Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin?
Miksi ajattelet, ettet ole rakkauden arvoinen?
Mitä rakkaus merkitsee arvomaailmassasi, mikä sinulle on tärkeintä?
Minä olen kasvanut köyhässä työläisperheessä., jossa arkirytmi ei useinkaan ollut kovin organisoitua. Minulla ei ollut teini-iässä omaa pyörää, luistimia saati suksia, mutta perheemme huumori oli vertaansa vailla, isällä etenkin se oli ihan absurdia, isä sai mut aina nauramaan. Äiti opetti minut pelaamaan tuppea ja joskus sain hänet pöytäpelillä tuppeen, mutta äiti ei koskaan mua.
Tiedän, ettet voi ymmärtää minua, etkä samaistua minuun, mutta omassa arvomaailmassani juurikin kasvuhistoriani vuoksi raha ei ole se tärkein enkä tavoittele rahaa rahan vuoksi.
Rakastuin sinuun aidosti silloin, harmi, ettet osaa arvostaa rakkautta. Sitä silti eniten toivon sinulle, jotakuta, jota rakastaisit ja hän rakastaisi sua. Vaikka se en koskaan olisikaan minä. Rakkaus on lahja, ei se ole valinta, se on pelkkää tuuria vain. Eikä sitä rahalla saa.
Joku kirjoitti tänne vasta sen ihanan Tommy Tabermannin runon.
"Kun kärsin ja kaipasin
ja tahdoin rakastaa,
en tiennyt vielä
miten kärsii ja kaipaa se
joka tahtomattaan rakastaa."
Sinä olit taivaani ja se matalampi maa ja kaikkea sen väliltä.
-minä se olen
Perhoseni (miehelle)
123
592
Vastaukset 123
- Anonyymi00001UUSI
Tunkeilevia miehiä suorastaan inhoan. Olen hetero ja pysyn.
- Anonyymi00002UUSI
Joo, pysy vaan inhossasi.
- Anonyymi00003UUSI
Olen nainen ja kirjoitan miehelle. Ja jos hän lukisi, hän tietäisi, mihin viittaan perhosella.
-aloittaja - Anonyymi00005UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Joo, pysy vaan inhossasi.
Joo, se on helppoa.
- Anonyymi00006UUSI
Anonyymi00005 kirjoitti:
Joo, se on helppoa.
Ja oikein. 👍
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Olen nainen ja kirjoitan miehelle. Ja jos hän lukisi, hän tietäisi, mihin viittaan perhosella.
-aloittajaOpettele käyttämään sitten myös miehisiä ja komeita termejä älä nolaa kutsumalla perhoseksi niiku naiselle voi kirjoitaa...kyllä
Mutta miehelle
Ei vittu
Ei se mikää pallillen neiti ole! - Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Opettele käyttämään sitten myös miehisiä ja komeita termejä älä nolaa kutsumalla perhoseksi niiku naiselle voi kirjoitaa...kyllä
Mutta miehelle
Ei vittu
Ei se mikää pallillen neiti ole!Et ymmärrä, etkä tiedä, mihin vittaan perhosella.
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
-aloittajaNiin, mies on sellainen kotelo?
- Anonyymi00106UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
-aloittajaLiittyykö tämä kerronta aapeeäijä esim nimikirjaimiin a-z eli j? Aiempaa loskaa muistelen, herra perhonen
- Anonyymi00107UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Opettele käyttämään sitten myös miehisiä ja komeita termejä älä nolaa kutsumalla perhoseksi niiku naiselle voi kirjoitaa...kyllä
Mutta miehelle
Ei vittu
Ei se mikää pallillen neiti ole!Aika svengaava feikkivuoropuhelu aapeeäijä. Näillä puheilla pääsee trendaa viiniä keskusteluihin ja sitten päivän tavoite on täytetty
- Anonyymi00004UUSI
Kauniisti kirjoitettu.
En ajattele, että rakkauden arvo mitataan rahassa. Enkä usko, että yhteisen elämän arvo syntyy siitä, mitä toisella on tai ei ole. Joskus ihminen vain ymmärtää liian myöhään, mitä toinen oikeastaan yritti hänelle sanoa ja mitä tämän teot merkitsivät. Ja jos joku on joskus rakastanut minua vilpittömästi, en haluaisi hänen kuvittelevan, ettei sillä olisi ollut minulle merkitystä. Oli sillä. Enemmän kuin osasin silloin näyttää.- Anonyymi00007UUSI
Kiitos sinulle! Kirjoitan välillä suruni kautta, tiedän, että se, mitä välillämme on, merkitsee hänellekin, mutta. Suuri mutta ja vain mutta.
Siksi rakkaus jää vähintään toiseksi.
-aloittaja - Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Kiitos sinulle! Kirjoitan välillä suruni kautta, tiedän, että se, mitä välillämme on, merkitsee hänellekin, mutta. Suuri mutta ja vain mutta.
Siksi rakkaus jää vähintään toiseksi.
-aloittajaOnko se jotain, mille ei oikeasti voi mitään, vai jotain, joka ehkä voisi muuttua, jos molemmat ymmärtäisivät toisiaan paremmin?
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Onko se jotain, mille ei oikeasti voi mitään, vai jotain, joka ehkä voisi muuttua, jos molemmat ymmärtäisivät toisiaan paremmin?
En tiedä, en osaa sanoa. Meidän yhteys on niin ohut. Ehkä voisimme ymmärtää toisiamme, jos keskustelisimme, mutta kun emme.
-aloittaja - Anonyymi00014UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
En tiedä, en osaa sanoa. Meidän yhteys on niin ohut. Ehkä voisimme ymmärtää toisiamme, jos keskustelisimme, mutta kun emme.
-aloittajaNiin minäkin ajattelen. Joskus juuri puhumattomuus kasvattaa asioiden ympärille enemmän muureja kuin itse ongelmat. Yksi rauhallinen ja rehellinen keskustelu voisi ehkä selvittää paljon sellaista, mitä kumpikin joutuu nyt vain arvailemaan. Ainakin minä olisin valmis kuuntelemaan.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00014 kirjoitti:
Niin minäkin ajattelen. Joskus juuri puhumattomuus kasvattaa asioiden ympärille enemmän muureja kuin itse ongelmat. Yksi rauhallinen ja rehellinen keskustelu voisi ehkä selvittää paljon sellaista, mitä kumpikin joutuu nyt vain arvailemaan. Ainakin minä olisin valmis kuuntelemaan.
Niin, toivottavasti saat omaasi puheyhteyden ja mahdollisuuden kuunnella. Minä tuskin saan.
-aloittaja - Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Niin, toivottavasti saat omaasi puheyhteyden ja mahdollisuuden kuunnella. Minä tuskin saan.
-aloittajaMiksi ajattelet, ettet saa? Onko hän tehnyt selväksi, ettei halua puhua kanssasi, vai onko välillänne vain sellainen tilanne, ettei kumpikaan oikein tiedä miten yhteyden saisi avattua?
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksi ajattelet, ettet saa? Onko hän tehnyt selväksi, ettei halua puhua kanssasi, vai onko välillänne vain sellainen tilanne, ettei kumpikaan oikein tiedä miten yhteyden saisi avattua?
En tiedä, kokeeko hän minkäänlaista tarvetta yhteyteen kanssani, koska ajattelee kaiken olevan turhaa, eikä johda mihinkään. Tosin en voi tietää toisen ajatuksia.
Minä puolestani en jaksa enää. - Anonyymi00032UUSI
Sori miehen kuvailu perhoseksi julkisesti kuulostaa aika homolle .
Ja epämihekkäälle .
Kai se onki joku herkkä nyhvero jolle ap lirkuttelee sanoin - Anonyymi00048UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ja epämihekkäälle .
Kai se onki joku herkkä nyhvero jolle ap lirkuttelee sanoinNo ei ole nyhverölle, sori vaan, mutta perhoselle on. 😅
- Anonyymi00090UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ja epämihekkäälle .
Kai se onki joku herkkä nyhvero jolle ap lirkuttelee sanoinJulkisesti? 😂😂😂
- Anonyymi00108UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Miksi ajattelet, ettet saa? Onko hän tehnyt selväksi, ettei halua puhua kanssasi, vai onko välillänne vain sellainen tilanne, ettei kumpikaan oikein tiedä miten yhteyden saisi avattua?
Joka kerta tämä ulkopuolinen esittää liikuttavalla pieteetillä provoäijälle samantyyppisen kompulsiivisen kysymyspatteriston
- Anonyymi00109UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
En tiedä, kokeeko hän minkäänlaista tarvetta yhteyteen kanssani, koska ajattelee kaiken olevan turhaa, eikä johda mihinkään. Tosin en voi tietää toisen ajatuksia.
Minä puolestani en jaksa enää.No niinpä aloittajaäijä tietenkin, mitä tämä kulahtanut dramaattinen fraasi "mie en jaksa ennää" tarkoittaa käytännössä? Ihan vaan uteliaisuudesta. T naiselta
- Anonyymi00110UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Ja epämihekkäälle .
Kai se onki joku herkkä nyhvero jolle ap lirkuttelee sanoinOnko sinulla aapeeäijä ratkaisemattomia tunteita samaa sukupuolta kohtaan? Näin tämän typerryttävän provoilun voisi tulkita
- Anonyymi00112UUSI
Anonyymi00110 kirjoitti:
Onko sinulla aapeeäijä ratkaisemattomia tunteita samaa sukupuolta kohtaan? Näin tämän typerryttävän provoilun voisi tulkita
Niin, ahti atraimineen minä jututan tätä aloittajaa tässä, yritätkö keksiä siitä jotain elämää suurempaa suivaantumislaajennusta? Sinä oot liian herkkä näin ollen, mutta jos siitä nk maksetaan, niin anna hyvä ihminen mennä
- Anonyymi00008UUSI
Merkitseekö se paikkakuntaa?
- Anonyymi00009UUSI
Ei. Ihan jotain muuta.
-aloittaja
- Anonyymi00010UUSI
Mikään siivellinen en mielestäni ole, ponnistus voimaa en ole harjoittanut, joten lennotkin sen mukaisia. Rakkautta en ole elämän aikana saanut, enkä ole sitä osannut siksi vaatiakkaan muilta.
Alistunut ja alistettu olen hetero miehenä kohtalooni olla vain. Nautin vaatimatonta elämääni omin ehdoin tyytyen olemassa olevaan. Köyhä olen monella tavoin, mut mielikuvamaailmani on aika rikas.
Olen rakkauden arvoinen sille jollekin, jonka kanssa koen yhteen kuuluvuuden tunnetta. Haluan olla vuorovaikutteinen ja haluan tulla oikealla tavalla ymmärretyksi.
Hyväuskoisuuttani kohdannut väärin ymmärtämistä ja ehkä olen siksikin kohdannut vääryyttä, joka johtunut toisen menneisyyksien tuomista traumoista, ehkä?
Muulla tavalla en ole voinut kokemaani ymmärtää. Huonot kokemat jättää omanlaiset jälkensä meihin jokaiseen. Siksi kysynkin itseltäni monesti, että ketä kukakin edes uskaltaa rakastaa?
Itsellä on aikamoinen rima ylitettävänä tämän uskalluksen kanssa, aika näyttää jääkö ylittämiset hamaan tulevaisuuteen? Vai tyydynkö vain kohtalooni olla yksin? Menneisyyden haamut kummittelee. -sivusta. - Anonyymi00013UUSI
Kuinka hento ja laiha mies on, kun perhoseksi kutsut?
- Anonyymi00015UUSI
Hölmö kommentti, perhonen ei millään tavalla liity hänen olemukseensa😅
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Hölmö kommentti, perhonen ei millään tavalla liity hänen olemukseensa😅
Kylä varmasti liityy kun julkisest haluat kaiken miehisyyden nolata pois kutsumalla ötökäksi ..
Puhut kun jollekkin naisellr
Missä on mies? - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Kylä varmasti liityy kun julkisest haluat kaiken miehisyyden nolata pois kutsumalla ötökäksi ..
Puhut kun jollekkin naisellr
Missä on mies?😅😅😅
Sanoisin, että hän on erittäin mies. Perhonen ei millään tavalla liity hänen olemukseensa😅 - Anonyymi00111UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
😅😅😅
Sanoisin, että hän on erittäin mies. Perhonen ei millään tavalla liity hänen olemukseensa😅No mihin tämä kuuden sentin kuriositeetti sitten aapeeäijä liittyy- veitseenkö? Ei pitäisi lähteä tälle linjalle, mutta huumori huononee kun alkaa keittää, mutta musta huumori auttaa jaxamaan. Kuulemma
- Anonyymi00017UUSI
Jos hän merkitsee sinulle edelleen noin paljon, mikä estää sinua ottamasta häneen yhteyttä ja puhumasta hänen kanssaan suoraan?
- Anonyymi00020UUSI
No mitä luulet? Ja huomaa, että kysyn "luulet?"
Ehkä on vain aika mennä eteenpäin ja jättää taskse, mutta tämän on ikävä-palsta ja mulla on ikävä.
-aloittaja - Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
No mitä luulet? Ja huomaa, että kysyn "luulet?"
Ehkä on vain aika mennä eteenpäin ja jättää taskse, mutta tämän on ikävä-palsta ja mulla on ikävä.
-aloittajaOta vain puhelin käteen ja soita. Ikävä hänelläkin on varmasti.
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Ota vain puhelin käteen ja soita. Ikävä hänelläkin on varmasti.
Näinpä. Hänkin varmaan soittaisi.
-aloittaja - Anonyymi00113UUSI
Muista myös tavuviivat ja emojit kun suostuttelet tätä juttu-uula äijää toimimaan
- Anonyymi00019UUSI
Aloittajanainen, olet raikas tuulahdus tässä pinnallisuuden kyllästämässä maailmassa. 🙏 Mulla miehellä vähän samankaltainen lapsuus.. ei ollut kalliita leluja, mutta kotona oli aina joku läsnä, myös henkisesti.
- Anonyymi00033UUSI
Mun mielestä on tosi noloa kuvailla miestä perhoseksi julkisesti .
Ei miehetoo tollaisia herkkiä ämmiä joita voi sanoa perhoseksi .
Jotain rotia taas siihen pumpulu elämään - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Mun mielestä on tosi noloa kuvailla miestä perhoseksi julkisesti .
Ei miehetoo tollaisia herkkiä ämmiä joita voi sanoa perhoseksi .
Jotain rotia taas siihen pumpulu elämäänMitä ihmeen merkitystä luulet olevan minulle jonkin tuntemattoman mielipiteellä?
- Anonyymi00114UUSI
Anonyymi00052 kirjoitti:
Mitä ihmeen merkitystä luulet olevan minulle jonkin tuntemattoman mielipiteellä?
Taitaa olla trollaavan äijän huuhaa-aloituksen kulkeva lanka tällä kertaa tämä oman ilmaisun päivittely. Aina tätä samaa pskaa, jonka motiivi on latentti naisviha
- Anonyymi00024UUSI
Joku täällä kaipaili S.K.ta nimimerkillä: -minä.
Onko tässä nyt tapahtunut joku väärintulkinta? Olen nimittäin hetero enkä kaipaa naista. -S.K.- Anonyymi00026UUSI
??? Kirjoitan miehelle, eikä kukaan S.K. tähän liity. Olen nainen.
-aloittaja - Anonyymi00028UUSI
Maailmassa on ehkä muitakin samoilla nimikirjaimilla kuin sinä?
- Anonyymi00029UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
-aloittajaTiedä. Tuota sinun nimimerkistä vain ihmettelen, että kun minulle kirjoitetaan - minä merkillä niin oliko nimimerkkisi vahingossa vai tahallisesti valittu kuin se liittyisi meihin?
- Anonyymi00036UUSI
Minä kirjoitin sen viestin.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tiedä. Tuota sinun nimimerkistä vain ihmettelen, että kun minulle kirjoitetaan - minä merkillä niin oliko nimimerkkisi vahingossa vai tahallisesti valittu kuin se liittyisi meihin?
???
En seuraa enkä lue täällä yhtään mitään ketjuja, itse joskus kirjoittelen ja usko tai älä minäkin olen minä 😅 - Anonyymi00040UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
???
En seuraa enkä lue täällä yhtään mitään ketjuja, itse joskus kirjoittelen ja usko tai älä minäkin olen minä 😅Edellinen aloittajalta
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Tiedä. Tuota sinun nimimerkistä vain ihmettelen, että kun minulle kirjoitetaan - minä merkillä niin oliko nimimerkkisi vahingossa vai tahallisesti valittu kuin se liittyisi meihin?
Voi elämän kevät nimimerkki "minä", ihan tahallani kirjoitin eli tietoisesti, ja kirjoitan ihan itsestäni ja omasta tilanteestani.
-aloittaja - Anonyymi00115UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
-aloittajaJoo me lukijat ollaan aapeeäijä yhtä yksioikoista karjaa, eikä tietenkään ymmärretä, että nämä toinen toistaan typerämmät langat on sinun kirjoittamaa ketjun täytettä.
- Anonyymi00116UUSI
Anonyymi00115 kirjoitti:
Joo me lukijat ollaan aapeeäijä yhtä yksioikoista karjaa, eikä tietenkään ymmärretä, että nämä toinen toistaan typerämmät langat on sinun kirjoittamaa ketjun täytettä.
"Onko tässä nyt tapahtunut joku väärintulkinta? Olen nimittäin hetero enkä kaipaa naista. -S.K. " Oisko lukijat hyvä aika aikuistua ihan homona tai heterona? Lisäys. T
- Anonyymi00025UUSI
Voisiko aloittaja antaa vielä jotain vihjettä? Oletteko olleet tekemisissä enemmänkin joskus?
- Anonyymi00027UUSI
Ollaan oltu paljonkin tekemisissä.
-aloittaja (nainen) - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Ollaan oltu paljonkin tekemisissä.
-aloittaja (nainen)Minä niin toivon että teidän yhteys palaisi ja saisitte asiat selvitettyä.
- Anonyymi00041UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Minä niin toivon että teidän yhteys palaisi ja saisitte asiat selvitettyä.
Kiitos sinulle!
-aloittaja
- Anonyymi00037UUSI
Tunnistan sun kirjoitustyylin. En tule koskaan ottamaan yhteyttä ja tiedät sen hyvin.
- Anonyymi00038UUSI
Miksi et?
- Anonyymi00042UUSI
Tuskin oli sinulle.
- Anonyymi00043UUSI
Et tunnista yhtään mitään, koska et ole hän.
-aloittaja - Anonyymi00044UUSI
Anonyymi00038 kirjoitti:
Miksi et?
Kuuntele sisimpääsi ja tiedät vastauksen.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Aloitus ei ole sinulle! En tunne sinua!
-aloittaja - Anonyymi00050UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Onko sinulla tunteita olemassa?
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Aloitus ei ole sinulle! En tunne sinua!
-aloittajaJatka elämääsi. Täällä ei luoda yhteyttä toiseen, vaan kaikki mitä kirjoitat känne huonontaa tilannettasi.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Jatka elämääsi. Täällä ei luoda yhteyttä toiseen, vaan kaikki mitä kirjoitat känne huonontaa tilannettasi.
tänne
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Jatka elämääsi. Täällä ei luoda yhteyttä toiseen, vaan kaikki mitä kirjoitat känne huonontaa tilannettasi.
Lapselleko luulet kirjoittavasi? Kirjoitan mitä kirjoitan, jos minusta siltä tuntuu, eikä se tilanne siitä huonone, että joku tuntematon soittaa suutaan.😅
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Lapselleko luulet kirjoittavasi? Kirjoitan mitä kirjoitan, jos minusta siltä tuntuu, eikä se tilanne siitä huonone, että joku tuntematon soittaa suutaan.😅
Kyllä se voi huonontua jos sinut tunnistetaan. Ajattele miten tuo ihminen ajattelee. Kirjoitat tänne ja avaat tilanteenne kaikille muttet voi hänelle suoraan puhua.
- Anonyymi00066UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Mitä teet täällä?
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Oma tulkintani on että olet joku sivullinen tai et ole tosissasi. Se että lasket leikkiä tilanteella paljastaa todellisen agendasi, sinulla ei ole aitoa tunnetaakkaa pelissä. Ei se toki ole kyllä mitenkään uutta täällä. Mutta nämä kirjoittajat menevät omaan lankaansa kuvitellessaan olevansa "fiksuja" kun tätä harjoittavat. Jatka toki, mutta älä kuvittele, että sinut otetaan tosissaan.
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Oma tulkintani on että olet joku sivullinen tai et ole tosissasi. Se että lasket leikkiä tilanteella paljastaa todellisen agendasi, sinulla ei ole aitoa tunnetaakkaa pelissä. Ei se toki ole kyllä mitenkään uutta täällä. Mutta nämä kirjoittajat menevät omaan lankaansa kuvitellessaan olevansa "fiksuja" kun tätä harjoittavat. Jatka toki, mutta älä kuvittele, että sinut otetaan tosissaan.
Mikä sivullinen? Sivullinen omassa aloituksessani? 😅
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00073 kirjoitti:
Mikä sivullinen? Sivullinen omassa aloituksessani? 😅
Kyllä täällä on paljon sellaisia jotka "esiintyvät toisina" kopioivat elämäntilanteen ja kirjoittavat puutaheinää versiointeja. Sitten on helppo heittää kepeää hikiotsahymiötä kun ei ole millään tavalla sidoksissa tarinaansa.
- Anonyymi00077UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Kyllä täällä on paljon sellaisia jotka "esiintyvät toisina" kopioivat elämäntilanteen ja kirjoittavat puutaheinää versiointeja. Sitten on helppo heittää kepeää hikiotsahymiötä kun ei ole millään tavalla sidoksissa tarinaansa.
No minä ole enemmän kuin sidoksissa omaan tarinaani ja elämääni😅 Onneksi.
-aloittaja - Anonyymi00086UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
No minä ole enemmän kuin sidoksissa omaan tarinaani ja elämääni😅 Onneksi.
-aloittajaEt ole kovinkaan vakuuttava. Taidat olla sivullinen kiusaaja. 🤔
- Anonyymi00092UUSI
Anonyymi00086 kirjoitti:
Et ole kovinkaan vakuuttava. Taidat olla sivullinen kiusaaja. 🤔
No eipä minun sua tarvi mistään vakuuttaakaan, en sua tunne enkä tiedä.
-aloittaja - Anonyymi00093UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Kyllä se voi huonontua jos sinut tunnistetaan. Ajattele miten tuo ihminen ajattelee. Kirjoitat tänne ja avaat tilanteenne kaikille muttet voi hänelle suoraan puhua.
Kukaan ulkopuolinen täällä ei meitä tunne eikä tunnista, kirjoitan anonyymisti, jos et huomannut.
-aloittaja - Anonyymi00117UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Onkohan sinun klangisi vähän turhankin dramaattinen kun valistat provoäijää jostain määrittelemättömästä seikasta? Filmaat.
- Anonyymi00118UUSI
Anonyymi00065 kirjoitti:
Eläydytkö ihan aidosti nyt tähän perhosparan kurjuuteen, joka on muuten tietenkin aapeeäijä itse ihan aidosti vai oletko trolli? Ei saa aina selvää tästä kosmisesta karehtumisesta 🙄
- Anonyymi00119UUSI
Anonyymi00118 kirjoitti:
Eläydytkö ihan aidosti nyt tähän perhosparan kurjuuteen, joka on muuten tietenkin aapeeäijä itse ihan aidosti vai oletko trolli? Ei saa aina selvää tästä kosmisesta karehtumisesta 🙄
On sulla sekopoltsi kova homma kommentoida kaikkea.
- Anonyymi00120UUSI
Anonyymi00067 kirjoitti:
Sinun asenteesi palstaa ja palstan sanaa kohtaan on vähän tuota oireellinen. Oletko rikkonut pääsi naista esittävän äijän kanssa kun olet pyrkinyt "määrätietoisesti" jäljittämään jonkun naisen sanaa homman muuttuessa hiljalleen patologiseksi pakkomielteeksi?
- Anonyymi00121UUSI
Anonyymi00093 kirjoitti:
Kukaan ulkopuolinen täällä ei meitä tunne eikä tunnista, kirjoitan anonyymisti, jos et huomannut.
-aloittajaTarkoitin että hän voi tunnistaa sinut tilanteesi perusteella ja ainakin itse ajattelisin palstalle kirjoittelun huonona merkkinä. Onneksi ei osu ihan täysin omaan tilanteeseen, vaikka lähellä olikin.
- Anonyymi00122UUSI
Anonyymi00075 kirjoitti:
Niin, järjissään olevan mielestä aloittajaäijän jutut varsinkin naisenaesiintyminen ei ole kovinkaan autenttista
- Anonyymi00125UUSI
Anonyymi00121 kirjoitti:
Tarkoitin että hän voi tunnistaa sinut tilanteesi perusteella ja ainakin itse ajattelisin palstalle kirjoittelun huonona merkkinä. Onneksi ei osu ihan täysin omaan tilanteeseen, vaikka lähellä olikin.
Sehän se on tarkoituskin, että tunnistaa. Ei mua haittaa, sellaisen kuvan hänestä sain, että raha merkitsee. Voin pahoitalle hänelle, jos ymmärsin väärin. Mutta siitä on kauan, voihan se olla, että jokin muu on nykyään tärkeämpää.
-aloittaja
- Anonyymi00055UUSI
Tämä ei sitten ole multa.
Mn - Anonyymi00056UUSI
Tuleeko se siitä, että oon joskus kutsunut sua/häntä perhoseksi täällä?
Rakkaus on parempien piirien juttuja ja mä en tahdo assosioitua siihen porukkaan millään tavoin. Teoriassa voisin olla jonkun samanlaisen huonotaustaisen kanssa joskus, kunhan ei sitten yritetä matkia jotain keskiluokkaa. Mä en ainakaan ala olemaan mikään muiden perässä kulkeva juntti.- Anonyymi00060UUSI
Ei tule. Minä kutsun nyt häntä nimeltä perhoseksi.
- Anonyymi00058UUSI
Toukasta perhoseksi..
- Anonyymi00061UUSI
Juurikin näin.
-aloittaja - Anonyymi00124UUSI
Älä nyt poju ainakaan jälleensyntymästä aloita mystistä palopuhetta guben aloituksessa. Tai varsinkaan haulikkohäistä. Suora väkivalta ei liity ko ilmaisuun sitten, elulipuu lipuu kauas pois kerronnalisuuden mielenköyhät kerrokset. Nähkäämme toisella puolella
- Anonyymi00062UUSI
ollaankuten perhoset tässä elämässä ensin toukkia meistä kuorituu kaunis perhonen tätä vanhaa tarinaa tarkoitat kaiketi
- Anonyymi00063UUSI
Perhonen on yksi soitetuimpia kappaleita radiossa tällä hetkellä. Aloitus voi olla melkeinpä kenelle vaan. -sivusta
- Anonyymi00064UUSI
En usko oikein mihinkään maalliseen rakkauteen.
Kyse on hormoneista ja ihmislajin lisääntymisestä.
Kenties rakkauttakin on, mutta se on nykyisin äärimmäisen harvinaista.
Tappavathan vanhemmatkin nykyisin lapsiaan.
Lapset hyväksikäyttävät taloudellisesti iäkkäitä vanhempiaan.
jne.
Ihminen on lopulta vain yksi eläinlaji muiden joukossa.- Anonyymi00097UUSI
Ihmiset kykenevät olemaan paljon enemmän. Se, että osa meistä taantuu eläimen tasolle, on vai merkki siitä, että yksilö ei ole henkisesti tarpeeksi kehittynyt.
- Anonyymi00068UUSI
Kaunis kirjoitus aloittaja😊☀️
Itse olen päättänyt etten enää laita energiaa ja panosta tunteitani ihmisiin jotka eivät niitä arvosta, ottavat ja odottavat vain itselleen hyvää, muttei pienintäkään lämpöä/ välittämistä anna takaisin.- Anonyymi00069UUSI
Hyvä kommentti. Kiitos!
-aloittaja - Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00069 kirjoitti:
Hyvä kommentti. Kiitos!
-aloittajaHyvä jos löysit täältä oivalluksen. Case closed.
- Anonyymi00078UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Hyvä jos löysit täältä oivalluksen. Case closed.
Puhu vain omasta puolestasi, minun tilanteeni on yhä auki❤️
-aloittaja - Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00078 kirjoitti:
Puhu vain omasta puolestasi, minun tilanteeni on yhä auki❤️
-aloittajaKyllä se taisi juuri selvitä.
- Anonyymi00089UUSI
Anonyymi00083 kirjoitti:
Kyllä se taisi juuri selvitä.
Sinä et ole hän.
-aloittaja - Anonyymi00094UUSI
Anonyymi00089 kirjoitti:
Sinä et ole hän.
-aloittajaOn tuolla toisessa ketjussa joku mies joka etsii goottiperhosta, ehkä voit kokeilla siellä onneasi.
- Anonyymi00100UUSI
Anonyymi00094 kirjoitti:
On tuolla toisessa ketjussa joku mies joka etsii goottiperhosta, ehkä voit kokeilla siellä onneasi.
Minä en ole gootti ja kutsun häntä hänen nimensä vuoksi perhoseksi. Eikä siten mua kiinnosta.
-aloittaja
- Anonyymi00071UUSI
Aivan liian mystinen perhos juttu,
- Anonyymi00076UUSI
Se on juuri sitä. Täysin feikki ja tekaistu juttu.
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Mikä sua riepoo mun aloituksessa?
Ei kannata hermostua, kun ei minun aloitus tai elämä sinuun millään tavalla liity!
-aloittaja - Anonyymi00085UUSI
Anonyymi00081 kirjoitti:
Mikä sua riepoo mun aloituksessa?
Ei kannata hermostua, kun ei minun aloitus tai elämä sinuun millään tavalla liity!
-aloittajaSinähän et palstan reaktioita päätä se voi osua monenkin tilanteeseen ja nimettömänä et omista sitä millään tavalla(!)
- Anonyymi00087UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Sinähän et palstan reaktioita päätä se voi osua monenkin tilanteeseen ja nimettömänä et omista sitä millään tavalla(!)
Oman aloitukseni omistan ja saan täällä hyvällä omalla tunnolla kommentoida. Muita ketjuja en lue oikeastaan koskaan, kun ei kiinnosta pätkääkään, kuten ei oikeastaan sinunkaan provosointiyrityksesi yhtään tämän enempää.
-aloittaja - Anonyymi00088UUSI
Anonyymi00085 kirjoitti:
Sinähän et palstan reaktioita päätä se voi osua monenkin tilanteeseen ja nimettömänä et omista sitä millään tavalla(!)
Mulle kiinnostavinta ja tärkeintä on ihan oma elämäni.
-aloittaja - Anonyymi00091UUSI
Anonyymi00087 kirjoitti:
Oman aloitukseni omistan ja saan täällä hyvällä omalla tunnolla kommentoida. Muita ketjuja en lue oikeastaan koskaan, kun ei kiinnosta pätkääkään, kuten ei oikeastaan sinunkaan provosointiyrityksesi yhtään tämän enempää.
-aloittajaVoit ottaa miten haluat. Mutta et voi omistaa jotain mitä et voi millään tavalla todistaa omaksesi.
- Anonyymi00096UUSI
Anonyymi00091 kirjoitti:
Voit ottaa miten haluat. Mutta et voi omistaa jotain mitä et voi millään tavalla todistaa omaksesi.
Eipä mun sulle mitään tarvikaan todistaa. Oman elämäni ja tarinani omistan.
-aloittaja - Anonyymi00123UUSI
Anonyymi00076 kirjoitti:
Joo elämässä pääsee huomattavasti helpommalla kun suhtautuu aapeeäijän trollotteluun vaikka näin
- Anonyymi00074UUSI
Oletko itse liian paksu perhoseksi?
- Anonyymi00080UUSI
Jos tuntisit mut, voisit kydä somessani katsomassa ja todeta olenko paksu, ohut vai jotain siltä väliltä😅
- Anonyymi00082UUSI
Raha ei ole minulle ollut koskaan tärkeää.
- Anonyymi00084UUSI
No jostain syystä hän antoi itsestään joskus sellaisen kuvan, että on. Voi olla, että ymmärsin väärin. Mutta tuskin.
-aloittaja - Anonyymi00095UUSI
Anonyymi00084 kirjoitti:
No jostain syystä hän antoi itsestään joskus sellaisen kuvan, että on. Voi olla, että ymmärsin väärin. Mutta tuskin.
-aloittajaRaha on tärkeää, yhteiskuntamme perustuu rahan ympärille. Olisi naivia väittää, ettei sillä olisi merkitystä.
- Anonyymi00098UUSI
Anonyymi00095 kirjoitti:
Raha on tärkeää, yhteiskuntamme perustuu rahan ympärille. Olisi naivia väittää, ettei sillä olisi merkitystä.
Toisille se silti merkitsee enemmän kuin toisille, kyse on arvovalinnoista. Tarvitaen minäkin rahaa elääkseni.
-aloittaja
- Anonyymi00099UUSI
Luulin että olet hän, kun kirjoitat niin hyvin. Mutta sitten ilmeni ettet voikaan olla.
- Anonyymi00101UUSI
Osuu muttei kuitenkaan, se on ihan normaalia täällä, iso maa.
- Anonyymi00102UUSI
Anonyymi00101 kirjoitti:
Osuu muttei kuitenkaan, se on ihan normaalia täällä, iso maa.
Mielikuvitus tekee tepposet kun ikävöi.
- Anonyymi00103UUSI
Oletko varma, että lompakolla on itseisarvo perhoselle, mikä ei siitä huolimatta kuitenkaan tarkoita sokeaa rakkautta. Pystytkö todellakin peilin edessä lupaamaan rakkautta, varsinkin perhoselle?
- Anonyymi00104UUSI
Peilin edessä?
Hänelle ole keronut rakastavani.
-aloittaja - Anonyymi00105UUSI
Anonyymi00104 kirjoitti:
Peilin edessä?
Hänelle ole keronut rakastavani.
-aloittajaSiis irlissä. No, en kysele enempää.
- Anonyymi00126UUSI
Kiitos aloittaja tuo luo uskoa tulevaisuuteen.
Vaikka ei ollutkaan suunnattu minulle.
Hyvää iltaa sinulle nainen ja kaikkea hyvää elämääsi.
Toivoo.mies- Anonyymi00127UUSI
Kiitos samoin sinulle!
-aloittaja
Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211341Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331241- 641240
- 1081225
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671059- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84857
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50686- 43666
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123592- 52564
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi307555