Siinähän rakastaa.

        Muista että sinäkin teeskentelet.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinähän rakastaa.

        Muista että sinäkin teeskentelet.

        Jumala on suuri.

        Sinä olet iilimato.


    • Anonyymi

      Moi, olen keskustelun aloittaja joka palaa aikamatkalle noin kahden vuoden taakse.

      En ikinä hakenut itselleni apua. Jatkoin viiltelyä ja jatkan edelleen. Haavat tosin syvenivät ja syvenivät ja lopulta jäin kiinni noin viikko sitten, kun koulussa tuli paidasta veret läpi. Lähdin sitten päivystykseen ja tikit tuli.

      Nyt saan apua. Kahden vuoden jälkeen. Kaksi vuotta on pitkä aika kantaa tuollaista taakkaa.

      • Anonyymi

        Sait apua koska jäit kiinni.Muuten jatkasit edelleen.


      • Anonyymi

        Hyvä, että saat nyt apua.
        Ihan varmasti olet itsekin helpottunut, sanothan noita kahta vuotta pitkäksi ajaksi kantaa taakkaa.

        Ota apu vastaan, kun se nyt on kohdalle osunut.
        Juttele, ja juttele, ja juttele, ajatuksistasi, tunteistasi, kaikesta mahdollisesta.
        Varmasti löytyy muut keinot kuin viiltely sen oman pahan olon käsittelemiseen.
        Vie aikaa ja vie voimia, etenkin henkisesti, mutta kova työ kannattaa.
        Ei kannata myöskään kiirehtiä itsensä kanssa tai toivoa mitään pikakonsteja, lopputulos on sitä parempi, mitä paremmin keskittyy omien ongelmien korjailuun.

        Olisi kiva, jos joskus taas palaisit tänne kertomaan, kuinka sinulla on mennyt, meneekö sinulla pikkuhiljaa paremmin tulevaisuudessasi.
        Kaikkea hyvää sinulle, ja tsemppihaleja!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hyvä, että saat nyt apua.
        Ihan varmasti olet itsekin helpottunut, sanothan noita kahta vuotta pitkäksi ajaksi kantaa taakkaa.

        Ota apu vastaan, kun se nyt on kohdalle osunut.
        Juttele, ja juttele, ja juttele, ajatuksistasi, tunteistasi, kaikesta mahdollisesta.
        Varmasti löytyy muut keinot kuin viiltely sen oman pahan olon käsittelemiseen.
        Vie aikaa ja vie voimia, etenkin henkisesti, mutta kova työ kannattaa.
        Ei kannata myöskään kiirehtiä itsensä kanssa tai toivoa mitään pikakonsteja, lopputulos on sitä parempi, mitä paremmin keskittyy omien ongelmien korjailuun.

        Olisi kiva, jos joskus taas palaisit tänne kertomaan, kuinka sinulla on mennyt, meneekö sinulla pikkuhiljaa paremmin tulevaisuudessasi.
        Kaikkea hyvää sinulle, ja tsemppihaleja!

        Joo, yritän nyt todella ottaa kaiken avun vastaan niin hyvin kuin osaan. Olen yrittänyt kokeilla niitä keinoja mitä minulle on annettu viiltelyn sijaan ja vaikka ne eivät tietysti heti toimikaan niin yritän uskoa että joskus saan viiltelyn kokonaan korvattua niillä


    • Anonyymi
    • Anonyymi

      Jälleen täällä keskustelun aloittajana. Sanoin, että jäin kiinni ja aloin saada apua. Niin minä silloin luulin. Todellisuus on toinen. Kaksi keskustelua kuraattorin kanssa, yksi koulupsykologin ja yksi terveydenhoitajan. Näiden jälkeen kaikki loppui. Masennuskyselyn pisteet nousivat entisestäänkin, mutta se kuitattiin sillä, että olin täyttänyt sen huonona päivänä, vaikka se oli todellisuudessa ollut hyvä päivä.

      Tuli kesäloma ja ajatukset alkoivat vähitellen muuttua. Halusin elää. Halusin olla vapaa ja onnellinen. Ehkä se johtui siitä, että rakastuin, ehkä se johtui jumalasta, ehkä se johtui tähtien asennosta, mutta lopulta sillä ei ole väliä. Kaikki alkoi mennä paremmin. Halusin auttaa muita ja pitää itsestäni. Ajattelin, että se kestää ikuisesti. Niin sitä vain luulee.

      Kyllä mulla edelleen menee paremmin kuin puoli vuotta sitten. Silti koulun alkaminen jotenkin aina onnistuu muuttamaan ajatukseni takaisin negatiiviseksi. Ehkä se vain johtuu siitä etten ole kovin hyvä koulussa.

      Mutta yritän

      • Anonyymi

        Olet ihan hyvä, riität sellaisena kuin olet.
        Tee se, minkä pystyt ja ole tyytyväinen itseesi.
        Ei kaikessa tarvitse olla paras, vähempikin riittää.
        Yrittäminen on hyvä, mutta ei kannata yrittää enempään mihin pystyy, siitä tulee niitä henkisiä ongelmia.


    • Anonyymi

      Jo ajatus itsensä viiltelystä on huolestuttava. Itsensä viiltely ei kuulu ihmisen normaaliin käyttäytymiseen, ei yksikään viilto.

    • Anonyymi

      Ei sinun 80v. eläkeläisen miehen tarvi tuosta huolestua.
      Opettelisit pitämään ns. uskovaisena vähemmästä trollauksesta.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Tällä kertaa Marinia kadehtii Minäminä Päivärinta

      Kokoomuksen tyhjäntoimittelija itkeä tuhertaa, kun kansainvälinen superstaramme ei leiki hänen kanssaan. Oikean puoluee
      Maailman menoa
      417
      1762
    2. Miksi jollain jää "talvi päälle"

      Huvittaa kastoa ullkona jotain vahempaa äijää joka pukeutuu edelleen kun olisi +5 astetta lämmittä vaikka on helle keli
      Maailman menoa
      176
      1390
    3. Minua itkettää tämä tilanne

      Meidän pitäisi jutella. Eikö niin? Miehelle.
      Ikävä
      105
      1378
    4. Miksi koulut pakottavat

      Lapset uimaan sekaryhmänä? Murrosikäiset tunnetusti häpeilevät vartalossa tapahtuvia muutoksia. Tulee turhia poissaoloja
      Maailman menoa
      125
      1304
    5. Mitkä oli suurimmat

      Syyt mihin hänessä ihastuit alussa ja pikkuhiljaa tunteiden edetessä
      Ikävä
      45
      1046
    6. Minulla oli tunteita

      Tein itsestäni pellen. Sait hyvät naurut ja minä 💔
      Ikävä
      63
      946
    7. Suomen Pallolitto: Tasoryhmät lasten jalkapallossa - Erätauko-tilaisuus ma 20.5.2024

      Tasoryhmät lasten ja nuorten jalkapallossa herättävät paljon keskustelua. Mitä tasoryhmät ovat ja mikä on niiden tarkoit
      Suomi24 Blogi ★
      0
      922
    8. Susanne Päivärinta kirjassaan: Sannalla nousi valta päähän, Big Time!

      Päivärinta toteaa ettei ole nähnyt kenenkään muuttuvan niin totaalisesti kuin Marinin, eikä siis todellakaan parempaan s
      Maailman menoa
      92
      891
    9. Mitä et hyväksy miehessä/naisessa josta olet kiinnostunut?

      Itse en halua, että miehellä olisi lapsia!
      Ikävä
      116
      885
    10. Se katse silloin

      Oli hetki, jolloin katseemme kohtasivat. Oli talvi vielä. Kerta toisensa jälkeen palaan tuohon jaettuun katseeseen. Tunt
      Ikävä
      32
      866
    Aihe