tänään klo 17-02 siinä ravintolassa. Tulethan sinäkin?
Vastaukset 51
- Anonyymi00001
Ei pysty. Monessakaan mielessä.
- Anonyymi00002
Sehän riippuu ravintolasta. Paikallisesta löytää
- Anonyymi00003
Kaikki ravintolaan siis, sinne.
- Anonyymi00008
Ei kiitos, koska minulla ei ole mitään tarvetta enää käydä ravintolasskaan! Turha luulla että muuttaisin mielipidettäni kenenkään takia! Ystäväni haluan löytää ilman ravintolaa, vaikka ulkoillessani ja ikää uudella ystävällä on hyvä olla 70+v!
- Anonyymi00043UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Ei kiitos, koska minulla ei ole mitään tarvetta enää käydä ravintolasskaan! Turha luulla että muuttaisin mielipidettäni kenenkään takia! Ystäväni haluan löytää ilman ravintolaa, vaikka ulkoillessani ja ikää uudella ystävällä on hyvä olla 70 v!
Varmasti olet gubbe vielä tuossa iässä ketterä kuin kettu, mutta eikö tämä fleksaaminen ole vähän etuajassa viä?
- Anonyymi00004
Montako ilmaispizzaa "palkaks"?
- Anonyymi00006
Shottilasiloisista saapi sen
- Anonyymi00009
Anonyymi00006 kirjoitti:
Shottilasiloisista saapi sen
"Beef 502"
- Anonyymi00042UUSI
Kuvasitko juuri poju viikkorahasi määrän epäsuorasti mitä sulle tästä tuhertelusta maksetaan? T naiselta sivusta
- Anonyymi00005
🧢
🤪🥃
👔🤌
🩳
🦶🏿🦶🏿 - Anonyymi00007
Jos tietäisin, että hän nainen haluaa tavata minut niin tulisin mielelläni lähi kapakkaan. Mutta tuskin oli minulle, kun silloin joskus hän teki selväksi, ettei halua minua tai viettää aikaa kanssani, mutta, jos mieli on muuttunut niin yllättyisin iloisesti.
- Anonyymi00011
Vaikka lähikapakassa ei olis ketään muita kuin me kaksi, niin meillä ei olis siellä tylsää, päinvastoin ;) . En ole sanonut sulle että en haluaisi koskaan viettää aikaa kanssasi. Mutta en kyllä nyt kuitenkaan lähiaikoina ole menossa tuonne lähikapakkaan niin eipä me nyt sitten nähdäkään hetkeen.
-sivunainen- - Anonyymi00035UUSI
Ei ole mieli muuttunut vaan paremminkin vain vahvistunut kaiken kokemani jälkeen!
- Anonyymi00010
🤮🤮🤮
- Anonyymi00012
Voi, ckun minulla on aivan muuta.
- Anonyymi00013
Kovin on aikainen lähtö. Vain ammattilaiset aloittaa noin varhain.
- Anonyymi00015
Ehkä se on töissä siellä?
- Anonyymi00014
Enpä kyllä voi tulla, tai mennä.
Jos vaik voisinkin niin miksi menisin?
Mikäli mies haluaisi edes jutella,
niin olisi varmaan sanonut jotain. - Anonyymi00016
Eiköhän se Tn tule viihdyttää teitä sinne.
- Anonyymi00029UUSI
Kannattaa tarkentaa kenestä selität noita juttujas, kun aiemmin ainakin oot täysin syytöntä sekoittanut noihin.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Kannattaa tarkentaa kenestä selität noita juttujas, kun aiemmin ainakin oot täysin syytöntä sekoittanut noihin.
Niin ja kuka on selittänyt?
Anonyymipalstalla toinen anonyymi toiselle ja heitetty kehiin vuorotellen kirjaimia A-Ö niin että jokainen voi vuorollaan keksiä, miten kaikki liittyy omaan elämään, uhriutua,maalittaa ja syyllistää.
Lol. - Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00033 kirjoitti:
Niin ja kuka on selittänyt?
Anonyymipalstalla toinen anonyymi toiselle ja heitetty kehiin vuorotellen kirjaimia A-Ö niin että jokainen voi vuorollaan keksiä, miten kaikki liittyy omaan elämään, uhriutua,maalittaa ja syyllistää.
Lol.Niinpä ja ainakin minua kauan stalkanneen henkilön pitäisi tietää etten pidä hänestä! Koska hän itse oli sen huomannut minusta!
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Ilmeisesti joku on ed kommentin perusteella karhea pienessä mielessään jollekin kollektiivi lle, johon mainittu yksilö mielestään liittyy kaikella kosmisella tavalla. Kaiken näköistä
- Anonyymi00017
Siellä saa heilua tyrmäystippamies ja syytön nainen saa porttarin, joten enpä oo tulossa. En tulis kyllä vaikka pääsisinkin, paikkaan missä rikolliset saa päsmäröidä.
- Anonyymi00018
Joo, en ole tulossa.
- Anonyymi00019
Kyllä mä tulen, niin hankin porttikiellon, senkin kärpänen maitolasissa.
T.tule ravintolaan, hähähähähä...........
https://m.youtube.com/watch?v=-2FvK54LWCg- Anonyymi00020UUSI
Olet matalapalkka-alalla töissä. Et ole tervetullut pöytääni pummimaan.
- Anonyymi00022UUSI
Varo liru liru miestä!
- Anonyymi00034UUSI
Mikä on liru liru-mies? 😳
- Anonyymi00023UUSI
Speden saluunassako?
- Anonyymi00024UUSI
ahhh
- Anonyymi00026UUSI
En käy ravintoloissa muuta kuin syömässä. Kesällä voin joskus käydä terasseilla.
- Anonyymi00027UUSI
Välttelen ravintoloita ja naisia.
- Anonyymi00028UUSI
En halua tavata ketään tai juuri olla kenenkään kanssa missään tekemisissä
- Anonyymi00030UUSI
Joo, ei. Ihan eri maisemissa ja baariseuraa on jo sovittu oikeassa elämässä🎶🍷🍷
- Anonyymi00031UUSI
sinne yrittää suoli24 houkutella kuunteleeen vttuilujasi äijäkööriin naistavihaavaan sakkiin öö ota se pallomaha vakkari
- Anonyymi00032UUSI
No nyt mä sen hokasin.
- Anonyymi00044UUSI
Kuulostaa monen perus nousevan auringon talolta seisovan ilman kera. Liian groteskia esim Kaurismäen elokuvan kohtauksen kuvauspaikaksi, mutta vähän samaa melankoliaa. T naiselta
- Anonyymi00037UUSI
hyvin epämääräistä, en lähe tuntemattoman houkuttelemana yhtään mihinkään
- Anonyymi00038UUSI
En ole käynyt siellä sen jälkeen kun luopuivat ottamasta vastaan käteistä, sorry.
- Anonyymi00039UUSI
Onko näin? Eikö ne enään käteistä? Itseä tympii koska sisällä ei savutella.
- Anonyymi00040UUSI
Voi paska! Meni ohi😔
- Anonyymi00045UUSI
Ottakaa uusiksi! Revanssi.
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Ottakaa uusiksi! Revanssi.
Ei tule enää uutta.
- Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
Ei tule enää uutta.
Paljolla löit vetoa tuleeko kakka vai ei.
Minä voin kyllä kakata jos saan puolet rahoista. - Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Minä voin kyllä kakata jos saan puolet rahoista.Sullahan tulee jo kakkaa molemmista päistä. -J
- Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Minä voin kyllä kakata jos saan puolet rahoista.Ai sinä olet se kakalla leikkijä.
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Sullahan tulee jo kakkaa molemmista päistä. -J
En halua edes ajatella minkä näköinen sinä olet 😄
- Anonyymi00048UUSI
Köyhällä ei ole varaa ku periaatteisiin, eli puoli vuotta tulee kohta täyteen en pelaa tätä peliä teidän kanssa päätöksestä
- Anonyymi00049UUSI
Ei kai kukaan asiakas voi samassa ravintolassa noin kauan viihtyä, paitsi nukutuksessa ehkä. Tai sohvan taakse sammuneena.
- Anonyymi00050UUSI
Toisilla periaate, että juodaan niin kauan, että juotavat tai oma kunto loppuu, ehkä tässä on kysymys siitä.
Ketjusta on poistettu 6 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei171254Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331161- 641150
- 871011
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.64986- 109979
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94927Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev181879- 80801
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66761- 41731
- 70616
- 57614
- 98608
Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....47592- 40592
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15083568- 60534
- 51519
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi295506