Ihon alainen finni

Anonyymi

moi mulla tuli leukaan ihonalainen finni. Odottelin pari päivään ja valkoinen pää alkoi näkyä lopulta se oli niin lähellä ihoa että. puriston pois kaiken valkoisen lopulta tuli vain verta ja. kudosnestettä. Patti jäi silti tuohon ja on ollut nyt taas pari päivää ja se on noin herneen kokoinen
Lähteekö se itsestään pois ja kuinka kauan siinä kestää

5

863

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Tuo ei ole finni vaan paise. Ellei paiseen tulehdusydintä saa poistettua, tulehdus jatkuu ja aiheuttaa uuden patin. Pahimmat joudutaan avaamaan lääkärin toimesta veitsellä, jotta tulehdusonkalo saadaan tyhjäksi.

• Anonyymi

Sain puristettua pois kaiken valkoisen
        onko sulla kokemusta tuollaisesta

• Anonyymi

tuski tuo mikään paise on kerran olen 15 vuotias sekä patti on alle herneen kokoinen eikä punoita lainkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

tuski tuo mikään paise on kerran olen 15 vuotias sekä patti on alle herneen kokoinen eikä punoita lainkaan

Olen ollut nuorempi kun on tullut ensimmäisiä paiseita. Niin finni kuin paisekin syntyy siitä että ihonalainen rasvatiehyt tulehtuu, eikä pysty poistamaan mätää (valkoinen keskipiste). Vaikka juoksevan mädän saisikin puristettua helposti pois, tulehtunut tiehyt jää paikoilleen. Kun tuollaisen auki puristetun finnin/paiseen puhdistaa pyyhkimällä runsaasti desinfioivalla aineella, se voi parantua ilman suurempaa avaamista (näin olen toiminut).

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olen ollut nuorempi kun on tullut ensimmäisiä paiseita. Niin finni kuin paisekin syntyy siitä että ihonalainen rasvatiehyt tulehtuu, eikä pysty poistamaan mätää (valkoinen keskipiste). Vaikka juoksevan mädän saisikin puristettua helposti pois, tulehtunut tiehyt jää paikoilleen. Kun tuollaisen auki puristetun finnin/paiseen puhdistaa pyyhkimällä runsaasti desinfioivalla aineella, se voi parantua ilman suurempaa avaamista (näin olen toiminut).

okei kiitos tiedosta patti on käytännössä jo lähtenyt

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ja taas ammuttu kokkolassa

Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.
      Kokkola
      52
      5387
    2. Mitä siellä ABC on tapahtunut

Tavallista isompi operaatio näkyy olevan kyseessä.
      Alajärvi
      86
      4094
    3. Helena Koivu on äiti

Mitä hyötyä on Mikko Koivulla kohdella LASTENSA äitiä huonosti . Vie lapset tutuista ympyröistä pois . Lasten kodista.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      358
      2427
    4. Suomi vietiin Natoon väärin perustein. Viides artikla on hölynpölyä. Yksin jäämme.

Kuka vielä uskoo, että viides artikla takaa Suomelle avun, jos Suomeen hyökätään. Liikuttavasti täällä on uskottu ja ved
      Maailman menoa
      327
      992
    5. Ovatko naiset lopettaneet sen vähäisenkin vaivannäön Tinderissa?

Meinaan vaan profiileja selatessa nykyään valtaosalla ei ole minkäänlaista kirjoitettua tekstiä siellä. Juuri ja juuri s
      Nettideittailu
      69
      984
    6. Et ilmeisesti aio enää ikinä olla tekemisissä

Että näinkö se menee
      Ikävä
      61
      793
    7. Sydämeni on sinun luona

Koko ajan. Oli ympärilläni ketä oli niin sinä olet vain ajatuksissa ja tunteissa. En halua muiden kosketusta kuin sinun
      Ikävä
      46
      776
    8. Trump ja Venäjä

Huomasitteko muuten... Käytännössä ainoat valtiot, joille Trump EI eilen asettanut typeriä tariffejaan, olivat Venäjä ja
      Maailman menoa
      98
      762
    9. Jatkuva stressitila

On sinun vuoksesi kun en tiedä missä mennään mutta tunteeni tiedän ainoastaan
      Ikävä
      52
      739
    10. En vain uskalla

Lähestyä häntä. Kaivattuani
      Ikävä
      26
      730
    Aihe