Naisen kanssa jotta voi vonkata seksiä?
Monetko treffit pitää käydä
83
868
Vastaukset
- Anonyymi
Yhtä monta kertaa kuin käydä onKElla.
Mikseivät ihmiset sano suoraan mitä tahtovat? Minä inhoan vihjailua.
Olen oikeasti miettinyt osaavatko miehet rakastaa vai onko nainen vain seksilelu. Jos nainen todella on vain seksilelu niin voi olla ihan yhtä rehellinen kuin Kyösti Pöysti 😜
- Anonyymi
Eikös nainen yleensä ehdota seksiä vai oletko niin ruma mies että itse pitää ehdotella?
Niin monet, että nainen tulee itse jo iholle.
Ei pidä paikkaansa. Miehen pitää vongata, jolloin nainen saa sitten pihdata ja päättää milloin antaa. Se on peliä. Jos sitä ei pelaa, päätyy frienzonelle.
Palstakamu kirjoitti:
Ei pidä paikkaansa. Miehen pitää vongata, jolloin nainen saa sitten pihdata ja päättää milloin antaa. Se on peliä. Jos sitä ei pelaa, päätyy frienzonelle.
Onhan siinä sekin riski, ihan kuten siinäkin että vonkaa turhankin hanakasti. Tai ei muuta teekkään, kun vonkaa.
J-a-n kirjoitti:
Onhan siinä sekin riski, ihan kuten siinäkin että vonkaa turhankin hanakasti. Tai ei muuta teekkään, kun vonkaa.
Se on taitolaji. Kukaan ei pidä limaisesta vonkaajasta. Pitää olla hienovaraisesti, niin että nainen tietää olevansa haluttu, mutta ettei tule objektoitu olo.
Palstakamu kirjoitti:
Se on taitolaji. Kukaan ei pidä limaisesta vonkaajasta. Pitää olla hienovaraisesti, niin että nainen tietää olevansa haluttu, mutta ettei tule objektoitu olo.
Enköhän mä osaa, kun sen tarve ja aika koittaa. Ja löytyy sitten se kohdekin jolle tuollanen sopii.
J-a-n kirjoitti:
Enköhän mä osaa, kun sen tarve ja aika koittaa. Ja löytyy sitten se kohdekin jolle tuollanen sopii.
Tää on vaan tätä mutua. Jos oikeasti tulisi se tilanne vastaan, parasta on mennä oman fiiliksen mukaan. Kun alkaa pelaamaan, hommat menevät monimutkaisiksi. Itsensä voi kuitenkin virittää tiettyyn tunnelmaan, jolloin lopputulos voi sitten ehkä olla halutun kaltainen???
Palstakamu kirjoitti:
Tää on vaan tätä mutua. Jos oikeasti tulisi se tilanne vastaan, parasta on mennä oman fiiliksen mukaan. Kun alkaa pelaamaan, hommat menevät monimutkaisiksi. Itsensä voi kuitenkin virittää tiettyyn tunnelmaan, jolloin lopputulos voi sitten ehkä olla halutun kaltainen???
Juu, omasta puolestani sanon, että en mä tee mitään itseni vastaista kenenkään takia. Joten ihan omana ittenäni tai ei ollenkaan.
Ja samaa suosittelen muillekin.
Minusta tunnelmaan ei tarvi virittyä, tunnelma syntyy kahden välisestä kanssakäymisestä ja asiat tapahtuu luontevasti kuten se seksuaalinen "virittyminenkin". Jos on syntyäkseen ja jos ei, niin ei sitten.- Anonyymi
J-a-n kirjoitti:
Juu, omasta puolestani sanon, että en mä tee mitään itseni vastaista kenenkään takia. Joten ihan omana ittenäni tai ei ollenkaan.
Ja samaa suosittelen muillekin.
Minusta tunnelmaan ei tarvi virittyä, tunnelma syntyy kahden välisestä kanssakäymisestä ja asiat tapahtuu luontevasti kuten se seksuaalinen "virittyminenkin". Jos on syntyäkseen ja jos ei, niin ei sitten.Onko teitillä ongelmia, ku ei ole muuta ku tuo seksi ja seksi.
Anonyymi kirjoitti:
Onko teitillä ongelmia, ku ei ole muuta ku tuo seksi ja seksi.
Puhuttiinko me seksistä? Ohhoh. Hups.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Tavallaan olen kyllä kerrankin samaa mieltä. Nyt on varmasti kuumetta.
Anonyymi kirjoitti:
Tavallaan olen kyllä kerrankin samaa mieltä. Nyt on varmasti kuumetta.
Kuhan ei olis koronaa.
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Jos mies alkaisi ehdotella ennen kuin minä sen teen, hän päätyisi goodbye-zonelle.
🦄 Anonyymi kirjoitti:
Jos mies alkaisi ehdotella ennen kuin minä sen teen, hän päätyisi goodbye-zonelle.
🦄Potentiaaliset kumppanit häviävät kun eivät jaksa enää vongata ja sitten jäljelle jäävät kaverimiehet. Taktiikka se on tuokin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
🦄Oletko nainen?
Anonyymi kirjoitti:
🦄Pakko muuten vielä kommentoida. Olen kiinnittänyt huomiota, että olet taitava kirjoittaja 👍
- Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Potentiaaliset kumppanit häviävät kun eivät jaksa enää vongata ja sitten jäljelle jäävät kaverimiehet. Taktiikka se on tuokin.
Kun eivät enää jaksa vongata? Ne ovat hävinneet jo ensimmäisen vonkaamisen jälkeen. Minun tahdostani. Pidän herrasmiehistä.
🦄 - Anonyymi
Palstakamu kirjoitti:
Pakko muuten vielä kommentoida. Olen kiinnittänyt huomiota, että olet taitava kirjoittaja 👍
Kiitos.
🦄
- Anonyymi
Ekat oikeat treffit päätyvät niin... sitä ennen se on jotain tapailua tai kahvittelua
Kyllä se riippuu naisesta. Kaipa se nainen odottaa aloitteen tulevan mieheltä, mutta ei ennenkuin nainen on valmis.
Kinkkiseksi asian tekee se, että mistä hiivatista sitä tietää milloin nainen on valmis? Ei mistään. Niin yksilökohtaista.. toiset tarvitsee pitkän tutustumisajan ja toiset valmiita ekoilla treffeillä.. eli jotakuinkin siltä väliltä.
Toi Janin vinkki muutoin hyvä, mutta on vielä paljon naisia jotka eivät tee ensimmäistä askelta."mutta on vielä paljon naisia jotka eivät tee ensimmäistä askelta"
-Uskon tämän. Sitten ei auta, kun odotella, kuka tekee.J-a-n kirjoitti:
"mutta on vielä paljon naisia jotka eivät tee ensimmäistä askelta"
-Uskon tämän. Sitten ei auta, kun odotella, kuka tekee.Eli loputtomiin.. ja molemmat turhautuu.
Itse antaisin miehelle vinkin että aloittaa jo varhaisessa treffailuvaiheessa koskettelun.. ensin kättelytyylillä.. siitä vaikka käsi kädessä kävelyyn.. seuraavaksi vaikka halaus tervehtiessä.. näin saa tuntumaa miten nainen suhtautuu kosketeltanana olemiseen.
Ja jos noi menee hyvin, niin sit voi laittaa hellyyttä peliin.. sipaisuja ilman syytä..
Tollainen uppoaa naisiin kuin kuuma veitsi voihin. Mutta auta armias jos mies tekee virhearvion ja koskettelee säädyttömästi ennen aikojaan.. siinä ei hyvä heilu.
Lällyjä ja hempeilyä. Ihokosketus.. aivot erittävät mielihyvähormonia.. ja mielihyvä johtaa useimmiten seksiin. Voipi ottaa aikansa, mutta kannattaa.Pikku-pirpana kirjoitti:
Eli loputtomiin.. ja molemmat turhautuu.
Itse antaisin miehelle vinkin että aloittaa jo varhaisessa treffailuvaiheessa koskettelun.. ensin kättelytyylillä.. siitä vaikka käsi kädessä kävelyyn.. seuraavaksi vaikka halaus tervehtiessä.. näin saa tuntumaa miten nainen suhtautuu kosketeltanana olemiseen.
Ja jos noi menee hyvin, niin sit voi laittaa hellyyttä peliin.. sipaisuja ilman syytä..
Tollainen uppoaa naisiin kuin kuuma veitsi voihin. Mutta auta armias jos mies tekee virhearvion ja koskettelee säädyttömästi ennen aikojaan.. siinä ei hyvä heilu.
Lällyjä ja hempeilyä. Ihokosketus.. aivot erittävät mielihyvähormonia.. ja mielihyvä johtaa useimmiten seksiin. Voipi ottaa aikansa, mutta kannattaa.Ei passaa hosua, mun motto. Kasvatellaan nälkää, niin maittaakin paremmin.
- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Eli loputtomiin.. ja molemmat turhautuu.
Lällyjä ja hempeilyä. Ihokosketus.. aivot erittävät mielihyvähormonia.. ja mielihyvä johtaa useimmiten seksiin. Voipi ottaa aikansa, mutta kannattaa.Janille vinkki! UNOHDA HETERONAISET!
J-a-n kirjoitti:
Ei passaa hosua, mun motto. Kasvatellaan nälkää, niin maittaakin paremmin.
No sulla vähän eri katsantokanta kuin minulla.. minulla elämä on rajallinen, eikä takeita huomisesta, joten elän tätä päivää ja päivä kerrallaan..
Jos tilaisuutensa hukkaa tänään, voi se olla viimeinen mahdollisuus. Joten.. kysehän on vain näkökulmasta.Anonyymi kirjoitti:
Janille vinkki! UNOHDA HETERONAISET!
No en voi luvata unohtavani, mutta koitan antaa olla rauhassa.
Pikku-pirpana kirjoitti:
No sulla vähän eri katsantokanta kuin minulla.. minulla elämä on rajallinen, eikä takeita huomisesta, joten elän tätä päivää ja päivä kerrallaan..
Jos tilaisuutensa hukkaa tänään, voi se olla viimeinen mahdollisuus. Joten.. kysehän on vain näkökulmasta.Joo. Mä otan tietoisen riskin myöhästyä mielummin, kun hosuen rikon sydämeni jonkun kanssa.
J-a-n kirjoitti:
Joo. Mä otan tietoisen riskin myöhästyä mielummin, kun hosuen rikon sydämeni jonkun kanssa.
Kyllä.. mutta sulla onkin sydän pelissä mukana.. sitä pitää varoa ettei se riku. Sydänpurut yhtä ihania kuin mahanpurut. Molemmat saa kyyneleet silmiin ..
Minä elän jo laina-ajalla ja sydämeni ei enää sykähtele siihen malliin että se rikkuisi ja jos niin käy, on sekin tunne jonka olen valmis kokemaan vain tunteakseni olevani elossa.Pikku-pirpana kirjoitti:
Kyllä.. mutta sulla onkin sydän pelissä mukana.. sitä pitää varoa ettei se riku. Sydänpurut yhtä ihania kuin mahanpurut. Molemmat saa kyyneleet silmiin ..
Minä elän jo laina-ajalla ja sydämeni ei enää sykähtele siihen malliin että se rikkuisi ja jos niin käy, on sekin tunne jonka olen valmis kokemaan vain tunteakseni olevani elossa.Heh, niin. Mä olen vähän tämmönen hönö näissä asioissa. Koko sydämelläni mukana tai en ollenkaan. Se on jo särkynyt sen verran usein tuo läskinpala rinnassani, ettei se kestä enää montaa uutta säröä.
Jep, mä ymmärrän tuonkin usko pois vaikka itse olenkin erilainen kompleksi.J-a-n kirjoitti:
Heh, niin. Mä olen vähän tämmönen hönö näissä asioissa. Koko sydämelläni mukana tai en ollenkaan. Se on jo särkynyt sen verran usein tuo läskinpala rinnassani, ettei se kestä enää montaa uutta säröä.
Jep, mä ymmärrän tuonkin usko pois vaikka itse olenkin erilainen kompleksi.No musta on ihanaa että sinunkaltaisia hönttiäisiä on olemassa. All in..
En kykenisi koskaan samaan kuin sinä. Enkä kestäisi olla suhteessa sinunkaltaisen ihmisen kanssa.. mutta sydämeni tuntee iloa sinunkaltaisista immeisistä. Ja tulen hyvälle mielelle kun paatoksella tuot julki olemuksesi.
Hyvä niin...Pikku-pirpana kirjoitti:
No musta on ihanaa että sinunkaltaisia hönttiäisiä on olemassa. All in..
En kykenisi koskaan samaan kuin sinä. Enkä kestäisi olla suhteessa sinunkaltaisen ihmisen kanssa.. mutta sydämeni tuntee iloa sinunkaltaisista immeisistä. Ja tulen hyvälle mielelle kun paatoksella tuot julki olemuksesi.
Hyvä niin...Me ollaan vähän vaikeita ensin saada mukaan ja mukaan saatua vaikeita katoamaan nurkista, että ei ihme jos harva arvaa tarttua hönttiäiseen.
Kiva kuulla.J-a-n kirjoitti:
Me ollaan vähän vaikeita ensin saada mukaan ja mukaan saatua vaikeita katoamaan nurkista, että ei ihme jos harva arvaa tarttua hönttiäiseen.
Kiva kuulla.Hönttiäiset osaavat olla raivostuttavan rasittavia, mutta kuuluvat silti eliittiin kun ihmisiä arvotetaan.
Täi minun arvomaailmassani ainakin.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Jos tilaisuutensa hukkaa tänään, voi se olla viimeinen mahdollisuus. Joten.. kysehän on vain näkökulmasta.Juuri näin. Maanantaina oli rehvit. Kahvia juotiin. Miekkonen pyysi kainaloon sängyn päälle. No siinä juteltiin ja siliteltiin toisiamme. Ja jossain vaiheessa hän otti housut sitten poikkeen ja minä myös. Hempeästi siinä sitten. Hän kysyi myöskin että näemmehän vielä ja kotia päästyä laitoin viestiä että pidän hänestä ja hän vastasi minun olevan ihana. Asumme siis vain 6km päässä toisistamme ja aika näyttää toki miten tästä eteenpäin?? En ota stressiä.
Pikku-pirpana kirjoitti:
Hönttiäiset osaavat olla raivostuttavan rasittavia, mutta kuuluvat silti eliittiin kun ihmisiä arvotetaan.
Täi minun arvomaailmassani ainakin.Helvattu .. tai..
Repesin...
- Anonyymi
Ei sitä vongata.. vaan asiat menee sinne suuntaan jos menee. Itse olen jo ekallakin ollut yön, kun taas joskus on mennyt pidempään. Riippuu niin paljon olosuhteista ja naisestakin ym. se on asioiden summa siis.
T. miesvm83- Anonyymi
Näin se menee, yleensä vonkaus ei vie haluamaansa suuntaan. Jälkeenpäin jutellessa on tullut ilmi että olisi voinut vongata heti mutta silti se ei ole hyvä idea.
Maailma ei kaadu vaikka seksiä tai muuta ei heti olisikaan, kaatuu vasta sitten jos sitä ei ole myöhemminkään.
Tuumasin juuri asiaa miten voi olla etten ole koskaan vongannut ensitreffeillä enkä toisillakaan mutta en oo ollu koskaan juovuksissa kun treffeille oon mennyt.
Pienes pöhönäs olisin ehkä saattanut toimia toisin.
Isommas pöhönäs olisin unohtanut koko reffit, oon unohtanut selvinpäinkin ja siitä ei oo hyvää seurannut.
Jiii - Anonyymi
Olen ollut yötä ekalla tapaamisella ja oli kyllä siis seksiä ja silti mies vielä laittaa viestejä ja haluaa nähä ja homma vissiin sitten etenee,en tiedä. Mutta tässä ollut muutamankin kanssa treffit. Yhen kanssa ei ole edes halattu saati mitään muuta,kaksi kertaa hänet nähnyt ulkona.
- Anonyymi
Baarista saa naisen suoraan seksiä harrastamaan. Treffeillä on vaivautunut olo koska kumpikaan ei uskalla tehdä mitään aloitetta.
No 30-50 ainakin... sitten tuossa kymmenen nurkilla voi ehkä pitää kädestä kiinni ja ehkä lähtölentosuukot.
Hiljaa hyvä tulee...Pikku-pirpana kirjoitti:
Höpö ja höpö. Täysillä ja sata lasissa.. ei kaikilla ole aikaa kupeksia..
Hätäilemällä tulee vaan kusipäitä kakaroita! Sano. 😜
interlocutrice kirjoitti:
Hätäilemällä tulee vaan kusipäitä kakaroita! Sano. 😜
Vaikka niin.. mielummin kusipäinen kakara kuin ei kakaraa ollenkaan..
Pikku-pirpana kirjoitti:
Vaikka niin.. mielummin kusipäinen kakara kuin ei kakaraa ollenkaan..
Kakaroiden tekoon tarvitaan kuule toista tuhatta rehviä jo! ☝️
Kakaroiden tekoon tarvitaan kuule toista tuhatta rehviä jo! ☝️
Juips.. kyllähän se nyt on homman nimi et ensin häät ja sitten ne kakarat..
Plääh..
Really..
Kyllähän olisi kiva jos voisi tapailla rauhassa, ilman seksuaalisia paineita.. minulla tosin aika pienestä alkaa panettamaan. Ja kun yleensä miehellä on samanlaisia tuntemuksia, niin mitäpä sitä sitten enää pihtaamaan. Tai siirtämään väistämätöntä tuonnemmaksi.
Ja koska syyt..Pikku-pirpana kirjoitti:
Plääh..
Really..
Kyllähän olisi kiva jos voisi tapailla rauhassa, ilman seksuaalisia paineita.. minulla tosin aika pienestä alkaa panettamaan. Ja kun yleensä miehellä on samanlaisia tuntemuksia, niin mitäpä sitä sitten enää pihtaamaan. Tai siirtämään väistämätöntä tuonnemmaksi.
Ja koska syyt..No tapauskohtaistahan se on ja joillakin se tosiaan on kirjoitettu jonnekin omiin sääntöihin, että milloin voi harrastaa ja milloin ei. 😊
Mä oon harrastanut ekoista treffeistä alkaen ihan siihen, että ei oo harrastettu ollenkaan, vaikka on tavattu usein. 🤷♂️
Kyllä sen toisesta näkee ja varsinkin tuntee, jos jotain välillä säkenöi. Ja tekee vaan itselleen omituisia paineita jos liikaa miettii. Kyllä kaikki ajallaan lutviutuu oikeesti. 😄interlocutrice kirjoitti:
No tapauskohtaistahan se on ja joillakin se tosiaan on kirjoitettu jonnekin omiin sääntöihin, että milloin voi harrastaa ja milloin ei. 😊
Mä oon harrastanut ekoista treffeistä alkaen ihan siihen, että ei oo harrastettu ollenkaan, vaikka on tavattu usein. 🤷♂️
Kyllä sen toisesta näkee ja varsinkin tuntee, jos jotain välillä säkenöi. Ja tekee vaan itselleen omituisia paineita jos liikaa miettii. Kyllä kaikki ajallaan lutviutuu oikeesti. 😄Lupsakasti savolaisittain..
Mulla ihan sama, ettei mitään sääntöjä ole. Tosin olen ollut sinkkuna 5 kk josta tapailusuhteessa 3 kk. En tiedä miten flaxi käy tulevaisuudessa mutta en ota paineita.
Happy go lucky..Pikku-pirpana kirjoitti:
Lupsakasti savolaisittain..
Mulla ihan sama, ettei mitään sääntöjä ole. Tosin olen ollut sinkkuna 5 kk josta tapailusuhteessa 3 kk. En tiedä miten flaxi käy tulevaisuudessa mutta en ota paineita.
Happy go lucky..No silviisiin. 😀👌
Mä yleensä keväällä innostun vähän jotain suhinoita katselemaan, saa nähdä vieläkö tänä keväänä polttelee? 😁
Kevät yleendä pitistäö näissä hommissa...😜Oon mä sillä pari kartsaa pyöräyttänyt, vaan ei oo sattunut kelit ja vspaat kohilleen vielä. 🤔
Oon mä sillä pari kartsaa pyöräyttänyt, vaan ei oo sattunut kelit ja vspaat kohilleen vielä. 🤔
Täällä näkyi viime viikolla västäräkki .. eli kesä on tulossa. Pääset nautiskelemaan villistä ja vapaasta menosta. Ihan varmasti.. lupaan sen.
Nyt mä painun pehkuihin. Toivottavasti näen villejä ja vapaita unia. Jaksaa sitten aamuvarhaisella olla tuottava veronmaksaja.
Joten hyvää yötä..Pikku-pirpana kirjoitti:
Plääh..
Really..
Ja koska syyt..Voihan se panetus tulla jo ennen ekoja treffejäkään, varsinkin jos on viehkeä naisihminen kyseessä.
Mutta sen verran masokismiin taipuvainen, että annan nälkäni kasvaa. Kyllä se sitten on haipakkaa, kun päästää petonsa irti. :DPikku-pirpana kirjoitti:
Täällä näkyi viime viikolla västäräkki .. eli kesä on tulossa. Pääset nautiskelemaan villistä ja vapaasta menosta. Ihan varmasti.. lupaan sen.
Nyt mä painun pehkuihin. Toivottavasti näen villejä ja vapaita unia. Jaksaa sitten aamuvarhaisella olla tuottava veronmaksaja.
Joten hyvää yötä..Öitä vaan sinne ja villejä unia tietty. 😀👌
- Anonyymi
No tapauskohtaistahan se on ja joillakin se tosiaan on kirjoitettu jonnekin omiin sääntöihin, että milloin voi harrastaa ja milloin ei. 😊
Kyllä sen toisesta näkee ja varsinkin tuntee, jos jotain välillä säkenöi. Ja tekee vaan itselleen omituisia paineita jos liikaa miettii. Kyllä kaikki ajallaan lutviutuu oikeesti. 😄Demiseksuualit ei ekoilla treffeillä pane.
- Anonyymi
Voipi olla...
On se.
Anonyymi kirjoitti:
On se.
Jepjep... sitten niin. En mä ole väittänyt olevanikaan mikään Demi, vaan jotain samaa on.
Anonyymi kirjoitti:
Demiseksuualit ei ekoilla treffeillä pane.
No puhun taas vaan omasta puolestani, kun muiden puolesta ei kannata. Menee vaan metsään, jos yrittääkin.
Miellän itseni demiksi, koska mulle tietyn luottamuksen ja yhteyden on synnyttävä, jotta voin edetä tai edes haluta edetä seksiin.
Se ei ole mitään tahallista kiusantekoa, se on vaan sisäänrakennettu juttu. Kyllä sen pystyy ohittamaan, mutta seksistä ei saa mitään iloa ilman näitä, luottamusta ja yhteyttä toiseen. Jonkinlaista tunnesidettä. Ja mälsään pakko oli harrastaa kokemukseen liittyy sitten se, ettei kiinnosta enää välttämättä koko juttu.
Rakentui väärin jo alkuunsa. Lähti väärästä päästä liikkeelle.
Jos nämä asiat on jo onnistuttu luomaan ennen ensimmäistä näkemistä ja nähdessä niiden todenmukaisuus vahvistuu, niin ei ole silloin mahdotonta harrastaa hyvää ja nautinnollista seksiä jo ekoilla treffeillä. Deminkään.
Eri asia kokonaan on, pitäisikö malttaa mielensä. Niellä kielensä.
Mä en ole ihan varma käsitänkö, että miks ihmiset hosuu. Etenkään jos ne tähtää johonkin pysyvämpään, kun panemiseen kerran pari huvikseen. Kyllä sitä ehtii panna vaikka miten päin ja vaikka paljon aamusta iltaan, jos sille tuntuu. Kunhan tärkeimmät asiat on kunnossa.- Anonyymi
Pikku-pirpana kirjoitti:
Lupsakasti savolaisittain..
Happy go lucky..Se on faksi. Flaksi taas on flaksi. Taidat muistella telefaksia.
- Anonyymi
Näihin ei lähdetä millään tapaa!
- Anonyymi
Jos ensimmäisillä treffeillä ei rakastella, niin toisia ei tule. Silloin kannattaa vain tuumailla, että ei hän sitten tykännytkään, koska ei ollut seksiä.
Toisaalta, jos harrastaa seksiä ekoilla treffeillä, niin nainen ei välttämättä halua enään tavata.🤣Mielummin sitten noinkin, kun sarjassa uusia tyyppejä ja treffejä ja panoja. Eikä ollut loukkaukseksi kelleen, mielipide vaan.
- Anonyymi
Nykyaikaisen 2000-luvun naisen, jota on sata muutakin miestä rassannut, kanssa ei tarvitse treffejä ollenkaan. Hörppäsee sen kanssa disse-tyyliin absilla kahvit ja lähtee panemaan, tai sitten ehdottaa panoa jo tinderissä että "tuunks panee?", ihan turha tuhlata treffejä niihin.
-harmiseikirj-- Anonyymi
Olen 44vuotias ja eipä ole sata miestä pannut minua elämäni aikana. Naimisissa olin lähes 13vuotta, yksi avoliitto sen jälkeen ja sinkkuna ei todellakaan montaa kumppania ehtinyt olla. Toki kuvitella voi kuka vaan mitä vaan.
- Anonyymi
Siitä tehtiin tutkimus muutama vuosi sitten ja yleensä sänkyyn päädytään 4-5 tapaamiskerran jälkeen. Mutta siinä ei sanottu milloin on alettu vonkaamaan ja kumpi. Itse tapasin miehen, juteltiin ihan nätisti, moikattiin ja lähdimme kotiin. Illalla mies soitti kännissä, että tule tänne mun kans. En tietenkään iltayöstä minnekään lähtenyt. Jotain vinoili ja lopetti. Seuraavana päivänä soitti anteeksiyynnön,
- Anonyymi
Ainakin noin 53300 kappaletta jos Tinderiä käytät, mutta kehottaisn käyttäämään reaalieläämää treffeleluonnisakin..
- Anonyymi
Äläs nyt anna turhaa toivoa. Tahallasiko ilmoitit määrän alakanttiin? Reaalissa toki irtoaa helpommin. Aikoinaan, nykyisin jo edesmennyt Jalmari oli kovan panomiehen maineessa.
Hän kun kulki kylillä, niin jopa isöäideillä hameet meinasivat tippua. Isot pojat ovat kertoneet juttuja niistä ajoista. Väittävät, että olisi kaatanut naisen sänkyyn jo 10 000 treffien jälkeen.
Minä en oikein usko, taitaa aika kullata muistot, tai sitten piruuttaan vedättivät nuorta poikaa.
- Anonyymi
Tää on varmasti rököroope A mies taas kulkutauteja hakemassa
- Anonyymi
Muutama tapaaminen vähintään. Sellainen kokemus muutama vuosi sitten, kun tapasin illanvietossa mukavan tuntuisen miehen. Sovimme treffit viikon päähän ja sen viikon aikana viestittelimme toisillemme. Hän tuntui mukavalta. Sitten tapasimme, kävimme kahvilassa ja sen jälkeen kävelimme ja juttelimme. Jotenkin sivusimme jutustellessa seksiä ja mies siihen totesi "että kyllä suhteessa pitää seksiä olla". Sellaisella hiukan painokkaalla äänensävyllä, mikä tuntui tietyllä tavalla vaatimukselta.
Siihen lopahti oma kiinnostukseni. Nainen kyllä tietää että miestä seksi kiinnostaa, mutta se miten sen tuo esille vaikuttaa joko kielteisesti tai myönteisesti.- Anonyymi
Miesparat. Kyllä voi olla pienestä kiinni. Mukava mies ja yksi lause väärällä painotuksella oli deal breaker. Entä jos sillä oli joku trauma asian suhteen? Naiset aina haluu että mies melkein lukis niitten ajatukset ja on niin herkkiä mimosoita...vaan kaippa jotkut miehetkin voi yhden väärän lauseen takia heittää leikin sikseen.
Kannattais ehkä olla hiukka armollisempi, jos muuten tuntuu ja vaikuttaa hyvältä. Ettei nyt jonkun pikkusärön takia heitä timanttia heti kättelyssä menemään. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesparat. Kyllä voi olla pienestä kiinni. Mukava mies ja yksi lause väärällä painotuksella oli deal breaker. Entä jos sillä oli joku trauma asian suhteen? Naiset aina haluu että mies melkein lukis niitten ajatukset ja on niin herkkiä mimosoita...vaan kaippa jotkut miehetkin voi yhden väärän lauseen takia heittää leikin sikseen.
Kannattais ehkä olla hiukka armollisempi, jos muuten tuntuu ja vaikuttaa hyvältä. Ettei nyt jonkun pikkusärön takia heitä timanttia heti kättelyssä menemään.Juu ja naiselta tämä yön aatos.
No minun ei koskaan ole pitänyt vaan olen saanut käydä treffeillä. Kannattaako sitä nyt vongatakkaan; treffailu on niin mukavaa puuhaa ettei siihen nyt seksia kannata ottaa mukaan.
Ehtii sitä lakanoissa hikoilla sitten parisuhteessa mutta nauttii nyt vaan aluksi siitä toisen seurasta ja tutustuu ihmiseen.- Anonyymi
Saattaisit olla hyvä mies jos olisit olemassa. Mutta et.
- Anonyymi
276
- Anonyymi
Nuorenpana sai heti seksiä mutta nykyään 2-4 treffit että saa. Ei niorena käyty edes treffeillä vaan baariin mentiin ja iskettiin nainen ja vietiin kotiin. Nykyään on tinderit ja muita treffi palveluita. Jos käy tuuri niin ei tarvii ikuisuuksia odotella.Viimeks olin treffeillä maaliskuussa ja nainen oli kovasti kiimainen jo toisilla treffeillä. Ehkä nainen katsastaa ekoille millainen mies on.
- Anonyymi
Riippuu miehestä.Jo olet julkkis niin nainen antaa ekoilla treffeillä. Jos olet tavis niin voi mennä 20 vuotta ennen kun saa pillua.
- Anonyymi
Joku häntäheikki olis paras tuohon vastaamaan . Mut olettaisin että riippuu monesta asiasta kuten naisesta , kemiasta, ympäristöstä, tunnelmasta , fiiliksestä, hormonikierron vaiheesta, feromoneista, miehen tuoksuista, estojen määrästä, seksuaalisen puutteen voimakkuudesta, libidosta ...
- Anonyymi
Vonkaaminen tarkoittaa kinuamista, kerjäämistä. Ei kannata siis vongata ollenkaan.
- Sheena - Anonyymi
sama 49 v rupsahtanut lisää, että miehen iällä ei ole yläikä-rajaa. ilmatteex annan.
- Anonyymi
Eka treffeillä tietysti
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Yläkoulun seksiopas neuvoo harjoittelemaan
anaaliyhdyntää lämpöisellä ja pitkällä porkkanalla https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010859818.html2833437BLACKFRIDAY 186e 4pv Alicantte lennoilla ja hotellilla
No nyt löytyi hyvä blackfriday tarjous. Sivustolla matkapörssi myös muita hyviä tarjouksia. 4 Päivän reissu, 3 tähden ho62395Joukko oppilaita terrorisoi koulua Helsingissä niin
että osa opettajista pelkää töihin tulemista https://www.hs.fi/helsinki/art-2000010857587.html2542193- 682079
- 721718
Purra esiintyi epäasiallisesti
Eduskunnassa keskustellaan vaihtoehtobudjeteista. Niistä voi olla monta mieltä ja myönnän niiden olevan osin heikkoja. M3471367MTV: Jyrkistä eronnut Jenni kritisoi kovin sanoin Ensitreffit-ohjelmaa: "Ei esimerkiksi kysytty..."
Ohhoh! Jenni lataa tekstiä! Tsemppiä Jennille ja Jyrkille "sen oikean" löytämiseen. Lue lisää: https://www.suomi24.fi/251147- 651079
"Tapaus" Aittakumpu/Simula hyvin paljastaa kuinka tyhmää ja turhaa sakkia Suomesta
löytyy. Toissapäivänä "joku" teki tänne avauksen liittyen Kalevan juttuun, että noilla kahdella olisi suhde. Eli Otsikko231056Martina Aitolehti pitkästä aikaa tv:ssä - Nyt mukana kokkauskisassa!
Oho, Martina Aitolehti nyt kokkauskisassa! Häntä ei ole nähtykään pitkään aikaan tv:ssä. Mukana myös mm. Henny Harjusola1691016