Tiukka karanteeni

Anonyymi

Thaimaa on avautumassa todennäköisesti syksyä kohti mutta nyt siellä suunnitellaan todella tiukkaa karanteenia kesäturisteille,2 viikkoa karanteenissa hotellihuoneessa,siis huoneessa se aika,ei saa mennä mihinkään siitä huoneesta,onkohan jo tylsää..

42

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Niin siis 10 päivän karanteeni puretaan tilalle 14 vrk.

    • Anonyymi

      Mutsis puretaan. Aiemmin oli juttua että afrikkalaisille tulisi pidempi karanteeni koska se versio on pidempään oireeton. Minulla kymmenen päivää.
      Päivä numero yksi, suihkussa käyty, laukku purettu ja ensimmäinen lämmin ruoka tuotu. https://aijaa.com/6OCWYs Ei mitään kuninkaallista mutta hyvin maistuu. Kaksi sapuskaa tulee vielä lisää. 52 neliön huone, iso smart-tv, amme, jumppamatto, puttausmatto, kuntopyörä ja ihan ok näköala. Kymmenen päivää ei tunnu missään näissä puitteissa.

      TT, Bangkok

      • Anonyymi

        No hienoa että sait saat syötävää, melkoista pashaa kylläkin kun tuota vedät pari viikkoa, eiköhän se 150 kilosta muutaman kilo katoa sen siliän tien... suorataan surkeaa safkaa.., oletko ihan terve maksoit yli 1000 ylimääräsistä lentolipusta, ja tuollainen kura kelpaa ruuaksi, eikö olisi ollut fiksumpaa lentää halvemmalla, syödä pari viikkoa paremmin, minulla syö koiratkin paremmin, mutta mukavaa että ole päässyt perille... bangkokiin.

        Tänään luin että 14 vrk karanteeni palautetaan takaisin, en tiedä onko esitys vai päätös.
        Numball HHN 60 v.


      • Anonyymi

        Miksi sinä esität tuon kysymyksen jo 500 kerran vuorokaudet ympäriinsä, oletko hieman omalaatuinen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hienoa että sait saat syötävää, melkoista pashaa kylläkin kun tuota vedät pari viikkoa, eiköhän se 150 kilosta muutaman kilo katoa sen siliän tien... suorataan surkeaa safkaa.., oletko ihan terve maksoit yli 1000 ylimääräsistä lentolipusta, ja tuollainen kura kelpaa ruuaksi, eikö olisi ollut fiksumpaa lentää halvemmalla, syödä pari viikkoa paremmin, minulla syö koiratkin paremmin, mutta mukavaa että ole päässyt perille... bangkokiin.

        Tänään luin että 14 vrk karanteeni palautetaan takaisin, en tiedä onko esitys vai päätös.
        Numball HHN 60 v.

        Se mitä olen nähnyt sinun ravintolakuviasi (tai kenen ne oikeasti lieneekään) niin ei sulla ihan kamalasti ole varaa arvostella kenenkään karanteeniruokailua. Ne sinun ravintolasi kun on 50 bahtin kuponkiruokaloita, pienet annokset ja niin perussafkaa kuin vaan voi olla. Kaiken lisäksi juot kokista thairuoan kanssa, joten emme kohdallasi puhu suuresta kulinaristista. ASQ-paketin hintaan sisältyy 4 sapuskaa päivässä ja lisää voi tilata ihan mitä vaan mutta minulle riittää ja kelpaa vallan mainiosti talon sapuskat.
        Pari päivää sitten olin tarinoissasi harvahampainen luikku ja nyt olen siis 150 kiloinen? Koeta jo päättää. Koeta myös päättää onko sinulla koiria vai ei, koska joka toisessa tarinassasi ne katoaa ja joka toisessa ne ilmestyy uudelleen välillä rotua vaihtaen, välillä auton alle jääden ja välillä lisääntyen.

        Sinä olet sitäpaitsi Suomessa ja Hua Hinissa on joku erakko papparainen, joka silloin tällöin laittelee kuvia someen. Sinun matkasi on matkusteltu ja thaivaimoksi kutsumasi kotiapulainen lähtenyt. Muutoin sinä olisit käännellyt kuvista kyltit ja kuitit suomen kielelle. Sitä ei ole tapahtunut enää maaliskuun 2020 jälkeen. Silloinko se vaimosi lähti takaisin Thaimaahan? Ei jaksanut enää nettiharrastusi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi sinä esität tuon kysymyksen jo 500 kerran vuorokaudet ympäriinsä, oletko hieman omalaatuinen.

        Minusta on paljon omalaatuisempaa viettää loppuelämä matkailupalstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        No hienoa että sait saat syötävää, melkoista pashaa kylläkin kun tuota vedät pari viikkoa, eiköhän se 150 kilosta muutaman kilo katoa sen siliän tien... suorataan surkeaa safkaa.., oletko ihan terve maksoit yli 1000 ylimääräsistä lentolipusta, ja tuollainen kura kelpaa ruuaksi, eikö olisi ollut fiksumpaa lentää halvemmalla, syödä pari viikkoa paremmin, minulla syö koiratkin paremmin, mutta mukavaa että ole päässyt perille... bangkokiin.

        Tänään luin että 14 vrk karanteeni palautetaan takaisin, en tiedä onko esitys vai päätös.
        Numball HHN 60 v.

        Thaimaan vankiloissakin tarjotaan parempaa pöperöä, voi hyvänen aika sentään ja olen lukenut tällä palstalla tämän hepun kirjoittelevan kuponkiruokaloista ja muovilautasista, jäpikän lipittäen sapuskaa styroxi-posliineista🚜
        Olen yrittänyt opastaa .... ajattele ensin ..... kirjoita sitten ..... mutta ei mene jakeluun😨
        Eurosen tonnilla söisi kyllä ..... antaas olla nyt.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaan vankiloissakin tarjotaan parempaa pöperöä, voi hyvänen aika sentään ja olen lukenut tällä palstalla tämän hepun kirjoittelevan kuponkiruokaloista ja muovilautasista, jäpikän lipittäen sapuskaa styroxi-posliineista🚜
        Olen yrittänyt opastaa .... ajattele ensin ..... kirjoita sitten ..... mutta ei mene jakeluun😨
        Eurosen tonnilla söisi kyllä ..... antaas olla nyt.

        Menehän paahtamaan jyviä pelle.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Thaimaan vankiloissakin tarjotaan parempaa pöperöä, voi hyvänen aika sentään ja olen lukenut tällä palstalla tämän hepun kirjoittelevan kuponkiruokaloista ja muovilautasista, jäpikän lipittäen sapuskaa styroxi-posliineista🚜
        Olen yrittänyt opastaa .... ajattele ensin ..... kirjoita sitten ..... mutta ei mene jakeluun😨
        Eurosen tonnilla söisi kyllä ..... antaas olla nyt.

        Terve Senssu, olisi poju laittanut rahansa parempaan ruokaan, tuo on karmeeta, joka kertoo että tuossa 57 neliön "huoneessa" on hyvin heikko taso, en minä sitä jos ei rahat riitä mutta että pitää pullistellaa lennolla, ja tyytyy tuon tasoiseen sotkuun, olisi vaikka lentänyt pompulla qatarin kautta, lento olisi ollut paljon halvempi, ja sitten laittanut erotuksen tuohon karanteenniin, pari viikkoa on pitkä aika tuolla tarjonnan tasolla. Vai oikein 10.000 euron matkabudjetti... voi jumalauta mitä juttuja...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve Senssu, olisi poju laittanut rahansa parempaan ruokaan, tuo on karmeeta, joka kertoo että tuossa 57 neliön "huoneessa" on hyvin heikko taso, en minä sitä jos ei rahat riitä mutta että pitää pullistellaa lennolla, ja tyytyy tuon tasoiseen sotkuun, olisi vaikka lentänyt pompulla qatarin kautta, lento olisi ollut paljon halvempi, ja sitten laittanut erotuksen tuohon karanteenniin, pari viikkoa on pitkä aika tuolla tarjonnan tasolla. Vai oikein 10.000 euron matkabudjetti... voi jumalauta mitä juttuja...

        Kyllä hieman parempaa huttua matkan varrelta katso ja nauti, tuo on kunnollista safkaa niinkuin sanoin sinun ruokasi ei kelpaa edes koirille, reppana.
        https://aijaa.com/axt294


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve Senssu, olisi poju laittanut rahansa parempaan ruokaan, tuo on karmeeta, joka kertoo että tuossa 57 neliön "huoneessa" on hyvin heikko taso, en minä sitä jos ei rahat riitä mutta että pitää pullistellaa lennolla, ja tyytyy tuon tasoiseen sotkuun, olisi vaikka lentänyt pompulla qatarin kautta, lento olisi ollut paljon halvempi, ja sitten laittanut erotuksen tuohon karanteenniin, pari viikkoa on pitkä aika tuolla tarjonnan tasolla. Vai oikein 10.000 euron matkabudjetti... voi jumalauta mitä juttuja...

        Kova on poika ollut arvostelemaan ja nyt "ei sulla ihan kamalasti ole varaa arvostella kenenkään karanteeniruokailua" ja "minulle riittää ja kelpaa vallan mainiosti talon sapuskat".
        Varsin ristiriitaista ja taasen kolahtaa omaan nilkkaan.
        Saas nähdä onko seuraava aijaus telkkarista ja onko se pleikkari mukana, entä jopa vaikka kuntopyörästä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve Senssu, olisi poju laittanut rahansa parempaan ruokaan, tuo on karmeeta, joka kertoo että tuossa 57 neliön "huoneessa" on hyvin heikko taso, en minä sitä jos ei rahat riitä mutta että pitää pullistellaa lennolla, ja tyytyy tuon tasoiseen sotkuun, olisi vaikka lentänyt pompulla qatarin kautta, lento olisi ollut paljon halvempi, ja sitten laittanut erotuksen tuohon karanteenniin, pari viikkoa on pitkä aika tuolla tarjonnan tasolla. Vai oikein 10.000 euron matkabudjetti... voi jumalauta mitä juttuja...

        Köyhät lentelee pompuilla, sniidujen juttuja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hieman parempaa huttua matkan varrelta katso ja nauti, tuo on kunnollista safkaa niinkuin sanoin sinun ruokasi ei kelpaa edes koirille, reppana.
        https://aijaa.com/axt294

        Numeroääliön mielestäkö ranskanpotut on kunnon ruokaa? Olet melkoinen spede, ranskanpotut aitoa thaimaata.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Terve Senssu, olisi poju laittanut rahansa parempaan ruokaan, tuo on karmeeta, joka kertoo että tuossa 57 neliön "huoneessa" on hyvin heikko taso, en minä sitä jos ei rahat riitä mutta että pitää pullistellaa lennolla, ja tyytyy tuon tasoiseen sotkuun, olisi vaikka lentänyt pompulla qatarin kautta, lento olisi ollut paljon halvempi, ja sitten laittanut erotuksen tuohon karanteenniin, pari viikkoa on pitkä aika tuolla tarjonnan tasolla. Vai oikein 10.000 euron matkabudjetti... voi jumalauta mitä juttuja...

        Kateus repii Hiekkaharjun resupetterin aivan hajalle taas kerran. Numeropaviaanin "kuninkaallisesta ruosta" saatiin mallia kun esitteli ylpeänä 55 bahtin ruokatorin annosta jota veti kokiksen kanssa. Viime aikoina olemme saaneet nähdä numerosensein todella surkeita kuvaväärennöksiä myös. Kuvista puuttuu puolikkaita, aikaleima on poissa ja sankari väittää kivenkovaan ettei ole leikellyt kuvia vaikka jokainen näkee kertavilkaisulla että kuvia on käsitelty. Ruudulta otetut rasvaiset kuvat on sitten vielä oma lukunsa. Se halpa Huawein kännykkäkamera on Suomessa. Ei epäilystäkään ja kuksa ei pääse Thaimaaseen. Niin huonoja kuvia ei vaan pysty ottamaan luonnosta millään nykyisellä kameralla eikä asetuksella kuin numeromiehen kuvat.

        Minä otan karanteenin jälkeen Suvan Avis autovuokraamosta jo varatun citymaasturin alle, morsian tulee jo hotellilleni vastaan, lähdemme kiertelemään Thaimaata toistaiseksi ilman suurempia suunnitelmia. Tulee mahtava loma! Numeroukkeli viettää sillä välin omaa laatuaikaansa suomikaksnelosella yksikseen. Koirista ja vaimosta on vain hämärät muistot tallella joita sekoittelee satumaailmaansa edelleen.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kateus repii Hiekkaharjun resupetterin aivan hajalle taas kerran. Numeropaviaanin "kuninkaallisesta ruosta" saatiin mallia kun esitteli ylpeänä 55 bahtin ruokatorin annosta jota veti kokiksen kanssa. Viime aikoina olemme saaneet nähdä numerosensein todella surkeita kuvaväärennöksiä myös. Kuvista puuttuu puolikkaita, aikaleima on poissa ja sankari väittää kivenkovaan ettei ole leikellyt kuvia vaikka jokainen näkee kertavilkaisulla että kuvia on käsitelty. Ruudulta otetut rasvaiset kuvat on sitten vielä oma lukunsa. Se halpa Huawein kännykkäkamera on Suomessa. Ei epäilystäkään ja kuksa ei pääse Thaimaaseen. Niin huonoja kuvia ei vaan pysty ottamaan luonnosta millään nykyisellä kameralla eikä asetuksella kuin numeromiehen kuvat.

        Minä otan karanteenin jälkeen Suvan Avis autovuokraamosta jo varatun citymaasturin alle, morsian tulee jo hotellilleni vastaan, lähdemme kiertelemään Thaimaata toistaiseksi ilman suurempia suunnitelmia. Tulee mahtava loma! Numeroukkeli viettää sillä välin omaa laatuaikaansa suomikaksnelosella yksikseen. Koirista ja vaimosta on vain hämärät muistot tallella joita sekoittelee satumaailmaansa edelleen.

        Unohdin signeerata. Kirjoittajana oli 150 kiloinen Totuusluikku.
        PS: Arvaa mitä me tehdään ihan ensimmäiseksi morsiamen kanssa kun mennään ekana iltana hotelliin jonnekin....? Arvaatko mitenkään....? Harmittaako....?

        TT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä hieman parempaa huttua matkan varrelta katso ja nauti, tuo on kunnollista safkaa niinkuin sanoin sinun ruokasi ei kelpaa edes koirille, reppana.
        https://aijaa.com/axt294

        Jaa minkä matkan varrelta? Joku on siis viime vuonna ja tämän vuoden helmikuussa käynyt syömässä halvassa ravintolassa. Ikivanha kuvakokoelma joissa ihan perushuttua. Nuo on sellaisia 120 bahtin annoksia. Nyt eletään huhtikuun loppua 2021.
        Miksi numeromiehen kuvassa on sensein entinen omaishoitaja? Teillä siis on muutakin yhteistä kuin jippokaukoputki ja hindunors?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa minkä matkan varrelta? Joku on siis viime vuonna ja tämän vuoden helmikuussa käynyt syömässä halvassa ravintolassa. Ikivanha kuvakokoelma joissa ihan perushuttua. Nuo on sellaisia 120 bahtin annoksia. Nyt eletään huhtikuun loppua 2021.
        Miksi numeromiehen kuvassa on sensein entinen omaishoitaja? Teillä siis on muutakin yhteistä kuin jippokaukoputki ja hindunors?

        Mutta pointsit numeromiehelle tällä kertaa siitä että kuvat eivät ole kuvaruudulta otettuja, vaikkakin ne on vanhoja ja niissä on se sama vanha lumppu kuin sensein vielä vanhemmissa kuvissa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numeroääliön mielestäkö ranskanpotut on kunnon ruokaa? Olet melkoinen spede, ranskanpotut aitoa thaimaata.

        Mäkkäristä nähty 2010:n kuvia ja maatslouslomittajan hampurilaisesta Aasin syöden pizzaa eilen, oliko muuta kommentoitavaa ruokakuviin liittyen?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin signeerata. Kirjoittajana oli 150 kiloinen Totuusluikku.
        PS: Arvaa mitä me tehdään ihan ensimmäiseksi morsiamen kanssa kun mennään ekana iltana hotelliin jonnekin....? Arvaatko mitenkään....? Harmittaako....?

        TT

        Miksi vasta illalla?
        Asuuko "Morsian" niin ala-arvoisesti että hänen kotinsa ei kelpaa ensihaleihin?
        Aijaa kuva peltihökkelistä bisnesluokan lentäjä.
        Kovasti on herne mennyt luikulla nenuun.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miksi vasta illalla?
        Asuuko "Morsian" niin ala-arvoisesti että hänen kotinsa ei kelpaa ensihaleihin?
        Aijaa kuva peltihökkelistä bisnesluokan lentäjä.
        Kovasti on herne mennyt luikulla nenuun.

        Luikusta löydät tarinaa kun katsot SM-liigahistoriaa 1999-2011, lähinnä JYPin pelaajia kun googlailet ja katsot A:lla alkavan etunimen niin huomaat että luikku on pelannut myös maajoukkueessa. Sinusta taitaa löytyä tietoja vain Jorvin potilaskansiosta ja varsinkin psykiatriselta puolelta. Sairas sielu sairaassa ruumiissa = sensei.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luikusta löydät tarinaa kun katsot SM-liigahistoriaa 1999-2011, lähinnä JYPin pelaajia kun googlailet ja katsot A:lla alkavan etunimen niin huomaat että luikku on pelannut myös maajoukkueessa. Sinusta taitaa löytyä tietoja vain Jorvin potilaskansiosta ja varsinkin psykiatriselta puolelta. Sairas sielu sairaassa ruumiissa = sensei.

        Mulla on ollut yksi jypin pelaaja joskus vuokralla pitänee soittaa hänelle kuka lienee kyseessä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mutta pointsit numeromiehelle tällä kertaa siitä että kuvat eivät ole kuvaruudulta otettuja, vaikkakin ne on vanhoja ja niissä on se sama vanha lumppu kuin sensein vielä vanhemmissa kuvissa.

        Tarkoitatko sitä kelahuoraa mikä lähti?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Mulla on ollut yksi jypin pelaaja joskus vuokralla pitänee soittaa hänelle kuka lienee kyseessä.

        kovasti on liikemiehillä aikaa kommentoida palstalla kesken "liiketoimien", keskellä päivää.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Jaa minkä matkan varrelta? Joku on siis viime vuonna ja tämän vuoden helmikuussa käynyt syömässä halvassa ravintolassa. Ikivanha kuvakokoelma joissa ihan perushuttua. Nuo on sellaisia 120 bahtin annoksia. Nyt eletään huhtikuun loppua 2021.
        Miksi numeromiehen kuvassa on sensein entinen omaishoitaja? Teillä siis on muutakin yhteistä kuin jippokaukoputki ja hindunors?

        Kävin muuten tänäänkin syömässä tuossa halvassa ravintolassa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Luikusta löydät tarinaa kun katsot SM-liigahistoriaa 1999-2011, lähinnä JYPin pelaajia kun googlailet ja katsot A:lla alkavan etunimen niin huomaat että luikku on pelannut myös maajoukkueessa. Sinusta taitaa löytyä tietoja vain Jorvin potilaskansiosta ja varsinkin psykiatriselta puolelta. Sairas sielu sairaassa ruumiissa = sensei.

        Kuuleman mukaan tämä TT ei kykene taskubilistä vaativampaa lajiin senkin valvottuna.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kävin muuten tänäänkin syömässä tuossa halvassa ravintolassa.

        Aivan. Juuri siksi varmaankin postitit vanhoja kuvia? Missäs se vaimo tänään oli vai onko sillä vesipäivä? Eivät kuittiakaan sulle kirjoittaneet. Jännästi on muuttunut se vaimosikin kun ennen se käänteli kaikki kuitit ja kyltit ja nykyään ei mitään. Tietysti ABC:n puffettikuitti näyttää koomiselta täällä Pattayan palstalla.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Numeroääliön mielestäkö ranskanpotut on kunnon ruokaa? Olet melkoinen spede, ranskanpotut aitoa thaimaata.

        Pitääkö aitoa Thaimaata kokea myös pukeutumalla Thaimaalaisittain ja menemällä loman ajaksi töihin kalakastiketehtaalle, jotta voi sitten työpäivän päätteeksi osallistua kukkotappeluun ja korttipeliin muiden thaimaalaisten kanssa? Vai onko sittenkin mahdollista viihtyä shortseissa ja t-paidassa ja syödä katukeittiön sijaan ravintolassa pihvi ja ranskalaiset, siis olematta Spede?
        Mikä edes on aitoa Thaimaata, muuta kuin koko Thaimaa ranskalaisineen ja nuudelikeittoineen?
        Mitä olisi aito Suomi ulkomaalaiselle? Riekkoa, nahkiaisia, kalakukkoa? Vaikka 50% suomalaisista ei ole syönyt noista yhtäkään ja 95% ei ole syönyt noita kaikkia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Aivan. Juuri siksi varmaankin postitit vanhoja kuvia? Missäs se vaimo tänään oli vai onko sillä vesipäivä? Eivät kuittiakaan sulle kirjoittaneet. Jännästi on muuttunut se vaimosikin kun ennen se käänteli kaikki kuitit ja kyltit ja nykyään ei mitään. Tietysti ABC:n puffettikuitti näyttää koomiselta täällä Pattayan palstalla.

        jos sinä reppana kuvaat jokaisen syömäsi ateriat minä en kuvaa, sinulla poju jutut on hyvin huolestuttavia, viite vakavista mielenterveyden ongelmissta, tietysti kuvat on vanhoja, otin ne arkistosta, kun väliillä parhaita annoksia kuvailen, alkaa olla olennaista se mitä et palstalle kirjoita, kuin se mitä tänne ulostat.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Unohdin signeerata. Kirjoittajana oli 150 kiloinen Totuusluikku.
        PS: Arvaa mitä me tehdään ihan ensimmäiseksi morsiamen kanssa kun mennään ekana iltana hotelliin jonnekin....? Arvaatko mitenkään....? Harmittaako....?

        TT

        Teinpä muutaman huomion tuosta sinun ns. ruuastasi, oletko kuvannnut sen itse vai jokin sukulaisesi, siitähän puutuu kaikki tunnistetiedot oletko kuvan kuvannut netistä vai muuten vaan liimaillut ja leikannut, toinen huomio olin vuonna 2019 täällä kunnansairaalassa kymmenen päivää, olin tilannut itselleni 70 bahtilla neljä atriaa päivässä eli yhteen vajaa 300 bahtia vrk, ruuan laatu oli sinun tuota ns. ruokaa huomattavasti parempi, tuo sinun sotkusi ei kelpaa edes koiralle... Kerran sairaalassa sattui moka, toivat minulle vahingossa thaimaalaisille tarkoitetun aterian, vedin naamaan, ja sitten tämä tytteli tuli sanomaan että sait väärän annoksen olemme pahoillamme, ja se 10 bahtia maksava ateria oli parempi kuin tuo sinun sotkusi. Jokaisella aterialla oli kunnollinen ruoka ja juoma, yleensä tuoremehua.

        Lisäksi minua suuresti ihmetyttää miksi sinä minulta olet vaatimassa tunnusteita valokuvissa käsittämätön mussutus kun olin nollannut kameran ja päivämäärä oli hävinnyt, kun sinulla ei ole niitä laikaan sekopää.

        Sinä poika jos olet entinen jääkiekkoilija minä olen roomankeisari, sinulla ei ole resursseja muuhun kuin taskubilikeen kuten joku palstalla sanoi, sekin valvotuissa olosuhteissa...
        By NumBall, Hua hin 60v.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jos sinä reppana kuvaat jokaisen syömäsi ateriat minä en kuvaa, sinulla poju jutut on hyvin huolestuttavia, viite vakavista mielenterveyden ongelmissta, tietysti kuvat on vanhoja, otin ne arkistosta, kun väliillä parhaita annoksia kuvailen, alkaa olla olennaista se mitä et palstalle kirjoita, kuin se mitä tänne ulostat.

        Joopa joo. Kuvakollaasisi kertoo jotakin aivan toista. Laittelet tänne jonkun vanhoja kuvia kun uusia ei ole. Huomattu on että olet vähintään Rooman keisari. Olethan myös lentäjämajuri, lentokapteeni, keksijä, koelentäjä, säähavaintopallolla lentäjä, Nasan alihankkija ja kaikkien palstalla mainittujen henkilöiden kaveri.
        Harmi vaan ettei kukaan tunne sinua. Karanteenissa on aikaa tehdä vaikka mitä. Minulla ei ole tarvetta todistella mitään. Härnään vain pikkuisen sairasta kateuttasi vastineeksi herjoillesi. Kun karanteeni päättyy, en suo ajatustakaan tälle palstalle jossa sinä asut silläkin aikaa kun minä kiertelen Thaimaata kuvankauniin morsiameni kanssa.

        TT


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joopa joo. Kuvakollaasisi kertoo jotakin aivan toista. Laittelet tänne jonkun vanhoja kuvia kun uusia ei ole. Huomattu on että olet vähintään Rooman keisari. Olethan myös lentäjämajuri, lentokapteeni, keksijä, koelentäjä, säähavaintopallolla lentäjä, Nasan alihankkija ja kaikkien palstalla mainittujen henkilöiden kaveri.
        Harmi vaan ettei kukaan tunne sinua. Karanteenissa on aikaa tehdä vaikka mitä. Minulla ei ole tarvetta todistella mitään. Härnään vain pikkuisen sairasta kateuttasi vastineeksi herjoillesi. Kun karanteeni päättyy, en suo ajatustakaan tälle palstalle jossa sinä asut silläkin aikaa kun minä kiertelen Thaimaata kuvankauniin morsiameni kanssa.

        TT

        Laittelen vanhoja kuvia kun uusia ei ole, alan oikeasti olla huolissani sinusta ja mielenterveydestäsi, joka on ohut kuin ohuin paperi, kaikki päätelmäsi on vääriä, suorastaan harhaisia... tästäkö minun pitää olla sinulle katellinen, että olet kertomasi mukaan thaimaassa missä minä olen asunut toistakymmentä vuotta, ja asun edelleen...
        Laittapas taas aterioistasi kuvia tänne, eilinen oli huonointa mitä olen thaimaassa nähnyt.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Teinpä muutaman huomion tuosta sinun ns. ruuastasi, oletko kuvannnut sen itse vai jokin sukulaisesi, siitähän puutuu kaikki tunnistetiedot oletko kuvan kuvannut netistä vai muuten vaan liimaillut ja leikannut, toinen huomio olin vuonna 2019 täällä kunnansairaalassa kymmenen päivää, olin tilannut itselleni 70 bahtilla neljä atriaa päivässä eli yhteen vajaa 300 bahtia vrk, ruuan laatu oli sinun tuota ns. ruokaa huomattavasti parempi, tuo sinun sotkusi ei kelpaa edes koiralle... Kerran sairaalassa sattui moka, toivat minulle vahingossa thaimaalaisille tarkoitetun aterian, vedin naamaan, ja sitten tämä tytteli tuli sanomaan että sait väärän annoksen olemme pahoillamme, ja se 10 bahtia maksava ateria oli parempi kuin tuo sinun sotkusi. Jokaisella aterialla oli kunnollinen ruoka ja juoma, yleensä tuoremehua.

        Lisäksi minua suuresti ihmetyttää miksi sinä minulta olet vaatimassa tunnusteita valokuvissa käsittämätön mussutus kun olin nollannut kameran ja päivämäärä oli hävinnyt, kun sinulla ei ole niitä laikaan sekopää.

        Sinä poika jos olet entinen jääkiekkoilija minä olen roomankeisari, sinulla ei ole resursseja muuhun kuin taskubilikeen kuten joku palstalla sanoi, sekin valvotuissa olosuhteissa...
        By NumBall, Hua hin 60v.

        Kuulehan pallimies, on aplikaatioita millä kuviin saa päiväykset lisättyä jälkikäteen, joten sinun päiväykset on aivan huuhaata. Menehän välillä nukkumaan niin jaksat taas matkailla täällä suomikaksnelosella.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Kuulehan pallimies, on aplikaatioita millä kuviin saa päiväykset lisättyä jälkikäteen, joten sinun päiväykset on aivan huuhaata. Menehän välillä nukkumaan niin jaksat taas matkailla täällä suomikaksnelosella.

        Ressukka niinkö on, ihan applikaatioita millä saa päiväykset lisättyä jälkikäteen, wau upeeta, ei superupeeta, senkun lisäilet, kiitos nukuin yön oikein hyvin.


      • Anonyymi
        asiantravel kirjoitti:

        Kuulehan pallimies, on aplikaatioita millä kuviin saa päiväykset lisättyä jälkikäteen, joten sinun päiväykset on aivan huuhaata. Menehän välillä nukkumaan niin jaksat taas matkailla täällä suomikaksnelosella.

        Kiitos Aasi, tuon olen maininnut aiemminkin ja feikit siihen turvautuu.


    • Anonyymi
      • Anonyymi

        Ootko laittanut kalapuikon palasiksi ja ripotellut sen päälle vanhoja makkaranpalasia? Tuo kuksa alkaa olla sellaisessa kunnossa että se on haudattava sinne samaan paikkaan mihin ydinvoimaloiden käytetyt sauvat haudataan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ootko laittanut kalapuikon palasiksi ja ripotellut sen päälle vanhoja makkaranpalasia? Tuo kuksa alkaa olla sellaisessa kunnossa että se on haudattava sinne samaan paikkaan mihin ydinvoimaloiden käytetyt sauvat haudataan.

        Kuksavertaus oivallinen, koska sillä myös pitkäkestoinen ja voimaksa vaikutus, eli sinä muistat Kuksan koko loppuelämäsi ja varmuudella joka päivä 24/7.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuksavertaus oivallinen, koska sillä myös pitkäkestoinen ja voimaksa vaikutus, eli sinä muistat Kuksan koko loppuelämäsi ja varmuudella joka päivä 24/7.

        Kyllä. Kuvassasi kun oli mustanpuhuva kuksa kuin mustan mamban kita. Musta mambahan ei ole musta, mutta sen suu on. Pidin sinulle käärmeoppitunnin juuri.


    • Anonyymi

      Itellä olisi lennot sinne heinäkuussa, mutta saapi nähä pitääkö siirtää.

      Ekan rokotuksen sain viime viikolla, mutta toisen aika oli vasta heinäkuussa ja Thaimaassa vaaditaan että olisi pitänyt saada kaksi rokotusta vähintään 2 viikkoa ennnen maahan tuloa.

      Mutta ei se mitään, tehdään sitten jotain muuta.

      • Anonyymi

        Itellä kans saapi nähä miten nakkaa.


    • Anonyymi

      Karanteeni pidentyy 1.5.2021 alkaen 14vrk, kuten numball eilen kertoi.
      numball / pattaya boissi 4/0

    • Anonyymi

      Karanteeni pitenee niin ja se on käytännössa 16 päivää/15 yötä ja kaiken lisäksi myös niille jotka on rokotettu pariinkin kertaan,kova päätös,mutta toisaalta syksyllä voi olla kaikki rajoitukset pois

    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Et voi olla loputtomasti hiljaa

      Nainen. Tarkoitan siis meidän juttua. Eihän tämä tällaiseen epätietoisuuteen voi jäädä siinä vaan särkyy kumpikin. Kerto
      Ikävä
      108
      1743
    2. Nainen mitä tekisit

      Joutuisit tekemään miehelle ja sinulle tai sinulle ja miehellesi ja kahdelle lapselle ruokaa ja kaapista löytyy 2 litraa
      Sinkut
      170
      1123
    3. Ajatus aamuun

      Tämä jollekin tärkeälle. On asioita mistä jutellaan, on asioita mistä vitsaillaan, on myös asioita mistä ei puhuta kenen
      Ikävä
      72
      1077
    4. Ihastuin sun kaksoisolentoon

      Kaipaan sitä nyt tästä eteenpäin. Joskus käy näin. 👋🏻
      Ikävä
      158
      905
    5. Yksi mies ajatteli hyvin pitkään

      ja hänen kaipauksensa menetti kiinnostuksensa häneen…
      Ikävä
      82
      802
    6. Rita syyttää muita "virheistään"

      Taas Donnasta lasu ilmoitus ja kaiken maailman kriisejä Akin virheen takia. Aki teki vakavan rikoksen, turha sitä on mui
      Kotimaiset julkkisjuorut
      54
      769
    7. Jos saisit nainen vielä pudotettua 20 kiloa?

      Niin voitaisiin katsella uudestaan.
      Ikävä
      42
      714
    8. Niiiiin pihkassa

      Hänen ihanan vuoksi minulla on pikkarit märät koko ajan. Säikähdin vähän, näetköhän kaiken minusta? Yritän pitää perusil
      Ikävä
      39
      690
    9. Milloin ajattelit

      Nähdä minut? Onko jotain odotuksia?
      Ikävä
      44
      661
    10. Ei kannata lähteä sotaan jos ei omaa edes alkeellisia taitoja.

      Sodastahan tässä ei varsinaisesti ole edes kyse, vaan naisten ja lasten suojelusta ja oikeuden toteutumisesta, tavalla t
      Ikävä
      118
      656
    Aihe