Jokainen VELLUKIN joutuu vielä tunnustamaan että JEESUS ON HERRA!!!

Fil. 2:11 ja jokaisen kielen pitää tunnustaman Isän Jumalan kunniaksi, että Jeesus Kristus on Herra.

Rinnakkaisviitteet (KR 1933/-38)
Ap.t. 2:36 Varmasti tietäköön siis koko Israelin huone, että Jumala on hänet Herraksi ja Kristukseksi tehnyt, tämän Jeesuksen, jonka te ristiinnaulitsitte."
Room. 14:9 Sillä sitä varten Kristus kuoli ja heräsi eloon, että hän olisi sekä kuolleitten että elävien Herra.
1Kor. 8:6 niin on meillä kuitenkin ainoastaan yksi Jumala, Isä, josta kaikki on ja johon me olemme luodut, ja yksi Herra, Jeesus Kristus, jonka kautta kaikki on, niin myös me hänen kauttansa.
Ilm. 5:13 Ja kaikkien luotujen, jotka ovat taivaassa ja maan päällä ja maan alla ja meren päällä, ja kaikkien niissä olevain minä kuulin sanovan: "Hänelle, joka valtaistuimella istuu, ja Karitsalle ylistys ja kunnia ja kirkkaus ja valta aina ja iankaikkisesti!"

47

65

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jokainen vellukin huomaa kuoltuaan, että kuolemanjälkeistä elämää, jumalaa tai jeesusta ei ole olemassa. Tai no, eihän kuollut enää mitään huomaa.
      Älä sinä vellu kuolemanjälkeisen elämän toivossa pakkosikiä tai noudata jonkun hömppäSRK:n tekosyntilistoja.

• Anonyymi

MITÄ sie "Saalem" aina "vatvot" tuota samaa, ettei VL- väellä Jeesus olisi keskiössä, kyllä Hän vain on aina saarnoissa esillä ja rukouksissa.
      Mistä ihmeestä tuo luulo tulee, ettei Jeesusta tunnettaisi.
      Et ole ehkä käynyt RY:llä seuroissa, tai et sitten tajua puheiden sisältöä. !?!
      Lopeta tuo oma "saarnasi" , kun ei nyt enää oikein uppoa kellekkään tuollainen lausuma !
      Siionin lauluissakin tulee Jeesus esille !

• Anonyymi

Mitenkäs se Jeesus tulee esille veeällien arkipäivissä?

entäs kattoremonteissa ja vesiputkien syynäämisessä.

kysyn siksi kun taas oltaisiin tulossa niitä koettelemaan kun nyt olalan sielläpäin jne.!

• Taas sama virsi etten tuntisi vl-uskon sisältöä ja en muka olisi istunut seuroissa tarpeeksi.

Voin itseoikeutetusti sanoa olevani vl-uskon asiantuntija, ellen peräti erityisasiantuntija.

Ja asiantuntijuudellani voin sanoa että vl-uskossa on ihminen ja vl-seurakunta tehty jumalaksi.

Vl-harhautus on tehty niin taitavaksi, etteivät Jumalan antaman rakkauden totuuteen hyljänneet ihmiset voi mitenkään nähdä kavalaa sielunvihollisen asettamaa linnustajan paulaa. Siitä syystä kun kirous sulkee heidän silmänsä, Jumala lähettää väkevän eksytyksen , jotta he uskoisivat valheen. Tässä tapauksessa vl-valheen jotta he TULISIVAT TUOMITUIKSI.

• Anonyymi
        SaaleminPastori-ko kirjoitti:

Taas sama virsi etten tuntisi vl-uskon sisältöä ja en muka olisi istunut seuroissa tarpeeksi.

Voin itseoikeutetusti sanoa olevani vl-uskon asiantuntija, ellen peräti erityisasiantuntija.

Ja asiantuntijuudellani voin sanoa että vl-uskossa on ihminen ja vl-seurakunta tehty jumalaksi.

Vl-harhautus on tehty niin taitavaksi, etteivät Jumalan antaman rakkauden totuuteen hyljänneet ihmiset voi mitenkään nähdä kavalaa sielunvihollisen asettamaa linnustajan paulaa. Siitä syystä kun kirous sulkee heidän silmänsä, Jumala lähettää väkevän eksytyksen , jotta he uskoisivat valheen. Tässä tapauksessa vl-valheen jotta he TULISIVAT TUOMITUIKSI.

Saalemin valtuuttamaton tuomari? Niin saalemia, että naurattaa.

• Anonyymi

Ja höpö! Lestaadiolaisilla ei suinkaan ole jeesus keskiössä.
        VL-lahko perustuu luuloon oman piskuisen kuppikunnan erinomaisuudesta. Siihen se lahko perustuu.
        Saat olla vaikka ja kuinka kiero, venkula remppamyyjä, mutta kun kuulut lestoihin, taivaspaikka on sillä selvä. Tai saat olla hoitomiehistä se julmin, mutta kun kerran olet vellu, taivaallinen veräjä avautuu varmasti.

Ehei vellut, ei se niin mene.

• Höpön höpö. Lestadiolaiset eivät suullaan tunnusta koskaan, että Jeesus on kaikkivaltias, he itse menevät Jeesuksen yli, jakaessaan muka syntejä anteeksi.

Osa myöntää Hänet Herraksi, mutta kukaan ei myönnä Häntä Jeesuksen sanoman mukaan.
        Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Vahvistus VT;ssä Dan. 7:14;

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Höpön höpö. Lestadiolaiset eivät suullaan tunnusta koskaan, että Jeesus on kaikkivaltias, he itse menevät Jeesuksen yli, jakaessaan muka syntejä anteeksi.

Osa myöntää Hänet Herraksi, mutta kukaan ei myönnä Häntä Jeesuksen sanoman mukaan.
        Matt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Vahvistus VT;ssä Dan. 7:14;

..Menkää siis ja tehkää kaikki kansat minun opetuslapsikseni...näin se jatkuu, ota koko jae äläkä pelkkää yhtä kohtaa.

• Anonyymi kirjoitti:

Saalemin valtuuttamaton tuomari? Niin saalemia, että naurattaa.

Näytä missä olen tuominnut?

• Anonyymi

Heräsikö demon nest leegionsa keskellä?

• Anonyymi

siinä oli varmaan sitä Jeesuksesta tietämistä.

• Anonyymi

Saalemäri heroittelee Jeesusta turhaan.
      Matt. 7:21
      "Ei jokainen, joka sanoo minulle: 'Herra, Herra', pääse taivasten valtakuntaan. Sinne pääsee se, joka tekee taivaallisen Isäni tahdon.

• Anonyymi

Olette te todella lapsellista ja tietämätöntä porukkaa !

mitäte tiedätte uskoontulemattomat mukamas Isän tahdosta häh !

mnissä se tietäminen oli hoitokokousten aikana, kerro!

• Anonyymi

Minäkin ihmettelen tuota aloitusta. Ei kai missään uskossa Jeesus ole niin keskeisenä kuin vanhoillislestadiolaisuudessa, jossa on tärkeää muistaa Jeesuksen sovintotyö, omakohtainen uskominen syntien anteeksisaamisesta Jeesuksen nimessä ja veressä.

En löydä enää muuta selitystä tuollaiselle jatkuvasti tuosta asiasta aloitteita tekevälle, kuin että sielunvihollinen on saanut hänet pimentää niin täydellisesti, ettei ymmärrys avaudu vaikka sitä sata kertaa hänelle yritettäisiin kirkastaa. En sano tätä pahalla, mutta siltä vain vaikuttaa.

• Höpsis.
        Yksikään Vellu ei ole myöntänyt minulle, että Jeesus on kaikkivaltias?
        Kuulemma riittää, että sanoo, että Hän on Herra.

Se ei riitä, kun ottaa vielä huomioon sen, että Vellut antavat toiselleen syntejä anteeksi, on nostaminen itsensä Jeesuksen yläpuolelle.

Olet varmaan huomannut palastalla, että minua haukutaan juuri Jeesuksen vuoksi "jeesusteliaksi"?

Hän on kaikkivaltiaana teille kauhistus, koska kiellätte Hänet ja kerho on ainut jengi, Jehovien kanssa, joilla on MUKA SUORA YHTEYS JUMALAAN, vaikka Jumala ei ole puhunut pakanoille koskaan sanaakaan.

Hieman evankeliumia teillekin; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani
        Joten olette vielä ilman Jumalaakin. Kirja sanoo myös sen, Joh. 10:9
        Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.

Jeesus on myös portti joka esimerkkinä upotus kastettiin, ja näin Hän täyttyi Hengellä.

Upotuskaste on ehto pelastukselle, syntien anteeksi saamiselle, sekä Jumalan tuntemiselle ja luonnollisesti iankaikkiselle elämälle Jerusalemissa.

Opittavaa teillä on kaikesta.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Höpsis.

Se ei riitä, kun ottaa vielä huomioon sen, että Vellut antavat toiselleen syntejä anteeksi, on nostaminen itsensä Jeesuksen yläpuolelle.

Olet varmaan huomannut palastalla, että minua haukutaan juuri Jeesuksen vuoksi "jeesusteliaksi"?

Hän on kaikkivaltiaana teille kauhistus, koska kiellätte Hänet ja kerho on ainut jengi, Jehovien kanssa, joilla on MUKA SUORA YHTEYS JUMALAAN, vaikka Jumala ei ole puhunut pakanoille koskaan sanaakaan.

Hieman evankeliumia teillekin; Joh. 14:6 Jeesus vastasi: "Minä olen tie, totuus ja elämä. Ei kukaan pääse Isän luo muuten kuin minun kauttani
        Minä olen portti. Se, joka tulee sisään minun kauttani, pelastuu. Hän voi vapaasti tulla ja mennä, ja hän löytää laitumen.

Jeesus on myös portti joka esimerkkinä upotus kastettiin, ja näin Hän täyttyi Hengellä.

Upotuskaste on ehto pelastukselle, syntien anteeksi saamiselle, sekä Jumalan tuntemiselle ja luonnollisesti iankaikkiselle elämälle Jerusalemissa.

Sinun oppisi se vasta sekavaa on.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Höpsis.

Hvin valikoivasti otat Raamatun jakeita oman harhailevan oppisi tueksi. Kyllähän sinä luot itsestäsi kuvan, että olet jeesustelija. Jumala kuulee ja puhuu.....
        Joh. 8:47
        Se, joka on lähtöisin Jumalasta, kuulee mitä Jumala puhuu. Te ette kuule, koska ette ole lähtöisin Jumalasta." [Joh. 10:26, Joh. 18:47; 1. Joh. 4:6]
        Joh. 9:31
        Kaikkihan me tiedämme, että Jumala ei kuuntele syntisiä, mutta sellaista hän kuulee, joka kunnioittaa häntä ja elää hänen tahtonsa mukaisesti. [Sananl. 15:29; Miika 3:4; Sak. 7:13

• Anonyymi kirjoitti:

Hvin valikoivasti otat Raamatun jakeita oman harhailevan oppisi tueksi. Kyllähän sinä luot itsestäsi kuvan, että olet jeesustelija. Jumala kuulee ja puhuu.....
        Joh. 8:47
        Se, joka on lähtöisin Jumalasta, kuulee mitä Jumala puhuu. Te ette kuule, koska ette ole lähtöisin Jumalasta." [Joh. 10:26, Joh. 18:47; 1. Joh. 4:6]
        Joh. 9:31
        Kaikkihan me tiedämme, että Jumala ei kuuntele syntisiä, mutta sellaista hän kuulee, joka kunnioittaa häntä ja elää hänen tahtonsa mukaisesti. [Sananl. 15:29; Miika 3:4; Sak. 7:13

Ne puhuu varovasti, jolla ei ole tuntemusta sanasta.
        Miten tuo liittyy tähän aikaan? Ei mitenkään, kun Johannes siteerasi asialla VT;tä?
        Kuulijoina oli juuri fariseukset, jotka eivät ole pakanoita, vaan soveltaa lakeja kuten Vellut, omaksi turvakseen.

Et muuten vastannut siihen, onko Jeesuksella kaikki valta, löydät sen Matt 28;18
        Nämä asiat löytyy kaikki Raamatusta. kuten myös se, mitä jeesus puhuu Matt 9;31
        jakeen Hän osoitti fariseuksille, joten se sopii myös Suomen fariseusten SRK;n näkemyksen,
        Vahvistus löytyy kolmesta VT;n kirjasta, Sananl. 15:29; Miika 3:4; Sak. 7:13 joten se on totisesti totta.

Jos luulet, etten tunne Raamattua, käytettävissäni on 2 alkuteksti. ja huomioin aina ne
        kun vastaan tai kirjoitan, puhumisesta puhumattakaan.

Olen opiskellut Teologiaa yli 7 vuotta ja tutkinut sanaa lähes koko elämäni 1- 2h/pv. Jotain sekin jättää.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Ne puhuu varovasti, jolla ei ole tuntemusta sanasta.
        Miten tuo liittyy tähän aikaan? Ei mitenkään, kun Johannes siteerasi asialla VT;tä?
        Kuulijoina oli juuri fariseukset, jotka eivät ole pakanoita, vaan soveltaa lakeja kuten Vellut, omaksi turvakseen.

Et muuten vastannut siihen, onko Jeesuksella kaikki valta, löydät sen Matt 28;18
        Nämä asiat löytyy kaikki Raamatusta. kuten myös se, mitä jeesus puhuu Matt 9;31
        jakeen Hän osoitti fariseuksille, joten se sopii myös Suomen fariseusten SRK;n näkemyksen,
        Vahvistus löytyy kolmesta VT;n kirjasta, Sananl. 15:29; Miika 3:4; Sak. 7:13 joten se on totisesti totta.

Jos luulet, etten tunne Raamattua, käytettävissäni on 2 alkuteksti. ja huomioin aina ne
        kun vastaan tai kirjoitan, puhumisesta puhumattakaan.

Olen opiskellut Teologiaa yli 7 vuotta ja tutkinut sanaa lähes koko elämäni 1- 2h/pv. Jotain sekin jättää.

Ei se kuule auta vaikka oisit kuinka kirjanoppinut jos sinulla ei ole uskon ymmärrystä.

• Anonyymi kirjoitti:

Ei se kuule auta vaikka oisit kuinka kirjanoppinut jos sinulla ei ole uskon ymmärrystä.

Kerro mikä on uskosi ymmärrys. Raamatussahan se ei esiinny.
        Laita perusteet.

• Sinä se kännikala ole, kukaan ei selvinpäin arvostele kirjoittajaa, saamatta aikaan mitään kommenttia asiasta.
        Pyri hieman enennän keskittymään asiaan.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Sinä se kännikala ole, kukaan ei selvinpäin arvostele kirjoittajaa, saamatta aikaan mitään kommenttia asiasta.
        Pyri hieman enennän keskittymään asiaan.

aamuun astikko ryyppäsit?

• Anonyymi

Saattoi se olla neitikin. Ainakin kuljeskeli mekossa ja viihtyi paremmin poikien seurassa.

• Anonyymi

Sydämestään vl ei pilkkaa tuolla tavalla homoja.

• Anonyymi kirjoitti:

Miten on homoista Jumalan Sana.
        3, Moos 18; 22 Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko.
        VT;ssä kauhistuttava teko tietää kuoleman rangaistusta.
        3 Moos 13 Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa.

Eli elättekö te Raamatun vastaisessa hengessä.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

3, Moos 18; 22 Älä makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, sillä se on kauhistuttava teko.
        3 Moos 13 Jos mies makaa miehen kanssa niin kuin naisen kanssa maataan, he ovat molemmat tehneet kauhistuttavan teon ja heidät on surmattava. He ovat itse ansainneet kuolemansa.

No eipä sitten ihme että Jeesus poikaystävineen ajautui avoimeen konfliktiin mooseksenuskoisten kanssa.

• Anonyymi kirjoitti:

No eipä sitten ihme että Jeesus poikaystävineen ajautui avoimeen konfliktiin mooseksenuskoisten kanssa.

Jeesus on ikiaikainen ja Mooses toimitti Jumalan lain, nimeltään Vanha Testamentti, silloin Jumala oli Herra ja VT kirjoitettiin vain ja ainoastaan Israelein kansalle.
        Kerrotko, missä he silloin tappelivat?
        Taas Uusi Testamentti on sopimus siitä, että Jeesus hallitse kaikkivaltiaana luomakuntaa, ja pakanatkin saavat pelastusmahdollisuuden.
        Jeesus sai ehkä vuotta ennen kuolemaansa kaiken vallan Isältään, Maatt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Vahvistus Dan. 7:14.
        Kun ollaan VL palstalla, ihmetyttää suuresti, kun he eivät tunnusta sitä, vaikka se on Raamatussa 4 kertaa? Onakin, joka on heidän ikoni. mainitaan vain muutamamassa jakeessa.
        Vellulta uupuu Totuus, joka on Matt. 10:32 "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa.
        Mutta heillä on vahva usko SRK;hon ja tupakkaan

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meinaat siis että kun sanoo Jeesuksen olleen homoseksuaali niin siinnä pilkkaa homoja yleisesti. Ei kai yksi mätä omena pilaa koko koria kuitenkaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Meinaat siis että kun sanoo Jeesuksen olleen homoseksuaali niin siinnä pilkkaa homoja yleisesti. Ei kai yksi mätä omena pilaa koko koria kuitenkaan.

Kummallista etteivät Jeesuksen aikalaiset keksineet laillasi pilkata Jeesusta noin.

• pinnasänky kirjoitti:

Vaikka olen suvakki, niin nuo ovat laittamattomia selkokielisiä Raamatun sanoja.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Jeesus on ikiaikainen ja Mooses toimitti Jumalan lain, nimeltään Vanha Testamentti, silloin Jumala oli Herra ja VT kirjoitettiin vain ja ainoastaan Israelein kansalle.
        Kerrotko, missä he silloin tappelivat?
        Taas Uusi Testamentti on sopimus siitä, että Jeesus hallitse kaikkivaltiaana luomakuntaa, ja pakanatkin saavat pelastusmahdollisuuden.
        Jeesus sai ehkä vuotta ennen kuolemaansa kaiken vallan Isältään, Maatt 28; 18 Jeesus tuli heidän luokseen ja puhui heille näin: "Minulle on annettu kaikki valta taivaassa ja maan päällä. Vahvistus Dan. 7:14.
        Kun ollaan VL palstalla, ihmetyttää suuresti, kun he eivät tunnusta sitä, vaikka se on Raamatussa 4 kertaa? Onakin, joka on heidän ikoni. mainitaan vain muutamamassa jakeessa.
        Vellulta uupuu Totuus, joka on Matt. 10:32 "Joka tunnustautuu minun omakseni ihmisten edessä, sen minäkin tunnustan omakseni Isäni edessä taivaissa.
        Mutta heillä on vahva usko SRK;hon ja tupakkaan

1. Kor. 15:27
        Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan. [Ps. 8:7; Ef. 1:22; Hepr. 2:8
        Hepr. 2:
        8 panit kaiken hänen valtansa alle. Jumala siis antoi ihmisen valtaan kaiken, hän ei jättänyt mitään tälle alistamatta. Vielä tosin emme voi havaita, että kaikki olisi hänen vallassaan. [Matt. 28:18; 1. Kor. 15:25]
        Ei ole näyttöä, että kaikki olisi Hänen vallassaan. Kempeleen räyhähenki kiertää omin voimin totuutta ja ihannoi onanointia.

• Anonyymi kirjoitti:

1. Kor. 15:27
        Sillä "Jumala on alistanut hänen jalkojensa alle kaiken". Kun sanotaan, että kaikki on alistettu hänelle, tämän ulkopuolelle jää tietysti Jumala, joka itse on kaiken alistanut Kristuksen valtaan. [Ps. 8:7; Ef. 1:22; Hepr. 2:8
        Hepr. 2:
        8 panit kaiken hänen valtansa alle. Jumala siis antoi ihmisen valtaan kaiken, hän ei jättänyt mitään tälle alistamatta. Vielä tosin emme voi havaita, että kaikki olisi hänen vallassaan. [Matt. 28:18; 1. Kor. 15:25]
        Ei ole näyttöä, että kaikki olisi Hänen vallassaan. Kempeleen räyhähenki kiertää omin voimin totuutta ja ihannoi onanointia.

Niin on VT;n aikaan alistanut, mutta nyt valta on sovittajalla, Jeesuksella on Hänen testamenttinsa aikaa.

Onko Sinulla näyttöä muutenkaan Raamatusta, eli pidätkö Jeesusta valehtelijana, kun Hän itse sanoo sen matt 28 luvussa ja aikaisemminkin Matt 11,27.

Val valehtelee, ei Jumala, ei Poika, ei Pyhä Henki.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Vl:t ymmärtävät Raamatun sanan homoista samalla tavalla kuin Päivi Räsänen. Valtakunnansyyttäjä yrittää vääntää jatkuvasti, että hän pilkkaa homoja, vaikka hän on jatkuvasti sanonut, että kaikilla on ihmisarvo. Tahallista väärinymmärrystä.

• Anonyymi

Kerroppa pastori,miksi seurakuntasi puhui mieheni pään pyöryksiin ,kun en seurakuntaan liittynyt? Kristitynä,kastetuna rippikoulun käyneenä,jumalaan uskoen ja Jeesukseen krisukseen.Mieheni hurahti lahkoonne: Jätti minut ja poikani. Lahkonne voitti ja hän meni naimisiin lahkonne jäsenen kanssa.Heille syntyi 3 lasta. Mutta lopulta hän erosi vaimosta,Oli sitten tullut takaisin elämääni ei! Minä erosin kirkosta.Mikä kristin usko erotaa ihmiset?Uskovaisena hän ei itse maksanut 200 krunua elatusmaksua ruotsista käsin.suomen lasten suojelu viraomaiset ulosmitauksen kautta raha heille kruunuina ja minulle he lähetivät tilille valitseva raha muoto suomen valuttana! Minä en tarvitse seurakuntaa uskooni JUMALAAN. sen verran viellä mieheni ex- erosi lahkostanne ja liitty Harne krisna liike,haukun minua saatanan riivamaksi muille.( tapahtuma ketu tapahtu ruotsissa,minä palasin Suomeen lapsen kanssa 1974)Onko Kristilisessä ala-Lahkoissa tapana Jeesuksen nimeen haukua ei lahkolaisia? Vaikka olisivat Kristin uskossa?Eikös tämä Norjaan rantautunut Jeesuksen morsian lahko,Ole Usasta? Perustuen kristittyjen ala-lahkoonko?Läheiseni meni avoiliitton miehen kanssa.Jonka vanhemmat ja sisaret kuuluvat tuo Norjan lahko! Siinä kävi niin etteivät hyväksy minua,kun en ole akateeminen.Todelisuusko ,en kumarra lahkoja?voi huono suomi olla paljon kirjtusvirhe.en voi asia mitään huono suomi

• Anonyymi

Aika epätoivoinen yritys ja siinä on huono juoni. Etkö keksi parempaa?

• Kas enpä tuota kertoa voi. Oletko kysynyt mieheltäsi?

• Olen seurakunnassani toinen opettaja, sekä hoidan myös Kansankirkon puolivirkaa, iästäni johtuen.
        Kuka Sinut kasto, eli upotti, upotuskaste on ainut Raamatun kaste ja saa synnit anteeksi sekä Pyhän Hengen täyttymisen ja armolahjoja.
        Minä ollut koskaan lahkon mukana. Mutta 70 luvulla kun SRK;n hoidot tulivat, lähti heiltä myös Henki. Kerro nyt, mikä se lahko on, oliko se SRK.
        Olen teologi, mutta seurakuntaani tuskin tiedät ja käyn saarnaamassa eri seurakunnissa, kun pyydetään.
        Lut kirkko on menossa marginaaliseksi Lutherin ja Lestadiolaisten oppinen vuoksi.
        Jeesus yhdistää, ei harjoita, oletko katsonut peiliin.

Usko Jumalaan ei pelasta ketään, pelastaja on Jeesus, ja Jumala ei ole luvannut ihmisille Rauhaa, sen on luvannut vain Jeesus.

Olet huonon onnen ihminen, rukoilen illalla puolestasi, enkä usko, että se menee hukkaan, mutta kerro jo sen lahkon nimi, jota mielestäni käytän.

Kaikenmoisia lahkoja on maailman sivu täynnä, mutta kristinusko ei tunne Jeesuksen morsianta, mutta seurakuntaa siteerataan usein Jeesuksen morsiameksi, joka löytyy Ilmestyskirjasta 21. 22

Sinun on hyvä tietää, mikä on lahkon tunnusmerkistö? Se on heidän hetero oppi, että vain Heidän opeilla pelastutaan, Suomessa on yksi sellainen, joka on SRK
        Huomasin virheesi, mutta ei se sinusta huonoa ihmistä tee.
        Muistan Sinua rukouksissani iltasin n 22.30 ja siunaan nyt sinua, Jeesuksessa.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Olen seurakunnassani toinen opettaja, sekä hoidan myös Kansankirkon puolivirkaa, iästäni johtuen.
        Kuka Sinut kasto, eli upotti, upotuskaste on ainut Raamatun kaste ja saa synnit anteeksi sekä Pyhän Hengen täyttymisen ja armolahjoja.
        Minä ollut koskaan lahkon mukana. Mutta 70 luvulla kun SRK;n hoidot tulivat, lähti heiltä myös Henki. Kerro nyt, mikä se lahko on, oliko se SRK.
        Olen teologi, mutta seurakuntaani tuskin tiedät ja käyn saarnaamassa eri seurakunnissa, kun pyydetään.
        Lut kirkko on menossa marginaaliseksi Lutherin ja Lestadiolaisten oppinen vuoksi.
        Jeesus yhdistää, ei harjoita, oletko katsonut peiliin.

Usko Jumalaan ei pelasta ketään, pelastaja on Jeesus, ja Jumala ei ole luvannut ihmisille Rauhaa, sen on luvannut vain Jeesus.

Olet huonon onnen ihminen, rukoilen illalla puolestasi, enkä usko, että se menee hukkaan, mutta kerro jo sen lahkon nimi, jota mielestäni käytän.

Kaikenmoisia lahkoja on maailman sivu täynnä, mutta kristinusko ei tunne Jeesuksen morsianta, mutta seurakuntaa siteerataan usein Jeesuksen morsiameksi, joka löytyy Ilmestyskirjasta 21. 22

Sinun on hyvä tietää, mikä on lahkon tunnusmerkistö? Se on heidän hetero oppi, että vain Heidän opeilla pelastutaan, Suomessa on yksi sellainen, joka on SRK
        Huomasin virheesi, mutta ei se sinusta huonoa ihmistä tee.
        Muistan Sinua rukouksissani iltasin n 22.30 ja siunaan nyt sinua, Jeesuksessa.

Jos Kansankirkolla tarkoitat Suomen evankelis-luterilaista kirkkoa, niin olsi kohtuullista, että suksisit kuuseen harhaoppeinesi. Hetero tarkoittaa ihmistä, joka tuntee seksuaalista ja romanttista mielihalua vastakkaiseen sukupuoleen. Oman etusi vuoksi, ettet nolaa itseäsi, voisit lopettaa ala-arvoisen kommentointisi.

• Anonyymi kirjoitti:

Jos Kansankirkolla tarkoitat Suomen evankelis-luterilaista kirkkoa, niin olsi kohtuullista, että suksisit kuuseen harhaoppeinesi. Hetero tarkoittaa ihmistä, joka tuntee seksuaalista ja romanttista mielihalua vastakkaiseen sukupuoleen. Oman etusi vuoksi, ettet nolaa itseäsi, voisit lopettaa ala-arvoisen kommentointisi.

Miten kuuseen mennään suksilla?
        Muutenkin, Sinun kommenttisi ja puuttuminen persoonaani, on sääntöjen vastaista Palstalla.
        Miksi olet katkera?
        Älä itke, Äiti tulee kohta.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Muutenkin, Sinun kommenttisi ja puuttuminen persoonaani, on sääntöjen vastaista Palstalla.
        Miksi olet katkera?

Sinun persoona? Mites muiden persoonat? Luuletko olevasi jotenkin "parempi" pahemman sijaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Sinun persoona? Mites muiden persoonat? Luuletko olevasi jotenkin "parempi" pahemman sijaan.

En kommentoi koskaan muiden persoonaa, ainoasta silloin kun minua mainitaan.
        Miksi olet noin katkera?

Toiseksi, mikä on kompetenssisi minua arvostelemaan, oletko saanut pestin SRK:lta, hieman haisee siltä.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

En kommentoi koskaan muiden persoonaa, ainoasta silloin kun minua mainitaan.
        Miksi olet noin katkera?

Toiseksi, mikä on kompetenssisi minua arvostelemaan, oletko saanut pestin SRK:lta, hieman haisee siltä.

Katkera? Hupiahan tuo vain on, kun kommenttiesi perusteella luo kuvaa "persoonastasi".
        Miten srk tähän liittyy? Ainahan kommenttisi haisee, ei tuoksu.

• Anonyymi
        pinnasänky kirjoitti:

Miksi olet katkera?

Oletko viidesläisten leivissä?

• Anonyymi

Tuossa tuli juuri kuolleesta merestä ohjelmaa teevee seitsemältä. Parempaa kuin töiden teot.

• Anonyymi

Eikö se ole vastuutonta puhua ihmisille,että Jumala kuulee rukoukset jos ei kuulekaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Eikö se ole vastuutonta puhua ihmisille,että Jumala kuulee rukoukset jos ei kuulekaan.

Olen ajatellut monesti,kun ihmiset puhuu uskosta,että uskooko ne itsekään siihen mitä ne puhuu vai onko se vain sanahelinää.

• Anonyymi

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      17
      4436
    2. Kirjoita yhdellä sanalla

Joku meihin liittyvä asia, mitä muut ei tiedä. Sen jälkeen laitan sulle wappiviestin
      Ikävä
      184
      2499
    3. Olet hyvin erilainen

Herkempi, ajattelevaisempi. Toisaalta taas hyvin varma siitä mitä haluat. Et anna yhtään periksi. Osaat myös ilkeillä ja
      Ikävä
      73
      1637
    4. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      26
      1374
    5. Hyvää Joulua mies!

Toivottavasti kaikki on hyvin siellä. Anteeksi että olen hieman lisännyt taakkaasi ymmärtämättä kunnolla tilannettasi, o
      Ikävä
      64
      1197
    6. Mikä älykkäissä naisissa pelottaa?

Miksei heitä uskalla lähestyä?
      Ikävä
      115
      951
    7. Toivoisin etten jännittäisi

niin kauheasti. Hassua tässä on se, että en varmaan olisi niin ihastunut sinuun, jos et olisi niin älykäs, ja henkisesti
      Ikävä
      42
      932
    8. Hyvää talvipäivänseisausta

Vuoden lyhyintä päivää. 🌞 Hyvää huomenta. ❄️🎄🌌✨❤️😊
      Ikävä
      171
      914
    9. Junan kylkeen autolla

Miten helevetissä voi ajaa auton junan kylkeen?? Puhelinta hivelöity kenties!!? Koirat vielä kyydissä on käsittämätöntä
      Pyhäjärvi
      75
      904
    10. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      18
      891
    Aihe