Flowta päivään. Aloitin siis kotimaisista raaka-aineista valmistetun tuotteen käytön. Olin tooooodella skeptinen, koska noh mitä nyt noihin terveystuotteisiin ja verkostomarkkinointiin on uskominen. Aloitin kuitenki minulle kaupatun kolmivaikutteisen kotimaisen tuotteen käytön nimeltä Flow. Sen valmistuksessa on käytetty mm. puolukkaa ja sen sanotaan lisäävän energiaa, tehokkuutta, rasvanpolttoa yms. Tuote tuli postiin joka sisälsi 7xpientä annospussia geelimäistä mönjää. Suositus käytöstä oli Max 2 pussia päivässä ja aloitin yhdellä pussilla päivässä sekoittamalla pussin sisällön veteen. Tuote oli hyvän makuista. Parin päivän käytön jälkeen huomasin, että olen paljon pirteämpi ja jaksan jopa työpäivän jälkeen siivota ja tehdä kotona ruokaa ilman että tarvitsee potkia itseään persuksiin. Jaksoin jopa lähteä lenkille ja sain paljon enemmän päivässä aikaiseksi. Myös ihoni alkoi voida paremmin varsinkin kasvoissa ( aknen kanssa tapellut vuosia). En tiedä onko tuotteella sinänsä vaikutusta oikeasti vai ajattelenko vain, mutta oli tai ei sen ansiosta elämän laatu on parantunut huomattavasti ja jaksan paremmin. millaisia kokemuksia muilla on ? Itse aion jatkaa tuotteen käyttöä jatkossakin.
Boostia päivään
0
85
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 448291
- 724766
Jouluinen bonus VB:ltä 250 ilmaiskierrosta 0x kierrätys min 20e talletuksella
No nyt pätkähti! Ainutlaatuinen tarjous VB:ltä. 250 ilmaiskierrosta peliin Blue Fortune, 0x kierrätys ja minimitalletus14740Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi
En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon373500Kirjoita yhdellä sanalla
Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin2483146Onko muita oman polkunsa kulkijoita
Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella502950Sydän karrella
Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme262875- 402800
- 412146
Olet hyvin erilainen
Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja731817