Mistä tiijän pyöriikö mottrin ropelli oikeaan suntaan? Mökkiranassa kokeilin ajaa mootorila niin ei liikkunut vene mihinkään pyöriköbropelli värän suunta .
Prämoottorin ropelli?
8
124
Vastaukset
- Anonyymi
Oliko se propeli varmasti vedessä, oliko vaihde päällä, pyörikö se propeli ensinkään.
- Anonyymi
Kai huomasit irrottaa köyden laiturista.
- Anonyymi
On mulla köysi muta eiole laituria.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On mulla köysi muta eiole laituria.
Siinä vika. Rakenna ensin laituri johon voit köyden kiinnittää, kun irroitat köyden laiturista, toimii kaikki normaalisti.
- Anonyymi
Taisi olla moottorista 'sokka' poikki.
Tai käyttäjältä irti.- Anonyymi
Moottorin sokka, kiertokankeako se pitää paikoillaan?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Moottorin sokka, kiertokankeako se pitää paikoillaan?
Eikäkö se sokka pitää koko moottoria kiinni, sokan kun nykäisee niin moottori putoaa järveen.
- Anonyymi
Vika omikinsiknä että ei ollut pirkuria paikoillaan, ostin käytetyn moottorin ja potkuri oli irti ja muvikassissa jossa oli paljon mutakin varaosat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 315723
Oulaisen vaalitulos: Vahva alku, mutta lisää toimia tarvitaan
Hallituksen toimet rikollisuutta vastaan alkavat tuottaa tulosta. Puolueväriin katsomatta demokratian valtaa ja perustus134503- 1962399
Olen rakastunut sinuun mies edelleen
Meidän yhteys on jossain ihan muualla kuin netissä, muistetaan se. Kaunista päivää sinulle 😍1661790Yh:n pihalla aina eri auto
Ompa jännä seurata ohiajaessa, että millainen auto on nyt erään yksinhuoltajan pihassa. Näyttääpä siellä taaskin olevan791736Kyläyhdistyksen tuho, kiitos sääntöukon
Hyrynsalmen kyläyhdistyksen yleinen keskustelutilaisuus ja ylimääräinen kokous alkoi hyvin. Siellähän keskusteltiin oike351497En vittujakaan enää välitä sinusta nainen
Toivottavasti en näe sinua enää koskaan. Jos näen, niin en ole näkevinäni. Et merkitse minulle enää mitään.741385Sun ajatttelu tuo vaan julmuutta mut kukaan muu nainen ei voi korvaa sua
Mut sun ajattelu saa mut itsetuhoseks ja uhmaan lakiakin😭😭💀 Se väärinymmärryksen määrä on käsittämätöntä. Helpottais141385viekää miehet naiset kunnon treffeille
Ja käyttäytykää hyvin. Niin tehdään vaikutus. Miehen kuuluu tarjota naiselle.2241214- 941205