Mistä tiijän pyöriikö mottrin ropelli oikeaan suntaan? Mökkiranassa kokeilin ajaa mootorila niin ei liikkunut vene mihinkään pyöriköbropelli värän suunta .
Prämoottorin ropelli?
8
150
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko se propeli varmasti vedessä, oliko vaihde päällä, pyörikö se propeli ensinkään.
- Anonyymi
Kai huomasit irrottaa köyden laiturista.
- Anonyymi
On mulla köysi muta eiole laituria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla köysi muta eiole laituria.
Siinä vika. Rakenna ensin laituri johon voit köyden kiinnittää, kun irroitat köyden laiturista, toimii kaikki normaalisti.
- Anonyymi
Taisi olla moottorista 'sokka' poikki.
Tai käyttäjältä irti.- Anonyymi
Moottorin sokka, kiertokankeako se pitää paikoillaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottorin sokka, kiertokankeako se pitää paikoillaan?
Eikäkö se sokka pitää koko moottoria kiinni, sokan kun nykäisee niin moottori putoaa järveen.
- Anonyymi
Vika omikinsiknä että ei ollut pirkuria paikoillaan, ostin käytetyn moottorin ja potkuri oli irti ja muvikassissa jossa oli paljon mutakin varaosat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2134060Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112563Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit382275Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?801390Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861278- 481149
- 751027
- 59893
Emme koskaan keskustelleet kasvotusten syistä välirikollemme
Enkä voisi kertoa perimmäistä rehellistä syytä. Kerroin sinulle pintapuolisen ”paketin” ja otin tavallaan omalle vastuu57844- 44822