Milloin tajusit lopullisesti jääväsi yksin?

Anonyymi

Yksin elävä aikuinen nainen (tai mies): milloin tajusit, ettei elämään löydy kumppania?

84

608

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Siinä vaiheessa kun suljin yhteisen kotimme oven viimeisen kerran ja annoin avaimet hänelle. Tunsin kuinka henki kulki pitkästä aikaa kunnolla.

      • Anonyymi

        Jatkan koska ap ei varmaan ymmärrä muuten. Silloin tajusin, että olen mieluummin yksin kuin yhdessä jonkun kanssa vain ollakseni parisuhteessa.


    • Anonyymi

      Kun sairastuin ja ulkonäköni muuttui rumaksi t. paha ruma kasvoton mies

    • Anonyymi

      Siinä vaiheessa kun katselin tätä mitä on tarjolla. En halua yhtäkään elämääni missään muodossa.

    • Anonyymi

      Kai olen oikeasti aina tiennyt, ettei mun näköinen ketään kiinnosta. Mitä tuota hyödyttää enää miettiä, kun on jo vanhakin, mun elämä vai meni näin, eikä siinä sen kummempaa.

      • Anonyymi

        Rakastuu ne jotkut vanhanakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Rakastuu ne jotkut vanhanakin.

        Niin jotkut, jotkut taas ei. Ei ollut onnea rakkaudessa edes nuorempana, niin tuskin on nyt iäkkäämpänäkään.


    • Anonyymi

      Viimeisen parin vuoden sisällä. Mitä enemmän olen tullut omaksi itsekseni, sen paremmin olen ymmärtänyt etten koskaan löydä kaltaistani.

      • Anonyymi

        Et vaan ole kohdannut häntä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et vaan ole kohdannut häntä.

        Kaunis ajatus, mutta epätosi.


      • Anonyymi

        Kuka löytää kaltaisensa? Itse siis laitoit esteen itsellesi kun itsesi kaltaisen halusit.
        Ei ole kahta täysin samanlaista kloonattua olemassakaan.


    • Anonyymi

      Aloituksen asettelu jo kertoo kysyjästä kaiken. Läheisriippuvainen parisuhdepel le, joka purjehtii kukasta kukaan eikä ole mitään ilman kumppania. Hanki itsetunto, äläkä hae sitä varten kumppania koko ajan.

      • Anonyymi

        Mistä ihmeestä sait tuollaisen käsityksen?


      • Anonyymi

        Hanki sinä sydän.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mistä ihmeestä sait tuollaisen käsityksen?

        Siinä on monta asiaa, jotka tuon kertoo. Hänelle yksin eläminen on yksin jäämistä. Vaikka oikeasti moni valitsee yksin asumisen tänä päivänä. Ja siinä on myös oletus, että jokainen etsii kumppania. Kun puhutaan kumppanin löytämisestä. Sen jälkeen kun täytin 28 en ole ketään etsinyt. Tosin olin silloin jo suhteessa, en enää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki sinä sydän.

        Hanki sinä aivot.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hanki sinä aivot.

        On jo.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on monta asiaa, jotka tuon kertoo. Hänelle yksin eläminen on yksin jäämistä. Vaikka oikeasti moni valitsee yksin asumisen tänä päivänä. Ja siinä on myös oletus, että jokainen etsii kumppania. Kun puhutaan kumppanin löytämisestä. Sen jälkeen kun täytin 28 en ole ketään etsinyt. Tosin olin silloin jo suhteessa, en enää.

        Juuri näin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siinä on monta asiaa, jotka tuon kertoo. Hänelle yksin eläminen on yksin jäämistä. Vaikka oikeasti moni valitsee yksin asumisen tänä päivänä. Ja siinä on myös oletus, että jokainen etsii kumppania. Kun puhutaan kumppanin löytämisestä. Sen jälkeen kun täytin 28 en ole ketään etsinyt. Tosin olin silloin jo suhteessa, en enää.

        Aloittaja on itsekin yksin. En ole koskaan edes ollut parisuhteessa.

        Aloittajalta


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aloittaja on itsekin yksin. En ole koskaan edes ollut parisuhteessa.

        Aloittajalta

        Surullista. Parisuhteessa on kuitenkin hyviäkin puolia. Parhaimmillaan niitä on enemmän kuin huonoja puolia.


    • Anonyymi

      En ole vielä sitä tajunnut.

    • Anonyymi

      Jospa en tajuaisi.

    • Anonyymi

      Aina eron jälkeen siihen asti kun seuraava tulee.

    • Anonyymi

      Lapsena löysin ystäviä mutta olin silloin jo ujo. Kun olin ihastunut yhteen tyttöön niin pelkäsin häntä eniten maailmassa. Se ei koskaan helpottanut. En etsi edes kumppania. Turha semmonen on jos ei ole se ainoa.

    • Anonyymi

      Jokainen löytää kumppanin niin halutessaan. Eikä se ole edes kovin vaikeaa.
      Pitää vaan tehdä oikeita asioita. Harvalle kotiin kukaan tulee tarjoamaan parisuhdetta. Tuskin kiukuttelukaan auttaa.

      Suomitreffit, tinderit yms. on viihdettä, ei oikeita suhteenhakukanavia.

      • Anonyymi

        No mistä hakisit sitte oikeaa suhdetta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No mistä hakisit sitte oikeaa suhdetta?

        Oikeasta elämästä. Kannattaa kokeilla.


    • Anonyymi

      Tänä vuonna se on konkretisoitunut, että minusta tulee lapseton keski-ikäinen nainen, jolla ei miestä eikä kissaakaan.

    • Anonyymi

      Minulle löytyy kyllä, niinkuin sille yhdelle sorretulle. Pitää vaan odottaa, semmoista joka ei "teihin "kuulu.... Niin saa onnen ❤️ saa tuntea kahden välistä rakkautta, ilman suhdepetoksia, kiusaa ja alistusta. Love, tulossa pian ❤️

      • Anonyymi

        Mitä se onkaan saada aikuista romanttista ja rehellistä rakkautta. Viimein tuntea että joku voi rakastaa sinuakin vaikka et ajattele kuten "he". Freedom! Mitä se onkaan, kun joku sanoo öäneen rakastan sinua ja en pidä heistä jotka tekivät sinulle pahaa. En kosta heille, hakkaa tai tapa, mutta en voi ikinä heistä välittää. Mitä se onkaan kun joku halaa, sanoo että istu siihen, hieton niskoja, me selvitään ja tullaan onnelliseksi. Ei pidä sinua orjana, tai sinä häntä. Vaan nauttii seurastasi, pitää ajatuksistasi, pitää sinua kauniina, haluaa sinua, ei ole kouluttaja tai oppilas. Niin sitä on rakkaus, ja kyllä sitä kaikki janoaa ja siihen kaikki on oikeutettuja. Tuommoisista roskaväestä huolimatta.


    • Anonyymi

      Voi kuule, saisin jos haluaisin, mutta en kaipaa ketään. Ihan oikeesti, miksi pitäisi ottaa joku tohon rinnalle tänä päivänä, en tarvi elättäjää. Yksinelävä ei ole välttämättä yksinäinen, monesti meillä on ympärillä tiiviimpi verkosto rakkaita ihmisiä kuin parisuhteessa jumittavalle, joka saattaa aviohäkissään olla todella yksin.

    • Anonyymi

      Kuka sanoi, että jään yksin? Yksinkin on osattava olla, enkä ala suhteeseen vain koska on pakko olla jonkun kunssa.

      • Anonyymi

        Noin se on. Jos haluaa parisuhteen täytyy etsiä niin kauan että sopiva löytyy, muuten yksin.


    • Anonyymi

      Eilen.

    • Anonyymi

      Kaikki eivät halua perinteistä parisuhdetta, mutta mahdollisuudet siihen menee siinä vaiheessa, kun ulkonäkö rupsahtaa. Silloin putoaa siihen sarjaan, etteivät omantasoiset kiinnosta itseäkään edes sitä vähää, mitä nuorempana. Joku tietysti haluaa vakuutella sisäisestä kauneudesta, mutta kun siinä alkuvaiheessa tarvitaan muutakin.

    • Anonyymi

      Mitä sä höpötät? Kaikille on olemassa kumppaneita! Joskus vaan sitä oikeaa ei löydy. Yks j mies on niin nirso, ettei ota ketään, mies sais varmasti naisia sillä luonteella, mutta jos ei ole mieleistä moni haluaa olla yksin..ei siinä mä nautin hänen seurasta mun paras ystäväni❤️.
      Kukaan ei jää yksin siitä olen varma!.. Sama kuin mulla, en ota ottamisen vuoksi ketään, mieluummin oon yksin kun taistelen jonkun kanssa joka ei ole sopiva.

      • Anonyymi

        Ei ole kaikille kumppaneita olemassa. Moni jää yksinäiseksi, monella ei ole edes ystäviä, koska ketään ei voi ystäväkseen pakottaa. Mullekin joskus sanottu, ettei pitäis olla nirso, en ole ollut, tyhjästä on ollut paha nyhjästä, en vaan kiinnostanut ketään. No, se on mennyt niinkuin on mennyt, turha tuota on enää edes miettiä, en vaan ollut ulkoisesti kiinnostavan näköinen, ei siinä sen kummempaa ja nykyään olen jo liian vanhakin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei ole kaikille kumppaneita olemassa. Moni jää yksinäiseksi, monella ei ole edes ystäviä, koska ketään ei voi ystäväkseen pakottaa. Mullekin joskus sanottu, ettei pitäis olla nirso, en ole ollut, tyhjästä on ollut paha nyhjästä, en vaan kiinnostanut ketään. No, se on mennyt niinkuin on mennyt, turha tuota on enää edes miettiä, en vaan ollut ulkoisesti kiinnostavan näköinen, ei siinä sen kummempaa ja nykyään olen jo liian vanhakin.

        Koskaan ole liian vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Koskaan ole liian vanha.

        Mä olen jo liian vanha.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mä olen jo liian vanha.

        Vain, jos koet niin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vain, jos koet niin.

        Mulle on sanottu iästä useita kertoja, joten pakko se on itsekin uskoa ett olen jo vanha, liian vanha joka paikkaan. Hyvä ett on sanottu suoraan iästä, ei ole turhia kuvitelmia. Kornia se on, jos näin vanha kuvittelee kelpaavansa jollekin ja rakkautta löytävänsä, ei näin enää kelpaa kellekään, eikä mihinkään.


    • Anonyymi

      En ole vielä luopunut Toivosta. 😀

      • Anonyymi

        🤣🤣. Mä heitin toivon jo vuosia sitten kaivoon🤣🤣.


    • Anonyymi

      Ei ole mitään ”yksin jäämistä”. Toisekseen palstalla kirjoittaa pääasiassa miehet. Miksi aloitus osoitettu naisille?

      • Anonyymi

        Kukaan ei jää yksin jos niin haluaa. Valitettavasti se on niin, että naiset valitsee miehet.


    • Anonyymi

      Kun sain syövän kasvoihin

      • Anonyymi

        Ei sekään ole kaikille este.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ei sekään ole kaikille este.

        Einiin jos tekee tee-se-itse -eutanasian


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Einiin jos tekee tee-se-itse -eutanasian

        On muitakin vaihtoehtoja vaikka toinen kasvosyöpään sairastunut.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        On muitakin vaihtoehtoja vaikka toinen kasvosyöpään sairastunut.

        Joo ei mielummin yksin. 30 vee ja syöpä jee.


    • Anonyymi

      Ainakin tätä palstaa lukiessa tulee olo, että on todella ihanaa olla sinkku. Ihmiset on niin hirveitä toisiaan kohtaan, että yksin olo tuntuu todella hyvältä.

      • Anonyymi

        Aivan samaa mieltä sun kanssa. Ei tule mieleen, että ottaisi jonkun miehenpuolikkaan rinnalleen. Palstan kirjoituksista päätellen miehet ovat aivan ääliöitä. Pyörivät munansa ympärillä, eikä korvien välistä löydy muuta kuin panojuttuja tai muita kieroilutarinoita. Selkärangattomia hyypiöitä ovat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan samaa mieltä sun kanssa. Ei tule mieleen, että ottaisi jonkun miehenpuolikkaan rinnalleen. Palstan kirjoituksista päätellen miehet ovat aivan ääliöitä. Pyörivät munansa ympärillä, eikä korvien välistä löydy muuta kuin panojuttuja tai muita kieroilutarinoita. Selkärangattomia hyypiöitä ovat.

        Hiukka rasismia ilmassa. Mut kiitos kuitenkin. On hienoa että myös kaltaisianne naisia on. Osaa sitten arvostaa hyvää paremmin.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hiukka rasismia ilmassa. Mut kiitos kuitenkin. On hienoa että myös kaltaisianne naisia on. Osaa sitten arvostaa hyvää paremmin.

        Naiset eivät ole enää kynnysmattoja tai lapasia!


    • Anonyymi

      Sitten kun täytän 80 vuotta, enkä vielä ole löytänyt sopivaa kumppania parisuhteeseen.

    • Anonyymi

      En ole asiaa, paljon ajatellut.
      En ole etsinyt puolisoa, uutta ihmistä se kummemmin.
      Tykkään elellä yksinäni, en missään tapauksessa menisi parisuhteeseen vain sen takia, että olisi joku vierellä.
      Vaan siihen täytyy olla, todella hyvät syyt!

      • Anonyymi

        Samoin minäkin ajattelen. Kun löytyy sellainen johon todella rakastuu ja tunne on molemminpuolinen ja tuntuu siltä että on hyvä olla yhdessä kaikin puolin. On yhteisiä harrastuksia ja muutakin yhteistä tekemistä.


    • Anonyymi

      Aikani haaveilin kunnes oli todettava että ulkonäkö ja varallisuus ei enää riitä siihen että voisi oikeasti vielä elää parisuhteessa. Nykypäivänä tavallinen vaatimaton työssäkäyvä mies alkaa neljäkymmenenviiden ikävuoden ohitettuaan olemaan täysin turha parisuhdemarkkinoilla.

      No meneepä tää näinkin, lapset on jo aikuisia ja muutama kaverikin on.

      • Anonyymi

        Höpöhöpö. Mikään turha ole. Kunhan havitttelet realistisesti tavoitettavissa olevia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Höpöhöpö. Mikään turha ole. Kunhan havitttelet realistisesti tavoitettavissa olevia.

        "Realistisesti tavoitettavissa" oleva onkin sitten sellainen jonka kanssa ei tahdo ollaan missään tekemisissä.

        Yleensä se 10-20 liikakiloa, ei kiinnosta muu kuin makailu ja mussuttaminen sekä eksistä valitus tai haaveilu.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Realistisesti tavoitettavissa" oleva onkin sitten sellainen jonka kanssa ei tahdo ollaan missään tekemisissä.

        Yleensä se 10-20 liikakiloa, ei kiinnosta muu kuin makailu ja mussuttaminen sekä eksistä valitus tai haaveilu.

        Tulihan se sieltä. Vaadit täydellistä ja sitä et saa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tulihan se sieltä. Vaadit täydellistä ja sitä et saa.

        Sori, noihin pystyvä ei ole täydelinen vaan normaali.

        Normaali lapsettomia naisia on vähän.


    • Anonyymi

      Toivosta en luovu :)

    • Anonyymi

      Naisille tää oli tarkotettu, mutta nyt vastaa mies. Eli tänä keväänä. Ja sitten menin autokauppaan ja tilasin uuden auton ja hyvän auton. Sitten siivosin tän kämpän, heitin kaikki pois mitä en tarvinnu, kirjahyllyn, parisängyn ja kaikenmailman yöpöydät. Lasten huoneen sisustin valokuvaus laboratorioksi, pesukone sai kans lähtee, tuli kylppäriin tilaa. Uskomaton vapauden tunne. Aika erikoista, vaikka olen aina eläny yksin, niin silti olen ollut jotenkin naimisissa. Mutta nyt alkoi vapaus. Ja voi tehdä ihan mitä vaan. Ei enää prismaperhe.

      • Anonyymi

        Miksi sulla oli lastenhuone, jos ei ole lapsia?


    • Anonyymi

      Ehkä viimeisen parin vuoden aikana on tullut sellainen viimeinen tajunta että aika mennyt jo ohi.

      Keskivertomies jolla ei ole kuitenkaan ihan keskivertojutut ja ikää lähemmäksi 40 niin menee suurimmalta osalta ohi ellei sitten halua toisten miesten lapsia huoltamaan ja hoitamaan.

      Jo pelkästään sopivien sinkkunaisten löytäminen on hankalaa koska parikymppiset katsovat kieroon iän puolesta ja kolmekymppisissä naisissa on aika paljon kehnoja vaihtoehtoja.

      Ulkoisen olemuksen, varallisuuden,statuksen pitää olla sitten kohdillaan, pelkällä luonteella ei pitkälle pärjää.

      Sen lisäksi pitää hyväksyä mahdollisesti feministiset tai vihreät idioottiajatukset. Ei nille, ja toisten lasten hoitamiselle tai että alan jonkun lihavan muijan personal traineriksi.

      Tiesin kyllä asian jo useampi vuosi sitten kun joku suhde siinä kariutui, mutta nyt seon vähitellen hiipinyt tajuntaan.

      • Anonyymi

        Niin no, jos on kovin vaativa kaikinpuolin niin yksin sitte on.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin no, jos on kovin vaativa kaikinpuolin niin yksin sitte on.

        -ei lihava tai pyöreä
        -ei typerä feministi
        -ei vhireä typerys
        -ei lapsia

        todella vaativa.

        Mutta totta kai siihen vaaidtaan sitten muutakin kuten yhteisiä kiinnostuksen kohteita.

        Mutta ei voi luopua vaatimuksia joka tarkoittaisi luopumista itsestä.


    • Anonyymi

      Sairastuttuani ja menetettyäni sen johdosta kaiken. Kuka mut enää tällaisena, tällaista kokeneena ja tyhjin käsin huolisi. Aina voi toivoa ja itse ihastua, mut en todellisuudessa usko sen johtavan enää suhteeseen. N

    • Anonyymi

      En ole sellaista olettanut että jäisin yksin. Haku on päällä koko ajan ulkona liikkuessa, ihan uusia kasvoja katselen.

    • Anonyymi

      Miten tuollaista kysymystä voi kysyä keneltäkään? Se, että tällä hetkellä ei ole kumppania, ei tarkoita sitä, että niin olisi aina ja pysyvästi.

    • kyllä se nyt tässä keski-iän kynnyksellä on kokretisoitunut.

      on se hyvä, että ei nuorempana aivan aavistanut ettei kumppania löytynytkään.
      olisiko sen kanssa jaksanut elää, jokainenhan pohjimmiltaan sitä rakkautta kaipaa ja etsii.. niinhän se on. sitä vaan ei elämän aikana kaikki löydä tai saa. =( ehkä seuraavassa elämässä.

      • Anonyymi

        Et ole tosissasi! Sinähän itse "tuomitset" itsesi sinkkuuden tilaan, ei muut. Asenne on myös tärkein, jos haluaa löytää jonkun.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Et ole tosissasi! Sinähän itse "tuomitset" itsesi sinkkuuden tilaan, ei muut. Asenne on myös tärkein, jos haluaa löytää jonkun.

        kyllä tässä ei asenteet enää tässä iässä auta. vaikka ajattelisi mitä!


      • Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

        kyllä tässä ei asenteet enää tässä iässä auta. vaikka ajattelisi mitä!

        Hölmöä! Todellakin löytää😃.. Lähe mun mukaan niin löydän sulle heti kumppanin, helppoa kuin heinänteko. En ymmärrä miks kaikki sanoo, ettei löydä eikä oo helppoo, on on ja on ja on✌️ vaikeaa on toki tunteita pakottaa, ne pitää tulla niin spontaanisti. Mä saisin valita kymmenestä, mutta kun mua ei kiinnosta kun yksi tällä hetkellä.


      • Anonyymi
        eripariaolevat kirjoitti:

        kyllä tässä ei asenteet enää tässä iässä auta. vaikka ajattelisi mitä!

        Tuo on totta. Pitää olla muutakin kuin asennetta. Itselle sanottu useita kertoja suoria totuuksia ei niin nätistä naamasta, niin ei tee mieli enää edes mennä mihinkään ja ei yksin viitsi mennä, ei ole ystäviäkään joiden kans vois jossain käydä. Mutt mitä tuota enää miettimään, ikää on jo liikaa. Oman ikäset miehet katselee nuorempia, nuoremmat miehet ikäisiään tai vähän nuorempia naisia, itseäni vanhemmat miehet on jo mullan alla eli ei mitään mahdollisuuksia enää, vielä vähempi kuin nuorempana. Nuorena jaksoi kuvitella, ett kyllä mullekin joku vielä kohdalle tulee, ei tullut, joten se siitä. Ei hyödytä vanhana enää harhoissa elää, pitää hyväksyä faktat, ettei onnistanut, ehkä seuraavassa elämässä on parempi onni niinkuin kaikessa muussakin.


    • Anonyymi

      Avaaja taitaa olla joku surkea läheisriippuvainen, joka luulee kaikkien yksin elävien etsivän jotain väsynyttä parisuhdetta

    • Anonyymi

      Minä' kun peruskoulu alkoi ja huomasin olevani vain psykologinen koe pilkanteon kohde. Teillä on tietoa minusta kansioissanne mutta minulla ei ole teistä. Onko se silloin tasa-arvoinen suomi? Samat naamat aina johtavat ja tutkivat muita eikä asetelma muutu koskaan silloinhan osa kansasta on orjia. Saatana ei ruumiillista työtä tee koskaan muuten kuin pienen hetken jotta voidaan esittää että kyllähän minäkin lapioin paskaa minuutin verran toiset tosin lapioivat 40 vuotta.

    • Anonyymi

      Ei ole kiinnostanut enää vuosiin edes ajatella elävänsä jonkun toisen osapuolen kanssa.
      Ennen miehet olivat sentään miehiä eikä mitään akkoja.

      • Anonyymi

        Niin ja toisin päin naiset oli naisia ja miehet miehiä.


    • Anonyymi

      Yksin paras. Saa olla rauhassa oma itsensä.

    • Anonyymi

      Silloin kun erosin äidistä🔥

    • Anonyymi

      Nyt jälkiviisaana voisin todeta, et merkit oli olemassa jo reilu 20-vuotta sitten. Kyvyt eivät riitä yhdessäoloon naisen kanssa? Näin se on helppo todeta nyt. En ole luovuttaja tyyppiä, mut kuraa saanut niskaan sen verran, et parempi hyväksyä tosiseikat.

    • Anonyymi

      minkä takia ihmisen pitäisikään etsiä kumppania, koko elinikänsä ajan.
      Eihän siinä ole mitään mieltä, ikään kuin olisi pakko olla joku ihminen siinä vierellä johon takertua ja tukeutua. Kumppanin etsiminen ja parisuhteen tavoittelu kuuluu mielestäni nuoruuteen ja ehkä vielä keski- ikäinen ihminen voisi onnistua saamaan jonkinlaisen parisuhteen, jos kovasti yrittää.
      Sitten kun ollaan saavutettu keski-ikä alkaa lähestyä, aika jota kutsutaan vanhuudeksi. On ihmisiä heitä, jotka haluavat viettää alkavan vanhuusiän ilman parisuhdetta. Miksi enää yrittää sotkea itseänsä, toiseen ihmiseen?
      Kun voi opetella elämään yksinkin, ja ehkä on vielä voimia ihan kohtuulliseen elämään.

    Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1575
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1214
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1127
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1046
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      995
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      977
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      892
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      890
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      734
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      680
    Aihe