MOI
Tosiaan äsken kun olin tekemässä läksyjä, joku koputti oveen. Koira alkoi haukkua. Iskä meni katsomaan mitä siellä on. Ulkooven takana oli vanha vähän ”kiinalaisen” en tiedä, näköinen nainen. Hän sanoi että onko Riku täällä? Ei puhunut hyvin suomea. Ei tunnettu naista. Hän vain etsi Riku nimistä ihmistä meiltä? Eikä halunnut lopettaa sanaa ”Riku” kunnes sanottiin moikat. Hän oli koko ajan oven takana sanomassa ja ”etsimässä” rikua.
ELI TIIVISTETTYNÄ. Miksi jokin nainen yrittää etsiä RIKUA meiltä? Onko jollakin ollut samanlaista kokemusta näin kirjoituksen taustalta? SE OLI TOOOOSI PELOTTAVAA🥺🥺!!!!!!
VANHA ERIMAALAINEN NAINEN ETSII RIKUA!!!!
Anonyymi
4
119
Vastaukset
- Anonyymi
Asiallinen palstan aktivointi, toivottavasti kestät vaikean tilanteen !!
- Anonyymi
Tämä on ihan totta!
- Anonyymi
Minkä vaikean?
- Anonyymi
Mitä pelottavaa on, että joku nainen on erehtynyt talossa/asunnossa ja kyselee jonkun Rikon perään.
Toiseksi: Tämä on kadonneet-palsta, luepa ohjeet. Täällä kirjoitetaan kadoksiin joutuneista henkilöistä, ei esim. baarituttavuuksista tai tällaisista, mitä itse kirjoitit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."442176Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.1841978- 1161372
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711170- 96982
Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73929Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.78879Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki45857Ja tääkin vielä...
Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/1347933825- 56716